- 04 Μαρ 2015, 00:03
#84560
Κίκιζας . έγραψε:dimviii έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:...εαν τελικα ισχυουν τα παρακατω που γραφονται στο Autoexpress, θα προκειται μαλλον για ενα εξαιρετικο, πρωτης ταξης, εναλλακτικο "παιχνιδι" σε σχεση με τις Ιαπωνικες φτερουγες...
αυτο ειναι λιγακι δυσκολο.Για αρχη θα ημουν ευχαριστημενος εαν ηταν το ιδιο γρηγορο με φτερουγα 10 χρονια πισω.Οι φτερουγες χρειαστηκαν 10 γενιες και 20+ χρονια για να φτασουν σε αυτο το επιπεδο,και με μοναδικο γνομωνα τους αγωνες.
Μακαρι να ειναι τοσο ικανοι στη φορδ και να τους φτασουν με την πρωτη προσπαθεια.
Σε προηγουμενες προσπαθειες δεν ειχαμε δει κατι τετοιο παντως.
Μαλλον ξεχνας τα Sierra Cosworth 4x4, και μετεπειτα τα Escort Cosworth, που πρωταγωνιστησαν στην εποχη τους, (απο τις αρχες μεχρι και τα μεσα 90's , και ηδη μεχρι σχεδον και σημερα σε τοπικα ραλλυ, σε οτι αφορα τα
παλαια πλεον Escort Cosworth) σε επιπεδο wrc, και οχι μονο...
to escort cosworth εβγαινε απο το 92 εως και το 96
την ιδια εποχη υπηρχαν τα evo iii rs kai vi rs και τα sti type ra-r
ιπποδυναμη 225 το φορδ 280 τα ιαπωνικα επισημα και 300+ πραγματικα.
αντοχες σε επιπεδο gr N δεν τερματιζαν τα φορδ αν δεν αλλαζες ολη τη μεταδοση καθε μερα.
οδηγικη συμπεριφορα?
διαδρομες αναρτησης?
φρενα για πεταμα στα φορδ?
για αντοχη ψαλιδιων,γεφυρων,ημιαξονιων,διαφορικων,μοτερ ουτε και εκει υπηρχε συγκριση.
δεν ειχαν σχεση Γρηγορη,για αυτο και εξαφανιστηκαν απο το gr N τα φορντ μολις ηρθαν τα εβο-στι
το ιδιο και στα νορμαλ αυτοκινητα βολτας.Εαν μπορουσες να τα οδηγησεις δεν ειχαν επαφη πουθενα.
Μουναρα το φορντ,μεσα εξω σε συγκριση με τα ταξι,αλλα μεχρι εκει.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'