Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#20435 Μπηκα και το δα στο Auto battleships στο ΟΑΚΑ το προηγουμενο Σαββατο.

Με εξαιρεση τις οθονιες :inlove: που δεν τις ειδα αναμμενες περιμενα κατι καλυτερο. Ανετα καθισματα εμπρος και πισω. Πισω χωραγα ανετα. Το πισω παραθυρο κακως το εκαναν ετσι.. :thumbsdown: Γενικα το εσωτερικο μου εδωσε μια αισθηση φτήνιας... :s_sorry
Τα airbumps εχουν φαση!! :s_thumbsup :s_thumbsup
Δε θα το επαιρνα αλλα εχει κανει ντορο.. Αν μη τι αλλο ειναι πρωτοτυπο..
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#37903 Μολις γυρισα απο το test drive ενος λευκου Cactus 100Hdi.
Τα τεραστια καθισματα οντως ειναι τοσο ανετα οσο δειχνουν και βολευτηκα αμεσως με αφθονο αερα για το κεφαλι και το βασικοτερο για το δεξι μου γονατο,αφου η κονσολα αφηνει αρκετο κενο στο υψος εκεινο.Το σαζμαν 5αρι με λαστιχενια αισθηση και σχετικα μεγαλες διαδρομες.Ξεκινωντας υπαρχει ενα σχετικο lag μεχρι να τουρμπισει αλλα απο κει και περα επιταχυνει ικανοποιητικοτατα με λιγο θορυβο κατα την επιταχυνση αλλα καθολου σε σταθερη πορεια και στο ρελαντι.Στα μειον η ελλειψη στροφομετρου(ποσο θα κοστιζε μια μπαρα μεσα στην οθονη?)
Η αναρτηση ειναι αθορυβη στις λακουβες και αρκετα ανετη χωρις να πλεει στα πολλα(εφτασα μεχρι 140).
Η ορατοτητα αριστη ενω καθεσαι και μια ιδεα πιο ψηλα απο τα κλασικα μικρομεσαια hatchback.
Εντυπωση μου προκαλεσε(λογω σχεδιασης βεβαια)η σκοτεινη κονσολα.Ουσιαστικα το μονο που φωτιζεται ειναι η οθονη πισω απο το τιμονι,οι διακοπτες των ηλεκτρικων παραθυρων και η κεντρικη οθονη απο την οποια γινονται ολες οι λειτουργιες(η οποια διαθετει και λειτουργια black panel οπου επανερχεται στην προηγουμενη κατασταση μονο με ενα αγγιγμα της οθονης).Σκοτεινος ο διακοπτης των ηλεκτρικων καθρεφτων και της ρυθμιζομενης δεσμης των φωτων οπως και του κουμπιου στο τιμονι που ενεργοποιει το cruise control.
Οσον αφορα την κεντρικη οθονη θελει εξοικειωση και εξηγουμαι.Κατα τη διαρκεια της βολτας θαμπωσε το παρμπριζ.Εκεινη τη στιγμη η οθονη ηταν στις ενδειξεις του trip.Επρεπε να πατησω το εικονιδιο του ανεμιστηρα,να εμφανισει τις ενδειξεις κλιματισμου,να κυλισω τη μπαρα που βγαζει με κρυο-ζεστο για να δωσω περισσοτερη ζεστη και να ξανασημαδεψω το εικονιδιο του παρμπριζ ωστε να στειλει αερα πανω(ετυχε απο πριν να ειναι στα ποδια).Το βρηκα αρκετα εκνευριστικο εως επικινδυνο.Επειτα πατησα το εικονιδιο του trip ωστε να γυρισει στην προηγουμενη κατασταση. :thumbsdown:
Καλες οι οθονες και η hightech εικονα αλλα μηπως παραεχουν φορτωμενες λειτουργιες πλεον(τα παντα ολα απο κει?)
Για τη ποιοτητα δε μπορω να πω κατι αφου το αυτοκινητο ηταν ολοκαινουριο με 3000χλμ και τιποτα δεν ετριζε στις λακουβες.Τα πλαστικα βεβαια ειναι σκληρα ενω φθηνη αισθηση αφηνουν οι αεραγωγοι.Μαρεσε πολυ το λουρι με το οποιο κλεινεις την πορτα. :metalo:
Για οποιον μπορεσει να το ανεχτει σχεδιαστικα και θελει να ξεχωριζει δεν ειναι καθολου κακο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#37911 Όχι ότι διαφωνώ πως γενικά αυτές οι οθόνες όλα σε ένα δεν είναι και το καλύτερο, αλλά το συγκεκριμένο σενάριο που περιγράφεις έχει προβλεφθεί και υπάρχει μάλιστα στα περισσότερα συστήματα αυτόματου κλιματισμού.

Απλά πατάς το κουμπί και τέλος:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#37974 Το είδα παρκαρισμένο και δε μου άρεσε καθόλου εξωτερικά (πρωτότυπο όμως)....
Άβαταρ μέλους
By arris
#38002 Και εγω με τις ιδιες εντυπώσεις εμεινα επειτα απο ενα συντομο test drive του χειροκινητου diesel στην αυτοκινηση. Γενικα βγαζει μια αισθηση φτηνιας (πχ τα υφασματα των καθισματων) και ειναι σχετικα θορυβωδες. Επισης ακριβο αφου για το diesel αυτοματο μου εδωσαν τιμη στα 18000 οσο περιπου και το C4 diesel αυτοματο το οποιο υπερεχει σαφως και σε ποιοτητα και σε χωρους.