Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Homeless
#10831 Ενω τουλαχιστον η VW π.χ., δειχνει ενα σεβασμο στον πελατη ρε παιδι μου, μια συνεπεια. Σε πιανει μλκ συνεχως!
Άβαταρ μέλους
By Zisis1992
#10876 Όμορφο. Αλλά αυτή την πατάτα με τα πίσω παράθυρα ΠΑΛΙ, οκ... :s_mad

Homeless έγραψε:Ενω τουλαχιστον η VW π.χ., δειχνει ενα σεβασμο στον πελατη ρε παιδι μου, μια συνεπεια. Σε πιανει μλκ συνεχως!


Κάπως έτσι. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#11936
Zisis1992 έγραψε:Όμορφο. Αλλά αυτή την πατάτα με τα πίσω παράθυρα ΠΑΛΙ, οκ... :s_mad

Homeless έγραψε:Ενω τουλαχιστον η VW π.χ., δειχνει ενα σεβασμο στον πελατη ρε παιδι μου, μια συνεπεια. Σε πιανει μλκ συνεχως!


Κάπως έτσι. :shifty:

Το θες? Θα στο παρω! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#12193

Στο 6:00 του βιντεο λεει πως το διαιρουμενο πισω καθισμα ειναι εξτρα.

Παντως ειναι πολυ ωραιο ειδικα μεσα. Γιατι δεν του εβαλαν το gripcontrol που εχει το 3008 ? Θα το βγαλουν τετρακινητο ?
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#12317 With the C4 Cactus Airflow 2L Concept, Citroen delivers consumption of 2l/100 km. A breakthrough fuel consumption obtained with:

  • optimised design with a 20% improvement in aerodynamics
  • lower rolling resistance (Tall&Narrow tyres)
  • efforts to use lighter parts and thus reduce overall vehicle weight by 100 kg
  • the implementation of Hybrid Air technology, which cuts fuel consumption by 30%


Image

Image

Image

Image

Image


http://www.netcarshow.com/citroen/2014- ... l_concept/
Άβαταρ μέλους
By mirage
#13207
Νίκος Παππάς έγραψε:

Στο 6:00 του βιντεο λεει πως το διαιρουμενο πισω καθισμα ειναι εξτρα.

Παντως ειναι πολυ ωραιο ειδικα μεσα. Γιατι δεν του εβαλαν το gripcontrol που εχει το 3008 ? Θα το βγαλουν τετρακινητο ?

Ναι είναι έξτρα για μένα θα έπρεπε να είναι στάνταρ και πιστεύω πως σε κάποια φάση θα γίνει.
Το grip control προσθέτει κόστος άρα δεν το βλέπω όπως και την τετρακίνηση. Ίσως αν βγεί σε hybrid αλλά δεν υπάρχει hybrid εκδοχή με μικρά diesel και πάλι το κόστος ανεβαίνει.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#13218 Το είδα χθες σε μια έκθεση και το μεταφέρω και εδώ

Παρεμπιμπτόντως επί της ευκαιρίας είδαμε και το αστέρι του μαγαζιού, τον νεοαφιχθέντα Κάκτο. Εντυπωσιακό σε πολλά του. Και το συγκεκριμένο με καλό για τα γούστα μου συνδυασμό χρωμάτων, σκούρο γκρι η λαμαρίνα, λίγο ανοιχτότερο γκρι οι πλαστικές πανοπλίες, κάτι άσπρα- μαύρα και κίτρινα-μαύρα που έχω δει παραείναι φανταιζί. Γαμάτα μπροστινά καθίσματα, τεμπέλης από άλλο πλανήτη, καλό σχετικά πορτμπαγκάζ. Δυστυχώς πολύ κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα με παράθυρα χαμηλού ύψους που δεν ανοίγουν κανονικά και θηριώδη μπροστινά καθίσματα που στερούν από τους πίσω κάθε ορατότητα καθώς και περίεργο καντράν, αλλά δεν είχε μπαταρία για να το δούμε τι δείχνει και πως.
20.500 το έκθεμα, πετρέλαιο 92 ημίονοι, αυτόματο με αυτιά στο τιμόνι, οθονάρα όρθια πάνω στην κονσόλα και κόκκινους (!) εξωτερικούς καθρέπτες (τι το ήθελαν αυτό?).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#13609
mirage έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:

Στο 6:00 του βιντεο λεει πως το διαιρουμενο πισω καθισμα ειναι εξτρα.

Παντως ειναι πολυ ωραιο ειδικα μεσα. Γιατι δεν του εβαλαν το gripcontrol που εχει το 3008 ? Θα το βγαλουν τετρακινητο ?

Ναι είναι έξτρα για μένα θα έπρεπε να είναι στάνταρ και πιστεύω πως σε κάποια φάση θα γίνει.
Το grip control προσθέτει κόστος άρα δεν το βλέπω όπως και την τετρακίνηση. Ίσως αν βγεί σε hybrid αλλά δεν υπάρχει hybrid εκδοχή με μικρά diesel και πάλι το κόστος ανεβαίνει.

Εστω και σαν εξτρα διορθωνει το αρχικο φαουλ της εταιριας. Παραμενουν βεβαια τα πισω παραθυρα, η ελλειψη στροφομετρου και σε οσους το παρουν με πανοραμικη οροφη η ελλειψη σκιαδιου.
Το grιpcontrol θα το μετετρεπε σε ελευθερου χρονου ωστε να ανταγωνιστει τα αλλα της κατηγοριας, ειδικα αφου το υψος απο το εδαφος το εχει.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#13911 Ένα αμάξι με έντονη προσωπικότητα που έλειπε από την αγορά! Αραγε πόσο κάνει μια καλά φορτωμένη έκδοση με διαιρούμενο κάθισμα και ανοιγόμενα παράθυρα πίσω; :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#13922 θα το παιξω λιγο Μητσοτάκης τώρα...

"σε 3 χρονια, κανεις απο σας που γράφετε στο παρών νήμα, δεν θυμάται αυτό το αξιομνημόνευτο αμάξι"

Τι να πρωτοπει κανείς για τον πρωτοποριακό του σχεδιασμό με τα καβλόσπυρα στις πόρτες, την μεγάλη γκάμα αναιμικών κινητηρων, το ανεπανάληπτο αυτόματο κιβωτιο με τεχνολογία "blastfromthepast", το cost cutting με τις πανέμορφα ξεκαρφωτα τοποθετημένες εκ των υστέρων ταμπλέτες της πλακας, το προχωρημενο functionality τεχνολογιας μη ανοιγόμενων παραθυρων και διαιρουμενου καθίσματος αλλα στην τιμή του "σαν να τα είχαμε, αλλα δεν τα εχουμε".

Μεγάλη επιτυχία. Πάω στοιχημα πως στο συγκεκριμένο μοντέλο εντός 2015 η Cit θα δώσει το μεγαλυτερο ever green bonus ολων των εποχών με τελική τιμή καπου στα 13κ, οπου και τοσο κοστίζει.


Να μαστε καλά να το θυμόμαστε... not...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#13962 ^
Κενό πόστ. :yahoo: :s_cool :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#17105 Δε μου αρέσει καθόλου...Respect βεβαια για το σύστημα με τον αέρα.
Κατα τα άλλα παιζει πολυ να γίνει αυτο που λεει ο corsair.
Άβαταρ μέλους
By Stilskin
#17123 Θέλω να είμαι ευγενικός αλλά όποτε το βλέπω κάτι παθαίνω. :lol:

Μπούρδα ολικής με λίγα λόγια και αρκετά ακριβό.

Συμφωνώ απόλυτα με Corsair.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#17231 Εμενα με τρελαίνει. Ζήτησα το φυλλάδιο απο την σιτροεν.

Send from my 4.4.2 Note 3
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#17952 4* στο crash test.
http://www.oeamtc.at/portal/crashtest-citroen-c4-cactus-2014+2500+1613750

Στο βίντεο φαίνεται και ο αερόσακος του συνοδηγού που ανοίγει από πάνω.