Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#65443
j.marr έγραψε:Ως "ζμπόρ" αμάξια κρίνονται και τα δυο. Και η αποψή μου είναι οτι πιο πολύ ουσία έχει ενα toyobaru παρά ενα λοοκ ατ μι FWD με πολλά άλογα, RS σηματάκι και "αγρια μάσκα" που ρέπει προς την καγκουριά.

Αν ήταν 4wd;
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#65488 κάτι ξέρεις εσύυυυυυ <τσίμπημα στο μαγουλάκι> :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#65631
drdino έγραψε:
j.marr έγραψε:Ως "ζμπόρ" αμάξια κρίνονται και τα δυο. Και η αποψή μου είναι οτι πιο πολύ ουσία έχει ενα toyobaru παρά ενα λοοκ ατ μι FWD με πολλά άλογα, RS σηματάκι και "αγρια μάσκα" που ρέπει προς την καγκουριά.

Αν ήταν 4wd;


υφαρχει φεριφτωση? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#65748 http://www.carscoops.com/2015/01/its-of ... ebuts.html

Soon. '


Και για να απαντήσω στην ερώτηση του drdinου. Μια τέτοια αλλαγή θα σήμαινε οτι όντως προσπάθησαν να δώσουν ένα αμάξι επιδόσεων και οχι απλά κάτι για τα μάτια του κόσμου με το μικρότερο κόστος.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#65988 Δηλαδή ένα προσθιοκίνητο δεν μπορεί να είναι πραγματικό αυτοκίνητο επιδόσεων; Να ενημερώσει κάποιος και τις RenaultSport και Honda για το λάθος που κάνουν εδώ χρόνια με τα διάφορα RS και TypeR.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#66120 Ένα πισωκίνητο έχει καλύτερη επιτάχυνση (by design) πχ. Το οτι απλά παίρνουν το απλό και του βάζουν παραπάνω άλογα και φουσκωμένα φτερά δεν σημαίνει οτι είναι και το ιδανικότερο. Έχουν κάτι έτοιμο και κάνουν οτι μπορούν με κάποια Χ προσπάθεια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#66130 Δεν διαφωνώ. Όμως είναι αυτοκίνητα επιδόσεων κι αυτά και μάλιστα πολλές φορές καλύτερα/ταχύτερα από κάποια πισωκίνητα ή τετρακίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#66179 Ανόθευτη αίσθηση και καθαροαιμίλα μπορεί να έχει ένα μπροστοκίνητο, ένα τετρακίνητο ή και ένα πισωκίνητο, δεν είναι αποκλειστικότητα της μιας ή της άλλης διάταξης αλλά της αυτής καθεαυτής υλοποίησης...

Επίσης στα πολύ δυνατά τετρακίνητα μοντέλα υπάρχουν και πολύ αυξημένες απαιτήσεις οδηγικών δεξιοτήτων... οπότε όλα σχετικά είναι, μπορεί ένας να αποζητάει εύκολο πλασάρισμα και κάποιος άλλος να το κατακτήσει μετά από ιδιαίτερη προσπάθεια και εκπαίδευση. Όλα είναι σεβαστά. Κάποιοι που έχουμε ζήσει και το φθινό πισωκούνητο γκάζι και το ακριβό τετρακίνητο, η επιλογή είναι ιδανικά να τα είχαμε και τα δύο αν μας έφταναν τα πορτοφόλια.

Φιλουμπες
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#68931 Εμενα παντως δε μου φαινεται τετρακινητο και οπως ειπε ο δοκτορας μαλλον με revo-knuckle μπροστινη αναρτηση παιζει να ειναι. :(

https://www.youtube.com/watch?v=M-5HKThVcYw
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#69036
Mad_Max_Geo έγραψε:Εμενα παντως δε μου φαινεται τετρακινητο και οπως ειπε ο δοκτορας μαλλον με revo-knuckle μπροστινη αναρτηση παιζει να ειναι. :(

https://www.youtube.com/watch?v=M-5HKThVcYw

...δεν πειράζει, θα έχουμε περισσότερα να σφαχθούν για τον τίτλο του πιο τρομακτικού μπροσθιοκίνητου γρήγορου! χαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#69215
Goldmund έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Εμενα παντως δε μου φαινεται τετρακινητο και οπως ειπε ο δοκτορας μαλλον με revo-knuckle μπροστινη αναρτηση παιζει να ειναι. :(

https://www.youtube.com/watch?v=M-5HKThVcYw

...δεν πειράζει, θα έχουμε περισσότερα να σφαχθούν για τον τίτλο του πιο τρομακτικού μπροσθιοκίνητου γρήγορου! χαχαχαχαχα



Ειναι λιγο soft lover to focus οσο να'ναι. :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#72327


Μέχρι το 70% πίσω, σύμφωνα με το άρθρο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#72352 Mη λέτε για ποσοστά, παραμονεύει ο ΙΚΕ :shifty: