Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#81813
SamatistaS έγραψε:Υπάρχει κάποιος κάτοχος να επιβεβαιώνει το παρακάτω πρόβλημα σε 1.4 TDi? Αν ισχύει είναι σοβαρό ζήτημα.

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123776.asp

οντως συμβαινει.Πριν 3-4 εβδομαδες ημουν για επαγγελματικο ταξιδι στη Κρητη,και ειχα ενα τετοιο διζελ πολο για 4 ημερες με 15κ χλμ.
Πρωτα απολα μιλαμε για ενα ρδελο και μισο σε σχεση με ενα γιαρις διζελ που ειχα ενοικιασει και οδηγησει στις ιδιες ακριβως διαδρομες.
Το μονο που εκανε καλα ειναι να ταξιδευει ισια με 130-140.Σε ολα τα αλλα υπολειποταν παντου απο το γιαρις με αποκορυφωση το μοτερ.Δεν γνωριζω τι ονομαστικη ισχυ εχουν μεταξυ τους,αλλα του γιαρις δειχνει να εχει 40 αλογα παραπανω και 10 κιλα ροπης παραπανω.Μεγαλη διαφορα και στο ευρος στροφων.Στο γιαρις πρεπει να μπεις πολυ ψηλα για να δεις καμψη.

Στο θεμα που λεει το αρθρο οτι σβηνει οντως συμβαινει.
Φτανεις σταυροδρομι ,εχεις 2η και πας με 5-10χλμ να δεις εαν ειναι ελευθερος ο δρομος για να τον διασχισεις.Σβηνει στα καλα καθουμενα.Μου το εκανε πανω απο 10 φορες την ημερα.Στην αρχη νομιζα οτι εφταιγα εγω,αλλα μετα παρατηρωντας προσεκτικα δεν ηταν τοσο λιγα τα χλμ ωστε να σβησει.Σαφως και ειναι επικινδυνο.Οταν ρολαρεις πχ μποτιλιαρισμενος σε πολη και εισαι με 20χλμ/ωρα ακολουθωντας τη ροη,δεν μπορεις να ξερεις εαν κοψει λιγο παραπανω ο μπροστινος σου οτι θα μπορεσεις και εσυ να αφησεις το πενταλ του γκαζιου να κοψεις λιγο και να ξαναπατησεις.Εαν πεσει πχ στα 15χλμ με 2η θα σβησει.
Πρεπει δλδ να βαζεις 1η εν κινησει με 15-20χλμ/ωρα για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα κοψει λιγο παραπανω ο μπροστινος σου. :lol:
Αυτο μαλιστα γινεται χωρις το κλασικο σκορτσαρισμα, οπως κανουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα βενζινης και διζελ ,λιγο πριν σβησουν επειδη τα αφησες με 2α, και στροφες λιγοτερες του ρελαντι.
κανει μια μπαμ και σβηνει σαν να εκλεισες τον διακοπτη.
Να το προλαβεις ακομα και οταν το επιδιωκεις δεν γινεται.Ειναι αμεσι και αποτομο.
Εκτος αυτου, απαραδεκτο σαν προιον γενικως.Δεν σε φτιαχνει να πιεσεις ουτε κατα διανοια.Η αισθηση του,το τιμονι του,το μοτερ του ολα.Με τιποτα δεν περιμενα οτι θα υπηρχε τοσο κακο προιον απο τον μεγαλυτερο Ευρωπαικο κατασκευαστη.
Με το γιαρις εψαχνες την ευκαιρια να κανεις οργια παντου. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#81816 Εχει start stop; Αν ναι, μάλλον έγινε κάποια μαλάκια στο calibration του, λογικά θα βγάλουν ένα update και τέλος. Samatistas, σκέφτεσαι να το παραγγείλεις;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#81846 oxi δεν ειχε σταρτ στοπ.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#81848
drdino έγραψε:Εχει start stop; Αν ναι, μάλλον έγινε κάποια μαλάκια στο calibration του, λογικά θα βγάλουν ένα update και τέλος. Samatistas, σκέφτεσαι να το παραγγείλεις;


Μαλλον θελει να βρει αλλον ενα λογο για να στραφει κανεις προς το Clio! :P :lol:
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#81931 Μπα! Σε SS και το clio έχει βγάλει σε κάποια πρώτα κολλήματα σε εκκινήσεις. Δεν υπήρξε άγιο.
Δε σκέφτομαι να το παραγγείλω απλά τέτοιο πρόβλημα σε αυτοκίνητο μεγάλης εταιρείας -αν ισχύει- είναι κάπως...μου έκανε εντύπωση.
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#82574
drdino έγραψε:Εχει start stop; Αν ναι, μάλλον έγινε κάποια μαλάκια στο calibration του, λογικά θα βγάλουν ένα update και τέλος. Samatistas, σκέφτεσαι να το παραγγείλεις;

...σβήνουν εκ κινήση αγαπητέ... πολλά μπορεί να φταίνε, από την ίδια την ηλεκτρονική διαχείρηση μέχρι και την βασική μηχανική που διέπει τον συγκεκριμένο κινητήρα.... χάλια μαύρα, από το κακό στο χειρότερο πάνε δαύτα... και μου αρέσει τόσο πολύ, κρίμα...
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#83106 Ειχα μεινει στο προχθεσινο αρθρο, που απλα ανεφερε το υποτιθεμενο προβλημα. :s_rofl
Υποτιθεμενο, γιατι βλεπω τωρα υπαρχει απαντηση, στο ιδιο αρθρο. :rtfm:

Μαθετε να οδηγατε πρωτα και μετα τα λεμε. :rtfm: :s_gamer
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#83117
Billopoulos έγραψε:Ειχα μεινει στο προχθεσινο αρθρο, που απλα ανεφερε το υποτιθεμενο προβλημα. :s_rofl
Υποτιθεμενο, γιατι βλεπω τωρα υπαρχει απαντηση, στο ιδιο αρθρο. :rtfm:

Μαθετε να οδηγατε πρωτα και μετα τα λεμε. :rtfm: :s_gamer


Ντοιτσε ουμπερ αλλες.
Και το σβησιμο να ξεχασεις,το προιον ειναι για κλωτσες.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#83128 :lipsealed: :lipsealed:

Ο κινητήρας του yaris είναι όντως απολαυστικός αλλά πρέπει να έχετε υπόψην ότι κι εγώ προσάρμοσα
τον τρόπο οδήγησής μου σε σχέση με το matiz μέσα στην πόλη.
Η 2αρα στο yaris είναι "μακριά" και δεν μπορεί να οδηγηθεί με τόσο χαμηλές στροφές όπως ένα matiz .
Όπως φαίνεται ο τρικύλινδρος του polo έχει ακόμη χειρότερη συμπεριφορά στις χαμηλές .
Αυτό είναι κακό , πολύ κακό.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#83140 Έτσι είναι σε όλα τα μικρά diesel. Κάτω από 2000σαλ είναι νεκρά απλά. Μη σου πω πως το Yaris είναι και από τα καλά σε αυτόν τον τομέα...