Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#517676
REALZEUS έγραψε:Ναι, αλλά εμείς λέμε για το προηγούμενο μοντέλο Ντίμη. :iconcool:


Εμείς λέμε για το ακόμα πιο πριν, Β11 το οποίο για να προλάβω τον dimviii έβγαινε σε 1.5Τ. Τρίζαν τα πεζοδρόμια σε κάθε στροφή.

Κάνουμε όμως hijacking το θέμα και εμποδίζουμε τις χιλιάδες επίδοξων αγοραστών να ενημερώθουν για το Kadjar.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#534780 Επίσημο: Ανανέωση για το Renault Kadjar

Η ζάντα ασχολίαστη, νομίζεις ότι έχει πιάσει μια τεράστια αράχνη από το καρέ της ζάντας μέχρι το θόλο.

Εμφανισιακές εξωτερικές διορθώσεις που δεν χρειάζονταν, εσωτερικό που πιστεύω ότι δεν διορθώθηκε σε ποιότητα κατασκευής. Ο κινητήρας ενδιαφέρων... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#534785 Οι Γάλλοι διαχρονικά κατ εμέ έχουν ισως το χειρότερο (εμφανισιακά) τιμονι...

.
Άβαταρ μέλους
By kadjar2018
#539979 Καλησπέρα. Κάτοχος kadjar πλέον. Είχα διαβάσει από τον funkyreverend για καποιους τριγμούς που άκουγε. Τους ακούω κ εγω κ δεξια κ αριστερα από εκει που κρύβεται η ζώνη. Είναι κάποιο θεματακι που το ξερουν στη renault??
Κ μια ακόμα ερώτηση (αν ξερει καποιος) στην πορτα του συνοδηγου το βραδυ φαινεται μόνο το 1 κουμπι για τα παραθυρα (δεν φαινονται τα υπολοιπα κ το κεντρικο κλειδωμα). Ετσι το εχουν σχεδιασει??
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#540017 Όλα τα κουσούρια του qashqai πήρε
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#540083
kadjar2018 έγραψε:Καλησπέρα. Κάτοχος kadjar πλέον. Είχα διαβάσει από τον funkyreverend για καποιους τριγμούς που άκουγε. Τους ακούω κ εγω κ δεξια κ αριστερα από εκει που κρύβεται η ζώνη. Είναι κάποιο θεματακι που το ξερουν στη renault??
Κ μια ακόμα ερώτηση (αν ξερει καποιος) στην πορτα του συνοδηγου το βραδυ φαινεται μόνο το 1 κουμπι για τα παραθυρα (δεν φαινονται τα υπολοιπα κ το κεντρικο κλειδωμα). Ετσι το εχουν σχεδιασει??


Ναι, είναι γνωστό φαινόμενο αυτό με τη ζώνη. Τα κλιψακια του πλαστικού καλύμματος. Δεν το είχα εγώ, αλλά στην Ολλανδία ήταν γνωστό. Εδώ που έχουν πωληθεί περίπου 2 τεμάχια, θα μου κάνει εντύπωση να το ξέρουν το Κατζαρ οι υπάλληλοι.

Και τα φωτάκια δεν υπάρχουν κάτω από τους διακόπτες, υπάρχουν πατέντες αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τον κόπο.

Σε καλωσορίζουμε στο πολυπληθές γκρουπ κατόχων Κατζάρ στο petrolheads.gr, τι έκδοση έχεις;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#540153 Ε εντάξει! Δεν είστε και το Koenigsegg club που μετράει 2, 3 μέλη στον κόσμο...
Με 2 που έχω δει στη Βέροια και 2 στο Κιλκίς και 2 στην Τούμπα και 1 στην Καλαμαριά και σαν guests 2 σερβικα στα Φλογητα (για 2η χρονιά μας ήρθαν) και 2 τα δικά σας, με αργά και σταθερά βήματα... αυξάνεστε! Και δεν ήρθε και το f/l ακόμα!
Άβαταρ μέλους
By kadjar2018
#540450
funkyreverend έγραψε:
kadjar2018 έγραψε:Καλησπέρα. Κάτοχος kadjar πλέον. Είχα διαβάσει από τον funkyreverend για καποιους τριγμούς που άκουγε. Τους ακούω κ εγω κ δεξια κ αριστερα από εκει που κρύβεται η ζώνη. Είναι κάποιο θεματακι που το ξερουν στη renault??
Κ μια ακόμα ερώτηση (αν ξερει καποιος) στην πορτα του συνοδηγου το βραδυ φαινεται μόνο το 1 κουμπι για τα παραθυρα (δεν φαινονται τα υπολοιπα κ το κεντρικο κλειδωμα). Ετσι το εχουν σχεδιασει??


Ναι, είναι γνωστό φαινόμενο αυτό με τη ζώνη. Τα κλιψακια του πλαστικού καλύμματος. Δεν το είχα εγώ, αλλά στην Ολλανδία ήταν γνωστό. Εδώ που έχουν πωληθεί περίπου 2 τεμάχια, θα μου κάνει εντύπωση να το ξέρουν το Κατζαρ οι υπάλληλοι.

Και τα φωτάκια δεν υπάρχουν κάτω από τους διακόπτες, υπάρχουν πατέντες αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τον κόπο.

Σε καλωσορίζουμε στο πολυπληθές γκρουπ κατόχων Κατζάρ στο petrolheads.gr, τι έκδοση έχεις;


Καλησπέρα. Πήρα την sport edition 1.5 dci.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αμάξι εκτός αυτών των τριγμων από τις ζώνες κ από το ντουλαπάκι. Απαράδεκτο αυτό. Μια ακόμα ερώτηση. Το κεντρικό υποβραχιονιο δεν έχει 2 πατους.;; Έναν ψηλά κ το βαθύ ντουλαπάκι;; Αυτό με τους διακόπτες πολύ χαζό πάντως.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#540473 Περισσότερο με ενοχλεί η θέση του διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος, αλλά είμαι μαθημένος σε εργονομία από γιαπωνέζικα. Το αν είναι φωτισμένο ή όχι, μικρή διαφορά μου κάνει, το χέρι πρέπει να πηγαίνει ενστικτωδώς εκεί και στο Kadjar όπως και σε πολλά άλλα, δεν πηγαίνει.

Ο τριγμός από το ντουλαπάκι όπως έχω διαβάσει στα φόρα, αντιμετωπίζεται με ένα κομματάκι τσόχα (φελτ) στο κλείσιμο. Το δικό μου δεν τον έχει.

Ναι το κεντρικό υποβραχιόνιο έχει δύο θαλάμους, ένα σαν τασάκι μικρό και ένα βαθύ για μπουκάλια. Για αυτό και έχει δύο μοχλάκια δίπλα-δίπλα.
Άβαταρ μέλους
By kadjar2018
#540518
funkyreverend έγραψε:Περισσότερο με ενοχλεί η θέση του διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος, αλλά είμαι μαθημένος σε εργονομία από γιαπωνέζικα. Το αν είναι φωτισμένο ή όχι, μικρή διαφορά μου κάνει, το χέρι πρέπει να πηγαίνει ενστικτωδώς εκεί και στο Kadjar όπως και σε πολλά άλλα, δεν πηγαίνει.

Ο τριγμός από το ντουλαπάκι όπως έχω διαβάσει στα φόρα, αντιμετωπίζεται με ένα κομματάκι τσόχα (φελτ) στο κλείσιμο. Το δικό μου δεν τον έχει.

Ναι το κεντρικό υποβραχιόνιο έχει δύο θαλάμους, ένα σαν τασάκι μικρό και ένα βαθύ για μπουκάλια. Για αυτό και έχει δύο μοχλάκια δίπλα-δίπλα.


Ποια έκδοση έχεις? Ρωτάω γιατι φοβάμαι ότι θα μου πουν οτι στην εκδοση (sport edition) δεν έχει δυο θαλαμους.
Άβαταρ μέλους
By kadjar2018
#541010 Μία ακόμα ερώτηση. Navigation με ένδειξη κίνησης υπάρχει στο rlink2? Έχω γραφτεί στο rlink store κ βλέπω ότι έχω το TomTom trafic για 3 χρόνια αλλά δεν είναι εγκατεστημένο στο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#541061 Ναι, υπάρχει. Περίεργο που δεν το έχεις εγκατεστημένο εξ αρχής. Αν δεν μένεις εξωτερικό όμως δεν θα σου χρειαστεί.

Ούτε εντός Ολλανδίας είναι επαρκές και σκέψου ότι η tomtom είναι ολλανδική.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#541089 Και εγώ που εχω το live TomTom στο 5008 δεν το βρισκω τόσο ακριβές στην κίνηση όσο το Google Maps
Απο την άλλη ειναι ευκολία να παίζει απευθείας στο Build in Navi