Τα ευρωπαϊκά φτιαχνονται Χιροσίμα από ότι ξέρω.
Και η Subaru φτιάχνει τα μοντέλα για την Αμερική στις ΗΠΑ.
< >
kostis20 έγραψε:Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?
< >
GTS έγραψε:kostis20 έγραψε:Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?
< >
Tιποτα δεν εχεις μπλεξει.
Το εξηγει εδω
https://www.mazda.com/en/innovation/tec ... nv/i-stop/
red_monster έγραψε:Και εγώ δεν καταλαβαίνω το γράφημα αλλά στο κείμενο αν μπορείς να το διαβάσεις λέει ότι δεν χρησιμοποιεί το starter motor.GTS έγραψε:kostis20 έγραψε:Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?
< >
Tιποτα δεν εχεις μπλεξει.
Το εξηγει εδω
https://www.mazda.com/en/innovation/tec ... nv/i-stop/
Στο λινκ που παρέθεσες έχει ένα σκαρίφημα με τη φάση της εκκίνησης.
“starter motor”
Δεν θα μπορούσε να γίνεται διαφορετικά, η φυσική είναι κοινή για όλους τους κατασκευαστές
saxon_747 έγραψε:Και τι σημαίνει το παρακάτω;Αυτό ακριβώς διάβασα και εγώ.Το λέει ξεκάθαρα.
While conventional idling stop systems rely on a starter motor to restart the engine, Mazda's i-stop restarts the engine through combustion;
Anonymous Founder έγραψε:Ακριβώς αυτό γίνεται. Στο διάγραμμα δείχνει πως η μίζα όντως λειτουργεί για να ξεκινήσει το έμβολο να κινείται, αλλά μετά το ξεκίνημα, αναλαμβάνει η συμπίεση.
Είναι ένας πολύ πιο έξυπνος τρόπος για να πάρει εμπρός. Σκεφτείτε λίγο σαν να το βάζουμε εμπρός σπρώχνοντας δηλαδή από ένα σημείο και μετά. Χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια στον θάλαμο καύσης για να γυρίσει το μοτέρ. Απλώς θέλει ένα μικρό σπρώξιμο από την μίζα για να κουνηθεί ελάχιστα στην αρχή.
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]
Πάντως και οι δύο γέροι έδειξαν μεγάλη κλάση... […]
Μας έχουν πρήξει το ήπαρ με τις βλακείες ωράρια
Κων. Φίλης στην «Κ»: Σύγκρουση εντυπώσεων και συμβ[…]
Στο τουιτερ γιατι βραζουν????? :s_rofl https://[…]