Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dstou
#15396 Το φόρουμ του θρύλου.

Εικόνα




Τhe lion will roar again

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#15473 Αλήθεια ΑΝ έβγαινε αριστεροτίμονο αυτό:
Image
θα το προτιμούσα από το πόνυ
Άβαταρ μέλους
By dstou
#15534 Bγήκε χτες στο γυαλί ο Κοντογούρης και είπε ότι ξεκινάνε οσονούπω με 24 τεμάχια την εβδομάδα. Στόχος η ντόπια αγορά και η Αφρική όπου έχουν καλά προμηνύματα. Μίλαγε και για νέες θέσεις εργασίας. Ίδωμεν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#17458 Υπεραισιόδοξο τον κόβω, αλλά χίλια μακάρι να πάει αξιοπρεπώς!
Άβαταρ μέλους
By vice246
#17648 Αμέτρητες αναμνήσεις απο τα pony 1ης γενιάς....
το μεταφορικό έργο της δουλειάς μου.....νεανικές εκδρομές....και πολλές περιπέτειες....

Μακάρι να αναβιώσει, ιδιως αυτή την εποχή που κάθε νέα θέση εργασιας ειναι πολύτιμη όσο ποτέ....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#18020 Σήμερα, σε κουβεντούλα στη δουλειά, συνάδελφος μου είπε ότι έχει ακούσει για 25.000 παραγγελίες ήδη...

Ψιλομούφα μου φαίνεται, αλλά μακάρι να ισχύει...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#18025 Αυτό με τις 25.000 το δηλώνουν οι ίδιοι:

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=450001

Προφανώς και είναι μούφα, μιλάμε για τα ίδια άτομα που πουλούσαν ομόλογα ΕΓΓΥΗΜΕΝΗΣ και ΣΙΓΟΥΡΗΣ απόδοσης πρίν κανά χρόνο.

Ακόμα και αυτό με την έγκριση τύπου βρωμάει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#18039 Χμμμμ... ναι...

Κοντογούρης έγραψε:..............................................
Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας»..............................


Σαν να μη διαφωνώ και πολύ μαζί σου ΙΚΕ... :hmmm:

Σημείωσα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από το άρθρο...

Ελπίζουμε πάντως...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#18053 Σε τι ελπίζεις? Οι τύποι είναι απλά καραγκιόζηδες, γιατί να τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρισης? Όποιος λέει ανάλογες παπάτζες του αξίζει ο περίγελος.

+ το αυτοκίνητο είναι απίστευτα κακοσχεδιασμένο σε όλα, το αστείο είναι ότι δεν θα είναι* καν φθηνό, όπως ένα κομπιουτεράκι με (κακοφτιαγμένες) λυχνίες δεν θα ήταν φθηνότερο από ένα casio των 10 ευρώ.

*αυτό στο εντελώς υποθετικό σενάριο ότι θα φτάσει να πωλείται, πράγμα άτοπο με τα σημερινά δεδομένα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#18277
IKE έγραψε:Αυτό με τις 25.000 το δηλώνουν οι ίδιοι:

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=450001

Προφανώς και είναι μούφα, μιλάμε για τα ίδια άτομα που πουλούσαν ομόλογα ΕΓΓΥΗΜΕΝΗΣ και ΣΙΓΟΥΡΗΣ απόδοσης πρίν κανά χρόνο.

Ακόμα και αυτό με την έγκριση τύπου βρωμάει.


Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.


Όποιος διαβάσει το άρθρο καταλαβαίνει ότι δεν έχει διαφορά από τα φαξ και τα email από την Νιγηρία που υπόσχονται 25.000.000 δολάρια.

Υπάρχει κόσμος που τα πιστεύει;
Προφανώς. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By IKE
#18279
leonp έγραψε:Υπάρχει κόσμος που τα πιστεύει;
Προφανώς. :s_yes


Από που προκύπτει αυτό? Μόνο τα ΜΜΕ τα αναπαράγουν χωρίς απαραίτητα να τα πιστεύουν.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#18293 Το ξέρω. :s_smile

Μπορείς αν θέλεις να δεις τα like και τα σχόλια στο facebook (namco). :s_smile :s_smile
Άβαταρ μέλους
By markvag
#18337
IKE έγραψε:Σε τι ελπίζεις? Οι τύποι είναι απλά καραγκιόζηδες, γιατί να τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρισης? Όποιος λέει ανάλογες παπάτζες του αξίζει ο περίγελος.

+ το αυτοκίνητο είναι απίστευτα κακοσχεδιασμένο σε όλα, το αστείο είναι ότι δεν θα είναι* καν φθηνό, όπως ένα κομπιουτεράκι με (κακοφτιαγμένες) λυχνίες δεν θα ήταν φθηνότερο από ένα casio των 10 ευρώ.

*αυτό στο εντελώς υποθετικό σενάριο ότι θα φτάσει να πωλείται, πράγμα άτοπο με τα σημερινά δεδομένα.


Ελπίζω στο να γίνει μία επένδυση και να δημιουργηθούν κάποιες θέσεις εργασίας.

Αν και όσο περνάει ο καιρός μειώνονται οι ελπίδες...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#18407 Αν γίνει επένδυση στο συγκεκριμένο "προϊόν" απλά θα χαθούν τα λεφτά. Αν είναι ιδιωτική επένδυση θα είναι λυπηρό, αν είναι κρατική, εγκληματικό.

Θυμίζω μιλάμε για ένα πρωτότυπο που το 1970 θα ήταν ήδη ξεπερασμένο με τιμή* ανάλογη ενός σύγχρονου νορμάλ αυτοκινήτου.

*τιμή τελείως αυθαίρετη μιας και δεν έχω δει να υπάρχει καμία στοιχειώδης μελέτη.
Άβαταρ μέλους
By Homeless
#18427
dstou έγραψε:Το φόρουμ του θρύλου.

Εικόνα




Τhe lion will roar again

Εικόνα

Το παλιο ειναι πολυ πιο ελκυστικο και με πολυ πιο εντονο χαρακτηρα απο το τελειως απροσωπο τωρινο μοντελο.