Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762117 Yaris Cross
και ειδικά το hybrid είναι το best seller των ... παραγγελιών , παρόλο που εχει ενα χρόνο αναμονή :dizzy: , σίγουρα θα είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της επόμενης 5ετίας μιας και δεν θα ξαναδούμε την βενζίνη κάτω απο το 1,80 €
αξίζει να εχει το δικό του τοπικό και για αρχή βαζω μια δοκιμή απο ελληνικό μέσο


Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762118 Άσχετο-σχετικό. Έχοντας γνωρίσει πολλούς κατόχους ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι περισσότεροι είχαν ήδη (και έχουν για 2ο πια) ένα υβριδικό. Και guess what, όλοι κοιτάνε να το πουλήσουν να πάρουν ηλεκτρικό. Κάπου πήρε το μάτι μου έναν που πούλησε το συγκεκριμένο, 6 μήνες μετά, για να πάρει ev (το πούλησε μάλιστα πιο ακριβά απ' ό,τι το είχε πάρει).

Οκ, είναι ακριβά τα ηλεκτρικά, δεν έχουν όλοι θέση στάθμευσης, το δίκτυο είναι ανεπαρκές, κλπ κλπ. Απόλυτα κατανοητά όλα και σεβαστά. Απλά αν σας παίρνει, σκεφτείτε το καλά πριν προχωρήσετε σε αγορά hybrid αντί για ev.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762120 Το Υaris Cross hybrid εχει όμως ενα πλεονέκτημα είναι φθηνό -ακόμα :hmmm: - κάτω απο τα 25000 € με καλό εξοπλισμό και πραγματική χαμηλή κατανάλωση ,για B SUV το λες και ευκαιρία και δεν θες δικό σου χώρο στάθμευσης γαι να το φορτίζεις.

ενα βίντεο απο αυστριακό κανάλι στο youtube που μετράει εξονυχιστικά την κατανάλωση , εχει και πολλά τεστ απο ηλεκτρικά

https://www.youtube.com/watch?v=lY9BmBXUXr4&t=1067s
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762135
Scotch έγραψε:Νίκο, το Cupra Born 58 KWh 204 PS έχει 37.900 € (-8.000 η επιδότηση) και διαφημίζει αυτονομία 424 χλμ. Φτάνεις άνετα Καλαμάτα, με λογικές ταχύτητες, φορτίζεις δωρεάν (προς το παρόν σε όλους τους φορτιστές στην Πελοπόννησο) το βράδυ και επιστρέφεις την επομένη. Σαφώς θα το προτιμούσα από το να δώσω 25 για hybrid.


Είπες πριν για την μεταπώληση του yaris cross δεν χρειάζονται παραπάνω λόγια :iconcool:
Το cupra born θα εχει μεταπώληση :hmmm:
εγγύηση ; υποστήριξη ;

Τέλος πάντων αν είχα τέτοια ποσά θα έπαιρνα ενα Rav4 Phev με τα 306 άλογα ,σε αυτή την μεταβατική περίοδο δεν είναι καιρός για πειράματα ... και τα € και χώρο στάθμευσης να είχα αυτό θα έπαιρνα , μέχρι η tesla να βελτιώσει την ποιότητα κατασκευής και να φτιαχτούν επαρκείς σταθμοί φόρτισης καλλίτερα Toyota για σιγουριά .

Αλλα επειδή δεν εχω παρήγγειλα πριν κανα 6 μηνο ενα yaris cross hybrid :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762137 Ό,τι "οικολογικό" υπάρχει το πουλάς πιο ακριβά αυτή τη στιγμή. Δεν είναι ένδειξη καλής μεταπώλησης. Είναι ωστόσο γνωστό ότι τα Toyota έχουν καλή.
Εγγύηση φαντάζομαι θα έχει κανένα 4ρι χρόνια και 8 για την μπαταρία; Δεν το ξέρω. Υποστήριξη seat μάλλον.

Με το καλό να το παραλάβεις!

Υ.Γ. +1 @Nosferatu
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762143
Scotch έγραψε:...

Με το καλό να το παραλάβεις...


Ευχαριστώ !
πληροφοριακά απο τότε που το παρήγγειλα εχει πάρει 1800 € αύξηση , ευτυχώς εχω κλειδώσει τιμή
με μόνο 500€ προκαταβολή που επιστέφεται αν ακυρώσεις
5 μήνες ακόμη
πολλά μπορεί να γίνουν όπως είπε ο πωλητής τον Νοε του '22 ...έγινε πόλεμος :( !
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762157 Εντός θέματος τώρα , υπάρχει δοκιμή μακράς διαρκείας απο Αυστραλία (παρουσίαση 1 χρόνο νωρίτερα)
Υπόψη οτι τα ελληνικά εχουν κεντρικό υποβραχιόνιο και ρύθμιση ύψους καθίσματος και στα δυο μπροστινά , αλλο μοχλό ταχυτήτων αλλα χρώματα στο εσωτερικό και άλλο σχέδιο στις ταπετσαρίες απο την βασική έκδοση , το βάζω όμως γιατί είναι το μόνο που εχω υπόψη για βασική έκδοση με τις 16άρες ζάντες και το 65αρι προφίλ στα ελαστικά ... να πω την αμαρτία μου αν ήταν ετσι η βασική στο εσωτερικό δεν θα είχα παραγγείλει :help:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762202 Υποβλήθηκε στα νέων προδιαγραφών crash test του EURO NCAP , με τα κινούμενα εμπόδια κλπ .
Ο κεντρικός αερόσακος ,ανάμεσα στα δυο μπροστινά καθίσματα , πρωτοποριακή εφαρμογή στην κατηγορία
https://www.euroncap.com/en/results/toy ... ross/43819
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#762208 Τα offtopic μεταφερθηκαν στο σωστο θεμα. Ας συνεχιστει εκει η κουβεντα, εδω για το μοντελο μονο [Mod]


viewtopic.php?f=8&t=1967&start=4035
Άβαταρ μέλους
By mirage
#762744
MONMAN έγραψε:Υποβλήθηκε στα νέων προδιαγραφών crash test του EURO NCAP , με τα κινούμενα εμπόδια κλπ .
Ο κεντρικός αερόσακος ,ανάμεσα στα δυο μπροστινά καθίσματα , πρωτοποριακή εφαρμογή στην κατηγορία
https://www.euroncap.com/en/results/toy ... ross/43819
Δεν είναι το πρώτο με τέτοια αερόσακο ούτε γενικά ούτε στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#762789 Συμφωνώ και διορθώνω
Το πιο ΦΘΗΝΟ Β SUV με κεντρικό αερόσακο
και αυτόματο σασμάν
και φουλ υβριδικό
και το toyota safety sense ,μεχρι και full range acc εχει :s_smile
απο την βασική έκδοση :metalo:

20750 € το δικό μου στην έκδοση active με μεταλλικό χρώμα με παραγγελία 30/10/2021
22500 € εχει το ίδιο απο 14/4 /2022
ακόμα και με την αύξηση είναι φθηνότερο απο τα βασικά μοντέλα των ανταγωνιστών με τα μηχανικά σασμάν και τις ενισχυμένες μίζες (mhd)...
το αναμένω τον Σεπ '22 αν πάρει κανα χιλιάρικο ακόμα βλέπω να μου μπαίνουν ιδέες :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#796608 Εικόνα

Μετά από ένα χρόνο και δέκα μέρες ήρθε !

Έχω κάνει ήδη 800 χλμ , το αυτοκίνητο όχι μόνο αξίζει τα 21000 € που έδωσα αλλά αποκλείεται να υπάρχει άλλο τόσο φθηνό που να το οδηγείς και να πεις ότι... ναι αυτό είναι του 21ου αιώνα !
Είναι η βασική έκδοση active hybrid και έχει μέχρι και full range acc που δουλεύει όμορφα σε μποτιλιάρισμα , όπως και όλα τα ADAS ( Advanced Driver Assistance Systems) που είναι εξοπλισμένο .

Ότι θέλετε ρωτήστε...
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#796612 Με γεια όμορφο χρώμα. Στην πόλη θα γαμει είναι σίγουρο, σε κανά ταξιδακι κάνε ένα review.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796617 Ωραιο μικρο-τουμπανακι, καλοταξιδο! Το χρωμα απο τα λιγα που καταφεραν να ξεκολλησουν το μυαλο μου απο το μαυρο που λιμπιζεται εδω και δεκαετιες και ποτε δεν ειχε...
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#796754 Ευχαριστώ για τις ευχές σας
σύντομα θα κάνω ταξίδι και θα αναφέρω τα της εθνικής , για την πόλη βέβαια τα ξέρετε κατανάλωση σκούτερ , άστρωτο ακόμη με τον καιρό να έχει κρυώσει στην Θεσσαλονίκη που σημαίνει ότι δουλεύει περισσότερο ο θερμικός , πολλές διαδρομές έχουν γίνει με μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα :thumbsup: αρκεί να μην υπάρχει μεγάλη υψομετρική διαφορά στην διαδρομή που να είναι αρκετά μεγάλη να ζεσταθεί ο κινητήρας και να ... σβήσει!