Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#28729 http://www.renault.com.gr/cars/newtwingo/home.html

Προστέθηκε και στην ελληνική ιστοσελίδα, αλλά προς το παρόν έχει μόνο το φυλλάδιο.
Αλλά φαίνονται εκδόσεις και εξοπλισμοί.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#32966 Τιμές (με το όφελος απόσυρσης):

http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... in-ellada/

1.0 70 hp Joyful: 9.490
1.0 70 hp Intouch: 9.970
1.0 70 hp Excite: 10.900

Εξοπλισμοί και τεχνικά χαρακτηριστικά:
http://www.renault.com.gr/CountriesData ... or_web.pdf
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#41836 Το είδα χθες σε έκθεση.

Πρώτες γρήγορες εντυπώσεις:
Όμορφο. "Παιχνιδιάρικη" σχεδίαση, ειδικά στο εσωτερικό.
Από κάποιες γωνίες θυμίζει 500, αλλά αυτό μάλλον καλό θα του κάνει, ειδικά με τη διαφορά τιμής που έχουν. Η πίσω όψη παραπέμπει σε 5 αλλά πιο πολύ λόγω της κλίσης.
Όποιος θέλει να παίξει με αυτοκόλλητα, καθρέφτες, ζάντες κλπ έχει πάρα πολλές επιλογές.
Συναρμογή εξωτερικά ίδια με του clio iv θα ελεγα.
Εσωτερικά, καλή συναρμογή αλλά απλά επαρκή σε αίσθηση πλαστικά. Δεν υπάρχει βέβαια εμφανές μέταλλο όπως σε άλλα της κατηγορίας. Πάντως για τη κατηγορία του όχι κάτι που θα ενοχλήσει. Νομίζω όμως ότι το ΙΙ όταν είχε λανσαριστεί ήταν πιο μπροστά σε ποιότητα από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας Α, άλλο αν έχανε σε σχεδίαση.
Χώροι για οδηγό συνοδηγό άψογοι. Κάθεσαι πιο ψηλά από όσο δείχνει η εξωτερική του σχεδίαση. Χωράει αρκετά ψηλούς. Είχα καλύτερο χώρο πάνω από το κεφάλι απ'ότι σε Clio iv.
Στο χώρο αποσκευών πάνω από το κινητήρα έχει ένα χοντρό συνθετικό υλικό για να μη περνάει η θερμότητα του κινητήρα στα πράγματα, δε ξέρω πόσο αποδοτικό είναι.
Μειονέκτημα που έχω να αναφέρω στη γρήγορη επαφή είναι ότι τα καθίσματα είναι στενά.
Θα επανέρθω με περισσότερα μέσα στη βδομάδα που θα το οδηγήσω.

Μερικές φωτογραφίες:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το παραπάνω είναι 1.0 άτμο στο 3ο και πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που διτίθεται Excite, με επιπλέον το κόστος του customization που φέρει (αυτοκόλλητα, ζάντες, καθρέφτες).

Υ.γ: ας μεταφέρει κάποιος mod το θέμα στα μοντέλα,αφού διατίθεται πλέον και Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By Marios
#41843 πλαμαρ είναι κεί;

οφτοπικ: το μτχ μπεζ κατρελ το χουν ακόμα;
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#41846 Ναι. Οι φώτος εκεί είναι τραβηγμένες.

Offtopic: Κατά καιρούς το βλέπω στο car. Και το είχα δει και σχετικά πρόσφατα. Αρα λογικά ναι. Πρέπει να βρεθεί κάποιος συλλέκτης-λάτρης για να φύγει.
Άβαταρ μέλους
By Marios
#41848 Είχα ενδιαφερθεί κάποια στιγμή πολύ σοβαρά, μου το χε δείξει και ο κύριος Γιάννης (; νομίζω), αλλά δυστυχώς αλλιώς τα υπολογίζουμε και αλλιώς μας έρχονται καμια φορά. :(
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#41853 Μέσα στη βδομάδα που θα περάσω να οδηγήσω το Twingo, αν το θυμηθώ θα ρωτήσω να μάθω.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#41998 Ευτυχως εχει τα στενα καθισματα ως μειονεκτημα και θα εχουν οι αλλες εταιριες λογο να πουλησουν κι αυτες κανενα δικο τους :shifty: :whistlink: :lol:
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#53878 Μετά από 2-3 βδομάδες που το έχω οδηγήσει, γράφω αναφορά τώρα που βρήκα χρόνο.

Η επιλογή της μηχανολογικής διάταξης (πίσω κίνηση-πίσω μηχανή) -νομίζω- δε του δημιουργεί κάτι ιδιαίτερο στο χαρακτήρα του. Στην έκδοση με τα 70 άλογα, που δοκίμασα, δεν καταλαβαίνεις τίποτα ιδιαίτερο και αν πάει να γίνει πιο παιχνιδιάρικο τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν άμεσα και το κόβουν. Δεν ξέρω αν στο TCe 90 είναι διαφορετικά. Μια μελλοντική έκδοση με πάνω από 100 άλογα και δυνατότητα απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών θα είχε σίγουρα ενδιαφέρον.

Επίσης, ο κινητήρας πίσω έχει ως αποτέλεσμα να περνάει αρκετός θόρυβος στη καμπίνα, ειδικά στις εκκινήσεις και στις αλλαγές ταχυτήτων. Κουραστικό για μένα για αυτοκινητάκι πόλης. Βέβαια ο 70άρης είναι τραχύς σε λειτουργία κινητήρας. Ίσως και πάλι ο TCe 90 να αφήνει καλύτερες εντυπώσεις και σε αυτό το τομέα, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα κατατάσσεται στα πιο αθόρυβα της κατηγορίας.

Ενστάσεις έχω επίσης και για τη κατανάλωση του. Αν και το αμάξι είχε πάνω μόνο 350 χιλιόμετρα (οπότε δε βοηθάει για ασφαλή συμπεράσματα), δε με έπεισε ότι μπορεί εύκολα η κατανάλωση εντός πόλης να περιορίζεται κάτω του 6lt / 100km. Και σε αυτή τη περίπτωση νομίζω ότι –αναλογικά- το TCe 90, που είναι και αρκετά πιο γραμμικός κινητήρας και έχει τράβηγμα από χαμηλά, θα σημειώνει καλύτερες επιδόσεις.

Πηγαίνοντας, τώρα στα θετικά: το 1ο που σε κερδίζει στη κίνηση σε πόλη είναι ο απίστευτα μικρός κύκλος στροφής. Κάνει τις μανούβρες παιχνιδάκι. Νομίζεις ότι περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του.

Το πάτημά του, για τα δεδομένα της κατηγορίας, είναι σίγουρα ανάμεσα στα κορυφαία. Το τιμόνι του καλύτερο από του Twingo ii σε αίσθηση, αλλά σε καμία περίπτωση δε θυμίζει σε βάρος και αίσθηση το πολύ ωραίο τιμόνι του Clio IV.

Οι χώροι είναι άψογοι για κατηγορία Α και σε επιβάτες και σε αποσκευές. Στο ύψος για κεφάλι για οδηγό αφήνει πολύ καλύτερο αέρα και από Clio IV. Στο χώρο αποσκευών μετά 1.30 ώρα που το οδήγησα ήταν ζεστός λόγω του κινητήρα από κάτω, αλλά όχι κάτι αρνητικό. Ούτως ή άλλως, έχει παχύ μονωτικό που κόβει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη θερμότητα του κινητήρα. Κάθεσαι πιο ψηλά απ’ότι κρίνεις από τον εξωτερικό του σχεδιασμό. Περίμενα σε ορατότητα πλευρικά καλύτερη εικόνα, αλλά ο κάθετος σχεδιασμός του του στερεί πόντους.

Επίσης, λόγω της διάταξης κίνηση πίσω-μηχανή πίσω, στην αρχή ξενίζει το ότι νιώθεις το μπροστά κομμάτι του αυτοκινήτου σαν κούφιο και πάρα πολύ ελαφρύ και μέχρι να το συνηθίσει κανείς τα πατήματα σε στροφές είναι πιο προσεχτικά.

Στο εσωτερικό, δεν υπάρχει γυμνό μέταλλο πουθενά όπως σε άλλα της κατηγορίας, αλλά τα πλαστικά δεν είναι και τομέας που θα ξεχωρίσει. Στα ίδια επίπεδα με τον υπόλοιπο βασικό ανταγωνισμό. Το Twingo ii ίσως να ήταν και καλύτερο στην εποχή του. Σχεδιαστικά βέβαια μέσα το βρίσκω πολύ όμορφο και χαρούμενο, σε αντίθεση με το ii που ήταν βαρετό έως άσχημο για πολλούς.

Εργονομίκα, το footrest, λόγω της διάταξης είναι πολύ πίσω και ουσιαστικά καθίσταται άχρηστο, αφού περισσότερο κουράζει παρά ξεκουράζει (τουλάχιστον εμένα που κοντεύω το 1.90).

Επίσης, τη γυάλινη επιφάνεια στους καθρέφτες οδηγού/συνοδηγού τη βρίσκω μικρή.

Ευτυχώς τιμολογιακά δεν το κάψανε, το αντίθετο μάλλον, και έχει πληρέστατο εξοπλισμό, ενώ και αντικειμενικά είναι όμορφο αυτοκίνητο πόλης, οπότε αρκούν για να πουλήσει.

Συμπερασματικά, αν χρειαζόμουν αυτοκίνητο πόλης κατηγορίας Α θα ήταν σίγουρα στις top επιλογές μου. Μαζί με τα Fiat Panda, Hyundai i10. To τοποθετώ ένα μικρό κλικ πάνω από τις τριάδες Up/Mii/Citigo και Aygo/C1/108, γιατί ποιοτικά στο εσωτερικό είναι καλυτερο και από τις 2 τριάδες και από τη 1η τριάδα και οδηγικά (για τη 2η δεν έχω οδηγική εικόνα). Αλλά οι διαφορές μεταξύ όλων των προαναφερόμενων είναι πολύ μικρές για να πω ότι ξεχωρίζει σε κάτι αισθητά. Αν άλλο ήταν πιο οικονομικό σε κτήση/χρήση σίγουρα δε θα αποτελούσε τη κύρια επιλογή το Twingo. Το μεγαλύτερό του αρνητίκο είναι η τραχύτητα του 70 κινητήρα και ο θόρυβος που περνάει στη καμπίνα. Ελπίζω κάποια στιγμή να οδηγήσω και το 90άρι, όπου θεωρώ ότι και στα 2 αυτά θα είναι καλύτερο. Πάντως, η εμφάνιση του και η σχέση τιμής/εξοπλισμού βοηθούν σημαντικά στο να αποτελέσει μια βασική επιλογή.