Jorge_greek έγραψε:Specs κινητήρα ούτε καν;
Curiously there seems to be no confirmation about what's powering it, other than it's a 'Skyactiv-G' petrol engine. Running unusually high compression of 14:1, these Mazda engines have bucked the trend for downsizing and manage competitive CO2 and mpg numbers even in the relatively large 2.0-litre version. Some tech here from Mazda if you want to know more. In 2.0-litre form it develops 165hp in the Mazda 3 and combined with a kerbweight of around 1,150kg would be enough to provide the necessary zoom-zoom spirit but who's to say Mazda won't follow the weight-saving and downsizing mantra further and use the 1.5-litre version. This can reportedly go to 115hp, reprising the output of the original NA MX-5 1.6 of 25 years ago.
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=30787
thymios έγραψε:Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι άσχημα. Εξαιρετικές αναλογίες, αλλά η μούρη το χαλάει πολύ.
+1
Και να του βάλουν καλύτερη μόνωση. Και πιο άνετα καθίσματα. Και αυτόματο. Βαριά αλλαγές στο τιμόνι.
Γέρασα. ..
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
kyr80 έγραψε:2016.... Μέχρι 1.8 ....
Και να του βάλουν καλύτερη μόνωση. Και πιο άνετα καθίσματα. Και αυτόματο. Βαριά αλλαγές στο τιμόνι.
Γέρασα. ..
βλέπω την λέξη αυτόματο ή με γελάν τα μάτια μου;
Μου κάνει πολύ toy-like, δεν ξέρω πως να το περιγράψω...
Amen and a-women!
Μ'αρέσει!