Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746528 Εννοείται πως δεν είναι επιτυχία!
Μπαταρία ήταν και ο λόγος που έφερα οδική κι εγώ στο προηγούμενο εταιρικό Golf, αλλά ήταν και το μόνο πρόβλημα στα 3 χρόνια και 70Κ χλμ που το είχα.
Αλλά δεν το θεωρώ σαν δείγμα αναξιόπιστου αυτοκινήτου, η BMW μια μπαταρία έχει αλλάξει μόνον οι αυτή προληπτικά, αλλά κατά τα άλλα...
:lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#746646
kostis20 έγραψε:Οπότε έχει μείνει 2 φορές στο δρόμο σε διάστημα 2,5 ετών.Δε το λες και επιτυχία...

< >


Για μένα αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό κριτήριο... Εάν μείνει από πχ μία καμμένη ασφάλεια με κόστος € 5, ΟΚ, σοβαρή βλάβη δεν είναι, αλλά για να το συζητήσουμε αν σου συμβεί στα 15χλμ έξω από το Καρπενήσι 21:00 στις 10 Φεβρουαρίου με χιονόπτωση... :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746669 Έτσι. Το συμβάν με τη μπαταρία έγινε μια μέρα μετα από εκδρομή στη Παύλιανη.
Βέβαια ούτε να πληρώνεις συνέχεια είναι καλύτερο. Το 500 έχει άλλα 2,5 χρόνια εγγύηση η οποία βέβαια δε κάλυπτε τη μπαταρία....
Να δούμε πώς θα πάει απο εδώ και πέρα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#758055 Είχα να οδηγήσω το 500Χ 4 μήνες και το πήρα χθες για λίγο μιας και εχει service 3ετίας την άλλη βδομάδα και είπα να το τσεκάρω (38000km).
Πολύ μεγάλο ξενερωμα. Άκουγα τριγμούς που δεν είχα ξανακούσει ,ο κινητήρας μου φάνηκε άδειος ιδιαίτερα χαμηλά αλλά το χειρότερο ήταν η ανάρτηση που μου φάνηκε σκληρή και "επίπεδη" σε σημείο που αρχισα να σκέφτομαι οτι εχουν πέσει τα αμορτισερ...
Επίσης η κατανάλωση με χρήση πόλης και ΑΟ χωρίς όμως μποτιλιάρισμα εχει φτάσει 9.8 lt/100km :dizzy:
Δε ξέρω τι εχει γίνει αλλά η συγκριση με το Mazda (9000km πλέον) έβγαλε στη φόρα πολλές αδυναμίες...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#758092 Τα ίδια και σε μένα το T-roc, τριγμοί και γενικώς σου δίνει την εντύπωση πως σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ χειρότερο . Κοινώς, ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
Το Mazda είναι πόσο ακριβότερο από το 500x; 10Κ περίπου;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#758096 Κάνα 7αρι; Είναι πολύ πιο ποιοτικό είναι η αλήθεια.
Ομως, όπως ξαναέγραψα, και το facelift t-roc είναι πολύ βελτιωμένο ποιοτικά. Καμιά σχέση με το σαφώς πιο φτηνιάρικο 500Χ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#758116 10.000 euro διαφορά έχει η δική μου έκδοση που είναι τετρακίνητη και με πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Το cx30 όμως ξεκινάει από 26.000 περίπου.
Τη κατανάλωση πάντως στο Fiat τη λες και τρελή...
Επίσης το cx30 εχει ημιάκαμπτο πίσω και όμως η ανάρτηση είναι ετη φωτός μπροστά...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809960 Service 50.000 km στο 500Χ.
Λάδια ,φίλτρα λαδιού, καμπίνας ,αερος ,υγρά φρένων και μπουζί 410 euro.
Στην αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809965 Α μάλλον λύνεται και το μυστήριο με την αυξημένη κατανάλωση μιας και είπαν στη σύζυγο οτι θα της αλλάξιυν αισθητηρα Λ.Εντός εγγήσης βέβαια αλλά πάλι πρόβλήμα.
Καλά χαλαρά το επόμενο θα είναι και αυτό γιαπωνέζικο....Δε το συζητάμε πλέον.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#809993
NiTse έγραψε:Ακριβουτσικο μου φαίνεται.
Μα γιατί το λες αυτό? Μόνο 400 ευρώ ήταν
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#810026 Κοιτάω και για λάστιχα τώρα. α μπροστινά δεν έχουν εμφανείς φθορές αλλά στα 50.000 km ήρθε η ώρα τους.
Μάλλον θα βάλω τα crossclimate2.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#817695 Αλλάχθηκε χθες ο αισθητήρας Λ ο οποίος έκανε ενα μήνα να έρθει .Γενικά έμαθα οτι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τα ανταλλακτικά στην FCA η οποία επιδεινώθηκε και απο την επικείμενη αλλαγή αντιπροσωπείας στην Ελλάδα. Υπάρχουν αυτοκίνητα ακινητοποιημένα επί μήνες :dizzy: ενώ το χειρότερο ακόμα είναι οτι πολλά είναι επαγγελματικά...
Πάτησα και με ένα Karoq σην ΑΟ ,δεν είχε τύχη. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#817764 Το δικό σου με τον λ, ήταν ακινητοποιημενο?? Η άναβε το check engine??

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#817786 Όχι κανονικά δούλευε.Απλα άναψε check engine μια δυο φορές.