Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#14675
IKE έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Άξονας de dion, είχαμε νομίζω να το δούμε από το smart roadster.


Και το HR-V :P


Δεν θα υπήρχε περίπτωση να το θυμόμουν, δεν είχα ιδέα! :s_biggrin

Και στο Mitsubishi i λέει είχαν τέτοια διάταξη που είναι πιο πρόσφατο και από τα 2. Μάλλον δεν τη βλέπουμε πλέον συχνά γιατί χρειάζεται πίσω κίνηση και στη σημερινή εποχή προφανώς λόγω τιμής αυτοκινήτου δεν αξίζει να μπει.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#14743 Όλα τα πισωκίνητα smart έχουν dedion, το i είχε σχεδιαστεί μαζί (μηχανικά είναι παρόμοια με το smart mk2), δεν είναι σύμπτωση.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#17084 3,4 στροφές από άκρη σε άκρη με μεταβαλλόμενο στρίψιμο τιμονιού το TCe90, ενώ 3,9 στροφές με σταθερό θα έχει το 70SCe. Συγκριτικά και reviews δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά πλην ίσως καλής κύλισης, χώρων και σχεδιαστικού χαρακτήρα.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#17134 Πάτερ μου εγώ συνεχίζω να μην πέφτω απο τα σύννεφα πάντως. Γράφουν ακριβώς ότι περίμενα να διαβάσω :s_yes
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#25944 Τελευταίες μέρες της επόμενης βδομάδας θα εμφανιστούν τα πρώτα εκθεσίακα.
Στην αρχή θα έρθει το ατμοσφαιρικό 1.0 με 70 hp και λίγο αργότερα το TCe 90 hp.
Το 1.0 θα έχει μια βασική με τιμή καταλόγου περίπου 10.700 και μια πλούσια με 11.700 περίπου.
Οπότε με το όφελος απόσυρσης θα βγαίνει η βασίκη στα 10.000 και η πλούσια στα 11.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#26006 Πςςς τσαμπα πραμα :lol:
Θεοχαράκης ειλικρινά τι νομιζει ότι πουλάει ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#26014 Καπου στα 10 χιλιαρικα δεν ειναι και το Παντα?

.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#26081
Orestisren έγραψε:Πςςς τσαμπα πραμα :lol:
Θεοχαράκης ειλικρινά τι νομιζει ότι πουλάει ? :lol:


Πάντως έχει κάνει τη μάρκα μετά από χρόνια να πουλάει. Βοηθάει βέβαια και το προιόν (clio/captur).
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#26086
Orestisren έγραψε:Πςςς τσαμπα πραμα :lol:
Θεοχαράκης ειλικρινά τι νομιζει ότι πουλάει ? :lol:



Panda, Up, Aygo ακόμα και το Space Star αντίστοιχες τιμές έχουν.
Picanto και i10 έχουν μια βασική κάτω από 10.000Ε αλλά αμφιβάλλω αν έρχεται καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#26093 Ναι κύριοι αλλά όταν ήρθε το facelift του προηγούμενου με κάτω από 10000 κι αυτό (οκ καινούριο και εντελώς διαφορετικό αμάξι από το προηγούμενο) κι αυτό έρχεται με βάση τα 10000+ (γιατί έχει και κάτι έξοδα προετοιμασίας πλέον που δεν είχε ποτέ :svivhaha: + ταξινομήσεις κτλ) ε ας πούμε ότι το κόστος ανέβηκε κάπως. Το προηγούμενο ήταν και 1149 κι από όσο ξέρω επίσης είχε και μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης από το καινούριο και παρ' όλα αυτά συνέχισε να είναι πιο φθηνό κατά το λανσάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#26153 Έχουν τον ίδιο εξοπλισμό;

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#26159 Εκτός του ότι αντίστοιχες τιμές έχει και εκτός Ελλάδας και Θεοχαράκη, συγκρίνουμε facelift με λανσάρισμα καινούριου μοντέλου; Οι τιμές του twingo το 2007 ως καινούριου ήταν και αυτές άνω των 10Κ.

Εμένα μου φαίνεται ακριβό (αν και δεν ευαγγελίστηκε ως φτηνό) αν με τον 90αρη ή με φυσιολογικό εξοπλισμό ξεφεύγει. Όπως καλή ώρα ξέφευγε το 500αρακι βάζοντας κάνα δυο εξτρά. Προς το παρόν, ειρήσθω εν Ρόδω, δεν έχω πετύχει review που να προτείνουν το 90αρι σε σχέση με το 70αρι. Εγώ πάντως 70αρι δεν θα έπαιρνα για ένα χιλιάρικο διαφορά. Τα άλογα φαίνονται και χρειάζονται στους περιφερειακούς των πόλεων.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#26178 Σπάνια θα δεις ριβιού που να προτείνει κάτι φθηνότερο και πιο αδύναμο σε σχέση με ένα άλλο ακριβότερο και ισχυρότερο, τα γραπτά των δοκιμαστών χειραγωγούνται δεόντως. Από την άλλη, επειδή έχουμε στην οικογένεια ένα Γιάρις του 1999 με 68 αλογάκια για χρήση στην πόλη, και που πηγαίνει περίφημα 15 χρόνια μετά με 200+ χιλιάδες χλμ στην πλάτη του, διερωτώμαι συχνά τι θα κέρδιζα αν ήταν 1300? Τίποτα, στη χασούρα θα ήμασταν. Δεν χρειάζεσαι πάντα τα αλόγατα, άσε το κόστος.
Και όμως, όταν αγοράστηκε το φέραμε κάπως που ήταν το 1000άρι και όχι το μεγάλο, τόσο μας έκοβε τότε.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#26183 Για εκείνο το Γιαρις όλοι έλεγαν ότι το 1.0 ήταν καλύτερο και αναλογικά πιο εντυπωσιακό σε επιδόσεις (νομίζω το κιβώτιο πιο κοντό επίσης). Προσωπικά, έχοντας πήξει στα αδύναμα αυτοκίνητα που τα 120 τα πιάνουν με ούριο τυφώνα και ευνοϊκό γκρεμό, το 70αρι με τα 150 τελική θα μου καθόταν κάπως. Μέσα στην κατοικημένη δεν το νιώθεις, έξω όμως παρουσία ανηφόρας...