Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#8227 Suzuki iV-4 concept στη Φρανκφούρτη, 2013
Εικόνα
Εικόνα

Μουλάρι
Εικόνα

Παρουσίαση στο Παρίσι σε κανά μήνα.

Τετρακίνηση allgrip, αλλά πιο δυναμική εμφάνιση από το συμπεθέρικο scross. To concept ήταν πιο φαρδύ, πιο ψηλό και λιγότερο μακρύ απ' το s cross αλλά λογικά είναι αναλογίες ώστε να εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.
Άβαταρ μέλους
By kinq1
#9600 Ακούγεται ότι δεν θα έχει κλείδωμα κεντρικου διαφορικού, ούτε "αργά"... Αν είναι έτσι, fail.
Δισκόφρενα πίσω θα του βάλουνε, άραγε;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#9622
kinq1 έγραψε:Ακούγεται ότι δεν θα έχει κλείδωμα κεντρικου διαφορικού, ούτε "αργά"... Αν είναι έτσι, fail.
Δισκόφρενα πίσω θα του βάλουνε, άραγε;


Τα δισκόφρενα δεν είναι τόσο απαραίτητα αλλά αν δεν έχει κλείδωμα και αργά τι να το κάνεις...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#9642
kinq1 έγραψε:Ακούγεται ότι δεν θα έχει κλείδωμα κεντρικου διαφορικού, ούτε "αργά"... Αν είναι έτσι, fail.

Για να έχει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, πρέπει πρώτα να έχει ... κεντρικό διαφορικό. Αν πάνε σε ίδια διάταξη με scross (all-grip), δεν θα έχει.
Άβαταρ μέλους
By kinq1
#10395 Για εκτός δρόμου, καλύτερα να έχει ταμπούρα πίσω. Αν όμως δεν έχει καλή τετρακίνηση για εκτός δρόμου, καλύτερα να έχει 4 δισκόφρενα, ώστε να φρενάρει καλύτερα (σχετικό βέβαια, στο φρενάρισμα το βάρος του οχήματος πέφτει μπροστά, οπότε τα μπροστινά φρένα κάνουν τη δουλειά) και κυρίως να φαίνεται πιο μουράτο. (Αν δε πάει χώμα, το παίρνεις μόνο για να το παίζεις μούρη "τζιπάτος και καλά").
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#10525 Και το παραγωγής που θα παρουσιαστεί στο Παρίσι.
Image
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#10554
kinq1 έγραψε:Για εκτός δρόμου, καλύτερα να έχει ταμπούρα πίσω. Αν όμως δεν έχει καλή τετρακίνηση για εκτός δρόμου, καλύτερα να έχει 4 δισκόφρενα, ώστε να φρενάρει καλύτερα (σχετικό βέβαια, στο φρενάρισμα το βάρος του οχήματος πέφτει μπροστά, οπότε τα μπροστινά φρένα κάνουν τη δουλειά) και κυρίως να φαίνεται πιο μουράτο. (Αν δε πάει χώμα, το παίρνεις μόνο για να το παίζεις μούρη "τζιπάτος και καλά").

Πλέον τα συγχρονα αυτοκίνητα φρενάρουν πολύ και με τους πίσω τροχούς.
Επίσης και συμπλέκτη να έχει για κεντρικό ,μπορει να κλειδωνει.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#83295 καλές τιμές και μάλιστα κάτω απο το sx4 :hmmm:
απέναντι απο το captur παίζει, αλλά έχει μέσα και την τετρακίνηση :yahoo:

περιμένουμε βέβαια να το δούμε απο κοντά για να δουμε απο που έκοψαν για να πιάσουν αυτες τις τιμες :innocent:
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#83309 Captur είσαι σίγουρος? (ξεκινάει απο 13 κ φτάνει μεχρι 20 αντίθετα το Vitara 15-25χιλ)
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#83318 Είναι και πολύ πιο ωραίο απο το SX4!!Kαι με καλυτερο εσωτερικό και αυξημένη αποσταση απο το έδαφος!Το δίνουν και με 5 χρόνια εγγύηση και δωρεαν service για 3 χρονια.
:hmmm: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#83324 Eίχαμε ήδη θέμα για τη βιταρούμπα
viewtopic.php?f=10&t=327
Τελευταία επεξεργασία από JasonLouk και 01 Μαρ 2015, 13:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά Αιτία: Thanks. Merged.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#83326
kostis20 έγραψε:Είναι και πολύ πιο ωραίο απο το SX4!!Kαι με καλυτερο εσωτερικό και αυξημένη αποσταση απο το έδαφος!Το δίνουν και με 5 χρόνια εγγύηση και δωρεαν service για 3 χρονια.
:hmmm: :inlove: :inlove:

Προσοχή, οι ιδιοκτήτες SX4 δεν αστειεύονται, μην μας κάνουν ντου!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#83339
vasilis έγραψε:καλές τιμές και μάλιστα κάτω απο το sx4 :hmmm:

Όχι ρε συ, +1000€ χοντρικά είναι η αντίστοιχη έκδοση του vitara σε σχέση με το sx4