Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#418742
antonis78 έγραψε:Η εβαπορέτα μεταχειρισμένη είναι κοντά στα 500€, καινούργια κοντά στο χιλιάρικο, όπως μου είπε αυτός. Δεν ξέρω αν ισχύει :s_dunno

Πειραιά μένω αλλά δεν έχω πρόβλημα να πάω Αθήνα, που στην Φραντζή;

Τα χρήματα μου φαίνονται απλώς εξωφρενικά. Δεν έχω ακούσει τέτοιες τιμές παρά για πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα από το Bravo. Πήγαινε και ρώτησε και αλλού.
Γενικώς, τα παιδιά έχουν δίκιο, αυτά που λεει δεν ακούγονται πολύ ελπιδοφόρα. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#418751 Τι να πω ρε παιδιά, μπορεί και έχετε δίκιο.

Έχετε αν προτείνεται κάποιον, να πάει να το κοιτάξει;

Όπως και να 'χει μετά τον Σεπτέμβρη θα πάω, δεν παίζουν φράγκα τώρα για ξήλωμα ταμπλό, με τίποτα!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#418752
antonis78 έγραψε:
drdino έγραψε:Νομίζω χρειάζεται να καταλάβουμε τι ακριβώς χαλάει και τι έχουν επισκευάσει στο παρελθόν.

Τι ακριβώς εννοείς φίλε μου; Ότι μου είπαν το ανέφερα εδώ, δυστυχώς τεχνικές λεπτομέρειες δεν ξέρω και δεν τις καταλαβαίνω κιόλας, για να είμαι ειλικρινής.


Eννοώ ότι δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είχε χαλάσει, τι είχε επισκευαστεί κλπ.

Επίσης αυτό με τα 2 χρόνια της εγγύησης είναι ψιλοβλακεία, εφόσον τους το είπες ενώ καλυπτόσουν έπρεπε να το καλύψουν. Δεν είχες τπτ γραπτή επικοινωνία ε;
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#418755 Την πρώτη φορά, στην αντιπροσωπεία, μου είχαν πει ότι άλλαξαν ένα μοτεράκι, αξίας 50€ και 250€ ήταν τα εργατικά. Ποιο μοτεράκι δεν ξέρω ακριβώς, κάτι ανέφερε για τα flaps, πάνε και 3 χρόνια...

Την 2η φορά, ο άνθρωπος μου ανέφερε πάλι το μοτεράκι και επιπλέον κάποια πλαστικά ρουλεμάν που είχαν σπάσει και τα αντικατέστησε με μεταχειρισμένα από τρακαρισμένο, free of charge. Το κόστος ήταν 250€ τα εργατικά του (είναι και γνωστός).

Τώρα, αυτό που μου είπε είναι για τους "ατέρμονες", δεν ξέρω τι είναι αυτοί και τι κάνουν :s_blush :lol: και τους οποίους θα μου τους έφτιαχνε τσάμπα αλλά δεν τα βρίσκει σαν ανταλλακτικά.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτε γραπτό, όλη η επικοινωνία έγινε στο τηλέφωνο και μετά face to face...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#418761 Κατάλαβα, τα μοτεράκια που ρυθμίζουν την κατανομή του αέρα στην εβαπορέτα/καλοριφέρ είναι. Και τα 307mk2/C4 είχαν παρόμοιο θέμα αλλά είχε βγάλει kit επισκευής το γκρουπ και δεν το άλλαζες όλο.

Αν η μια μεριά βγάζει σωστό αέρα, δεν βρίσκω λόγο να χρειάζεται αλλαγή η εβαπορέτα. :hmmm: Το πιο πιθανό είναι να χάλασε πάλι το μοτέρ. Tα παλιά ανταλλακτικά τα είχες κρατήσει μήπως;
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#418826 Δυστυχώς δεν τα έχω κρατήσει.

Αυτό που μου είπε ο μάστορας είναι πως έχουν χαλάσει οι ατέρμονες, δεν ξέρω τι είναι αυτό, αν δηλαδή είναι τα μοτερακια ή κάτι άλλο. Μακάρι να είναι αυτό που λες αλλά μου είπε ότι δεν το βρίσκει σκέτο ανταλλακτικό, δεν το δίνει η fiat.

Έχει κανείς να μου προτείνει κάποιον άλλο; Να πάρω και μια δεύτερη γνώμη; Από Σεπτέμβρη βέβαια τώρα, γιατί 250€ για να μου ανοίξουν το ταμπλό δεν τα δίνω...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#419941 Παρε απο περιεργεια σε μερικους με μτχ ανταλλακτικα και ρωτα τιμες.