Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#193452
popolaros έγραψε:το κοστος συντηρησης ειναι το ιδιο , ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

τα ιδια και τα ιδια τοσα χρονια. κουραση


Δεν καταλαβες, για να κινεισαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ με το λιζακι, αν εισαι απο 30 και πανω, εγω σου λεω οτι δεν μπορεις.
Χρειαζεσαι και αλλο ενα αυτοκινητο, ή τελος παντων να συντηρεις ΑΚΟΜΑ ενα, εστω και αν προκειται για ενα πχ παλαιο που να μην εχει υψηλο κοστος συντηρησης.

Με το νεο ΜΧ-5 και εφοσον μιλαμε για προφιλ εργενη, 30 και πανω, δεν χρειαζεται να κανεις συμβιβασμους στην ανεση, καθημερινη μετακινηση, ταξιδια, μπορεις εχοντας ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, δηλαδη το MX-5

Tωρα, εαν καταλαβες παμε παρακατω, και αν θελεις κιολας, (δεν σε υποχρεωσε κανεις, μην διβαζεις αν δεν σ' αρεσει...) γιατι εγω να δεις ποσο βαρεθηκα/κουραστηκα να τα κανω ταληρακια.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#193455
Giuseppe Busso έγραψε:. η οδηγική απόλαυση δεν είναι ανάλογο μέγεθος της τιμής.
Τα MX-5 είναι fun to drive roadsters. Οι Λίζες είναι καρτάκια για χρήση δρόμου. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.


ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ Γιαννη, οταν βαζεις το χερι στην τσεπη...Μην μπερδευομαστε, δεν κανουμε εδω συναντηση, και δινουμε κλειδια για μια βολτα την λιζα, ουτε την δανειζουμε, ουτε την νοικιαζουμε, για να την προτιμησουμε απο το ΜΧ-5. ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ, δινουμε λεφτα και ουσιαστικα το χρησιμοποιουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ως ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ μεσο μετακινησης. Εγω τουλαχιστον με αυτους τους ορους εθεσα το οποιο ατυπο "διλημμα"...

P.S Για να το καταλαβεις ισως καλυτερα, ξεχναμε τις οικογενειακες καβαντζες, τυπου, "νταξει θα παιρνω το οικογενειακο του πατερα της μανας κτλ για ταξιδια-κουβαληματα κτλ".

Τι ειναι καλυτερο στην περιπτωση αυτη, το MX-5 στα 25κ ευρω ή το λιζακι με περιπου ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ?
Και εαν εχεις προς διαθεση ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ (δηλαδη περιπου 50κ) ψωνιζεις τελικα το σπαρτιατικο-καρτιστικο λιζακι, ή μηπως κοιτας τιποτε αλλο (απο Αudi S3/TTS , μεχρι Bmw M235i, Subaru WRX STI)

Γιατι ωραιο, γαματο, αλλη κλαση, αγωνιστικο, πιουριστικο το λιζακι, αλλα στο ταμειο ακομα και εαν τα διαθετει για αυτοκινητο, ποιος τα δινει 50κ για ενα τετοιο, στο ελλαδισταν?



Γενικοτερα, για την ιστορια, θα με ενδιαφερε και η αποψη πρωην/νυν κατοχων λιζας για το θεμα αυτο, οπως πχ του Skous εαν θελει να τοποθετηθει επ' αυτου...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#193457 Αν κάποιος διέθετε 50k για ένα και μοναδικό αμάξι , δε θα αγοραζε lotus αλλιως θα ειχε γεμισει ο τοπος.

...>.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#193489
Κίκιζας . έγραψε:δεν χρειαζεται να κανεις συμβιβασμους στην ανεση, καθημερινη μετακινηση, ταξιδια, μπορεις εχοντας ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, δηλαδη το MX-5


Δε το δέχομαι, για οποιοδήποτε διθέσιο κ συγκεκριμένα για το μιάτα με πανελλιπή χώρο επειδή απλά έχει τέλειο (; ) ζύγισμα και έλλειψη σκεπής.
Άβαταρ μέλους
By skous
#193577 Περί ορέξεως....

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση, γιατί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε 2 διαφορετικά πράγματα.
Το elise κανένας δεν το παιρνει για καθημερινό εκτός εάν είναι ημι-τρελός (δεν έχει να κάνει τοσο πολύ με την κούραση του οδηγού, αλλά είναι τα θέματα...) :)

Οπότε δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο προορίζεται για καθημερινή χρήση.

Με την ίδια λογική μπορούμε να συγκρίνουμε και ένα pagani με το mx5, και πάλι να καταλήξουνε στο ότι εάν ήταν να πάρει κάποιος ένα απο τα 2 για καθημερινή χρήση, θα έπρεπε να διαλέξει το mx.



< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#193648
skous έγραψε:Το elise κανένας δεν το παιρνει για καθημερινό εκτός εάν είναι ημι-τρελός (δεν έχει να κάνει τοσο πολύ με την κούραση του οδηγού, άλλα είναι τα θέματα...) :)



Όπως?
Άβαταρ μέλους
By skous
#193650
NickTG έγραψε:
skous έγραψε:Το elise κανένας δεν το παιρνει για καθημερινό εκτός εάν είναι ημι-τρελός (δεν έχει να κάνει τοσο πολύ με την κούραση του οδηγού, άλλα είναι τα θέματα...) :)



Όπως?


Άγχος!

Το πως θα το κρατήσεις αρτιμελές καταρχάς εκει που θα το αφήσεις... Ή και κατά την οδήγηση.... Το παραμικρό φιλάκι κοστίζει χιλιάρικα και χρόνο αναμονής.

Και απο εκεί και πέρα χωρος αποσκευών δεν υπάρχει σχεδόν, θερμοκρασίες εκει μέσα είναι ιδανικές για να κρατάς ένα κορόπουλο σε θερμοκρασία "μολις βγήκε από την σούβλα", κλπ


< >
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#193655
skous έγραψε:
NickTG έγραψε:
skous έγραψε:Το elise κανένας δεν το παιρνει για καθημερινό εκτός εάν είναι ημι-τρελός (δεν έχει να κάνει τοσο πολύ με την κούραση του οδηγού, άλλα είναι τα θέματα...) :)



Όπως?


Άγχος!

Το πως θα το κρατήσεις αρτιμελές καταρχάς εκει που θα το αφήσεις... Ή και κατά την οδήγηση.... Το παραμικρό φιλάκι κοστίζει χιλιάρικα και χρόνο αναμονής.

Και απο εκεί και πέρα χωρος αποσκευών δεν υπάρχει σχεδόν, θερμοκρασίες εκει μέσα είναι ιδανικές για να κρατάς ένα κορόπουλο σε θερμοκρασία "μολις βγήκε από την σούβλα", κλπ


< >


+1
δεν μπορει να παρκαρεις εξω με τπτ, αλλα και σε παρκινγκ να παρκαρεις καλο θα ειναι να εινια ΜΟΝΟ του σε μια γωνια.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#193658 Όντως.
Δεν το είχα σκεφτεί αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#193740
skous έγραψε:
Άγχος!

Το πως θα το κρατήσεις αρτιμελές καταρχάς εκει που θα το αφήσεις... Ή και κατά την οδήγηση.... Το παραμικρό φιλάκι κοστίζει χιλιάρικα και χρόνο αναμονής.

Και απο εκεί και πέρα χωρος αποσκευών δεν υπάρχει σχεδόν, θερμοκρασίες εκει μέσα είναι ιδανικές για να κρατάς ένα κορόπουλο σε θερμοκρασία "μολις βγήκε από την σούβλα", κλπ


< >


Mε την ευκαιρια, σε περιπτωση στουκας, -απο το ΜΚΙΙ και επειτα?- σχυει οτι το αλουμινενιο σασι χωριζεται σε τρια κομματια, (μροστινο τμημα, κεντρικο, και πισω) οπερ και εαν πχ σου σκασει καποιος στο πισω μερος, αυτο αλλαζει ολοκληρο (περα απο πισω φτερα-καπω) και το "κουμπωνουν" στο σασι? Αλλα οτι πρεπει να σταλει ολοκληρο στην Αγγλια για να το "κολλησουν" ? :hmmm:

P. S ... η ατυπη -ακομα και ετσι κακως, απ' οτι φανηκε- συγκριση μου, πιο πολυ εχει να κανει με την σχετικα παρομοιου στυλ ευχαριστηση (πισω κινηση, καλο ζυγισμα, ελαφρυ αμαξωμα, κοντινες επιδοσεις) που θα μπορει κανεις να αντλησει με ενα καινουργιο roadster.

Ισως μια καλυτερη και πιο κατανοητη τοποθετηση απο μερος μου να ηταν, "το νεο λιζακι του φτωχου/ του Ελληνα ανησυχου" -σε ενα αναλογικο βαθμο παντα- απο την στιγμη τουλαχιστον που λειπει ως δυνατοτητα αγορας καινουργιου ενα πχ κεντρομηχανο MR-2 του οποιου ουσιαστικα και θα μπορουσε να του ανηκει ο ορος... :)

Παντως το ταπεινο 1.5 σε βρεγμενη πιστα, οπως φαινεται στο video δεν "γυριζει" και ασχημα...

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#193744
skous έγραψε:Το elise κανένας δεν το παιρνει για καθημερινό εκτός εάν είναι ημι-τρελός (δεν έχει να κάνει τοσο πολύ με την κούραση του οδηγού, άλλα είναι τα θέματα...) :)


...και κατι αλλο, εκτος απο τα αλλα θεματα...Αν εισαι απο 30 και πανω, αυτο το συνεχομενο τοσο χαμηλα μπες-βγες, με το ψηλο φαρδυ κατωφλι και το πολυ χαμηλο υψος οροφης, σε καθημερινη βαση, καποια στιγμη δεν θα σε "γονατιζε"?
Εσυ πχ οταν κυκλοφορουσες -εαν για καποια περιοδο ηταν σε καθημερινη βαση- και μεχρι να την αποχωριστεις, ειχες κλεισει τα 30?
Άβαταρ μέλους
By skous
#193748 Ναι ήμουν >30 και γενικά το μπές βγές το είχα τρελά άνετα και με την πόρτα ελάχιστα ανοικτή γιατί σε επνα συγκεκριμένο μέρος δεν έπαιζε να βγω αλλιώς.

Να σου πω την αλήθεια, στο προηγούμενο μιάτα δυσκολευόμουν στο μέσα-έξω, πολύ περισσοτερο (αν και υποτίθεται είναι πιο εύκολο) οπότε έχω καταλήξει ότι είναι απλά θέμα συνήθειας


< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#193762 ...καλα, εδω για να τα λεμε και ολα, στο προηγουμενο mx5 (ΝC), προσωπικα δεν χωρουσα σε υψος (1,90μ), το κεφαλι μου εκανε ενα μικρο "καρουμπαλο" στην μαλακη οροφη :svivhaha:
Στου TheoM5 την λιζα ( :inlove: ) ενω ειχα διαθεσιμο υψος στο κεφαλι -πριν βαλω το κρανος :s_sarcastic - , παροτι ειχα μαζεμενο το αριστερο μπρατσο μου, ειναι τοσο κοντα τα δυο μπακετ που τριβοταν απο το δεξι του οδηγου, σε καθε κινηση για αριστερο στριψιμο...

Anyway στο νεο mx5 τουλαχιστον λενε οτι ο διαθεσιμος χωρος σε υψος ειναι μεγαλυτερος απο το απερχομενο, οποτε οσοι ειναι απο 1,85μ και πανω θα μπορουν πλεον να το εχουν στα υποψιν για αγορα...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#193833 Και το Miata NC ήταν σαφώς βελτιωμένο στο εσωτερικό ύψος σε σχέση με το ΝΒ, που ήταν απίστευτο δράμα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#224787 Εικόνα

Τοποθεσία του αναπτήρα: κάτω από το ταμπλώ, στο footwell του συνοδηγού. :lol: :vava: