- 22 Σεπ 2017, 22:22
#436565
dimviii έγραψε:Ε αφου είναι μεχρι τον Ιουλιο τα πολλα,και μετα φλατζαρουν λιγα όλα καλα.
Ε, καλυτερα να φλαντζαρουν στατιστικα στο 1% της συνολικης παραγωγης, παρα να μην βγαινεις αρτιμελης μετα στουκο...
Αλλα ο καθενας θετει τις προτεραιοτητες του, ετσι ειναι αυτα...
dimviii έγραψε:Όπως με τις μ3,δεν ειχαν βγαλει ΟΛΕΣ τις μπιελλες τους από το μπλοκ.
...και τα -Ευρωπαικα- GT-R ΜΥ2008 που εκαναν σουπα τα oem μοτερ τους, οι 996-997 -Non turbo- ειχαν θεμα με τα IMS, αλλα και τα Evo που ηθελαν δισκο-πλατω σε καθε 2ο σερβις...και παει λεγοντας.
dimviii έγραψε:Ασε που το ΕΒΟ 6 ειχε παρει 2 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης( και καμια 10αρια παγκοσμια πρωτθληματα σε wrc, Gr N,οδηγων) και εβγαλες και το συμπερασμα ότι δεν εχει ΑΚΑΜΨΙΑ.
Ασφαλως, με 2...σχεδον αστερια (δες τα αποτελεσματα, το ενα αστερι ειναι με ερωτηματικο...
)
τουλαχιστον μπορει και να βγεις ζωντανος...
...και φυσικα ΟΛΟΙ ψωνιζαν για να τα κανουν group N και πανω, στο δρομο δεν τα κυκλοφορουσε κανεις, χωρις "κλουβι"...
Τα περι ακαμψιας επονται, μετα την αναφορα στα περι παθητικης ασφαλειας. Αμεση σχεση προφανως και δεν εχουν, εχουν με τα παρακατω περι "γυμνου σασι" χωρις καπακια, αν επιασες το υπονοουμενο...
Αλλα ξεχασα, το θεμα ειναι να εχει πολλα αλογα να στριβει οπως θες και δεν βαριεσαι αν θες ποδι ελεφαντα για να συμπλεκταρεις μετα απο μιση ωρα σε καθημερινη κινηση, ή εαν παιρνεις μια καρτελα παναντολ μετα απο καθε ταξιδι...
dimviii έγραψε:τα περι χρησης 2,5 λιτρων ελεω μη ομολογκαρισματος τα προσπερνω.Απλα η ευκολη οδος,γιατι για να φτιαξεις 2λιτρο και 1,8 με αποδοση ,ρυπους,αξιπιστια, θελει αρχιδατους σχεδιαστες μηχανικους ,κατι που η φορντ δεν μας το εχει δειξει τα τελευταια χρονια.Την πιο ευκολη δουλεια από ολους τους ανταγωνιστες ειχε και παλι |λογοκρισία| εφτιαξαν.Οπως και με το πρωτο.Η παραδοση κραταει καλα βλέπεις.
Αφου αυτες ηταν οι προδιαγραφες τοτε, να τις αλλαζαμε για δικη σου ικανοποιηση?
Για βαλε τον 2λιτρο του evo6 σημερα, με τις νορμες που ισχυουν αυτη την στιγμη, θα εβγαζε νομιζεις η Mitsu μοτερ με τετοιους ρυπους?
Εχεις τρομερο κενο πληροφορησης-ενημερωσης, για να μιλας ετσι για την Ford και στο τι εχει καταφερει σε αγωνες γενικοτερα...
dimviii έγραψε:Μια ζωη μπουρδελα έφτιαχναν στις γρηγορες εκδοσεις,και στο ειχα αναλυσει πολύ καλα με παραδείγματα για πολλα μοντελα τους,ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ το rs.
Σιγουρα, με την αναλυση απο δυο-τρεις καγκουρες, κανενα μηχανικο της γειοτονιας και 5-6 μικροβελτιωτες της πλακας, αυτο ηταν το συμπερασμα...