Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745291 Έχει και στο ,Mexico και στις ΗΠΑ και στη Ταϊλάνδη.
Τα ευρωπαϊκά φτιαχνονται Χιροσίμα από ότι ξέρω.
Και η Subaru φτιάχνει τα μοντέλα για την Αμερική στις ΗΠΑ.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#745475 Κωστή καλοτάξιδο. Περιμένουμε εντυπώσεις μετά από μερικα ακόμα χιλιόμετρα όταν φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός :yahoo:

Στο κομμάτι με τη συμπίεση και την εκκίνηση κάτι έχεις μπλέξει.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745495 Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?,Στο site της Mazda τα διάβασα...

< >
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 02 Ιαν 2022, 21:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#745517
GTS έγραψε:
kostis20 έγραψε:Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?

< >


Tιποτα δεν εχεις μπλεξει.

Το εξηγει εδω

https://www.mazda.com/en/innovation/tec ... nv/i-stop/



Στο λινκ που παρέθεσες έχει ένα σκαρίφημα με τη φάση της εκκίνησης.
“starter motor”
Δεν θα μπορούσε να γίνεται διαφορετικά, η φυσική είναι κοινή για όλους τους κατασκευαστές
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#745522 Και τι σημαίνει το παρακάτω;


While conventional idling stop systems rely on a starter motor to restart the engine, Mazda's i-stop restarts the engine through combustion;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#745527
red_monster έγραψε:
GTS έγραψε:
kostis20 έγραψε:Ευχαριστώ.Τι έχω μπλέξει?

< >


Tιποτα δεν εχεις μπλεξει.

Το εξηγει εδω

https://www.mazda.com/en/innovation/tec ... nv/i-stop/



Στο λινκ που παρέθεσες έχει ένα σκαρίφημα με τη φάση της εκκίνησης.
“starter motor”
Δεν θα μπορούσε να γίνεται διαφορετικά, η φυσική είναι κοινή για όλους τους κατασκευαστές
Και εγώ δεν καταλαβαίνω το γράφημα αλλά στο κείμενο αν μπορείς να το διαβάσεις λέει ότι δεν χρησιμοποιεί το starter motor.


< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#745545 Αφήστε τον να κάτσει λίγες παραπάνω μέρες ρε σεις

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#745549 Πολύ ωραία επιλογή Κωστή! :metalo: :metalo:

Καλοτάξιδο και άσπαστο! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745563
saxon_747 έγραψε:Και τι σημαίνει το παρακάτω;


While conventional idling stop systems rely on a starter motor to restart the engine, Mazda's i-stop restarts the engine through combustion;
Αυτό ακριβώς διάβασα και εγώ.Το λέει ξεκάθαρα.
Εκτός αν έχουν κάνει κάποιο λάθος στη διατύπωση πχ.Ολα είναι πιθανά.Και εγώ στην αρχή με το ηλεκτρομοτερ του mhybrid νόμιζα ότι λειτουργούσε ,γιατί δεν άκουγα ούτε ένιωθα τίποτα κατά τη λειτουργία istop αλλά μόλις διάβασα το παραπάνω στο επίσημο site ,λέω έτσι θα είναι.Και μου φάνηκε και λογικό λόγο της αυξημένης συμπίεσης του skyactive X.
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές.Καποια στιγμή θα εξηγήσω πως ακριβώς έφτασα στην απόφαση για το Mazda γιατί έχει ενδιαφέρον.Παντως λόγω leasing και ανύπαρκτης διαθεσιμότητας άλλων μοντέλων ,δε το κούρασα και πολύ.

< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#745565 Μάλλον χρησιμοποιεί ελάχιστα-βοηθητικά το starter motor και γίνεται περισσότερο χρήση της πρώτης ανάφλεξης. Γι αυτό και παρκάρει το πιστόνι σε συγκεκριμένη θέση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745572 Ακριβώς αυτό γίνεται. Στο διάγραμμα δείχνει πως η μίζα όντως λειτουργεί για να ξεκινήσει το έμβολο να κινείται, αλλά μετά το ξεκίνημα, αναλαμβάνει η συμπίεση.
Είναι ένας πολύ πιο έξυπνος τρόπος για να πάρει εμπρός. Σκεφτείτε λίγο σαν να το βάζουμε εμπρός σπρώχνοντας δηλαδή από ένα σημείο και μετά. Χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια στον θάλαμο καύσης για να γυρίσει το μοτέρ. Απλώς θέλει ένα μικρό σπρώξιμο από την μίζα για να κουνηθεί ελάχιστα στην αρχή.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#745592
Anonymous Founder έγραψε:Ακριβώς αυτό γίνεται. Στο διάγραμμα δείχνει πως η μίζα όντως λειτουργεί για να ξεκινήσει το έμβολο να κινείται, αλλά μετά το ξεκίνημα, αναλαμβάνει η συμπίεση.
Είναι ένας πολύ πιο έξυπνος τρόπος για να πάρει εμπρός. Σκεφτείτε λίγο σαν να το βάζουμε εμπρός σπρώχνοντας δηλαδή από ένα σημείο και μετά. Χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια στον θάλαμο καύσης για να γυρίσει το μοτέρ. Απλώς θέλει ένα μικρό σπρώξιμο από την μίζα για να κουνηθεί ελάχιστα στην αρχή.


Αν ειναι ετσι τοτε το κειμενο δεν τα λεει σωστα. Ουσιαστικα δηλαδη αντι να κανει 2 περιστροφες με την μιζα κανει μιση περιστροφη δηλαδη το μονο που σωζει ειναι λιγοτερη χρηση της μιζας. Τεσπα ετσι και αλλοιως αυτη η τεχνολογια εχει πεθανει, λογω στροφης σε ηλεκτρικα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745595 Σωστα.Το κείμενο λέει ότι δουλεύει με τη συμπίεση ,καύσιμο και σπινθήρα .Είναι πάντως πολύ ομαλό και γρήγορο.Το έχω συνέχεια ανοιχτό.

< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#745653 Εννοείται ότι είναι πολύ θετικό και έξυπνο κόλπο.