Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rafi
#619352 Οντως εχουν τριπλασιαστει. Φετος εκανε την καλυτερη χρονια του στην Ελλαδα απο το 2016. Στα Χανια κυκλοφορησαν 10 φετος απο 0 τα τελευταια 3 χρονια. Μερη για την πιτα σας υπαρχουν παντως, απλα θελει επιμονη και οργανωση.. το ΟΑΚΑ πιστευω οτι μπορειτε να το κλεισετε μεσα στις γιορτες που δεν πραγματοποιουνται και ποδοσφαιρικοι αγωνες.

.
Άβαταρ μέλους
By sirbill
#620094 Καλημερα, εχω ενα Kadjar 2019, 1,5 diesel. Το εχω ενα μηνα και εχω κανει 4,500km. Απο την πρωτη μερα κανει ενα τριξιμο αριστερα στο ταμπλο κατα την επιταχυνση απο τισ 1400 εωσ τισ 1700 στροφεσ. Επιπλεον βαζει αερα απο τα δυο παραθυρα οδηγου/συνοδηγου. Ειχαμε βαλει ανεμοθραυστες οι οποιοι και αφερεθηκαν χωρισ να λυθει το προβλημα και τωρα περιμενουμε λαστιχα για να τα αλαξουμε. Και σαν κερασακι στην τουρτα απο προχτες μετα τα 140 km/h ακουγεται ενας δυνατος θορυβος , σαν κορνα σχεδον, μαλλον αεροδυναμικος...Θα θελα να ρωτησω εαν ειχε καποιοσ αλλος τετοια θεματα και τι μπορω να κανω για αυτο..
ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#620102
sirbill έγραψε:Και σαν κερασακι στην τουρτα απο προχτες μετα τα 140 km/h ακουγεται ενας δυνατος θορυβος , σαν κορνα σχεδον, μαλλον αεροδυναμικος...

Είχα περιστασιακά τέτοιο θόρυβο στο matiz 2-3 φορές όταν έτυχε να κινηθώ σε ανοιχτό δρόμο με 140+ και ανεμοθύελλα των 12 μποφόρ . Αναμενόμενο για αυτοκίνητο πόλης που δε σχεδιάστηκε για τέτοιες συνθήκες , από τα λάστιχα στις πόρτες που δέχονταν μεγάλη αεροδυναμική πίεση.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#620105 Στην αντιπροσωπεία ξανά και ξανά. Επίσης ψάξε και σε ξένα φόρουμ για παρόμοια προβλήματα.

.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#620106 Σε παρόμοιο ήχο που έκανε το 2000 το καινούριο τότε Nissan Almera, μου άλλαξαν το πάνω λάστιχο (φιλέτο) του παρ μπριζ..

.
Άβαταρ μέλους
By otso
#620108
funkyreverend έγραψε:O σύλλογος κατόχων Renault Kadjar Ελλάδας σε συνεργασία με την Renault Ghana (πλατινένιος συνεργάτης μας) σας εύχεται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2020.

Εικόνα

Η κοπή της πίτας δεν θα διεξαχθεί φέτος μια που τα μέλη μας έχουν τριπλασιαστεί και δεν υπάρχει χώρος ικανός να φιλοξενήσει το event.


και γω τον εβαλα στους χαθηκαν, εδω κρυβοταν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#620110 Παραλίγο το Kadjar να ήταν το επόμενο εταιρικό μου, αλλά έφαγε άκυρο λόγω μη πλήρους πακέτου ασφαλείας (emergency braking κλπ κλπ που αν τα ήθελες έπρεπε να πας στην πιο πλούσια έκδοση και να γίνει και παραγγελία!).
Κατά τ'άλλα, από τον ανταγωνισμό δεν υστερούσε, μια χαρά εσωτερικό είχε και τα υλικά του καλύτερα από τα αντίστοιχα VAG (αντίστοιχα πχ T-roc και. Τ-cross μέσα έχουν υλικά αντίστοιχα με Duster και χειρότερα από Polo).
Η έκδοση Sport πουλάει καλά μιας και είναι και σε καλή τιμή.
:oops:
Άβαταρ μέλους
By nikos
#620118
Anonymous Founder έγραψε:Παραλίγο το Kadjar να ήταν το επόμενο εταιρικό μου, αλλά έφαγε άκυρο λόγω μη πλήρους πακέτου ασφαλείας (emergency braking κλπ κλπ που αν τα ήθελες έπρεπε να πας στην πιο πλούσια έκδοση και να γίνει και παραγγελία!).
Κατά τ'άλλα, από τον ανταγωνισμό δεν υστερούσε, μια χαρά εσωτερικό είχε και τα υλικά του καλύτερα από τα αντίστοιχα VAG (αντίστοιχα πχ T-roc και. Τ-cross μέσα έχουν υλικά αντίστοιχα με Duster και χειρότερα από Polo).
Η έκδοση Sport πουλάει καλά μιας και είναι και σε καλή τιμή.
:oops:


Το κατζαρ είναι στη κατηγορία τιγκουαν (όπου χάνει στα εσωτερικά υλικά) και όχι τροκ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#620119 Η τιμή του όμως είναι τιμή t-roc
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#620124 Ακριβώς. Για την ακρίβεια, το T-roc βγαίνει και λίγο ακριβότερο με τα ίδια πράγματα. Το Tiguan είναι πολύ ακριβότερο.
Σε διαστάσεις ισχύει πως το Kadjar είναι σε κατηγορία Tiguan, αλλά η τιμή απέχει πάρα πολύ, άρα αλλάζει και το κοινό του.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#620196
Anonymous Founder έγραψε:Ακριβώς. Για την ακρίβεια, το T-roc βγαίνει και λίγο ακριβότερο με τα ίδια πράγματα. Το Tiguan είναι πολύ ακριβότερο.
Σε διαστάσεις ισχύει πως το Kadjar είναι σε κατηγορία Tiguan, αλλά η τιμή απέχει πάρα πολύ, άρα αλλάζει και το κοινό του.
Όταν λες ανταγωνισμό και απέναντι σε αντίστοιχα το μυαλο πάει σε ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα και όχι ίδιας τιμής.
Όταν πρωτοβγηκε πριν 3 χρόνια το τιγκουαν και το κατζαρ ήταν σε ίδια τιμή αλλα με πλουσιότερο εξοπλισμό το γερμανικό και καλύτερο σαν υλικά

< Note >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#620876
sirbill έγραψε:Καλημερα, εχω ενα Kadjar 2019, 1,5 diesel. Το εχω ενα μηνα και εχω κανει 4,500km. Απο την πρωτη μερα κανει ενα τριξιμο αριστερα στο ταμπλο κατα την επιταχυνση απο τισ 1400 εωσ τισ 1700 στροφεσ. Επιπλεον βαζει αερα απο τα δυο παραθυρα οδηγου/συνοδηγου. Ειχαμε βαλει ανεμοθραυστες οι οποιοι και αφερεθηκαν χωρισ να λυθει το προβλημα και τωρα περιμενουμε λαστιχα για να τα αλαξουμε. Και σαν κερασακι στην τουρτα απο προχτες μετα τα 140 km/h ακουγεται ενας δυνατος θορυβος , σαν κορνα σχεδον, μαλλον αεροδυναμικος...Θα θελα να ρωτησω εαν ειχε καποιοσ αλλος τετοια θεματα και τι μπορω να κανω για αυτο..
ευχαριστω


Λάστιχα τσιμούχες σίγουρα. Αν έχεις ηλιοροφή όπως και εγώ, θα έλεγα το λάστιχο στο πάνω μέρος του παρμπρίζ αν και αυτό κάνει συντονισμό άνω των 80km/h μέχρι να το ξανακολλήσουν σωστά. Το έχω γράψει και πιο πίσω στο θέμα νομίζω.

Αλλά αν έχεις σε τόσο υψηλή ταχύτητα και έχεις και ζήτημα με τα παράθυρα, μάλλον εκεί πρέπει να κοιτάξεις.

Θα πρότεινα να κατασκηνώσεις στην αντιπροσωπεία μέχρι να φτιαχτούν τα προβλήματα, απαράδεκτο για 1 μήνα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια.

@otso
Όντως χάθηκα για καιρό. Η θέση του προέδρου ενός τέτοιου οργανισμού σαν τον σύλλογο κατόχων Kadjar απαιτεί πολλές θυσίες και το petrolheads.gr μοιραία έπεσε σαν προτεραιότητα
Άβαταρ μέλους
By Damis
#630980 Καλησπέρα παιδιά.
Πήραμε κ εμείς το kadjar, sport edition 1.500 dci 115 hp. Ολα καλά με το αμάξι σε γενικές γραμμές. Το μόνο αρνητικό και ταυτόχρονα ενοχλητικό, κάτι τριγμοι από τους μπροστινους αεραγωγους στην κονσολα. Διαβάζω για σπρέι σιλικονης, διαβάζω για βαζελινη. Ξέρει κανείς αν υπάρχει λύση σε αυτό;
Κι αν πάω στην αντιπροσωπεια, υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν κάποια εξήγηση η κάποια λύση;
Είναι κρίμα, γιατί το αμάξι είναι αρκετά ποιοτικό, και για τα λεφτά που δώσαμε, είναι απαραδεκτο να υπάρχουν τέτοιου είδους τριγμοι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#631126 Τριγμοί μπορούν να υπάρξουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κι εγώ στο εντελώς καινούριο T-roc, ακούω πού και πού κάποιους. Αν έχεις εντοπίσει πως έρχονται από τους αεραγωγούς, ίσως όντως αξίζει να πας μια βόλτα από την αντιπροσωπεία, γιατί πιθανότατα θα το έχουν ξαναδεί και ίσως γνωρίζουν κάποιον εύκολο τρόπο αντιμετώπισης.
Το σπρέι σιλικόνης, θα κάνει δουλειά, αλλά δεν έχει διάρκεια.