Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#7191 Περισσότερο βάρος πίσω + καλή ροπούλα + μικρό βάρος + ηλεκτρονικές αηδίες off + ελληνικοί δρόμοι = μεγάλες προσδοκίες! :s_devil
Άβαταρ μέλους
By mirage
#7195 Δεν βγαίνει το ESP
Άβαταρ μέλους
By Govus
#7217 Αν έχει, με βάση το άρθρο του Drive, τιμή εκκίνησης τα 11,5 χιλιάρικα, τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής του έναντι του Clio :s_scratchhead ...;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#7291 Με αρέσουν αυτοί στο ντράιβ. Έχουν για πρώτη δοκιμή ένα μπρίκι πόλης, και διαβάζεις κάτι ωραία σε στυλ 'ικανό για γρήγορα ταξίδια με υψηλή ταχύτητα', 'απρόσμενα σταθερό και ευθύβολο στις υψηλές ταχύτητες', 'σταθερά γρήγορος ρυθμός σε δρόμους με στροφές', 'επιδόσεις σε στροφοδιαδρομές ', ΄δυνατότητα για γρήγορη οδήγηση' και άλλα κουλά, που σε κάνουν να ξαναδιαβάσεις τον τίτλο του τεστ μήπως και αναφέρεται σε άλλο, μεγάλο αυτοκίνητο. Στο τέλος, πάλι καλά, να και μια σειρούλα για το raison d' etre του αυτοκινήτου, την κίνηση στην πόλη, εκεί όπου θα περάσει το 95% της ζωής του :


Ανάμεσα στα μίνι πόλης, αυτό το Twingo είναι μια από τις πιο ευχάριστες και διασκεδαστικές επιλογές. Είναι αρκετά γρήγορο –και θα βελτιωθεί με τα χιλιόμετρα– έχει μια πραγματικά ευρύχωρη καμπίνα για τόσο μικρό αυτοκίνητο, και ο εξαιρετικά μικρός κύκλος στροφής του δεν πρέπει να υποτιμηθεί στην καθημερινή χρήση.


Για τα υπόλοιπα ουσιώδη σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, μέση κατανάλωση στην πόλη, ευκολία παρκαρίσματος, αίσθηση και βάρος τιμονιού στους επιτόπιους ελιγμούς, ορατότητα πίσω, ευκολία μπες/βγες, λειτουργία κιβωτίου/συμπλέκτη, εργονομία κ.α. είναι, υποθέτω, εντελώς τριτεύοντα θέματα για ένα αμαξίδιο πόλης και γι' αυτό δεν γίνεται καμία αναφορά, νάτανε για κανένα s-class πιστεύω θα εξαντλούνταν διεξοδικά?

Right on target. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#7390 Το Drive έχει ένα συγκεκριμένο κοινό, τους πυροβολημένους, και για αυτό πάει σχετικά καλά εν μέσω κρίσης. Οι φανατικοί αναγνώστες του, τέτοια θέλουν να διαβάσουν και όχι κάτι για να τους πάρει ο ύπνος. Ένας από τους λόγους που οι 4Τ έπεσαν έτσι ήταν επειδή παρασοβάρεψαν...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#7398 Παίδες ότι λέει το drive είναι λίρα 100.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#7582
mirage έγραψε:Δεν βγαίνει το ESP


:s_mad

Τότε τι το συζητάμε... :s_no
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#7711
Άβαταρ μέλους
By dstou
#7979
Αν έχει, με βάση το άρθρο του Drive, τιμή εκκίνησης τα 11,5 χιλιάρικα, τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής του έναντι του Clio


Για αυτούς που ντε και καλά για κάποιο λόγο θέλουν κάτι μικρότερο, και για τον γερμανό πελάτη χονδρικής. Από εκεί και πέρα έχοντας εντελώς νέα πλατφόρμα, ριζικές αλλαγές σε κινητήρες και μεταδόσεις, ειδικές αναρτήσεις και συστήματα στήριξης για μοτέρ και πολύ μικρότερους όγκους από το Κλιό, δεν θα μπορούσε να είναι φτηνό.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#10261 Τα άρθρα που έχουν τις πρώτες εντυπώσεις μιλούν για άριστα στην άνεση λόγω κατανομής βάρους και για ευελιξία στο δρόμο (τιμόνι, κύκλος στροφής, έλεγχος αμαξώματος). Το τιμόνι στρίβει τους τροχούς 45ο αντί για 33ο, οπότε ο κύκλος στροφής πάει στο 8,6m, υποθέτω kerb-to-kerb. 188 λίτρα αποσκευές και όχι 219 που γίνονται μόνο αν φέρεις το πίσω κάθισμα σε τελείως όρθια θέση, δηλαδή δύσκολα να κάτσει κάποιος για διαδρομή. Άνθρωπος 1,83 κάθεται άνετα πίσω από έναν ίδιου μεγέθους.

Μπαντιλίκι ούτε για δείγμα φυσικά και θεωρείται πιο ομοιογενές το SCe 70 παρά το TCe 90. Επίσης, το TCe παρά το 10,8 της επιτάχυνσης δηλώνει 165 περίπου τελική.
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#14340 Δεν φαινεται καθολου κακο.

Μου αρεσει αρκετα ! !
Άβαταρ μέλους
By IKE
#14365
funkyreverend έγραψε:Άξονας de dion, είχαμε νομίζω να το δούμε από το smart roadster.


Και το HR-V :P