Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#436543 Ε αφου είναι μεχρι τον Ιουλιο τα πολλα,και μετα φλατζαρουν λιγα όλα καλα. :lol:
Όπως με τις μ3,δεν ειχαν βγαλει ΟΛΕΣ τις μπιελλες τους από το μπλοκ.
Ασε που το ΕΒΟ 6 ειχε παρει 2 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης( και καμια 10αρια παγκοσμια πρωτθληματα σε wrc, Gr N,οδηγων) και εβγαλες και το συμπερασμα ότι δεν εχει ΑΚΑΜΨΙΑ. :s_omg
τα περι χρησης 2,5 λιτρων ελεω μη ομολογκαρισματος τα προσπερνω.Απλα η ευκολη οδος,γιατι για να φτιαξεις 2λιτρο και 1,8 με αποδοση ,ρυπους,αξιπιστια, θελει αρχιδατους σχεδιαστες μηχανικους ,κατι που η φορντ δεν μας το εχει δειξει τα τελευταια χρονια.Την πιο ευκολη δουλεια από ολους τους ανταγωνιστες ειχε και παλι |λογοκρισία| εφτιαξαν.Οπως και με το πρωτο.Η παραδοση κραταει καλα βλέπεις.

Μια ζωη μπουρδελα έφτιαχναν στις γρηγορες εκδοσεις,και στο ειχα αναλυσει πολύ καλα με παραδείγματα για πολλα μοντελα τους,ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ το rs.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#436549
dimviii έγραψε:Ασε που το ΕΒΟ 6 ειχε παρει 2 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης( και καμια 10αρια παγκοσμια πρωτθληματα σε wrc, Gr N,οδηγων) και εβγαλες και το συμπερασμα ότι δεν εχει ΑΚΑΜΨΙΑ.


Αλήθεια, η ακαμψία τι σχέση έχει με το αποτέλεσμα στο crash test;;; Εκεί μετράει η ελεγχόμενη παραμόρφωση...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#436554
markvag έγραψε:
dimviii έγραψε:Ασε που το ΕΒΟ 6 ειχε παρει 2 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης( και καμια 10αρια παγκοσμια πρωτθληματα σε wrc, Gr N,οδηγων) και εβγαλες και το συμπερασμα ότι δεν εχει ΑΚΑΜΨΙΑ.


Αλήθεια, η ακαμψία τι σχέση έχει με το αποτέλεσμα στο crash test;;; Εκεί μετράει η ελεγχόμενη παραμόρφωση...


θα στο εξηγησει ο Γρηγορης που το κατεχει.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#436565
dimviii έγραψε:Ε αφου είναι μεχρι τον Ιουλιο τα πολλα,και μετα φλατζαρουν λιγα όλα καλα. :lol:


Ε, καλυτερα να φλαντζαρουν στατιστικα στο 1% της συνολικης παραγωγης, παρα να μην βγαινεις αρτιμελης μετα στουκο...
Αλλα ο καθενας θετει τις προτεραιοτητες του, ετσι ειναι αυτα... :s_wink

dimviii έγραψε:Όπως με τις μ3,δεν ειχαν βγαλει ΟΛΕΣ τις μπιελλες τους από το μπλοκ.


...και τα -Ευρωπαικα- GT-R ΜΥ2008 που εκαναν σουπα τα oem μοτερ τους, οι 996-997 -Non turbo- ειχαν θεμα με τα IMS, αλλα και τα Evo που ηθελαν δισκο-πλατω σε καθε 2ο σερβις...και παει λεγοντας.

dimviii έγραψε:Ασε που το ΕΒΟ 6 ειχε παρει 2 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης( και καμια 10αρια παγκοσμια πρωτθληματα σε wrc, Gr N,οδηγων) και εβγαλες και το συμπερασμα ότι δεν εχει ΑΚΑΜΨΙΑ. :s_omg


Ασφαλως, με 2...σχεδον αστερια (δες τα αποτελεσματα, το ενα αστερι ειναι με ερωτηματικο... :lol: )
τουλαχιστον μπορει και να βγεις ζωντανος... :yahoo:

...και φυσικα ΟΛΟΙ ψωνιζαν για να τα κανουν group N και πανω, στο δρομο δεν τα κυκλοφορουσε κανεις, χωρις "κλουβι"...

Τα περι ακαμψιας επονται, μετα την αναφορα στα περι παθητικης ασφαλειας. Αμεση σχεση προφανως και δεν εχουν, εχουν με τα παρακατω περι "γυμνου σασι" χωρις καπακια, αν επιασες το υπονοουμενο...

Αλλα ξεχασα, το θεμα ειναι να εχει πολλα αλογα να στριβει οπως θες και δεν βαριεσαι αν θες ποδι ελεφαντα για να συμπλεκταρεις μετα απο μιση ωρα σε καθημερινη κινηση, ή εαν παιρνεις μια καρτελα παναντολ μετα απο καθε ταξιδι... :svivhaha:


dimviii έγραψε:τα περι χρησης 2,5 λιτρων ελεω μη ομολογκαρισματος τα προσπερνω.Απλα η ευκολη οδος,γιατι για να φτιαξεις 2λιτρο και 1,8 με αποδοση ,ρυπους,αξιπιστια, θελει αρχιδατους σχεδιαστες μηχανικους ,κατι που η φορντ δεν μας το εχει δειξει τα τελευταια χρονια.Την πιο ευκολη δουλεια από ολους τους ανταγωνιστες ειχε και παλι |λογοκρισία| εφτιαξαν.Οπως και με το πρωτο.Η παραδοση κραταει καλα βλέπεις.


Αφου αυτες ηταν οι προδιαγραφες τοτε, να τις αλλαζαμε για δικη σου ικανοποιηση? :lol:
Για βαλε τον 2λιτρο του evo6 σημερα, με τις νορμες που ισχυουν αυτη την στιγμη, θα εβγαζε νομιζεις η Mitsu μοτερ με τετοιους ρυπους? :svivhaha:

Εχεις τρομερο κενο πληροφορησης-ενημερωσης, για να μιλας ετσι για την Ford και στο τι εχει καταφερει σε αγωνες γενικοτερα... :lol:

dimviii έγραψε:Μια ζωη μπουρδελα έφτιαχναν στις γρηγορες εκδοσεις,και στο ειχα αναλυσει πολύ καλα με παραδείγματα για πολλα μοντελα τους,ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ το rs.


Σιγουρα, με την αναλυση απο δυο-τρεις καγκουρες, κανενα μηχανικο της γειοτονιας και 5-6 μικροβελτιωτες της πλακας, αυτο ηταν το συμπερασμα...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#436578 Υπάρχει πιο χασομερικη "τοπ" ομάδα στην ιστορία όλων των μηχανοκίνητων σπορ από την φορδ; :hmmm:

Ούτε σε ένα χέρι δεν μετριούνται τα πρωταθλήματα της :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#436583 https://youtu.be/krolIok_w8Q

Μάντεψε διμΒιι πού το έχει αυτό το κλειδακι που ξεκλειδώνει τέτοιες ομορφιές :metalo: :yahoo:

Ηλίθια εταιρεία σε όλα της ρε πστ :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#436587 Γρηγορη δεν θα σου απαντησω,δεν υπαρχει λογος.
Ότι και να σου αντιπαραθέσω,θα μου πεταξεις ότι τα ΕΒΟ 6 ηταν σκοτωστρες και ότι και τα gtr εκαναν ανακληση(υπερατου σε ολες τς συζητήσεις όταν τα πορσε/πενβε/αουντι σκορπανε μοτερ στο δρομο και ΜΕΤΑ τις ανακλησεις) και νομιζεις ότι εχεις απαντησει.
Όλα αυτά όταν μιλαμε για τις φλατζες των γρηγορων φοκους διαχρονικα.
Παω να αλλαξω συμπλεκτη,ερχετε το δευτερο σερβις :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By markvag
#436644
JBT έγραψε:https://youtu.be/krolIok_w8Q

Μάντεψε διμΒιι πού το έχει αυτό το κλειδακι που ξεκλειδώνει τέτοιες ομορφιές :metalo: :yahoo:


Στον κώλο του;;; :shifty: :shifty: :svivhaha: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#436682
JBT έγραψε:Ηλίθια εταιρεία σε όλα της ρε πστ :dizzy:


Ντάξει τώρα, τρελές υπερβολές! Και τα Λε-Μαν της κέρδισε και στην F1 έβαζε το ταμπελάκι της πάνω στον DFV ( :lol: ) και στο τότε ΕΠΑΤ είχε επιτυχίες και τα πρωταθλήματά της πήρε στο ΕΠΡ και μετά στο ΠΠΡ. Δεν είναι και Toyota... :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#436683
dimviii έγραψε:... τα gtr εκαναν ανακληση(υπερατου σε ολες τς συζητήσεις όταν τα πορσε/πενβε/αουντι σκορπανε μοτερ στο δρομο και ΜΕΤΑ τις ανακλησεις) και νομιζεις ότι εχεις απαντησει.


Καλά και εσύ έχεις το πάτωμα των μ3 για υπερατού.
Γενικά έχετε σκεφτεί και οι 2 ότι το να γράφετε συνεχώς τα ίδια πράγματα δεν πείθει ούτε τον απέναντι ούτε κάποιον 3ο; :hmmm:

Πάντως . έχω συγγενή που είχε μ3, rx7 και διάφορα άλλα και τα τελευταία (πολλά) χρόνια έχει μείνει με ένα εβο 9 και μου λέει δεν θα το δώσει ποτέ. Μην είστε απόλυτοι με τα πάντα. :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#436709
xenos έγραψε:
Πάντως . έχω συγγενή που είχε μ3, rx7 και διάφορα άλλα και τα τελευταία (πολλά) χρόνια έχει μείνει με ένα εβο 9 και μου λέει δεν θα το δώσει ποτέ. Μην είστε απόλυτοι με τα πάντα. :)


...απολυτος σε τι ακριβως συμπερανες οτι ειμαι σε σχεση με την Ford και το τελευταιο RS?

P.S Για την αναφορα που εκανες στην συνεχεια,
εχω συγγενη που εχει αρχισει να φτιαχνει αξιοπρεπη συλλογη με διαφορα αυτοκινητα που ξεχωρισαν απο τις αρχες του περασμενου αιωνα, μεχρι και 40 χρονια πριν. Το αγαπημενο του ειναι μια 911 RS του 72'.

Για καθε ενα συγγενη που εχει evo9 και δεν θα το δωσει ποτε, υπαρχουν χιλιαδες συλλεκτες, αρρωστακια της αυτοκινησης, -οχι αυτους που τα εχουν γυαλισμενα στα σαλονια, τους αλλους που τα τρεχουν σε πιστες σε ολη την Ευρωπη- με τιγκαρισμενο πορτοφολι και μαντεψε ποια ειναι τα αγαπημενα τους μοντελα και δεν θα τα αποχωριστουν ποτε...Σιγουρα παντως ΔΕΝ ειναι ΚΑΝΕΝΑ Mitsu Evo...

Υπο αυτη την εννοια, -βλεποντας λιγο παραεξω και οχι κοντοφθαλμα- ποιος ειναι λοιπον απολυτος?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#436710
Κίκιζας . έγραψε:Για καθε ενα συγγενη που εχει evo9 και δεν θα το δωσει ποτε, υπαρχουν χιλιαδες συλλεκτες, αρρωστακια της αυτοκινησης, -οχι αυτους που τα εχουν γυαλισμενα στα σαλονια, τους αλλους που τα τρεχουν σε πιστες σε ολη την Ευρωπη- με τιγκαρισμενο πορτοφολι και μαντεψε ποια ειναι τα αγαπημενα τους μοντελα και δεν θα τα αποχωριστουν ποτε...Σιγουρα παντως ΔΕΝ ειναι ΚΑΝΕΝΑ Mitsu Evo...

Υπο αυτη την εννοια, -βλεποντας λιγο παραεξω και οχι κοντοφθαλμα- ποιος ειναι λοιπον απολυτος?


73.6% of all statistics are made up
Άβαταρ μέλους
By mirage
#436747 Ποια ειναι ρε Γρηγορη ΤΙΤΑΝΑ πες μας. ΠΕΣ ΜΑΣ

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#436792
mirage έγραψε:Ποια ειναι ρε Γρηγορη ΤΙΤΑΝΑ πες μας. ΠΕΣ ΜΑΣ

< >


Eσυ που παραδοσιακα πεταγεσαι συνηθως για να ρουμπωσεις -με επιχειρηματα, ΝΟΤ- τον καθε αδαη και ασχετο που τολμαει να δημοσιευσει κατι που δεν εγκρινει η αναμφιβολη γαματοσυνη σου, ξερεις πολυ καλα...

Ποιος ειμαι εγω, ο λιλιπουτειος, ανευ σημασιας χρηστης που θα τολμησει να αντιδικησει με την ανυπερβλητη γνωση σου και εμπειρια στον χωρο του αυτοκινητου?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#436816 Γρηγοριε εγω ενας ταπεινος ειμαι που ξερει τι αναρτηση εχει το αμαξι μου και αλλα τετοια χαριτωμενα. Δεν ειμαι ο τιτανας που εισαι εσυ. Τωρα θα μας πεις γι αυτους που τα σκιζουνε σε πιστες.
Μη με βαζεις να ψαχνω λινκακια απο το ακατανομαστο που σολαρεις....
< >