Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#9854
kobulis έγραψε:Επαιξα λίγο με το configurator, κ μου έκαναν εντύπωση

- πως το CD player είναι έξτρα,
- ο δυνατότερος κινητήρας μέχρι στιγμής ειναι ο γνωστός 16αρης με τα 110,
- η τιμή μου φαίνεται από τσιμπημένη έως πανακριβη.

Όπως κ να έχει, θα ήθελα να το δω από κοντά.

Δε νομιζω να πάρει κάτι μεγαλύτερο απο τον 110αρη. Το μόνο που θεωρώ fail είναι το μονοκόμματο πίσω κάθισμα όταν πέφτει. Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 2/3 -1/3 με βάση τον πρακτικό χαρακτήρα με τον οποίο σχεδιαστηκε το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#9882
NickTG έγραψε:Ο δυνατότερος κινητήρας του είναι ο καινούριος 1200 turbo με 110 άλογα.


Φίλε NickTg αναφερόμουν στον 1600άρη diesel.
Απλά, για κάτι που λέγεται C4-Cactus και όχι C3-Caktus, θα περίμενα και έναν δίλιτρο πετρέλαιο ή THP σαν επιλογή.

Όχι πως έχει τόση σημασία στην Ελλάδα του 2014, αλλά δείχνει τον προσανατολισμό του μοντέλου κ προιδεάζει κάπως.

Όταν δλδ βλέπω σε κάποιο νέο μοντέλο -όποιο κ να είναι- εξαρχής κορυφαίο κινητήρα με πχ 180 άλογα, ΙΜΗΟ πιστεύω πως μάλλον έχει καλύτερο στήσιμο/πλαίσιο/ανάρτηση/φρένα από κάποιο άλλο με κορυφαίο κινητήρα στα 120.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#10207
kobulis έγραψε:
NickTG έγραψε:Ο δυνατότερος κινητήρας του είναι ο καινούριος 1200 turbo με 110 άλογα.


Φίλε NickTg αναφερόμουν στον 1600άρη diesel.
Απλά, για κάτι που λέγεται C4-Cactus και όχι C3-Caktus, θα περίμενα και έναν δίλιτρο πετρέλαιο ή THP σαν επιλογή.

Όχι πως έχει τόση σημασία στην Ελλάδα του 2014, αλλά δείχνει τον προσανατολισμό του μοντέλου κ προιδεάζει κάπως.

Όταν δλδ βλέπω σε κάποιο νέο μοντέλο -όποιο κ να είναι- εξαρχής κορυφαίο κινητήρα με πχ 180 άλογα, ΙΜΗΟ πιστεύω πως μάλλον έχει καλύτερο στήσιμο/πλαίσιο/ανάρτηση/φρένα από κάποιο άλλο με κορυφαίο κινητήρα στα 120.



Από ότι βλέπω σε diesel πάει μέχρι 100 άλογα.

Το αμάξι αν θυμάμαι καλά από την αρχή είχαν πει πως θα στοχεύει στην οικονομία και στους χώρους σε συνδυασμό με μικρό βάρος.

Πάντως μια γρήγορη έκδοση με τον 1600thp θα ήθελα να δω.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10295 Μάλλον το συγκεκριμένο θα μείνει έξω από την φιλοσοφία του "γλήγορου"...
Άβαταρ μέλους
By Homeless
#10707 Το ειδα στην εκθεση citroen στις Σερρες (μου το παρουσιασε αναλυτικα ο ευγενεστατος ιδιοκτητης). Αν εξαιρεσουμε 2-3 αδυνατα σημεια οπως τα πισω ταμπουρα, το μονοκομματο πισω καθισμα, τα μη ανοιγομενα παραθυρα και το ψηλο κατωφλι φορτωσης (ουφ!), ειναι πολυ ενδιαφερον. Ευρυχωρο, με εντονη προσωπικοτητα, καλο εξοπλισμο (στις 2 απο τις 3 εκδοσεις). Τα μπροστινα καθισματα προσφερουν ανεση (αλλα και πλευρικη στηριξη) μπερζερας! Οσο αφορα τωρα τους κινητηρες, ισως και λογω του χαμηλου σχετικα βαρους, να ειναι επαρκεις. Περισσοτερα μετα απο test-drive.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10714 Αυτά τα "2-3 αδύνατα σημεία", μάλλον θα είναι αρκετά εκνευριστικά σε καθημερινή χρήση. Αν είχε την τιμή ενός Citigo (π.χ....), τότε δεν θα υπήρχε θέμα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#10760 Ή ακόμα καλύτερα 1000Ε πιο φθηνό από το Citigo! :yahoo: :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10765 Βγήκε κιόλας με την greenbonusαποσυρσηdieselnow προσφορά :shifty: ;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10814 "Τρέξτε-προλάβετε" φάση :s_biggrin ...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#10817 Καινούριο αμάξι, χωρίς προσφορές, σε ακριβή έκδοση. Πόσο περίμενες να έχει? :s_scratchhead
Και το Focus για παράδειγμα όταν πρωτοήρθε 22.000 το έδιναν.
Άβαταρ μέλους
By Homeless
#10822 Δεν το λες και τζαμπα. Η μλκια ειναι οτι πιθανον σε λιγους μηνες θα πωλειται με εκπτωση 2000 εουρος και τοτε πως θα νιωθεις εσυ που ετρεξες να το παρεις ?
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10824
NickTG έγραψε:Καινούριο αμάξι, χωρίς προσφορές, σε ακριβή έκδοση. Πόσο περίμενες να έχει? :s_scratchhead
Και το Focus για παράδειγμα όταν πρωτοήρθε 22.000 το έδιναν.

Γι' αυτό και μέχρι το '12 δεν έβλεπες σχεδόν κανένα στους δρόμους :s_biggrin ...
Μάλλον το ίδιο προβλέπεται και για τον Κάκτο (εν μέσω "κρίσης" δατ ιζ...).
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#10828
Govus έγραψε:
NickTG έγραψε:Καινούριο αμάξι, χωρίς προσφορές, σε ακριβή έκδοση. Πόσο περίμενες να έχει? :s_scratchhead
Και το Focus για παράδειγμα όταν πρωτοήρθε 22.000 το έδιναν.

Γι' αυτό και μέχρι το '12 δεν έβλεπες σχεδόν κανένα στους δρόμους :s_biggrin ...
Μάλλον το ίδιο προβλέπεται και για τον Κάκτο (εν μέσω "κρίσης" δατ ιζ...).



Προφανώς. Δεν διαφωνώ σε αυτό.
Αλλά δεν γίνεται καινούριο αμάξι να το φέρουν με -2000Ε.
Εν τω μεταξύ η τιμή αυτή δεν πρέπει να έχει ούτε απόσυρση μέσα.