Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#140440 Μου ήρθε μήνυμα στο κινητό να πάω το αυτοκίνητο για έλεγχο στα μπροστινά μαρκούτσια των φρένων.Το έχω ήδη πάει μια φορά στα πλαίσια της ανάκλησης πέρσι.Το μήνυμα μου το έστειλαν καταλάθος ή πρέπει μια στο τόσο να τσεκάρετε μην έχει κοπεί κάτι? :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#192676 Σήμερα ήρθε και άλλη ανάκληση για τον αγαπημένο μου κουβά,αυτή τη φορά για πιθανή γειτνίαση του σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου με το σωλήνα του κλιματιστικού που μπορεί να οδηγήσει σε διαρροη καυσίμου :dizzy: .Και λογικά μια που θα το πάω για έλεγχο,βλέπω και μια αλλάγη τακακιών να έρχεται :rant:
Άβαταρ μέλους
By KonTaz
#216496 Δεν βρίσκω καταλληλότερο τόπικ,οπότε θα ρωτήσω εδώ :s_whiteflag

Στο προηγούμενης γενιάς Clio,το ατμοσφαιρικό 1.2 έχει κοντή 5η?
Γιατί οδήγησα ένα τις προάλλες και με 110 είχε 3500 στροφές.Με 130 λίγο κάτω από τις 4500.
Παίζει να έχει γίνει κάποια αλλαγή ή όλα έτσι είναι? :ninja:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#216500 Κοντά ήταν τα κιβώτια όντως, για αυτό παρά το εξτρά βάρος δεν φαίνονταν πολύ πιο αργά σε σχέση με τη 2η γενιά.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#223427 Για τον κλασσικο 1.2 16V λεμε;

Ακομα και της δευτερης γενιας ετσι ηταν.
100 --> 3000στροφες, 120 --> 3750 στροφες. Και τα χιλιομετρα με αρκετο κλεψιμο στο κοντερ.
Άβαταρ μέλους
By thednick
#701564 Νέος κάτοχος μεταχειριμένου renault clio sport tourer 1.5dci 2016 (90hp) με 145χλμ. Το αμάξι το έχω 2 εβδομάδες περίπου.

Θετικά:
+ Το αμάξι πατάει πολύ καλά σε μεγάλες ταχύτητες και δίνει σίγουρα αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Δεν έχει θέματα αστάθειας σε πλευρικούς ανέμους, ταλαντώσεις, κτλ. παρά τα αρκετά χιλιόμετρα που έχουν τα αμορτισέρ.
+ Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό είναι οκ (υπάρχει μια μαλακή στρώση υλικού στο ταμπλό, γενικά όλα έχουν κρατηθεί σε πολύ καλή κατάσταση).
+ Φαίνεται εξαιρετικά οικονομικό εκτός. Ταξίδεψα πρόσφατα 300χλμ σε επαρχιακό δίκτυο με μέση κατανάλωση 4λ/100χλμ με νορμαλ οδήγηση. Δεν πίστευα ότι τέτοιες καταναλώσεις είναι εφικτές.
+ Ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τραβάει μια χαρά, αρκεί να έχεις >2000rpm.
+ Το κιβώτιο μου άρεσε. Δεν είναι γρήγορο, αλλά ειναι σαφές και δεν τρώει κολλήματα (π.χ. στο να πάρει την πρώτη με χαμηλή ταχύτητα) που είναι συχνό σε πολλά άλλα.
+ Σε στροφές εμπνέει απολυτη σιγουρία, σε κάνει να νιώθεις ότι θα στρίψει με όσα και να πηγαίνεις (που όμως μάλλον το πληρώνεις λίγο σε άνεση).

Αρνητικά:
- Η ανάρτηση μου φαίνεται σφικτή. Μπορεί να φταίνε και τα λάστιχα, αλλά νιώθω τις λακούβες παραπάνω σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Θα επανέλθω σε αυτό μετά απο αλλαγή ελαστικών και έλεγχο πιέσεων.
- Ο κινητήρας χαμηλά (<1500-1800rpm) δεν θυμίζει diesel... Θα έλεγα ότι οι tsi του vw group είναι παραδόξως πιο ελαστικοί χαμηλά σε σχέση με τον dci... Απο την άλλη, αυτό λειτουργεί και ανάποδα, δεν κρεμάει μετά τις 3000rpm, όπως θα περίμενες από diesel.
- Πλήρως υποκειμενικό (προερχόμενος από βενζίνη): Ο κινητήρας ακούγεται στο ρελαντί... Μου κάνει εντύπωση γιατί εξωτερικά δεν μου ακούγεται περίεργα, αλλά στην καμπίνα στο ρελαντί τελικά ακούς την χροιά του κινητήρα . Πράγμα που δεν το έχω παρατηρήσει τόσο έντονα σε κανέναν κινητήρα βεζίνης. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν είμαι εγώ υπερβολικός και εστιάζω σε αυτό ή αν το αμάξι έχει άλλες προδιαγραφές μόνωσης (π.χ. σε σχέση με τα ελληνικά, είναι εισαγωγής). Από την άλλη βέβαια, σε κίνηση με υψηλότερες ταχύτητες >50χλμ, είναι αρκετά ήσυχο. Σε ταξίδι δεν καταλαβαίνω διαφορά μεταξύ diesel/βενζίνης.
- Βρίσκω λίγο στην οροφή (1.87) όταν γέρνω μπροστα για να περάσω από διασταυρώσεις παρόλο που έχω το κάθισμα στην χαμηλότερη θέση. Δεν είναι θέμα αέρα στην οροφή (γιατί έχει αρκετό σε φυσιολογική θέση). Έχει περίεργη κλίση η οροφή στα σκιάδια. Συνηθίζεται βέβαια, απλά θέλει να σκύβεις λίγο προς τα κάτω.
- Η ιδέα του να μπει το κουμπί του cruise control δίπλα στο χειρόφρενο πρέπει να πάει για νομπελ αντί-εργονομίας... Συνηθίζεται και αυτό, αλλά απορώ πως το σκέφτηκαν... Επίσης, δεν έχω βρει ακόμη πως αλλάζω σταθμό από το χειριστήριο του ραδιοφώνου στο τιμόνι..

Συνολικά είμαι ευχαριστημένος προς το παρόν, να δούμε πως θα πάει και απο αξιοπιστία. Ξενέρωσα λίγο με τον ήχο ταξί και γιατί άκουγα από όλους πόσο ήσυχο είναι και περίμενα είναι πιο περιορισμένο και τις απότομες/ξερές αντιδράσεις σε ανωμαλίες, αλλά μακάρι να είναι αυτά τα μόνα μου παράπονα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701573 τι διασταση ελαστικα φοραει?
οι ξερες αντιδρασεις μπορει να ειναι απο κουρασμενα/κλασμενα αμορτισερ
ποσο το πηρες? book service ειχε? εξοπλισμος?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#737727 Για τον Ντιμη τα εχουμε ξαναπει.

Το παιδι απλα ΔΕΝ Ν-Ο-Γ-Α-Ε-Ι απο Ιντερνετς.

Θελει και λαφτοπ ο αναπηριδης. :s_hang

Τεσπα.


Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

--------------------->
Εικόνα

:s_laughat :s_laughat :s_laughat


Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#744912 Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα


Εικόνα

:s_hang

Nα δω πώς θα ξεχωριζεις τα κλειδια, κοιτα να με ξυπνας απ τα χαραματα να βρουμε ποιο ξεκλειδωνει τι. :s_coffee


Καλοταξιδο καλοδουλευτο καλοαφιλτρο :inlove:

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#744916
g8777 έγραψε:
Εικόνα


:lol: :lol: τι μλκς εισαι. :lol: :lol:




g8777 έγραψε:Καλοταξιδο καλοδουλευτο καλοαφιλτρο :inlove:

:s_howdy


ευχαριστω ρε Γιαννη!
αφιλτρο δεν χρειαζεται,αντε με κανα plaid μπορει να χρειαστει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#745550 Με γειες λοιπόν! Ωραίο και φουλ! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#752421 Πολυ καλο αμαξι αυτη η γενια clio,ζανταρες(σε καποιες εκδοσεις ταμπουρο πισω βεβαια σαν το fiesta).