- 25 Φεβ 2015, 20:48
#81813
SamatistaS έγραψε:Υπάρχει κάποιος κάτοχος να επιβεβαιώνει το παρακάτω πρόβλημα σε 1.4 TDi? Αν ισχύει είναι σοβαρό ζήτημα.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123776.asp
οντως συμβαινει.Πριν 3-4 εβδομαδες ημουν για επαγγελματικο ταξιδι στη Κρητη,και ειχα ενα τετοιο διζελ πολο για 4 ημερες με 15κ χλμ.
Πρωτα απολα μιλαμε για ενα ρδελο και μισο σε σχεση με ενα γιαρις διζελ που ειχα ενοικιασει και οδηγησει στις ιδιες ακριβως διαδρομες.
Το μονο που εκανε καλα ειναι να ταξιδευει ισια με 130-140.Σε ολα τα αλλα υπολειποταν παντου απο το γιαρις με αποκορυφωση το μοτερ.Δεν γνωριζω τι ονομαστικη ισχυ εχουν μεταξυ τους,αλλα του γιαρις δειχνει να εχει 40 αλογα παραπανω και 10 κιλα ροπης παραπανω.Μεγαλη διαφορα και στο ευρος στροφων.Στο γιαρις πρεπει να μπεις πολυ ψηλα για να δεις καμψη.
Στο θεμα που λεει το αρθρο οτι σβηνει οντως συμβαινει.
Φτανεις σταυροδρομι ,εχεις 2η και πας με 5-10χλμ να δεις εαν ειναι ελευθερος ο δρομος για να τον διασχισεις.Σβηνει στα καλα καθουμενα.Μου το εκανε πανω απο 10 φορες την ημερα.Στην αρχη νομιζα οτι εφταιγα εγω,αλλα μετα παρατηρωντας προσεκτικα δεν ηταν τοσο λιγα τα χλμ ωστε να σβησει.Σαφως και ειναι επικινδυνο.Οταν ρολαρεις πχ μποτιλιαρισμενος σε πολη και εισαι με 20χλμ/ωρα ακολουθωντας τη ροη,δεν μπορεις να ξερεις εαν κοψει λιγο παραπανω ο μπροστινος σου οτι θα μπορεσεις και εσυ να αφησεις το πενταλ του γκαζιου να κοψεις λιγο και να ξαναπατησεις.Εαν πεσει πχ στα 15χλμ με 2η θα σβησει.
Πρεπει δλδ να βαζεις 1η εν κινησει με 15-20χλμ/ωρα για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα κοψει λιγο παραπανω ο μπροστινος σου.
Αυτο μαλιστα γινεται χωρις το κλασικο σκορτσαρισμα, οπως κανουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα βενζινης και διζελ ,λιγο πριν σβησουν επειδη τα αφησες με 2α, και στροφες λιγοτερες του ρελαντι.
κανει μια μπαμ και σβηνει σαν να εκλεισες τον διακοπτη.
Να το προλαβεις ακομα και οταν το επιδιωκεις δεν γινεται.Ειναι αμεσι και αποτομο.
Εκτος αυτου, απαραδεκτο σαν προιον γενικως.Δεν σε φτιαχνει να πιεσεις ουτε κατα διανοια.Η αισθηση του,το τιμονι του,το μοτερ του ολα.Με τιποτα δεν περιμενα οτι θα υπηρχε τοσο κακο προιον απο τον μεγαλυτερο Ευρωπαικο κατασκευαστη.
Με το γιαρις εψαχνες την ευκαιρια να κανεις οργια παντου.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'