Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#96077 Η μπαταρία δεν θα φορτίσει μαγικά, έλεος. Να τος συνδέσουν στο διαγνωστικό και να δουν το επίπεδο φόρτισης, μην σου πω να κάνουν κι ένα midtronics test στην μπαταρία. PDI δεν πληρώσατε;
Άβαταρ μέλους
By Mark
#96088 Υποθέτω, μέσα στα έξοδα θα ήταν...
Θα το δούμε μάλλον το Σάββατο γιατί μέχρι τότε δεν θα το χρησιμοποιήσει ο κάτοχος. Και λογικά θα πρέπει αππό βδομάδα να απευθυνθούμε στο σέρβις. Η πλάκα είναι πως την περασμένη παρασκευή που πήγαμενα το δούμε μόλις είχε φτάσει στο κατάστημά τους, μας πήγε στο χώρο που το είχαν και το ανοίξαμε, και εκείνη τη στιγμή έγραφε το ίδιο μήνυμα στην οθόνη (battery low). Αλλά σκέφτηκα πως ίσως ήταν καιρό ακίνητο και είναι λογικό, και πως θα όφειλαν να την φορτίσουν κάπως πριν το παραδώσουν, κλπ. Λογικά θα κάνουμε καμιά μακρινή βόλτα το σάββατο και αν δεν φορτίσει θα δούμε...
Ευχαριστώ παιδιά.

.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#96096 Το κάνουν στην αρχή τα clio iv. Δεν είναι κάτι αυτό με τη μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#96102 Φυσικά κι είναι κάτι, θέλει φόρτιση η μπαταρία. Άλλο το αν περιμένει ο αντιπρόσωπος από τον πελάτη να κάνει χιλιόμετρα για να φορτίσει η μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#96112
Άβαταρ μέλους
By Govus
#96113 Ακριβώς τα ίδια και για το σταρτ-στοπ του Φόκους...

Έντιτ: το μάνιουαλ είναι ΚΑΛΟ να το διαβάζουμε, πριν οδηγήσουμε/χειριστούμε οτιδήποτε
Άβαταρ μέλους
By Mark
#96118 Ρε παιδιά μαζί σας για το manual. Ωστόσο αν έγραφε πως το σύστημα δεν είναι διαθέσιμο απλά, θα πήγαινε το μυαλό μου αλλού, όπως για παράδειγμα ότι πατάει το συμπλέκτη, πράγμα που όντως του είπα. Το γεγονός ότι βγάζει battery low σχολίασα ότι δε μου κάθεται καλά, δεδομένου του αυτές οι μπαταρίες είναι πιο ενισχυμένες και ακριβότερες (αν δεν κάνω λάθος).

< G μου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#96119 Δεν κάνεις λάθος, σωστός είσαι κι είπα τι χρειάζεται. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#96124 Ισχύει αυτό που λες (η μπαταρία φαίνεται ολίγον τι, τεράστια). Αν το βγάλει μια βόλτα σε ανοιχτό δρόμο για αρκετή ώρα και συνεχιστεί το θέμα, όντως είναι περίεργο και θέλει τσεκ. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Mark
#97365 Τελικά όλα πήγανε καλά. Με μια διαδρομή από το Παγκράτι μέχρι τον Άγιο Δημήτριο ήταν μια χαρά η μπαταρία και ξεκίνησε να δουλεύει κανονικότατα το start/stop.

Πήγαμε μια βόλτα και οδήγησα και το αμάξι. Εντυπώσεις άριστες. Πάρα πολύ καλό πάτημα στο δρόμο και άνεση. Από όσο μπορείς να καταλάβεις κινούμενος σε ρυθμούς στρωσίματος τουλάχιστον. Ο κινητήρας δεν ξέρω πως αποδίδει πάνω από τις 3,5 χιλιάδες σαλ, αλλά μέχρι εκεί δείχνει επαρκέστατος για το αμάξι, και ειδικά για τον κάτοχό του είναι κανόνι. Από κραδασμούς δεν κατάλαβα τίποτα. Λιγάκι η χροιά προδίδει πως είναι τρικύλινδρος. Μηδένισμα στο trip και πήγαμε μέχρι Σαρωνίδα και πίσω. Κάναμε ακριβώς 77χλμ με 4 λίτρα βενζίνης σύμφωνα με τον υπολογιστή, δηλαδή μέση κατανάλωση 5,1. Καθόλου άσχημα. Το βλέπω εύκολα να μπορεί να μείνει στο 6 με 6,5 μέσα στην πόλη. Θα ξέρω όταν κάνει λίγα χλμ παραπάνω. Η οθόνη που έχει μέσα μου φάνηκε πάρα πολύ καλή. Και που βάλαμε να παίξει τραγούδια μέσω bluetooth από κινητό και έδειχνε κανονικά και τους τίτλους, και στην πλοήγηση μου φάνηκε πολύ εύχρηστο. Πραγματικά για 13 χιλιάρικα περίπου που κόστισε νομίζω δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο πακέτο.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#97854 Ετσι ελεγα και εγω για το βιβλιο συντηρησης. Θα μου τα εκτυπωσουν όταν τα χρειαστω και θα τα εχω όλα από το συνεργειο μιας και το πηγαινα στην επισημη αντιπροσωπεια της περιοχης. Πεταξαν όμως εξω τον Μανιατοπουλο τοτε και οι αντιπροσωποι πεταξαν το αρχειο και οι καινούριοι δεν ηξεραν τιποτα από το ιστορικο του αυτοκινητου. Οποτε μαλλον είναι χρησιμο και γι αυτό το βιβλιαρακι.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#98086 +1

Από ότι είδα στο manual στο τέλος έχει όπως στο βιβλίο σέρβις σελίδες με φόρμα για σφράγισμα με χλμ και χώρο να γράψεις τι έγινε. Ωστόσο δεν γράφει πουθενά πχ τι τύπο λαδιού παίρνει το αμάξι και έχει αστερίσκο για να ανατρέξεις στο βιβλίο συντήρησης...

< G μου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#98667 Όταν σβήνω τον 1.5dci ακούγεται ένα παρατεταμένο βουητό από το χώρο του φίλτρου αέρα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#102770 Το Clio πλέον διατίθεται και ως επαγγελματικό με τον 1.5 DCi 75 hp.
Νομίζω με τιμή καταλόγου κάπου στα 13.500, άρα με απόσυρση κλπ κάπου πάνω από τα 12.