Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#13152 Επίσης παρουσίαση για Clio 4 Initiale Paris φώτο επονται

Image

Image

Image

Image

Image
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#13156 Ινισιάλ δεν ειχε η δεύτερη γενιά επίσης πλουσιοπάροχη με δέρματα κτλ ε;
Άβαταρ μέλους
By Mark
#14599 Μάλλον υποκειμενικό είναι αυτό. Έχοντας δει το συγκεκριμένο από κοντά στο απλό 5πορτο, είχα βγάλει το συμπέρασμα πως για μένα είναι μακράν το χειρότερο στη γκάμα. (Νομίζω πως ούτε τονίζει και τις γραμμές του αμαξώματος). Το station δεν μπορώ να το δω τραγικά διαφορετικό. Χίλιες φορές κάποιο από τα μεταλλικά, όπως το κόκκινο/μαύρο/γκρι. Σε μη μεταλλικό, για τα γούστα μου πάντα, το λευκό είναι το ωραιότερο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#14714 Αν ειχε λίγο χουμορ ο αντιπρόσωπος θα βαζε στην αγγελία Renault Golf tourer μιας και τα πίσω φώτα ειναι σα να τα χουν παρει απο το Golf 6. Χαχα!!
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#15268 Η Renault Sport sto facebook αναφέρεται σε Clio GT line:

Εικόνα

Υποθέτω εξοπλιστικό πακέτο όπως στο Megane iii.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#15347 Από ότι κατάλαβα είναι εξωτερικά ίδιο εκτός από το λογότυπο gt και την εξάτμιση που είναι μονή. Εσωτερικά θα είναι όπως τα απλά Clio μιας και το εσωτερικό του GT θα παραμείνει μόνο σε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#18516 Το ακριβο initiale λοιπόν πέρα απο μικροαισθητικές αλλαγές μόνο για αυτό (προφυλακτηρες, ζαντες 17 ιντσων και τη χρωμιομενη πισω εξατμιση, χρωμιωμενα πενταλ και χρωμιάκια σιγά τα ωα δηλαδή), εξτρά απο το απλο Clio έχει : full grain Nappa leather σαλόνι με διχρωμία και τιμονι, ταμπλό και πόρτες ντυμένο με απομίμηση δέρματος λεει αρα παιζει να ναι και κανα πλαστικό με τετοια υφή, Xenon φώτα, Rlink2 στανταρ, καλό ηχοσυστημα απο την Arkamys, θερμαινομενα καθίσματα, και έξτρα ηλιοροφή και κάμερα οπισθοπορείας,
Μοτερ Energy dci 90, Energy tce 90 και Energy tce 120
Εγώ βέβαια πάλι τα βρίσκω καπως πολλα αυτα που ζητούν παρ' όλα αυτα τα εξτρα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#18524 Βέβαια οι τιμές Γαλλίας πολλές φορές είναι αρκετά υψηλότερες από της υπόλοιπης Ευρώπης.
Αν και αμφιβάλλω αν θα εισαχθεί άμεσα στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By spoky
#39554 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Η σύζυγος γυρεύει αμάξι μιας και το Atos της είναι στα τελευταία του και ξανά σερβις κιβωτίου-συμπλέκτη δεν έχω σκοπο να τους πληρώσω.
Καλοβλέπει το Clio στο κλασσικό κόκκινο σκούρο. Μιας και γράφει πάνω από 10 χιλιάδες χιλιόμετρα λέμε να το πάρουμε σε ντίζελ. Ο αντιπρόσωπος μου είπε πως βγαίνει και με αυτόματο κιβώτιο με 2 συμπλέκτες η κάπως έτσι. Δεν είμαι σίγουρος πως το πε. Έχει κανεις γνώμη γι αυτό το κιβώτιο; Κάνει ομαλές αλλαγές; Αλλάζει σβέλτα από ταχύτητα σε ταχύτητα; Γενικά θα μας βγει αξιόπιστο ή θα το αλλάζουμε κάθε 60 χιλιάδες χιλιομετρα όπως στο Atos;

Ευχαριστώ. Μάκης.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#39684 Το EDC έχει κατα πως έχει αναφερθει στον τύπο πολύ ομαλή και άνετη λειτουργία, ανεβάζει γρήγορα αλλα στα κατεβάσματα είναι κάπως αργό (πληρώνει το να τα κάνει όλα ομαλά και ήρεμα)
Γενικά δεν έχουν ακουστεί θέματα αλλα οκ δεν έχουν πουληθεί και πολλά για να υπάρχει εικόνα. Εγώ πάντως αν ηθελα αξιοπιστία θα άφηνα τα σχετικά πολύπλοκα διπλοσύμπλεκτα για ενα χειροκίνητο.