Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By JBT
#312738 :dizzy: :dizzy:

Φρενάρουν 2 τροχοί λιγότεροι και δεν είναι πρόβλημα αυτό;

Έχεις την εντύπωση ότι τα φρένα πίσω είναι για το χειρόφρενο; Που θα μπορούσε να είναι και στα μπροστινά δηλαδή (κάποια μοντέλα το έχουν), ξέρεις πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε η εκάστοτε εταιρεία;

γουιν γουιν :vava:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#312739
Deleted User 1 έγραψε:
Δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση πάντως δεδομένης της κατηγορίας του αυτοκίνητου και επίσης δεν το θεωρώ και πολύ επικίνδυνο. Δηλαδή αν βάλουμε ψηλό κέντρο βάρους, αυξημένο βάρος στο μπροστινό άξονα και ψιλοoffroad (?) αναρτήσεις, εξηγείται το αποτέλεσμα. Βέβαια μεγαλύτερη σημασία έχει να βλέπαμε και πως ανταποκρίνονται τα ανταγωνιστικά μοντέλα αλλά και γενικά τι επιδόσεις έχουν τα φρένα του, που προσωπικά τα βρίσκω ικανοποιητικότατα.

Όσο για την επικινδυνότητα έτσι όπως φαίνεται και από έξω αλλά και από μέσα, αντιλαβάνομαι ότι οι επιβάτες δεν επηρεάζονται περισσότερο απ' ότι με ένα οποιοδήποτε φρενάρισμα πανικού σ΄αυτές τις ταχύτητες. Τώρα για παιδιά που δεν είναι δεμένα ίσως και να είναι επίφοβο.



:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Πες μου οτι τρολαρεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#312741
kostis20 έγραψε:Καλά μας κανεις πλάκα ρε Στέφανε?Σε φρεναρισμα πανικού ετσι και στρίψεις το τιμόνι ,εστω και λίγο με τους πίσω τροχούς στο αέρα αυτο μπορεί να φέρει 5 τούμπες και βάλε.Και δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει σε κατηφορικό δρόμο.
Δε νομίζω να το κάνει κανένα ανταγωνιστικό αμάξι αυτο.
Το Q5 to κάνει?

Τι να σου πω...προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να κάνω φρενάρισμα πανικού στα 140χαω που μετράγανε αυτοί. Τέσπα μες τα πόδια μου έχω Renegade στην ίδια έκδοση που δοκιμάσανε, θα δω ιδίοις όμμασι. Κυρίως η αίσθηση από μέσα με ενδιαφέρει. Θα προσπαθήσω να βγάλω και βίντεο. Το θέμα είναι που θα πιάσω 140 και να μπορώ να βιντεοσκοπήσω στο τέλος. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#312743 Και με 100 το έκανε.

Αλλά νταξ, πόσες φορές να πιάσει κάποιος 100 και να χρειαστεί να φρενάρει απότομα;

Στο κάτω κάτω, ας έπαιρνε το μετρό.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#312747
Deleted User 1 έγραψε:
kostis20 έγραψε:Καλά μας κανεις πλάκα ρε Στέφανε?Σε φρεναρισμα πανικού ετσι και στρίψεις το τιμόνι ,εστω και λίγο με τους πίσω τροχούς στο αέρα αυτο μπορεί να φέρει 5 τούμπες και βάλε.Και δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει σε κατηφορικό δρόμο.
Δε νομίζω να το κάνει κανένα ανταγωνιστικό αμάξι αυτο.
Το Q5 to κάνει?

Τι να σου πω...προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να κάνω φρενάρισμα πανικού στα 140χαω που μετράγανε αυτοί. Τέσπα μες τα πόδια μου έχω Renegade στην ίδια έκδοση που δοκιμάσανε, θα δω ιδίοις όμμασι. Κυρίως η αίσθηση από μέσα με ενδιαφέρει. Θα προσπαθήσω να βγάλω και βίντεο. Το θέμα είναι που θα πιάσω 140 και να μπορώ να βιντεοσκοπήσω στο τέλος. :hmmm:

Εκτος του ότι το έκανε και στα 100,ακόμα και να μη σηκωνονται εντελώς οι ρόδες ,σιγουρα το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον σταθερό με τετοια αποφόρτιση του πίσω άξονα.
Δε καταλαβαίνω γιατί σε ενδιαφέρει η αίσθηση απο μέσα κυρίως? :hmmm: Το σημαντικό είναι αν θα φέρει τούμπες σε πιθανό στρίψιμο του τιμονιού και πόσο μεγαλώνει η απόσταση φρεναρίσματος.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#312748
JBT έγραψε:Και με 100 το έκανε.

Αλλά νταξ, πόσες φορές να πιάσει κάποιος 100 και να χρειαστεί να φρενάρει απότομα;

Στο κάτω κάτω, ας έπαιρνε το μετρό.

Έλα μη γράφουμε |λογοκρισία| τώρα. Εγώ είπα τι αίσθηση αποκομίζω από ένα βίντεο. Δεν έχω καμία διάθεση να υποστηρίξω αλλά ούτε να αφορίσω καμία εταιρία. Ίσα ίσα έχω ανθρώπους που αγαπώ και μετακινούνται με αυτό το όχημα. Όσο λάθος μπορεί να είμαι εγώ σ' αυτό που αντιλαμβανομαι άλλο τόσο μπορεί να είναι και κάποιος που φέρνει την καταστροφή από ένα βίντεο.
kostis20 έγραψε:Δε καταλαβαίνω γιατί σε ενδιαφέρει η αίσθηση απο μέσα κυρίως? :hmmm: Το σημαντικό είναι αν θα φέρει τούμπες σε πιθανόστρίψιμο του τιμονιού και πόσο μεγαλώνει η απόσταση φρεναρίσματος.

Με ενδιαφέρει η αίσθηση από μέσα για να καταλάβω τι μπορεί να πάθει ένας επιβάτης, ιδιαίτερα αν μιλάμε για παιδί που κάθεται πίσω άδετο. Το αν θα φέρει τούμπες δε νομίζω ότι μπορούμε να το προβλέψουμε ενώ και τα στατιστικά του στο φρενάρισμα είναι νορμάλ. Τίποτα το ανησυχητικό στα χαρτιά.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#312750 Άδετα παιδιά μόνο κάποιος άσχετος τα αφήνει.Οπότε δε νομίζω οτι εχει και πολύ θέμα ή ουσία ο προβληματισμός σου.
Αν θα φέρει 5 τούμπες μας ενδιαφέρει όλους.
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 13 Οκτ 2016, 12:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#312751 Φαντάσου τώρα όταν θα ξαναπατήσει ο οπίσθιος άξονας να πετύχει τρύπα, πέτρα, οτιδηποτε από τους όμορφους δρόμους μας.

Φαντάσου τι σκαμπίλι θα φάει εκείνην την στιγμή το μέρος πίσω ενώ το μέρος εμπρός θα παλεύει να αποφύγει το εμπόδιο.

Εκτός κι αν κάνει κάποιος φρενάρισμα πανικού για να αγναντέψει τη φύση...

Χωρίς πλάκα, θα το πήγαινα όπως είναι πίσω στην αντιπροσωπεία. Είτε θα το πήγαινα μέχρι τα 80. Χωρίς ίχνος πλάκας.

:s_bye
Άβαταρ μέλους
By drdino
#312752 Εννοείς τι να πάθει ο επιβάτης επειδή σηκώνεται το αμάξι στις δύο ρόδες, τελεία; Ναυτία. :lol: Irrelevant.

Το θέμα είναι αυτό πώς επηρεάζει την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#312755 Εννοώ ότι επειδή στο βίντεο φαίνεται να σουζάρει πολύ, μην πετάξει κάναν άνθρωπο από πίσω στο παρμπριζ μπροστά. Δηλαδή να φας επιπλέον κλωτσιά από τη δύναμη που ούτως ή άλλως θα σου ασκήσει η επιβράδυνση.

Δυναμικά πάντως αν είχε τόσο μεγάλη επιρροή δεν θα φαινόταν να χάνει την ευθεία (ή έστω να δείχνει νευρικότητα) στο φρενάρισμα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#312767 Καμία νευρικότητα .Ισορροπεί τέλεια. :lol:
Στέφανε σε φαντάζομαι να το έκανε κανένα γερμανικό αυτο...Ειδικά Audi :lipsealed: :lipsealed: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#312769 Βρε χέστηκα τώρα ξαφνικά να βγάλω λάδι τη jeep. Κουβέντα κάνουμε. Την Audi άστην...να βάλω το Q5 να κάνει το τεστ αλλαγής λωρίδας με 80χαω να γελάσει ο κάθε πικραμένος.
Άβαταρ μέλους
By drenie
#312778 Εγώ τέτοιο πράγμα πάντως δεν έχω παρατηρήσει. Στην αντιπροσωπία θα πάω όμως .

.
Άβαταρ μέλους
By nass
#312784
Deleted User 1 έγραψε:Εννοώ ότι επειδή στο βίντεο φαίνεται να σουζάρει πολύ, μην πετάξει κάναν άνθρωπο από πίσω στο παρμπριζ μπροστά. Δηλαδή να φας επιπλέον κλωτσιά από τη δύναμη που ούτως ή άλλως θα σου ασκήσει η επιβράδυνση.


Πιθανολογώ ότι η επιβράδυνση είναι μικρότερη από αν φρέναραν κανονικά και οι 2 άξονες και άρα, παρά τα φαινόμενα, οι πιθανότητες να εκτοξευτεί ένας επιβάτης στο παρ-μπριζ μικρότερες.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#312792 Είναι μεγαλύτερες όμως οι πιθανότητες να εκτοξευτεί ολόκληρο το αυτοκίνητο στον μπροστινό, σε χαντάκι ή σε κανα τοίχο :lol: :lipsealed: