Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#38674
kostis20 έγραψε:Θα περιμένουμε βεβαια και το 1,4Τ 4wd ,λογικά θα είναι φθηνότερο απο τις 30000


Λογικά ναι αλλιώς θα πέσει πάνω στο Countryman S.
Στο δίλιτρο μάλλον ρόλο παίζουν και τα τέλη ταξινόμησης για την τιμή.


Marios έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον ειδικά το 4κίνητο 1400 Multiair :thumbsup:

Και πίσω MacPherson έχει;


Ναι.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51619 To είδα σήμερα.Πολύ μου άρεσε.Εξωτερικά δε παίζεται το Design.
Ποιοτικο εσωτερικό αν και το αυτοκίνητο που είδα ήταν ολο μαυρο μέσα και κάπως μουντό,με μοναδική παραφωνία τις πλαστικέ επενδύσεις των θυρών που μου φάνηκαν κάπως "φθηνές" στο μάτι.
Κατα τα αλλα οι χωροι είναι αρκετα καλοι.Δε ξέρω αν κάνω λάθος αλλα μου φάνηκαν ιδιοι με το Qashqai.Το χώρο αποσκευών θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο αλλα δε μπορείς να τα έχεις όλα.
Kατα τα άλλα 18 cm αποσταση απο το έδαφος στις off road εκδόσεις και all season M+S λάστιχα.
Το 1,4 Τ 170 4wd έρχεται τον Ιουνιομε τις πρώτες εκτιμήσεις να μιλανε για τιμή γύρω στις 26-27000 ευρω.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#51636 να το βάλουν στον πάτο τους με τέτοιες τιμές
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51713 Καλά το δίλιτρο diesel 4wd με το πλόυσιο εξοπλισμό φτανει 36000 ευρώ.Όσο κάνει ένα forester diesel με τον ίδιο σχεδόν εξοπλισμό ,χωρίς το αυτόματο.προσωπικά νομίζω ότι δε τίθεται θέμα συγκρισης.
Απο την αλλη σε ότι αφορά το 1,4Τ 4wd αν ξεκινα απο τα 26000 έρχεται αντιμέτωπο με το qashqai 1,6d 4wd.
Θα δούμε όταν έρθει κανονικά στην αγορά..
Άβαταρ μέλους
By GTS
#51718 Οι προσφορες ποτε θα ξεκινησουν;
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#76713 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Το επεξεργαστηκα σημερα για αρκετη ωρα.
Το συγκεκριμενο ειναι 1.6TD Cross 2κινητο με αρχικη τιμη απο οτι ειδα τα 23.700€.
Καμια σχεση εμφανισιακα με το ασχημουτσικο κατεμε 500L .
Το αυτοκινητο ειναι ομορφο απο οποια γωνια κι αν το κοιταξα.Τα πισω φωτα παντως μου θυμιζουν αρκετα αυτα του νεου Mini.
Καθισμενος στη θεση του οδηγου βολευτηκα αμεσως(1.95)χωρις ευτυχως να βρισκει το δεξι μου γονατο στην κεντρικη κονσολα.Το τραβηγμα που κανει προς τα μεσα το ταμπλο ακριβως κατω απο τα χειριστηρια του κλισματισμου βοηθαει.
Το εσωτερικο υψος επαρκεστατο(δε ξερω με ηλιοροφη ποσο θα μειωνεται),ενω και η ορατοτητα ειναι καλη προς ολες τις κατευθυνσεις.Η ποιοτητα σαφως αναβαθμισμενη,οι διακοπτες εκει που πρεπει και επιτελους ενα νεο σχεδιαστικα τιμονι.
Δε μου αρεσε η λαβη για το κλεισιμο της πορτας.Μου φανηκε ψευτικη και αντιεργονομικη.Επισης μπροστα απο το συνοδηγο ενω υπαρχουν 2 ντουλαπακια ειναι αρκετα μικρα.Τα καθισματα ανετα αλλα τα προσκεφαλα τα ιδια ακριβως με το 500αρακι(σκληρα και μικρα).Οσον αφορα το πορτμπαγκαζ αξιοπρεπες για το μεγεθος του αυτοκινητου(νομιζω 380lt?).
Τελικα χωροταξικα και ποιοτικα σαφως πανω απο Juke/Captur αλλα και αρκετα ακριβοτερο.Premium γαρ.
Θα επανελθω ελπιζω συντομα με το test drive.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#78529 Οσο απαισιο ειναι το 500L άλλο τόσο μ αρεσει αυτο!!
Εβγαλε δοκιμή και το drive.gr στο ίντερνετ.
Θαρρω πως ηρθε η ώρα της μεταφορας!!

.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#78996 Το είδα και εγώ σήμερα από κοντά. Το αυτοκίνητο πάρα πολύ όμορφο, με πολύ ωραίες λεπτομέρειες. Όπως και να το κάνουμε οι Ιταλοί δεν παίζονται σε θέματα αισθητικής.

Πολύ ωραίο και το εσωτερικό με ημιδερμάτινα καθίσματα με ένα πολύ ωραίο σχέδιο μάλιστα. Είδα την βασική έκδοση, αλλά μου φάνηκε ήδη πλήρης. Έκτος από τα ημιδερμάτινα, είχε και tablet στο κέντρο του ταμπλό το οποίο είναι στάνταρ.

Οι χώροι καλοί μπροστά (για το ύψος δεν το συζητάμε), ικανοποιητικοί πίσω (χειρότεροι από του Qashqai), ενώ ο χώρος αποσκευών μικρός. Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία επέλεξε να το φέρει με κανονική ρεζέρβα τον κάνει ακόμη μικρότερο. Προσωπικά αν το αγόραζα θα την έβγαζα την ρεζέρβα και κάτι φελιζόλ που έχει, για να κέρδιζα καμιά 100άρα λίτρα ακόμη.
Γενικά πάντως, οι χώροι μου φάνηκαν καλοί για το μέγεθος του.

Δεν θα το αγόραζα γιατί έχω μια προκατάληψη για την αξιοπιστία των Fiat.

Παρόλα αυτά, σε συνδυασμό με μια προσφορά που τρέχει η αντιπροσωπία μέχρι το τέλος του μήνα, νομίζω πώς τα κάτι παραπάνω από 20.000€ που ζητάει για την υπερπλήρη βασική έκδοση πετρελαίου τα αξίζει με τα 1000. Προσωπικά, ως ανταγωνιστή του βλέπω το Countryman, το οποίο όμως βρίσκω πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει σε σχέση με το 500X.
Μπράβο στην FIAT! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By sotirisk
#142903 Κορυφαίο είναι, ειδικά με το 9ρι κιβώτιο και 4κίνηση.
Αλλά είναι δυνατόν να πηγαίνει 36000€ με 140 άλογα diesel?
Χάθηκε να βάλουν ένα tbi μοτέρ και ένα πιο δυνατό diesel?
Άβαταρ μέλους
By GTS
#144249 Είναι καλη η παρακατω προσφορα;




ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 500Χ






.

FIAT 500X

500X από 16.000€* και με 5 χρόνια δωρεάν service.
◾Αφορά την έκδοση 1.6 E-Torq 110hp Pop
◾ESP, Hill Holder
◾6 Αερόσακοι
◾Cruise Control
◾Ηλεκτρικό χειρόφρενο

(*) H προσφορά περιλαμβάνει προωθητική ενέργεια και όφελος απόσυρσης και ισχύει έως 31/08/2015.


Τι πισω αναρτηση εχει? Εχει πισω δισκόφρενα? Ο κινητήρας λεει κατι;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#144392
GTS έγραψε:Είναι καλη η παρακατω προσφορα;

Mια χαρά φαίνεται

GTS έγραψε:Τι πισω αναρτηση εχει? Εχει πισω δισκόφρενα?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611492 Νομίζω ήρθε η ώρα να γράψω μερικά λόγια για το 500Χ μιας και φτάσαμε ήδη τις 9000km.Θυμίζω 500Χ f/l 1,3 TCT.
Καταρχήν να πω ότι το αμάξι είναι κουκλάκι.Ειδικά το χρώμα αποδείχθηκε τρελή επιτυχία,ενώ τα φώτα LED κάνουν το μπροστινό μέρος ακόμα πιο ξεχωριστό.Ακόμα και τόσα χρόνια μετά ακόμα τραβάει βλέμματα στο δρόμο.Η γυναίκα έχει ξετρελαθεί οπότε στόχος επιτευχθεί...
Το εσωτερικό επίσης κουκλί.Πολύ ωραίο και πρακτικό.Η έλλειψη υποβραχιονίου είναι μειονέκτημα ,αλλά κάπως ισοσκελίζεται από τα δύο ντουλαπάκια,τα οποία όμως δεν είναι φωτιζόμενα.Οι πλαϊνές θήκες στις πόρτες επίσης τεράστιες μιας και χωράνε μεγάλα μπουκάλια νερού.
Οι χώροι μια χαρά για 4 αλλά και 5.Το πορτ μπαγκαζ επίσης καλό. Έχει τεράστιο ύψος μέχρι την εταζέρα,μιας και υπάρχει μόνο κιτ επισκευής. Πρώτη φορά βάζω τις βαλίτσες όρθιες!
Η ποιότητα των υλικών στο ταμπλώ και στις πόρτες άριστη,αλλά πιο χαμηλά όχι και τόσο.Ειδικά οι μοκέτες στο πίσω δάπεδο είναι κακής ποιότητας και "μαλλιαζουν" όταν χρησιμοποιείται ηλεκτρική σκούπα..Ενω καθαρίζουν σχετικά δύσκολα από άμμο πχ.Επίσης με χαλάει πολύ που οι μπροστινές ζώνες ασφαλείας στηρίζονται σε εμφανές συρματόσχοινο...
Επίσης ο υπολογιστής ταξιδίου είναι λίγο περίεργος.Δεν υπάρχει ξεχωριστός μερικός χιλιομετρητης και όταν είναι ενεργοποιημένη η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας ,δε βλέπεις ούτε το γενικό χιλιομετρητητη. :dizzy:
Το άλλο κουφό είναι ότι και οι δύο υπολογιστές ταξιδιού Α &Β μηδενίζουν μόνο χειροκίνητα .Θα μπορούσε ο Α πχ να μηδενίζει κάθε φορά που το αυτοκίνητο μένει ακίνητο πάνω από δύο ώρες πχ...
Άλλο ένα ενοχλητικό πράγμα είναι πως τα παράθυρα και η ηλιοροφή δε κλείνουν απο το κλειδί ενώ αν έχεις αφήσει κάποιο ανοιχτό και το καταλάβεις αφού έχεις ανοίξει κάποια πόρτα ,δε μπορείς να το κλείσεις.Πρέπει υποχρεωτικά να ξαναβάλεις το κλειδί στη μίζα και να το γυρίσεις στο on...
Πάμε στα πιο ουσιαστικά τώρα.Ο κινητήρας είναι άπαιχτος για 1,3.Πολύ δυνατός και εύστροφος ,με ωραίο ήχο.Τραβάει πολύ δυνατά από τις 2000σαλ και πάνω χωρίς να είναι ανύπαρκτος χαμηλά.Το κιβώτιο μια χαρά .Ανεβάζει απίστευτα γρήγορα αλλά θέλει λίγο παραπάνω πάτημα για να κατεβάσει. Έχω παρατηρήσει ότι δουλεύει πιο καλά όταν ζεσταθεί λιγάκι.Επίσης υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία η οποία παραδόξως είναι πολύ άμεση .Δεν θυμάμαι άλλο κιβώτιο να έχει τόσο άμεση τη χειροκίνητη λειτουργία.Τα αρνητικά είναι οτι δεν υπάρχει sport πρόγραμμα και ότι θα ήθελα μια πιο μακρυά 6η ή 7η ταχύτητα.
Στην εθνική πας άνετα με 140 ή και 160 ,αλλά από εκεί και πάνω νιώθεις τον αέρα να σε φρενάρει.Να πω την αλήθεια νομίζω ότι εκεί γύρω στα 140 είναι η καλύτερη ταχύτητα ταξιδιού του.
Σε κατανάλωση είμαστε γύρω στα 8,5 lt/100Km .Με χρήση κυρίως στη πόλη αλλά και 4-5 ταξιδάκια.
Η αλήθεια είναι ότι θα το ήθελα λίγο πιο οικονομικό και η οικονομία του diesel είναι δελεαστική ,αλλά μόλις είδα τις επιδόσεις του diesel μου έφυγε κάθε αμφιβολία.Με τίποτα δε θα ήθελα το αμάξι πιο αργό.Νομίζω ότι ο 1,3 είναι ότι πρέπει για το βάρος και την αεροδυναμική του.
Στο δρόμο τώρα είναι λίγο σφιχτό ,αλλά και αρκετά άνετο.Σίγουρα έχουν γίνει αλλαγές σto F/L.Ίσως να είναι λίγο πιο απότομη η επαναφορά,ενώ έχει και μια ευαισθησία στις συνεχόμενες ανωμαλίες αλλά γενικά είναι πολύ άνετο ακόμα και στο χώμα .Ναι το έβαλα και σε χωματόδρομους και πάει αρκετά καλά ,ενώ δε βρίσκει κάτω με τίποτα είναι πολύ ψηλό.
Στις στροφές δε το έχω πιέσει και πολύ ακόμα αλλά δε γέρνει και πολύ.Προφανώς από κάποιο σημείο και μετά θα υποστρέφει ...
Τέλος όλα τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια χωρίς να ενεργοποιούνται άσκοπα.Ειδικά το αυτόματο φρενάρισμα τα έβγαλε ήδη τα λεφτά του καθώς με γλύτωσε στο τσακ ένα βράδυ.Επίσης πολύ καλά τα φώτα LED σε συνδυασμό με το highbeam assist το οποίο δουλεύει τέλεια.
Εν κατακλείδι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την αγορά ειδικά και σε συνδυασμό με τη καλή τιμή και τον απίστευτο εξοπλισμό.Ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ήταν και το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας,το καλοκαίρι ήμουν έτοιμος να το πάρω στην Ιταλία.... :metalo: :metalo:
PS1.Δε μπήκα σε καμία σύγκριση με το Α5 για να μη με βαρέσετε....Βέβαια δεν υπάρχει και καμία σύγκριση.
Βέβαια το αντίστοιχο κάνει 60-70 Κ σήμερα όταν το fiat κάνει 22..
PS2 .Επίσης δε μπήκα σε καμία σύγκριση με την Χ1 γιατί θα ήταν κουραστικό. ....Η τελική μου άποψη είναι οτι η Χ1 δεν αξίζει με τίποτα στα 35Κ. Ουσιαστικά το μόνο σημείο που υπερέχει του Φιατ είναι ο εσωτερικός διάκοσμος και η ορατή ποιότητα των υλικών.Στα υπόλοιπα σημεία ή υπάρχει ισοπαλία (κιβώτιο) ή το Fiat είναι πολύ καλύτερο(κινητήρας+ design+εξοπλισμός) ή λίγο καλύτερο (ανάρτηση).
Αυτά .Σας το χρώσταγα. :inlove: