Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#790366
Focusman91 έγραψε:Θα αντικατασταθεί από το ηλεκτρικό Puma. Κοίτα να δεις Georgetz που τελικά θα αποκτήσουν συλλεκτική αξία τα οχήματα μας!!

.


η πραγματική δύναμη δε συμπιέζεται :iconcool: :lol:

Μην ακούς τον Σκοτς, είναι ζουλιάρης :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#790597 Η απορία που υπάρχει εδώ είναι,πως το vag θα έχει βρει τρόπο να έχει αμιγώς ηλεκτρικό πολο-ιμπιζα στην κατηγορία σούπερ μίνι η γενικά ο ανταγωνισμός ενώ η Ford δεν μπόρεσε και προχωρεί σε καταργήσεις μοντελων fiesta/focus που θα αντικατασταθούν από μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα...εκτός αν όλα αυτά είναι στο συμφωνημένο σχέδιο περί ηλεκτροκίνησης που θα χρησιμοποιήσει την κοινή πλατφόρμα vag-ford.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#790916 Το... προσυμφωνημένο σχέδιο είναι το ότι τα Super Mini δεν πουλάνε σε αριθμούς ικανούς, έτσι ώστε τα ελάχιστα περιθώρια κέρδους που έχουν να πληρώσουν για τις επενδύσεις που χρειάζονται. Αφενός για όλα όσα απαιτεί πλέον η αγορά (ασφάλεια, άνεση, κτλ) και αφετέρου για το κόστος εξέλιξης των ηλεκτρικών. Οπότε, είναι λογικό, σε μία πίτα που ούτως ή άλλως συρρικνώνεται, να αποχωρούν σιγά σιγά κάποιοι. Όπως έγινε και με την κατηγορία πιο κάτω, που έχουν μείνει ελάχιστοι...
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#793303
markvag έγραψε:Όπως έγινε και με την κατηγορία πιο κάτω, που έχουν μείνει ελάχιστοι...


Oποτε αυτοι που θα θελουν super mini και δεν εχουν να αγορασουν Suv η δεν θελουν,σε ποιο segment θα μεταπηδησουν?

Καταργουν Fiesta/Focus/Mondeo/S-Max και θα εχουν Kuga/Puma/καποιο αλλο ηλεκτρικο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#793319
Sijune21 έγραψε:
markvag έγραψε:Όπως έγινε και με την κατηγορία πιο κάτω, που έχουν μείνει ελάχιστοι...


Oποτε αυτοι που θα θελουν super mini και δεν εχουν να αγορασουν Suv η δεν θελουν,σε ποιο segment θα μεταπηδησουν?


Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό, αλλά εάν δεν υπάρχει ικανός αριθμός αγοραστών, το πρόβλημα αυτό θα γίνεται όλο και μικρότερο...
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#824136 Όταν πατάω το κουμπί για τους υαλοκαθαριστήρες από τον δεξί μοχλό στο τιμόνι,δεν λειτουργεί ο μηχανισμός,δεν ακούγεται ότι δουλεύει,δεν πετάει νερό,δεν λειτουργούν οι υαλοκαθαριστήρες στη θέση αυτή,ο πίσω είναι εντάξει,είδα τις ασφάλειες που αφορούν το σύστημα πλύσης,αλλά δεν φαίνονται καμμένες.MK7.5 έκδοση.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει,είναι πρόβλημα του χειριστηριου-κουμπιου,είναι ίσως αντλία νερού? :s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By dimik
#824150 Συνήθως όταν έχει θέμα η αντλία δεν πετάει καθόλου νερό αλλά δουλεύουν, από την άλλη όταν έχει θέμα το μοτερακι των υαλοκαθαριστηρων πετάει νερό αλλά δεν κουνιούνται.




< >
Άβαταρ μέλους
By bill33
#824157
Sijune21 έγραψε:Όταν πατάω το κουμπί για τους υαλοκαθαριστήρες από τον δεξί μοχλό στο τιμόνι,δεν λειτουργεί ο μηχανισμός,δεν ακούγεται ότι δουλεύει,δεν πετάει νερό,δεν λειτουργούν οι υαλοκαθαριστήρες στη θέση αυτή,ο πίσω είναι εντάξει,είδα τις ασφάλειες που αφορούν το σύστημα πλύσης,αλλά δεν φαίνονται καμμένες.MK7.5 έκδοση.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει,είναι πρόβλημα του χειριστηριου-κουμπιου,είναι ίσως αντλία νερού? :s_scratchhead

Μηπως έχει ξεκουμπώσει η φύσα για το μοχλό;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#824158 Τι ακριβώς δεν δουλεύει;
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#824198
drdino έγραψε:Τι ακριβώς δεν δουλεύει;


Οταν παταω το κουμπι απο τον δεξι μοχλο στο τιμονι για να καθαρισω το μπροστινο τζαμι,δεν πεταει νερο,δεν δουλευουν οι υαλοκαθαριστηρες,στις αλλες θεσεις λειτουργουν.Eκανα ελεγχο στις ασφαλειες,δεν μου φανηκε καμμενη,στην θεση 7 ειναι πισω απο το ντουλαπι συνοδηγου.

Oπως ειναι σε αυτο το βιντεο.

https://youtu.be/Y7ZUYqT0zdM?start=39&end=42
Τελευταία επεξεργασία από Sijune21 και 02 Ιούλ 2023, 12:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#824199
bill33 έγραψε:Μηπως έχει ξεκουμπώσει η φύσα για το μοχλό;


Θα πρεπει να ανοιξω το καπακι στο τιμονι για να κανω ελεγχο τη φυσα μηπως δεν παταει σωστα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#824203 Δλδ μπροστινοί καθαριστηρες δουλεύουν σε όλες τις ταχύτητες, πίσω καθαριστήρας δουλεύει μαζί με την αντλία για πλύσιμο, αλλα δεν δουλεύει μόνο το μπροστινό πλυσιμο;
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#824204
drdino έγραψε:Δλδ μπροστινοί καθαριστηρες δουλεύουν σε όλες τις ταχύτητες, πίσω καθαριστήρας δουλεύει μαζί με την αντλία για πλύσιμο, αλλα δεν δουλεύει μόνο το μπροστινό πλυσιμο;


Ακριβως ετσι,ο πισω λειτουργει και βγαζει νερο,στις θεσεις για τη βροχη λειτουργουν οι υαλοκαθαριστηρες,μονο οταν παταω για να πεταξει νερο μπροστα,δεν κανει τιποτε,δεν ακουγεται ο μηχανισμος να δουλευει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#824208 Στη φύσα του διακόπτη τσέκαρε επαφές 7 και 1 και 2 και 1.

7+1 πρέπει να σου δίνει συνέχεια όταν πατάς για το πίσω πλύσιμο και 2+1 όταν πατάς για το μπροστινό.

Λογικά το πρώτο σου δίνει τώρα συνέχεια και το δεύτερο σου δίνει ανοιχτό κύκλωμα ακόμα και όταν τραβάς τον μοχλό.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#824373
drdino έγραψε:Στη φύσα του διακόπτη τσέκαρε επαφές 7 και 1 και 2 και 1.

7+1 πρέπει να σου δίνει συνέχεια όταν πατάς για το πίσω πλύσιμο και 2+1 όταν πατάς για το μπροστινό.

Λογικά το πρώτο σου δίνει τώρα συνέχεια και το δεύτερο σου δίνει ανοιχτό κύκλωμα ακόμα και όταν τραβάς τον μοχλό.


Θα το παω το αμαξι στον ηλεκτρολογο,δεν εχω χρονο να ανοιξω να δω μονος μου,ουτε και εχω την απαραιτητη γνωση,ελπιζω να ειναι καμια ασφαλεια καμμενη η κατι με την φυσα,αλλιως το χειρηστηριο ειδα οτι κοστιζει περι τα 80-90 ευρω.