Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#58767 Έχεις βρει κάπου αν έχει ημιάκαμπτο πίσω? Λογικά δεν παίρνει κάτι άλλο εκτός από αυτό το συγκεκριμένο πάτωμα.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#58781 Εμπρός έχει κλασσικό McPherson, πίσω έχει το "κλασσικό ιταλικό" McPherson με 2 εγκάρσιους βραχίονες και έναν περίπου διαμήκη.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#58785 Chapman style strut. Με εβαλε και εψαχνα ο stefan. Kαι αν καταλαβα καλα με στανταρ koni FSD σε ολες τις εκδοσεις. BTW εδωσαν ενδιαφερουσα λυση στο νεο Panda 4x4. Με αρεσει το Renegade.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#58807 Ίδια ανάρτηση και FSD σε όλες ΟΛΕΣ τις εκδόσεις?? Αν ναι, τότε αυτά είναι πολύ καλά νέα!
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#60461 μιλάμε μεγάλη ζημιά :inlove: :inlove: :inlove: :s_roses

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61642 Σήμερα κυκλοφορησαν και καποια άρθρα στον τύπο απο την Πανελλήνια παρουσίαση του.
Αν μη τι άλλο ειναι πρωτότυπο και σε ενα βινδεο επι Ελληνικού εδάφους φάνηκαν πολύ καλες δυνατότητες
Το 1,6 diesel limited κανει 25.000 και μπαίνει απέναντι στο Qashqai. Καλη εναλλακτική...

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#61712 Απογοήτευση για μένα οι τιμές. Για να πάρεις τετρακίνητο, πρέπει να πας στα 30 χιλιάρικα σχεδόν και για κοντές σχέσεις αναγκαστικά πας σε δίλιτρο πετρέλαιο. Περίμενα κάτι καλύτερο τιμολογιακά από την στιγμή που το πάτωμα είναι του 500Χ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#61728 Καλά το πάτωμα από μόνο του δεν είναι αιτία χαμηλής τιμής και ειδικά από τη στιγμή που το 500Χ έχει premium τιμολόγηση, όπως όλη η σειρά. Απ' την άλλη και το σήμα Jeep δεν επιτρέπει και πολλές εκπτώσεις συν του ότι το αμάξι δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με ανταγωνιστές. Ένα αντίστοιχου εξοπλισμού Qasquai ή ASX ή Mini Countryman?
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#61881 Ψαχνοντας για diesel crossover εδω και 2 εβδομαδες το ενα μου αφεντικο μαλλον θα παραγγειλει(ειναι θεμα ημερων απο οτι μου ειπε)ενα Renegade Limited 1.6 Diesel με ηλιοροφη και χρωμα στο μπεζ της αμμου στα 28.100€ κλειδι.Το αυτοκινητο το ειδαμε μαζι μετα απο δικη μου παροτρυνση αφου δεν το ηξερε καν οτι μολις ηρθε.Το Qashqai το απεκλεισε λογω αισθητικης,το ΑSX λογω της παλιομοδιτικης καμπινας(αν και η τιμη του αρεσε-28.500€ για 4κινητο Intense Panorama 1.8D),με το Μοkka ξενερωσε επισης με το εσωτερικο με τα απειρα κουμπακια ενω δεν ασχοληθηκε καθολου με Tiguan.Βλεποντας στην αρχη το Renegade,πηγαινοντας στην εκθεση μαζι,γελασε λεγοντας μου οτι απο πισω του θυμιζει ενα μεγαλο Panda και οτι ειναι αρκετα τετραγωνισμενο.Μπαινοντας μεσα ομως αναθεωρησε αμεσως.Πολυ ικανοποητικοι χωροι,αξιοπρεπεστατο πορμπαγκαζ και πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης με ιδιαιτερο design.O εξοπλισμος εχει τα παντα(και εργοστασιακο navi)ενω καλη εντυπωση του αφησε και το μοτερ(το καναμε test drive αμεσως)οσον αφορα την ποιοτητα λειτουργιας και τις ενδιαμεσες ρεπριζ.Το τωρινο του αμαξι βεβαια ειναι ενα Saab 9-3 Aero οποτε συγκρισεις περι επιδοσεων απλα δεν τιθενται :lol: .Αλλωστε η αγορα θα γινει με γνωμονα την οικονομια και την καθημερινη ευχρηστια-ευκολια.
Κατεμε η τιμη του ειναι τσιμπημενη αρκετα αλλα θα βρει το δικο του(μικρο?)κοινο.
Περισσοτερα με την παραλαβη!
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61890 Να δείτε που θα βλέπουμε πολλά στους δρόμους!! Με λίγη διαφήμιση θα περπατήσει!!

.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#61897 Τι είναι το ΠΑΤΩΜΑ που αναφέρετε?
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#61919
IKE έγραψε:Τι είναι το ΠΑΤΩΜΑ που αναφέρετε?


Οτι έχουν πιάσει/ακουμπάνε πάτο. Πατώνεις που ρωτάνε στη θάλασσα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61933 + -Το κατω πατωμα γιατί το χετε?
-Για να στηρίζει το απο πανω!

.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#62427
REALZEUS έγραψε:Απογοήτευση για μένα οι τιμές. Για να πάρεις τετρακίνητο, πρέπει να πας στα 30 χιλιάρικα σχεδόν και για κοντές σχέσεις αναγκαστικά πας σε δίλιτρο πετρέλαιο. Περίμενα κάτι καλύτερο τιμολογιακά από την στιγμή που το πάτωμα είναι του 500Χ.


Oχι ρε συ, το 170αρι βενζινη 4κινητο με το 9αρι αυτοματο στην πλουσια εκδοση Limited εχει με την προσφορα-εκπτωση, 26,940ευρω.
Ανταγωνιστικοτατη τιμη οχι μονο με το Qashqai, αλλα και με τα υπολοιπα, και πιθανοτατα με καλυτερες δυνατοτητες εκτος δρομου.

Εμενα αυτο που θα με χαλαγε εαν ειχα το budget και ηθελα κατι στην κατηγορια, ειναι η μη δυνατοτητα επιλογης του παραπανω συνδυασμου πχ με χειροκινητο κιβωτιο, και το ιδιο επισης με το 2λιτρο diesel κινητηρα, παροτι το αυτοματο μαλλον θα ταιριαζει καλυτερα στην ολη φιλοσοφια του αυτοκινητου...

Δεν ξερω μηπως ειναι καθαρα πολιτικη αποφυγης/μειωσης κανιβαλιστικων τασεων με το 500Χ πχ, αλλα νομιζω και αυτο με τον m-air 4κινητο, προσφερεται μονο με αυτοματο... :hmmm:

Ειναι νωρις ακομα να πουμε, εγω παντως το βλεπω να γινεται ισως και το ιδιο δημοφιλες οσο καταφερε να γινει και το Tiguan...