Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#72623 Θα το προτιμούσα

- Με λίγο πιο απλό εσωτερικό, φτάνει πια με ραφές, logo, ούτε 300 ίππους και RS badge να είχε :shifty:
- Με λίγο πιο διακριτικές ζάντες και όχι τόσο πρωτότυπο σχέδιο, το επόμενο Sti τι θα φορά? :shifty:

Τα υπόλοιπα (320+ άλογα, 6τάχυτο μηχανικό, Torque Vectoring , RDU) είναι αφοπλιστικά
βαρετά και δεν θα τα αναφέρω :shifty:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#72656 Η φαση ειναι shut up and take my money

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#72668 key points :

- The AWD system has been tuned to deliver exceptional grip – with lateral acceleration
exceeding 1 g – and class-leading cornering speed and acceleration out of a bend. With neutral
and adjustable limit handling, and the ability to achieve controlled oversteer drifts at the track;

- a choice of high-performance 235/35
R19 tyres to complement the driving dynamics of the Focus RS; a standard Pilot Super Sport
tyre for every-day use; and – for the first time on an RS – an optional Pilot Sport Cup 2 tyre for
enhanced vehicle dynamics on the track

- Increased output is generated by a new low-inertia twin-scroll turbocharger with larger
compressor that delivers significantly greater air flow, along with a much bigger intercooler to
maximise charge density.

- The dynamic side-profile is emphasised by sculptured rocker panels, and the bold wheel lips
that house a choice of multi-spoke 19-inch RS alloy wheels – including a high-performance
lightweight forged design finished in low-gloss black, which offers enhanced strength and impact
resistance with weight savings of 1 kg per wheel

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#72672 Μολις ειδα τη παρουσιαση. Τα λογια ειναι λιγα τα συναισθηματα πολλα. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#72721
mirage έγραψε:Η φαση ειναι shut up and take my money

Sent from Corsair's brick


Καλό είναι, α;

Είμαι περίεργος να δω πού θα το τοποθετήσουν. Τo Golf R έχει DSG (χειροκίνητο μόνο-κλάμα οι νερωμένοι πιουρίστες), άραγε καλοβλέπουν το STi; Εξωτερικά πάντως το 'χουν :lol:


Mιας κι ο Κεν ο Μπλόκης δεν κράτησε τον στόμα του κλειστό και τα έβγαλε φόρα στα ίνσταγκραμζζζ όλα :lol:
Εικόνα Εικόνα
(φωτό από το μουλάρι που έχει το drivetrain του RS σε αμάξωμα από προ-facelift, φαίνεται και από την φωτογραφία του εσωτερικού, μιας και φοράει το Sync 1 αντί το Sync 2 που θα φοράει το RS παραγωγής. Μου φαίνεται περίεργο που ο τύπος από το powertrain calibration δέχτηκε να βγάλει φάτσα φόρα το λαπτοπ του τρέχοντας το Ati, αν και δεν φαίνεται και τπτ :lol: κλείνει η παρένθεση)

Ήμουν στο εργαστήριο κι έκανα signoff ένα άλλο πρωτότυπο και έχοντας τελειώσει κάτι ελέγχους σε ένα αυτόματο κιβώτιο βγαίνω από το αμάξι. Μαζεύοντας τα καλώδια μου, το λάπτοπ κλπ, βλέπω στο απέναντι δικόλωνο ένα καμουφλαρισμένο Focus, καλή ώρα σαν το από πάνω. Με κατεβασμένο το μοτέρ πάνω σε μια παλέτα, αλλά κατά τα άλλα ατόφιο. Στην αρχή δεν του έδωσα σημασία μιας και παίζουν αρκετά παρόμοια που δοκιμάζουν διάφορα moteur, αλλά καθώς το πλησίαζα βλέπω πως φοράει τετραπίστονα. Όπα λέω, αυτό κάτι είναι . Πλησιάζω, φορούσε body-kit από ST. Κοιτάζω λίγο καλύτερα και βλέπω έναν ωραίο άξονα μετάδοσης δίπλα στην εξάτμιστη, στο κεντρικό τούνελ. Κάπου εκεί με έπιασαν τα γέλια, πάω πίσω και βλέπω το πίσω διαφορικό οπότε εκεί μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά. Δεν ήμουν σίγουρος γιατί μπορεί να ήταν κανένα παράγωγο του Kuga πχ. Μετά πλησίασα το μοτέρ κι είδα τον σωλήνα του turbo που έγραφε φαρδιά πλατιά RS, οπότε και σιγουρεύτηκα. :lol: :lol:

ΕΕΠ, τα 350 είναι ένα ωραίο νούμερο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#72743 κιλα ανακοινωσαν?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#72759 ...περι βαρους, μια πρωτη τοποθετηση...

"The second major innovation on the new RS Focus is the low weight of the new four-wheel drive transmission. It’s thought the system only adds around 20kg to the car – a similar weight penalty to that which the clever RevoKnuckle front suspension setup added on the last generation RS"

http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... ver-318bhp

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

...και ενα πρωτο video...

Άβαταρ μέλους
By IKE
#72814
popolaros έγραψε:Εικόνα


Η τετρακίνηση είναι (κατά 99%) παρόμοια (αν όχι ίδια) με αυτή που είχαν τα SAAB 9-3XWD, haldex (τώρα πλέον BorgWarner TorqTransfer) συμπλέκτης και ενεργό πίσω διαφορικό. Αυτό προφανώς μπορεί να στείλει έως και 100% πίσω αλλά είναι θέμα επιλογής πόσο θα κλειδώνει ο συμπλέκτης. Αν προσέξετε το διάγραμμα, παρόλο που ο συμπλέκτης απουσιάζει (φαντάζομαι επίτηδες, για να μην ταυτοποιηθεί με άλλα "προσθιοκίνητα" μοντέλα, όπως πχ το Golf R - που έχει σχεδόν ίδιο σύστημα) απουσιάζει (ξεκάθαρα εδώ όμως) και το κεντρικό διαφορικό.

Στο διάγραμμα αν το δει κανείς απλοϊκά δίνει την εντύπωση ότι 55% της ροπής (..) πάει πίσω. Τα ψιλά γράμματα φυσικά πιο πάνω λένε ότι είναι σε στροφή, οπότε (δική μου εκτίμηση αυτό) το ποσοστό πίσω είναι μεγαλύτερο από το εμπρός επειδή με κλειδωμένο συμπλέκτη οι πίσω τροχοί που έχουν να διατρέξουν μικρότερο τόξο παραλαμβάνουν περισσότερη ροπή από όση θα έστελνε ένα ελεύθερο διαφορικό (=50%, περισσότερη άρα ~5%, γιατί όχι). Αυτό είναι και η μόνη περίπτωση που το σύστημα αυτό μπορεί να δώσει -ελάχιστη και για λίγο- υπερστροφή ισχύος, η εκμετάλλευση δηλαδή της περίσσειας ισχύος που παραλαμβάνει ο πίσω άξονας λόγω του μικρότερου τόξου στροφής. Το ενεργό πίσω διαφορικό μπορεί να την αξιοποιήσει καλύτερα αλλά όπως και να έχει το ποσοστό αυτό είναι μικρό και μεγαλώνει μόνο όταν ο εμπρός άξονας έχει ήδη χάσει την πρόσφυση.

Γενικά μην περιμένετε τα ακροβατικά ενός WRX ή Evo, παρά την περίτεχνα γραμμένη παρουσίαση το σύστημα αυτό δίνει συμπεριφορά ανάλογη ενός προσθιοκίνητου με πολύ καλύτερη πρόσφυση.

Για το revoknuckle όλη η παράγραφος με το βάρος κλπ είναι όσο PR BS όσο το "δεν χρειάζεται η τετρακίνηση επειδή έχουμε το revoknuckle" του προηγούμενου focus RS.

Κατά τα άλλα νομίζω είναι πάρα πολύ κοντά σε S3/Golf R, λογικά οι δημοσιογράφοι θα το βρουν πιο "συμμετοχικό" κλπ κλπ, προσωπικά το βρίσκω κακάσχημο και παρόλο που θεωρώ απίθανο να μην είναι πολύ καλό, θα προτιμούσα ένα WRX (ειδικά STi) με τη σαφώς ανώτερη τετρακίνηση και τη λιγότερο άσχημη εμφάνιση.

ΥΓ. Να σημειώσουμε εδώ πως τα ελαφρύτερα γόνατα μπροστά (σε σχέση με τα Revoknuckle) θα επιφέρουν και μικρότερη πολική ροπή αδράνειας στον άξονα του διατοιχισμού, απορώ πως δεν το ανέφεραν στο press kit :shifty:
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#73035 Μικρότερο τόξο πίσω γιατί?? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73080 ...απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες για τα τεχνικα χαρακτηριστικα, εαν θυμαμαι σωστα, εγινε λογος για κατανομη ροπης μεχρι και 70% πισω με 30% εμπρος. Εαν ισχυει κατι τετοιο, θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε σε νορμαλ συνθηκες μετακινησης, ποιο ειναι το -default- ποσοστο κατανομης... :hmmm:

Ως κεντρικο διαφορικο, εχει επιλεγει η λυση πολυδισκου συμπλεκτη?

Το torque vectoring παντως, απ' οσο καταλαβα, στην συγκεκριμενη μεταδοση, πιθανοτατα θα βοηθαει σε μια πιο ουδετερη προς υπερστροφικη διαθεση εστω, (αντι για την αρχικη ταση υποστροφης που συνηθιζεται σε τετοιες υλοποιησεις) υπο πιεση.

Σε μια πρωτη φαση, μαλλον θα προτιμουσα και εγω ενα STI , και αυτο που μενει ειναι να δουμε εαν οντως εχει λιγο πιο τονισμενη μια υπερστροφικη διαθεση σε σχεση με τα αυτοκινητα που χρησιμοποιουν haldex5, το τελικο βαρος επισης θα εχει την σημασια του, -μακαρι να μην ξεπερναει τα 1500κιλα με τα υγρα του, χωρις οδηγο- αλλα και η τιμολογηση του, ακομα μεγαλυτερη, ειδικα αν καταφερουν να το διαθεσουν στην χωρα, οριακα κατω απο 40κ ευρω με τις σχετικες προσφορες.

Σε αυτη την περιπτωση θα προκειται για ενα πολυ ενδιαφερον πακετο, που θα πληξει αμεσα τον ανταγωνισμο...

P.s μερικες φωτο ακομη απο το Γερμανικο Autobild...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

http://www.autobild.de/artikel/ford-foc ... 79488.html
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73128
Κίκιζας . έγραψε:...απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες για τα τεχνικα χαρακτηριστικα, εαν θυμαμαι σωστα, εγινε λογος για κατανομη ροπης μεχρι και 70% πισω με 30% εμπρος. Εαν ισχυει κατι τετοιο, θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε σε νορμαλ συνθηκες μετακινησης, ποιο ειναι το -default- ποσοστο κατανομης... :hmmm:


Το default είναι 100% μπροστά - ~0% πίσω, το οποίο μπορεί να πάει στιγμιαία στο ανάποδο αν χρειαστεί. Για κάποιο λόγο αντί για "έως και 100% της ροπής πίσω" δηλώνουν 70%, αυτό γίνεται φυσικά, (αν ο συμπλέκτης δεν έχει πλήρη εμπλοκή αλλά 30% ολίσθηση) αν και πιστεύω πως το ανέφεραν επίτηδες για να λάβεις εσύ και οι περισσότεροι (το 99.9% των δημοσιογράφων συμπεριλαμβανομένων) την εντύπωση ότι είναι κάτι ανάλογο μιας πχ Gallardo και πως έχει "πισωκίνητη" συμπεριφορά αφού "το 70% της ροπής πάει πίσω".


Κίκιζας . έγραψε:Ως κεντρικο διαφορικο, εχει επιλεγει η λυση πολυδισκου συμπλεκτη?


Υπάρχει ένα pto που απλά στέλνει κίνηση πίσω (όπως πχ σε ένα samurai μπροστά) και αντί κεντρικού διαφορικού υπάρχει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία και ο πολύδισκος συμπλέκτης. Το σύστημα είναι λογικά της BorgWarner (που έχει αγοράσει το αντίστοιχο τμήμα της haldex) μιας και αυτό χρησιμοποιείται από μοντέλα της ίδιας πλατφόρμας (ex kuga κλπ). Ασχέτως προέλευσης, λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως αυτό των Golf R / Audi S3 / AMG A45 / Volvo S60R / Audi TT κλπ.

Κίκιζας . έγραψε:Το torque vectoring παντως, απ' όσο κατάλαβα, στην συγκεκριμενη μεταδοση, πιθανότατα θα βοηθάει σε μια πιο ουδέτερη προς υπερστροφική διάθεση έστω, (αντί για την αρχική τάση υποστροφής που συνηθίζεται σε τέτοιες υλοποιήσεις) υπό πίεση.


Σε τέτοιες υλοποιήσεις υπάρχει μία πολύ μικρή τάση υπερστροφής που εκμηδενίζεται όταν περάσει το ~5% της περίσσειας ισχύος πίσω. Αυτό λόγω κεντρικού συμπλέκτη, Είναι σημαντική η διαφορά με τα συστήματα με κεντρικό διαφορικό (όπως του Imprezza ή πχ ενός A4) γιατί εκεί οι πίσω τροχοί μπορεί να παραλαμβάνουν μόνιμα μεγαλύτερη ισχύ και να έχεις πραγματική υπερστροφή ισχύος διαρκείας (ανάλογα και το setup μετάδοσης κλπ φυσικά). Στα συστήματα με κεντρικό συμπλέκτη ότι και να κάνεις πρακτικά συμπεριφέρονται σαν προσθιοκίνητο με πρόσφυση ανάλογη αυτής που θα είχε το ίδιο αμάξι με 160 άλογα, όχι 320.

Το ενεργό διαφορικό μειώνει την υποστροφή, δεν μπορεί να προκαλέσει υπερστροφή ισχύος.




j.marr έγραψε:Μικρότερο τόξο πίσω γιατί?? :hmmm:


Στέφανε δες το παρακάτω άθλιο σχηματάκι (δε βρήκα κάτι καλύτερο από ίντερνετ, αλλά νομίζω βγάζει νόημα)

Εικόνα

Όταν στρίβει το αυτοκίνητο, επειδή μόνο οι εμπρός τροχοί στρέφονται, πρακτικά ο κατακόρυφος άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται (yaw - διατοιχισμός) είναι πολύ πιο κοντά στους πίσω τροχούς από ότι στους εμπρός. Φαντάσου ότι είσαι σταματημένος, κόβεις το τιμόνι τέρμα αριστερά ( :shifty: ) και προχωράς λίγα μέτρα. Ο πίσω άξονας θα κάνει ελάχιστη απόσταση (πρακτικά περιστρέφεται σχεδόν γύρω από τον εαυτό του) ενώ ο εμπρός θα κάνει ένα σημαντικού μήκους τόξο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73141
IKE έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες για τα τεχνικα χαρακτηριστικα, εαν θυμαμαι σωστα, εγινε λογος για κατανομη ροπης μεχρι και 70% πισω με 30% εμπρος. Εαν ισχυει κατι τετοιο, θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε σε νορμαλ συνθηκες μετακινησης, ποιο ειναι το -default- ποσοστο κατανομης... :hmmm:


Το default είναι 100% μπροστά - ~0% πίσω, το οποίο μπορεί να πάει στιγμιαία στο ανάποδο αν χρειαστεί. Για κάποιο λόγο αντί για "έως και 100% της ροπής πίσω" δηλώνουν 70%, αυτό γίνεται φυσικά, (αν ο συμπλέκτης δεν έχει πλήρη εμπλοκή αλλά 30% ολίσθηση) αν και πιστεύω πως το ανέφεραν επίτηδες για να λάβεις εσύ και οι περισσότεροι (το 99.9% των δημοσιογράφων συμπεριλαμβανομένων) την εντύπωση ότι είναι κάτι ανάλογο μιας πχ Gallardo και πως έχει "πισωκίνητη" συμπεριφορά αφού "το 70% της ροπής πάει πίσω".


Noμιζω οτι δηλωνουν, "μεχρι 100% της διαθεσιμης ροπης πισω, ακομα και ξεχωριστα σε καθε τροχο" δηλαδη μεχρι και το maximum, που στην προκειμενη θα ειναι 70% της ροπης να σταλει πισω... :hmmm:


Κίκιζας . έγραψε:Ως κεντρικο διαφορικο, εχει επιλεγει η λυση πολυδισκου συμπλεκτη?


IKE έγραψε: Υπάρχει ένα pto που απλά στέλνει κίνηση πίσω (όπως πχ σε ένα samurai μπροστά) και αντί κεντρικού διαφορικού υπάρχει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία και ο πολύδισκος συμπλέκτης. Το σύστημα είναι λογικά της BorgWarner (που έχει αγοράσει το αντίστοιχο τμήμα της haldex) μιας και αυτό χρησιμοποιείται από μοντέλα της ίδιας πλατφόρμας (ex kuga κλπ). Ασχέτως προέλευσης, λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως αυτό των Golf R / Audi S3 / AMG A45 / Volvo S60R / Audi TT κλπ.


pto?

Κίκιζας . έγραψε:Το torque vectoring παντως, απ' όσο κατάλαβα, στην συγκεκριμενη μεταδοση, πιθανότατα θα βοηθάει σε μια πιο ουδέτερη προς υπερστροφική διάθεση έστω, (αντί για την αρχική τάση υποστροφής που συνηθίζεται σε τέτοιες υλοποιήσεις) υπό πίεση.


IKE έγραψε: Σε τέτοιες υλοποιήσεις υπάρχει μία πολύ μικρή τάση υπερστροφής που εκμηδενίζεται όταν περάσει το ~5% της περίσσειας ισχύος πίσω. Αυτό λόγω κεντρικού συμπλέκτη, Είναι σημαντική η διαφορά με τα συστήματα με κεντρικό διαφορικό (όπως του Imprezza ή πχ ενός A4) γιατί εκεί οι πίσω τροχοί μπορεί να παραλαμβάνουν μόνιμα μεγαλύτερη ισχύ και να έχεις πραγματική υπερστροφή ισχύος διαρκείας (ανάλογα και το setup μετάδοσης κλπ φυσικά). Στα συστήματα με κεντρικό συμπλέκτη ότι και να κάνεις πρακτικά συμπεριφέρονται σαν προσθιοκίνητο με πρόσφυση ανάλογη αυτής που θα είχε το ίδιο αμάξι με 160 άλογα, όχι 320.

Το ενεργό διαφορικό μειώνει την υποστροφή, δεν μπορεί να προκαλέσει υπερστροφή ισχύος.


Εφοσον ισχυει το bold που γραφεις, σε συνδυασμο με την ηλεκτρονικη βοηθεια -κατανομης- του torque vectoring, αυτο το διαθεσιμο πχ 5% , ή οσο ειναι τελος παντων, δεν θα δοθει κυριως (εαν οχι ολοκληρο) στον πισω τροχο που βρισκεται στο εξωτερικο της στροφης?
Και αρα, δεν θα υπαρχει ετσι μια ελαφρια υπερστροφικη διαθεση εστω?
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73146
Κίκιζας . έγραψε:
Noμιζω οτι δηλωνουν, "μεχρι 100% της διαθεσιμης ροπης πισω, ακομα και ξεχωριστα σε καθε τροχο" δηλαδη μεχρι και το maximum, που στην προκειμενη θα ειναι 70% της ροπης να σταλει πισω... :hmmm:


Η κατανομή μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα είναι άλλο πράγμα, όντως το πίσω διαφορικό μπορεί να στείλει (αν και δεν έχω δει λεπτομέρειες, με μία μικρή επιφύλαξη) το 100% της ισχύος στον ένα ή τον άλλο τροχό, όποτε θέλει.

Τονίζω το "όποτε θέλει" επειδη το σύστημα αυτό μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα δεν μπορεί να στείλει όσο ισχύ θέλει και όποτε θέλει, μπορεί να επηρεάσει την κατανομή έμμεσα.



Κίκιζας . έγραψε:pto?


power take off, δηλαδή ένα απλό γρανάζι που βγάζει κίνηση και προς τα πίσω με την ίδια ακριβώς ταχύτητα που γυρνά το εμπρός διαφορικό, τίποτα περισσότερο.

Κίκιζας . έγραψε:Εφοσον ισχυει το (πανω) bold που γραφεις, σε συνδυασμο με την ηλεκτρονικη βοηθεια -κατανομης- του torque vectoring, αυτο το διαθεσιμο πχ 5% , ή οσο ειναι τελος παντων, δεν θα δοθει κυριως (εαν οχι ολοκληρο) στον πισω τροχο που βρισκεται στο εξωτερικο της στροφης?
Και αρα, δεν θα υπαρχει ετσι μια ελαφρια υπερστροφικη διαθεση εστω?


Και ναι και όχι, στον εξωτερικό τροχό που λες θα δοθεί αλλά στην πράξη ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί την ουρά να φέυγει προς τα έξω αλλά την μούρη να μπαίνει μέσα. Δεν δημιουργεί υπερστροφή δηλαδή, απλά μειώνει την υποστροφή.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#73162
IKE έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:pto?

power take off, δηλαδή ένα απλό γρανάζι που βγάζει κίνηση και προς τα πίσω με την ίδια ακριβώς ταχύτητα που γυρνά το εμπρός διαφορικό, τίποτα περισσότερο.

Παρτικώφ :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73166 @ΙΚΕ
Ok, got it, αν και νομιζω οτι παροτι οντως, -συμφωνα και με τα μεχρι στιγμης τεχνικα δεδομενα που εχουμε- υπερστροφη ισχυος, με σταθερο γκαζι μεσα στην στροφη μαλλον δεν θα δημιουργειται, ωστοσω, αυτος ο συνδυασμος λειτουργιας με το torque vectoring, θεωρω οτι θα δημιουργει στιγμιαια την ψευδαισθηση μιας ελαφριας υπερστροφης.
Σιγουρα παντως θα ενισχυεται η αισθηση -και αποτελεσματικοτητα- του "παω με τα τεσσερα"...

Μενει να δουμε και στην πραξη, τις πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων...