Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#74147
IKE έγραψε:Όταν στρίβει το αυτοκίνητο, επειδή μόνο οι εμπρός τροχοί στρέφονται, πρακτικά ο κατακόρυφος άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται (yaw - διατοιχισμός) είναι πολύ πιο κοντά στους πίσω τροχούς από ότι στους εμπρός.

Διατοιχισμός (διατοίχιση) είναι το roll, όχι το yaw.
Το yaw στα ελληνικά είναι μάλλον εκτροπή.
Και το pitch, πρόνευση απ΄ότι βλέπω :Ρ
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#74167 Μπορούμε να γράφουμε τέτοιους ορους στα Αγγλικά να συνεννοούμαστε. :protest:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#74697
rocsta έγραψε:
IKE έγραψε:Όταν στρίβει το αυτοκίνητο, επειδή μόνο οι εμπρός τροχοί στρέφονται, πρακτικά ο κατακόρυφος άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται (yaw - διατοιχισμός) είναι πολύ πιο κοντά στους πίσω τροχούς από ότι στους εμπρός.

Διατοιχισμός (διατοίχιση) είναι το roll, όχι το yaw.
Το yaw στα ελληνικά είναι μάλλον εκτροπή.
Και το pitch, πρόνευση απ΄ότι βλέπω :Ρ


Έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι ακριβώς είναι, λάθος μου.
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#79432
j.marr έγραψε:Μπορούμε να γράφουμε τέτοιους ορους στα Αγγλικά να συνεννοούμαστε. :protest:

...μωρέ ναι, αλλά Ελληνες είμαστε...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#84320 ...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...

"The new Focus RS will come with a drift function: 70% of power can be sent to the rears with all of that power able to be sent to one wheel if needed."

http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... -show-2015
Άβαταρ μέλους
By vengas
#84362 ομορφότερο από το τάπερ :hmmm:
μένει να δούμε αν είναι και γρηγορότερο :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#84379
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...


αυτο ειναι λιγακι δυσκολο.Για αρχη θα ημουν ευχαριστημενος εαν ηταν το ιδιο γρηγορο με φτερουγα 10 χρονια πισω.Οι φτερουγες χρειαστηκαν 10 γενιες και 20+ χρονια για να φτασουν σε αυτο το επιπεδο,και με μοναδικο γνομωνα τους αγωνες.
Μακαρι να ειναι τοσο ικανοι στη φορδ και να τους φτασουν με την πρωτη προσπαθεια.
Σε προηγουμενες προσπαθειες δεν ειχαμε δει κατι τετοιο παντως.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#84435
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...

"The new Focus RS will come with a drift function: 70% of power can be sent to the rears with all of that power able to be sent to one wheel if needed."

http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... -show-2015


I call bullshit, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#84516
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...


αυτο ειναι λιγακι δυσκολο.Για αρχη θα ημουν ευχαριστημενος εαν ηταν το ιδιο γρηγορο με φτερουγα 10 χρονια πισω.Οι φτερουγες χρειαστηκαν 10 γενιες και 20+ χρονια για να φτασουν σε αυτο το επιπεδο,και με μοναδικο γνομωνα τους αγωνες.
Μακαρι να ειναι τοσο ικανοι στη φορδ και να τους φτασουν με την πρωτη προσπαθεια.
Σε προηγουμενες προσπαθειες δεν ειχαμε δει κατι τετοιο παντως.


Μαλλον ξεχνας τα Sierra Cosworth 4x4, και μετεπειτα τα Escort Cosworth, που πρωταγωνιστησαν στην εποχη τους, (απο τις αρχες μεχρι και τα μεσα 90's , και ηδη μεχρι σχεδον και σημερα σε τοπικα ραλλυ, σε οτι αφορα τα
παλαια πλεον Escort Cosworth) σε επιπεδο wrc, και οχι μονο...
Άβαταρ μέλους
By nass
#84528 Που έχουν ποιά ακριβώς σχέση με το σημερινό Focus RS ? :hmmm:
Γιατί οι φτερούγες έχουν σαφέστατη εξελικτική σχέση (αυτό που λέει ο dimviii "τους πήρε 20 χρόνια και 10 γενιές") με τα τότε μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#84536 Αυτό σε πείραξε δηλαδή;

Το ότι κάποιος θα μπορούσε να ξεχάσει τα Σιέρα και Έσκορτ ΓΚόσγουερθ, δε σε πείραξε;; :s_crazy

Ρέστα για ακόμα μια φορά :slap:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#84560
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...


αυτο ειναι λιγακι δυσκολο.Για αρχη θα ημουν ευχαριστημενος εαν ηταν το ιδιο γρηγορο με φτερουγα 10 χρονια πισω.Οι φτερουγες χρειαστηκαν 10 γενιες και 20+ χρονια για να φτασουν σε αυτο το επιπεδο,και με μοναδικο γνομωνα τους αγωνες.
Μακαρι να ειναι τοσο ικανοι στη φορδ και να τους φτασουν με την πρωτη προσπαθεια.
Σε προηγουμενες προσπαθειες δεν ειχαμε δει κατι τετοιο παντως.


Μαλλον ξεχνας τα Sierra Cosworth 4x4, και μετεπειτα τα Escort Cosworth, που πρωταγωνιστησαν στην εποχη τους, (απο τις αρχες μεχρι και τα μεσα 90's , και ηδη μεχρι σχεδον και σημερα σε τοπικα ραλλυ, σε οτι αφορα τα
παλαια πλεον Escort Cosworth) σε επιπεδο wrc, και οχι μονο...


to escort cosworth εβγαινε απο το 92 εως και το 96
την ιδια εποχη υπηρχαν τα evo iii rs kai vi rs και τα sti type ra-r
ιπποδυναμη 225 το φορδ 280 τα ιαπωνικα επισημα και 300+ πραγματικα.
αντοχες σε επιπεδο gr N δεν τερματιζαν τα φορδ αν δεν αλλαζες ολη τη μεταδοση καθε μερα.
οδηγικη συμπεριφορα?
διαδρομες αναρτησης?
φρενα για πεταμα στα φορδ?
για αντοχη ψαλιδιων,γεφυρων,ημιαξονιων,διαφορικων,μοτερ ουτε και εκει υπηρχε συγκριση.
δεν ειχαν σχεση Γρηγορη,για αυτο και εξαφανιστηκαν απο το gr N τα φορντ μολις ηρθαν τα εβο-στι
το ιδιο και στα νορμαλ αυτοκινητα βολτας.Εαν μπορουσες να τα οδηγησεις δεν ειχαν επαφη πουθενα.
Μουναρα το φορντ,μεσα εξω σε συγκριση με τα ταξι,αλλα μεχρι εκει.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#84562 Είχε ωραία αεροτομή όμως.

Εκτός κι αν το ξέχασες ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#84693
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...


αυτο ειναι λιγακι δυσκολο.Για αρχη θα ημουν ευχαριστημενος εαν ηταν το ιδιο γρηγορο με φτερουγα 10 χρονια πισω.Οι φτερουγες χρειαστηκαν 10 γενιες και 20+ χρονια για να φτασουν σε αυτο το επιπεδο,και με μοναδικο γνομωνα τους αγωνες.
Μακαρι να ειναι τοσο ικανοι στη φορδ και να τους φτασουν με την πρωτη προσπαθεια.
Σε προηγουμενες προσπαθειες δεν ειχαμε δει κατι τετοιο παντως.


Μαλλον ξεχνας τα Sierra Cosworth 4x4, και μετεπειτα τα Escort Cosworth, που πρωταγωνιστησαν στην εποχη τους, (απο τις αρχες μεχρι και τα μεσα 90's , και ηδη μεχρι σχεδον και σημερα σε τοπικα ραλλυ, σε οτι αφορα τα
παλαια πλεον Escort Cosworth) σε επιπεδο wrc, και οχι μονο...


to escort cosworth εβγαινε απο το 92 εως και το 96
την ιδια εποχη υπηρχαν τα evo iii rs kai vi rs και τα sti type ra-r
ιπποδυναμη 225 το φορδ 280 τα ιαπωνικα επισημα και 300+ πραγματικα.
αντοχες σε επιπεδο gr N δεν τερματιζαν τα φορδ αν δεν αλλαζες ολη τη μεταδοση καθε μερα.
οδηγικη συμπεριφορα?
διαδρομες αναρτησης?
φρενα για πεταμα στα φορδ?
για αντοχη ψαλιδιων,γεφυρων,ημιαξονιων,διαφορικων,μοτερ ουτε και εκει υπηρχε συγκριση.
δεν ειχαν σχεση Γρηγορη,για αυτο και εξαφανιστηκαν απο το gr N τα φορντ μολις ηρθαν τα εβο-στι
το ιδιο και στα νορμαλ αυτοκινητα βολτας.Εαν μπορουσες να τα οδηγησεις δεν ειχαν επαφη πουθενα.
Μουναρα το φορντ,μεσα εξω σε συγκριση με τα ταξι,αλλα μεχρι εκει.

...πέστα χρυσόστομε γιατί όταν τα λέω εγώ με κράζουν... ψιλομάπα τα φορδιανά καρπούζια! Αχαχααχαχα!
Άβαταρ μέλους
By IKE
#84734
drdino έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...

"The new Focus RS will come with a drift function: 70% of power can be sent to the rears with all of that power able to be sent to one wheel if needed."

http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... -show-2015


I call bullshit, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια. Εικόνα


Φυσικά και είναι bs, χωρίς να είναι ψέμματα, είναι weaponized δήλωση ακριβώς για το . :lol:

Πριν 1-2 σελίδες είχα γράψει για τι ακριβώς είναι αυτό το drift (και φυσικά το ίδιο γίνεται σε όλα τα ανάλογα 4κίνητα)