Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103249 Με μπροστινό μονοκόμματο προφυλακτήρα στα 1.700 ευρά, είναι τρομερή επιλογή για επαγγελματικό :lol:
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#103569
red_monster έγραψε:Με μπροστινό μονοκόμματο προφυλακτήρα στα 1.700 ευρά, είναι τρομερή επιλογή για επαγγελματικό :lol:


Επειδή είχε ατύχημα φίλος με clio iv, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Και είχει ζημιά φανάρι,φτερό, προφυλακτήρα και πολλά παρεμφερή. Και χωρίς καμία έκπτωση γιατί θα αποζημιωνόταν το ποσό από ασφαλιστική. 2.100 όλα. Και μόνο 350-400 είχε το φανάρι αν δεν κάνω λάθος.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103641
SamatistaS έγραψε:
red_monster έγραψε:Με μπροστινό μονοκόμματο προφυλακτήρα στα 1.700 ευρά, είναι τρομερή επιλογή για επαγγελματικό :lol:


Επειδή είχε ατύχημα φίλος με clio iv, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Και είχει ζημιά φανάρι,φτερό, προφυλακτήρα και πολλά παρεμφερή. Και χωρίς καμία έκπτωση γιατί θα αποζημιωνόταν το ποσό από ασφαλιστική. 2.100 όλα. Και μόνο 350-400 είχε το φανάρι αν δεν κάνω λάθος.


Θες να μου πεις οτι δεν ήξεραν/είχαν δόλο οι άνθρωποι στο σερβις της ΜΙΛ έχοντας μπροστά τους/μας τρακαρισμένο clio?

Τα ανταλλακτικά φαβοποιίας του twingo ήταν -αναλογικά- πανάκριβα, δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση...


Είναι εύκολο να μας βάλεις το part list του κλιο να δούμε πόσους κωδικούς δίνει για εμπρόσθιο προφυλακτήρα ?
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#103655 Τέτοιες τιμες πάντως για φαναρι-προφυλακηρα-φτερο κλπ διακοσμητικά στα 2+ χιλιάρικα μονο η Audi για το Α1 ξέρω οτι έχει. Αρα πανακριβη και η Ρενώ.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#103731 Γιατί ήταν πότε φθηνή η Ρενώ ρε παίδες για να ακριβύνει τώρα?
Μια ζωή στα εξουσιοδοτημένα τα μαλλιά της κεφαλής μας πληρώναμε και ότι κοβόταν ήταν από προσφορές ή το ιδιο το συνεργείο λόγο γνωριμίας. Στη φανοποιεία δεν μου έχει τύχει αλλα και να μου τυχει θα προσπαθησω να ψάξω εξω για ανταλλακτικα κι όχι σε επισημο. Απο εμένα τα λεφτά για τα εξουσιοδοτημένα τέλειωσαν. Αλλαγές λαδιών μόνο εκεί και σέρβις (όχι όμως απο αυτα που έχουν ενα καρο πράμματα για αλλαγη όπως ιμάντες και παει λέγοντας). Στα μεγάλα σέρβις τα ανταλλακτικά απόξω και τοποθέτηση εκεί . Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι έχω αγορασει ανταλλακτικα για το μεγαλο σερβις μου, λάδια κλπ υγρά + δισκοπλακες και τακάκια απέξω και αυτή τη στιγμή είμαι κάτω 40% σε κόστος στα ανταλλακτικό μονο. Θα πληρώσω για μεγάλο σέρβις με αλλαγές λάδια + όλα τα φίλτρα, υγρα ψυγείου και φρένων, δισκους τακακια μπροστα, ιμάντες χρονισμου παρελκομένων και μπουζί + εργασια όσα θα πληρωνα στο συνεργειο που παω μονο για επίσημα ανταλλακτικα.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#103733 Δεν βρίσκω το λόγο να αγοράσεις τα ανταλλακτικά απ'έξω και να πας σε επίσημο συνεργείο να τα αλλάξεις, όταν με λίγο ψάξιμο όλο και κάποιο καλό εξειδικευμένο θα βρεθεί. Έτσι κι αλλιώς η εργατοώρες είναι που κοστίζουν πολύ περισσότερο στα σέρβις και όχι τόσο τα ανταλλακτικά. Χώρια που σε 2 επίσημα συνεργεία που είχα πάει τα λάδια τα ρούφαγαν χωρίς να αλλάξουν φίλτρο. Ειδικά όταν ήταν να αλλάξω ιμάντες είχα πάρει προσφορά από το ένα για να ακούσω το κορυφαίο όταν ρώτησα γιατί δεν έβαλαν στην προσφορά αντλία νερού : "μα επειδή δεν χρειάζεται αλλαγή. Αυτό το προτείνουν τα εξωτερικά συνεργεία για να σας φουσκώνουν το λογαριασμό. Εξάλλου θα θέλατε να δώσετε επιλέον 250€ για κάτι που δεν προτείνει ο κατασκευαστής να αλλαχθεί;"

< G μου
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#103753 Η διαφορα στην εργατοωρα σε 2 εξειδικευμενα που εχω ρωτησει ειναι 4 ευρω η ώρα (συμπεριλαμβανεται το ΦΠΑ) σε σχέση με το εξουσιοδοτημένο που παμε 3 αμαξια τα τελευταια 20 χρονια κι ειναι απολυτου εμπιστοσυνης αρα δεν αλλάζετε για 4 ευρώ. Επίσης σαν δουλειά τους έχω απολυτη εμπιστοσύνη επισης αρα ομαδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Η τρόμπα νερού όντως δεν προτείνεται σε κανενα μοντέλο της Renault (αντίθετα με παλαιότερα μοντέλα) κι αμα λειτουργείς by the book δε την αλλάζεις. Εγώ θα την αλλάξω βεβαια για προληπτικούς λόγους :)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#116015 Διαφωνείς με την επιτυχία του κλιο ή με τους λόγους που δεν πουλάει;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#116035
belgarion έγραψε:Διαφωνείς με την επιτυχία του κλιο ή με τους λόγους που δεν πουλάει;

Τους λόγους που δεν πουλάει μπορω να τους δεχτω. Αλλα οχι κι οτι δεν ειχε επιτυχια στην Ελλαδα. Καθε μερα βλέπω δεκαδες Κλιουμπες στους δρομους!! Απλως δεν ειναι πολλα εταιρικα. Αν αυτο λεει κατι.
Απ οτι φαινεται στο Auto Triti διανυουν βδομαδα Renault γιατι πριν λιγες μερες ασχολήθηκαν με τις χαμηλες πωλησεις του Twingo.

.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#116046 Κοίτα πιστεύω ότι έχει ένα πλεονέκτημα στο ότι ξεχωρίζει οπότε το προσέχεις περισσότερο από ότι ένα Πόλο πχ.Και σίγουρα έχει πολύ λίγα εταιρικά,ίσως και λόγω τιμής.Άλλα και εμένα όταν το αγόρασα με εκραξαν οι πάντες σε σχέση με το Yaris που ήταν η ενναλακτικη μου,κυρίως στη λογική της αντοχής σε βαθος χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#116165 Πέραν το ότι πουλάει καλύτερα από οποιαδήποτε γενιά clio τα τελευταία 10-15 χρόνια, ας παραθέσουν και τις πωλήσεις εταιρικών/ νοικιάρικων του κάθε μοντέλου στην Ελλάδα να λυθεί η απορία.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#116172 Εγώ δεν είπα ότι δεν πουλάει καλύτερα από ότι παλιότερα,αλλά ότι έχει λογικά λίγα εταιρικά από όσο μπορω να καταλάβω( αυτά φαίνονται από πινακίδες,εκδόσεις κλπ,μεχρι τώρα έχω δει μόνο ένα εδώ στα Γιάννενα το οποίο δεν είχε καν την οθόνη στο εσωτερικό.)Ότι πουλάει πουλάει και εδώ κυκλοφορούν πολλά αν και τα Γιάννενα δεν είναι κριτήριο γιατί η Ρένο είχε πάντα καλές πωλήσεις λόγω της προηγούμενης αντιπροσωπείας.Νομίζω ότι τόση επιτυχία είχε το clio και εκεί γύρω στο 2000 με το mk2,5 που ήταν αστέρι στο δρόμο αν και τραγικό από άποψη αξιοπιστίας.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#116383 Θα συμφωνήσω. Σε λιανική από τότε είχε να κάνει μεγάλο σουξέ. Η αξιοπιστία των τότε Clio ii Megane ii Laguna ii της στερεί πελάτες πάντως 10+ χρόνια μετά. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#116410 Πάντως εμείς το πσραβλεψαμε αυτό οικογενειακως (Clio 3 tce o brother, Clio 4 dci εγώ) και μέχρι στιγμής χωρίς ιδιαίτερα θέματα παρά την ταλαιπωρία με το 2,5 και τους πολλαπλασιαστες του