Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#403223 Καλα χιλιομετρα! Σοφη επιλογη.

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#403304 Η Σόφη Επιλογή είναι σαν την Ανθή Φύτα που έχει μαγαζιά σε όλες τις πόλεις; :lol:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#403353
funkyreverend έγραψε:
Μπήκε από την Πέμπτη στη συλλογή μου, όπως ακριβώς το βλέπετε σε χρώμα και ζάντες απλώς 43 φορές μεγαλύτερο.



Τα γιουβαρλάκια μπορει να μην τα τρως, να μην τα κατανοεις, αλλα τα γιουβαρλακια της αυτοκινησης τα φαγες και ειπες και ευχαριστω.

Καλοταξιδο λοιπον και ελπίζω να χωράνε τα καροτσάκια :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#403487
corsair έγραψε: τα καροτσάκια :shifty:


Πληθυντικός;;; :yahoo: :superman: :superman:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#404544 Λοιπόν, για να πω λίγο πώς έχει η ιστορία γιατί έχουμε τον κορσέρ που παραπληροφορεί σχετικά με τα γιουβαρλάκια. Τα τρώω, αλλά δεν κατανοώ το hype που έχουν από Σεπτέμβρη με τα πρώτα κρύα που χρειάζεται ζακέτα μέχρι τις αρχές Απρίλη που μοσχοβολά το αγιόκλημα. Αν θέλω να μιζεριάσω, έχω και άλλους τρόπους - π.χ. βλέπω τον ΠΑΟΚ στην τηλεόραση.

Ξέχασα όμως τι ήθελα να πω...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#404547 ^συμπτώματα έλλειψης γιουβαρλακίου
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#407710 Εικόνα

Πέρασαν και οι πρώτες 2 εβδομάδες οπότε έχω κάποιες σκέψεις να γράψω. Για το αυτοκίνητο, γιατί έχω και για την αυτοκίνηση γενικότερα.

Ας ξεκινήσω από το έδαφος...οι 19αρες ζάντες είναι τεράστιες. Βρέθηκα δίπλα δίπλα με ένα αδερφάκι με τις 17αρες και από εμφάνιση είναι μέρα με τη νύχτα. Δόξα τω Θεώ, η άσφαλτος εδώ είναι εξαιρετική οπότε το μόνο σημείο που νιώθεις το χαμηλοπρόφιλο και την τεράστια ζάντα είναι στις διαστολές σε γέφυρες -και έχει πολλές ελέω τραμ, καναλιών και κόμβων- αλλά και στα σαμαράκια όπου το πέρασμα είναι πιο κοφτό, χωρίς όμως να γίνεται δυσάρεστο. Στην Ελλάδα δεν θα τολμούσα ούτε να κοιτάξω τέτοιο συνδυασμό τροχού. Η απόσταση από το έδαφος είναι πολύ βολική καθώς στο Άμστερνταμ ανεβαίνεις πολύ συχνά σε πεζοδρόμια - οι διασταυρώσεις από κεντρικό σε στενό δίνουν προτεραιότητα στους πεζούς και στα ποδήλατα και βρίσκεσαι να ανεβαίνεις σε πεζοδρόμιο για να μπεις στο στενό, χωρίς κράσπεδο εννοείται.

Η ανάρτηση είναι διπρόσωπη. Λόγω του ύψους, στις χαμηλές ταχύτητες η αδράνειά της φαίνεται αρκετά και νομίζεις ότι είσαι σε στρώμα νερού. Μόλις αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα γίνεται πιο συμπαγής και αισθάνεσαι ότι οδηγείς κάτι αρκετά μικρότερο και ελαφρώς χαμηλότερο με όχι τεράστιες κλίσεις. Φυσικά, για κανέναν λόγο δεν σκέφτομαι "τι ωραία να είχαμε μια κλειστή ορεινή διαδρομή". Συνολικά, καλύτερη των προσδοκιών αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι για σφιχτά στροφιλίκια και GTi καταστάσεις. Τα φρένα δεν έχω φτάσει να τα ζορίσω στα αλήθεια, στις δοκιμές τους πάντως είναι αρκετά σταθερά με την αναμενόμενη βουτιά για ψηλό αυτοκίνητο.

Ανεβαίνουμε στο κιβώτιο-κινητήρα τα οποία δύσκολα διαχωρίζονται, αφού το EDC είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Το creeping είναι πολύ βολικό και δίνει ένα πιο ομαλό ξεκίνημα στο πάτημα του γκαζιού (1350 κιλά και μικρός αναλογικά κινητήρας) οπου συμβάλλει στο αγχολυτικό κόνσεπτ του Kadjar. Οι αλλαγές γίνονται πολύ ομαλές, δεν γνωρίζω ποτέ ποια ταχύτητα έχει μέσα πλην 1ης και 7ης. Τα κατεβάσματα είναι αρκετά γρήγορα και αθόρυβα για οικογενειακό αμάξι. Φάουλ: ο λεβιές δεν δίνει αίσθηση αντοχής, με ελαφρείς τριγμούς και σκάλωμα, όχι γλυκό κούμπωμα στα P, N, R, D. Στην μηχανική αλλαγή με το +/- είναι μια χαρά. Ο κινητήρας είναι αρκετά δυνατός για τα εδώ δεδομένα και δεν αισθάνθηκα ως τώρα ακόμα και φορτωμένος ότι χρειάζομαι κάτι παραπάνω σε δύναμη. Το κιβώτιο είναι σαφώς προσανατολισμένο στην οικονομία και στη ροπή, όχι στο ξεζούμισμα του μοτέρ. Η 1η αλλαγή ίσα που περνάει τις 2000 σ.α.λ. αν δεν γίνει αποφασιστικό πάτημα στο γκάζι και μετά μειώνεται.

Χειριστήρια - ρε παιδιά, πολλά κουμπάκια πλέον! Το δεξί χέρι μπορεί να είναι πάνω στο τιμόνι και να πιάνει με τη μία περί τα 10-12 κουμπιά μόνο του. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, οι κλίσεις εμφανίζονται γραμμικά και δεν αισθάνεσαι ότι σκαλώνει και νομίζω ότι η όποια επικοινωνία είναι περισσότερο λόγω ελαστικού παρά μελετημένης γεωμετρίας, τα ψηλοπρόφιλα 17αρια πρέπει να είναι αρκετά πιο "θολά".

Οθόνες/ήχος/navi/κινητό: Δηλώνω εντυπωσιασμένος από το πόσο εύκολα και εργονομικά φαίνονται, με Android/Apple auto πόσο καλύτερα μπορεί να είναι; :s_roses Μέσα στο πρώτο ΣΚ τα βολεύτηκα όλα. Αξία ανεκτίμητη να έχεις Spotify με δωρεάν data. Δεν με πείθει το πόσο live είναι το Navi με την κίνηση κλπ. καθώς δεν πιάνει συστηματικά την ώρα αιχμής σε 1-2 σημαντικούς αυτοκινητόδρομους της Ολλανδίας. Σηκώνει βελτιώσεις το R-Link αλλά στα μάτια του απαίδευτου είναι μια χαρά. Και μόνο ενημερώσεις στο TomTom να έκαναν, θα ήταν αρκετό. Ρύθμιση για το πόσο θα ακούγονται οι προειδοποιήσεις, τα φλας (!), το lane departure, το active braking, η ανάγνωση πινακίδων...Ρυθμίσιμο στον μέγιστο βαθμό, με κερασάκι στην τούρτα τα χρώματα στις οθόνες και τα διαφορετικά στοιχεία που δείχνει το καντράν.

Περιβάλλον: χώροι. Χώροι. ΧΩΡΟΙ. Πρακτικό φορτ-μπαγκάζ με χώρο, διαχωριστικά, σωστό σχήμα, προαιρετικό μηδενικό κατώφλι με διπλή όψη (τσόχα και πλαστικό για λερωμένα πράγματα), μοχλό για να πέφτουν τα καθίσματα σε 60/40 από μέσα. Εταζέρα και διαχωριστικά που κουμπώνουν ακριβώς για να μην πιάνουν χώρο. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει εξαιρετικός χώρος για 2 άτομα, ο 3ος θα αντέξει και για πιο μεγάλες διαδρομές αν είναι ελαφρώς μικρόσωμος. Χώρος στα κεφάλια παρά την απίθανη οροφή των 50m2 :lol: και γενικότερα μια αίσθηση υψηλής ποιότητας, χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι αλήθεια. Εκτιμώ πολύ τις μεγάλες πόρτες και την είσοδο χωρίς σκύψιμο καθόλου, πράγμα που το είχαμε συνηθίσει αρκετά και στο C3 (plus κάποια προβλήματα μέσης/αυχένα και μια κοιλιά 7 μηνών :inlove: ). Αθόρυβο αρκετά από κινητήρα, ο αέρας κάνει αισθητή την παρουσία του

Αν κάτι μου έχει κάνει εξαιρετική εντύπωση, είναι η εργονομία ή το easy livin'. Όλα είναι φτιαγμένα για να νιώσεις μέσα στο πρώτο ΣΚ ότι το οδηγάς χρόνια. Κροσόβερ και λοιποί τίτλοι μου φαίνονται αστείοι. Είναι ένα υπερυψωμένο Station Wagon με κάποια συν και κάποια πλην. Θα δείξει στο μέλλον, νομίζω όμως ότι αυτή η κατηγορία ήρθε για να μείνει...

Οι ανταγωνιστές σε τελική ανάλυση ήταν το Qashqai που απορρίφθηκε λόγω επιδόσεων, κιβωτίου και αναλογικά υψηλής τιμής και η Χ1 που απορρίφθηκε λόγω πολύ υψηλότερης τιμής (36+ τα ελαφρώς μτχ χωρίς πολύ εξοπλισμό) αν και την εκτίμησα πολύ σαν αυτοκίνητο. Χαμηλότερα στη βαθμολογία ήταν το CX-5 ως επίσης ακριβό και άοσμο/άχρωμο στα μάτια μου, XC60 δυστυχώς πολλά χιλιόμετρα σαν μτχ για χαμηλή τιμή και μέσα τουλάχιστον δείχνει την μεγάλη ηλικία του. Στο 3008 δεν χώνεψα το εσωτερικό κυρίως στη θέση του οδηγού και τα λεφτά που ζητάνε νομίζω καλύπτουν το μπάτζετ του Άρη στο μπάσκετ και στην GLA το κλειστοφοβικό του πράγματος παρ'ότι επίσης την εκτιμώ συνολικά. Αδιαπραγμάτευτα ήταν το αυτόματο, με τόσο μποτιλιάρισμα και έλλειψη "ειδικών διαδρομών" όπως και η βενζίνη λόγω τελών κυκλοφορίας.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#407718
funkyreverend έγραψε:Εικόνα


με φόντο τον ανεμομυλο της Τούμπας!!!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#407767 Once you go auto you will never go back.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#407788 Ωραίο review. Αν και δεν έχω γνώση για το εν λόγω αυτοκίνητο, πήρα μια εικόνα.
Καλά χιλιόμετρα...
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#407791 ετοιμασου και εσυ για κατι τετοιο για να μην παιρνεις του πατερα.

Ωραιος funky

< >
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#407794 Εικόνα

Είχα δει και οδηγήσει το παραπάνω Scenic...standar 17 αρες, προαιρετικά 20αρες !!!!
:omg: :omg: :omg: 20αρες σε Scenic??????? 20αρες??????

funkyreverend καλορίζικο !! Φοβερό χρώμα :s_thumbsup !
1350 κιλά με ηλιοροφή και φουλ εξοπλισμο? :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By markvag
#407801
funkyreverend έγραψε: μια κοιλιά 7 μηνών :inlove:


:inlove: Με το καλό και με έναν πόνο η παπαδιά! :inlove: