Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By zisispap
#9486 Κι εγώ άλλαξα λάστιχα (Latitude)τον Μάιο στον Φραγκούλη (500 ευρώ), φρέσκα και η καλύτερη τιμή σε "νόμιμα" για τα περισσότερα μαγαζιά στην Θεσσαλονίκη.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#9561 νομιμα ειναι με αποδειξη εννοεις ετσι ?
Άβαταρ μέλους
By sakis.a
#10226 Καλημέρα ,τα λάστιχα τα έχω αλλάξει εδώ και δυο χρόνια τα πρώτα πρέπει να είχαν πρόβλημα μετά απο 25000χλμ έφευγαν κομμάτια από το πέλμα και έτσι τα αντικατέστησα στο Φραγκούλη με 550€ , είναι με το Grip Control,όσο για την μπαταρία μέσα στην εβδομάδα θα πάω και θα ενημερώσω .
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#10243 Χαίρομαι που μαζευόμαστε μετά από καιρό. Ακόμη όμως λείπουν αρκετοί από το ... προσκλητήριο. :-)

Για να μην επιβαρύνουμε το νήμα, έχω στείλει PM σε όσους εκδήλωσαν ενδιαφέρον για αγορά ελαστικών ή μπαταρίας για να συνεχίσουμε με e-mail.

alexandr έγραψε:Αυτό που δεν μου κάθεται καλά βέβαια είναι ότι όταν σβήσω και ξανα-ανάψω τη μηχανή το turbo δουλεύει κανονικά! Άρα, όταν σταματάει να δουλεύει το turbo, είναι σαν κάποιος αισθητήρας να του δίνει τέτοια εντολή, και όχι ότι είναι τελείως άχρηστο. Μήπως κάποιος χαλασμένος αισθητήρας (π.χ., αυτός που ελέγχει το anti-pollution system, το οποίο αναφέρει και το error message), δίνει όταν "ζορίζεται" λίγο ο κινητήρας λάθος εντολή στο turbo να σταματήσει; Ή να υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο άλλο σύστημα, εξαιτείας του οποίου το turbo πρέπει να σταματήσει να δουλεύει;


Αφού ξέρεις ότι έχουν στραβώσει τα πτερύγια της τουρμπίνας, γιατί αναρωτιέσαι που είναι το πρόβλημα;

iomy έγραψε:Τέλος από μένα το τάισμα των επισήμων συνεργείων με τις ταρίφες των 50 ευρώ η εργατοώρα,τουλάχιστον τα service θα γίνονται σε ιδώτη.


Άν έχεις καμιά καλή πρόταση, κι' εγώ μαζί σου!
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#10276
alexandr έγραψε:Τι να πω κι εγώ για τον πόνο μου; Ίσως θυμάστε που είχα γράψει στο 4TForum ότι μου έβγαζε μήνυμα για faulty antipollution system, το είχα πάει στην Peugeot, μου είπαν ότι άνοιξαν το turbo και το βρήκαν να έχει πρόβλημα, αλλά εγώ δεν τους πολυ-πίστεψα γιατί δεν είχα απώλεια στην ιπποδύναμη. Ε, τώρα, έχω και συμπτώματα.

Όταν πηγαίνω με 3000-4000 στροφές σε ανωφέρειες (π.χ. προσπεράσεις), μου κάνει ένα κομπιασματάκι, και τέρμα το turbo! (ευτυχώς με τη φόρα που έχει προλαβαίνω να ολοκληρώσω την προσπέραση). Από κει και πέρα το αμάξι ψόφιο. 2 ταχύτητες κάτω, και στροφές ανεβασμένες για να πάει κάπως αξιοπρεπώς. Θυμήθηκα πώς είναι να οδηγάς ατμοσφαιρικό, και μάλιστα βαρύ (και ψόφιο!). Για προσπεράσεις, τις ξεχνώ!

Αυτός ο κινητήρας χωρίς το turbo είναι ο 120άρης που μπαίνει στα ατμοσφαιρικά 3008; Υποθέτω με χειρότερη απόδοση, αφού το turbo που δεν δουλεύει τον μπουκώνει (το κατάλαβα καλά αυτό, όταν με το turbo εκτός λειτουργίας, σε μια ανηφόρα μέσα στην πόλη κυριολεκτικά ίδρωσα να ξεκινήσει σε φανάρι, στο τσακ δεν μου έσβησε, παρόλο που ανέβασα πολλές στροφές).

Αυτό που δεν μου κάθεται καλά βέβαια είναι ότι όταν σβήσω και ξανα-ανάψω τη μηχανή το turbo δουλεύει κανονικά! Άρα, όταν σταματάει να δουλεύει το turbo, είναι σαν κάποιος αισθητήρας να του δίνει τέτοια εντολή, και όχι ότι είναι τελείως άχρηστο. Μήπως κάποιος χαλασμένος αισθητήρας (π.χ., αυτός που ελέγχει το anti-pollution system, το οποίο αναφέρει και το error message), δίνει όταν "ζορίζεται" λίγο ο κινητήρας λάθος εντολή στο turbo να σταματήσει; Ή να υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο άλλο σύστημα, εξαιτείας του οποίου το turbo πρέπει να σταματήσει να δουλεύει;

Πείτε βρε παιδιά, γιατί έχω φρικάρει. Είναι κρίμα ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο καλό σε όλους τους τομείς να μου βγάζει τόσα προβλήματα.


Δεν υπάρχει αισθητήρας που να αδρανοποιεί το τούρμπο, κάποιο / κάποια πτερύγια της ζεστής πλευράς έχουν στραβώσει ελαφρώς και με τη θερμοκρασία και λόγω διαστολής φρακάρει η φτερωτή και δεν γυρίζει, όταν το σβύνεις και το ανάβει το μοτέρ, έχει υποχωρήσει το στραβό πτερύγιο από την συστολή και γυρίζει πάλι η φτερωτή, τα διάκενα είναι πολύ μικρά ανάμεσα στο housing και στα πτερύγια, μερικά δέκατα του mm είναι όλο το κενό, αν έχοιυν πλησιάσει τα στραβά πτερύγια ακόμα περισσότερο δεν χρειάζεται πολύ για να φρακάρουν την φτερωτή, λίγα εκατοστά του mm τα πέρνει άνετα με τη διαστολή από το πάτημα του γκαζιού.

Μην το αφήνεις άλλο έτσι.
Άβαταρ μέλους
By silversurfer
#10405 Μιας και άνοιξε θέμα group by, μήπως αργότερα (μιας και θα πονάει τώρα το πορτοφόλι) πάμε για decarbonatiation;
Το δοκίμασε κανείς; Κάνει δουλειά;
Κόστος;
Άβαταρ μέλους
By driving instructor
#10590 Καλησπέρα παιδιά :s_cool
Θα ήθελα να ρωτήσω στα πόσα χλμ κάνετε service και αν κάνετε ενδιάμεση αλλαγή λαδιών.
Μου έβγαλε ένδειξη στα 800 χλμ να το πάω για service αλλά το τελευταίο σύμφωνα με το βιβλίο έγινε πρίν από ένα χρόνο και 10.000 χλμ.
Στα δικά σας κάθε πόσα χλμ βγάζει μήνυμα?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#10642
21 quadra έγραψε:
alexandr έγραψε:Τι να πω κι εγώ για τον πόνο μου; Ίσως θυμάστε που είχα γράψει στο 4TForum ότι μου έβγαζε μήνυμα για faulty antipollution system, το είχα πάει στην Peugeot, μου είπαν ότι άνοιξαν το turbo και το βρήκαν να έχει πρόβλημα, αλλά εγώ δεν τους πολυ-πίστεψα γιατί δεν είχα απώλεια στην ιπποδύναμη. Ε, τώρα, έχω και συμπτώματα.

Όταν πηγαίνω με 3000-4000 στροφές σε ανωφέρειες (π.χ. προσπεράσεις), μου κάνει ένα κομπιασματάκι, και τέρμα το turbo! (ευτυχώς με τη φόρα που έχει προλαβαίνω να ολοκληρώσω την προσπέραση). Από κει και πέρα το αμάξι ψόφιο. 2 ταχύτητες κάτω, και στροφές ανεβασμένες για να πάει κάπως αξιοπρεπώς. Θυμήθηκα πώς είναι να οδηγάς ατμοσφαιρικό, και μάλιστα βαρύ (και ψόφιο!). Για προσπεράσεις, τις ξεχνώ!

Αυτός ο κινητήρας χωρίς το turbo είναι ο 120άρης που μπαίνει στα ατμοσφαιρικά 3008; Υποθέτω με χειρότερη απόδοση, αφού το turbo που δεν δουλεύει τον μπουκώνει (το κατάλαβα καλά αυτό, όταν με το turbo εκτός λειτουργίας, σε μια ανηφόρα μέσα στην πόλη κυριολεκτικά ίδρωσα να ξεκινήσει σε φανάρι, στο τσακ δεν μου έσβησε, παρόλο που ανέβασα πολλές στροφές).

Αυτό που δεν μου κάθεται καλά βέβαια είναι ότι όταν σβήσω και ξανα-ανάψω τη μηχανή το turbo δουλεύει κανονικά! Άρα, όταν σταματάει να δουλεύει το turbo, είναι σαν κάποιος αισθητήρας να του δίνει τέτοια εντολή, και όχι ότι είναι τελείως άχρηστο. Μήπως κάποιος χαλασμένος αισθητήρας (π.χ., αυτός που ελέγχει το anti-pollution system, το οποίο αναφέρει και το error message), δίνει όταν "ζορίζεται" λίγο ο κινητήρας λάθος εντολή στο turbo να σταματήσει; Ή να υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο άλλο σύστημα, εξαιτείας του οποίου το turbo πρέπει να σταματήσει να δουλεύει;

Πείτε βρε παιδιά, γιατί έχω φρικάρει. Είναι κρίμα ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο καλό σε όλους τους τομείς να μου βγάζει τόσα προβλήματα.


Δεν υπάρχει αισθητήρας που να αδρανοποιεί το τούρμπο, κάποιο / κάποια πτερύγια της ζεστής πλευράς έχουν στραβώσει ελαφρώς και με τη θερμοκρασία και λόγω διαστολής φρακάρει η φτερωτή και δεν γυρίζει, όταν το σβύνεις και το ανάβει το μοτέρ, έχει υποχωρήσει το στραβό πτερύγιο από την συστολή και γυρίζει πάλι η φτερωτή, τα διάκενα είναι πολύ μικρά ανάμεσα στο housing και στα πτερύγια, μερικά δέκατα του mm είναι όλο το κενό, αν έχοιυν πλησιάσει τα στραβά πτερύγια ακόμα περισσότερο δεν χρειάζεται πολύ για να φρακάρουν την φτερωτή, λίγα εκατοστά του mm τα πέρνει άνετα με τη διαστολή από το πάτημα του γκαζιού.

Μην το αφήνεις άλλο έτσι.

επειδη ο ξερολισμος βλαπτει, παρτε να διαβασετε http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11153 :rtfm:
ΚΑΝΕΝΑ απο αυτα δεν ειχε προβλημα στην τουρμπινα

ασε που η τουρμπινα ποτε προλαβαινει να κρυωσει και να συσταλεί σε ενα σβησιμο αναμμα?? :s_wacko
θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#10647
driving instructor έγραψε:Καλησπέρα παιδιά :s_cool
Θα ήθελα να ρωτήσω στα πόσα χλμ κάνετε service και αν κάνετε ενδιάμεση αλλαγή λαδιών.
Μου έβγαλε ένδειξη στα 800 χλμ να το πάω για service αλλά το τελευταίο σύμφωνα με το βιβλίο έγινε πρίν από ένα χρόνο και 10.000 χλμ.
Στα δικά σας κάθε πόσα χλμ βγάζει μήνυμα?

απο οταν "μηδενίσεις" την ενδειξη σερβις, ουσιαστικά παει στα 20,000χλμ και μετραει αναποδα
οταν κανεις 20,000χλμ σου αναβει για σερβις ή αν περασει ενας χρονος απο τον τελευταιο μηδενισμο
δλδ ή 20,000χλμ ή ενας χρονος απο τοτε που "μηδενιστηκε"(οποιο ερθει πρωτο)
προφανως εσενα οπως ειπες κοντευει να κλεισει 1 χρονο οπότε αναβει
δεν ειναι απαραιτητα για σερβις η ενδειξη, μπορει να ειναι για λαδια/φιλτρο μονο
αυτο θα το δεις απο το προγραμμα σερβις του βιβλιου σου
απλα αυτο αναβει γιατι καθε χρονο πρεπει να αλλαζεις λαδια τουλαχιστον, ασχετως αν εχεις κανει λιγα χλμ
οποτε σε ειδοποιεί οτι πρεπει να πας συνεργειο εστω και για λαδια :s_smile

ΥΓ:αν δεις στα πρωτα χλμ η ενδειξη κατεβαίνει αναλογα με τα χλμ που κανεις
οταν περασει αρκετος καιρος και δεν εχεις κανει πολλα χλμ, αρχιζει και κατεβαινει δυσανάλογα η ενδειξη (για το ποσα χλμ σου απομενουν για σερβις)
δλδ κανεις 100 και αυτο σου "σβηνει" 800χλμ πχ
αυτο συμβαινει γιατι πλησιαζει να κλεισει 1 χρονος απο το προηγουμενο σερβις και ειναι ωρα να πας για το επομενο :s_smile
Άβαταρ μέλους
By driving instructor
#10661
alexandros.K έγραψε:
driving instructor έγραψε:Καλησπέρα παιδιά :s_cool
Θα ήθελα να ρωτήσω στα πόσα χλμ κάνετε service και αν κάνετε ενδιάμεση αλλαγή λαδιών.
Μου έβγαλε ένδειξη στα 800 χλμ να το πάω για service αλλά το τελευταίο σύμφωνα με το βιβλίο έγινε πρίν από ένα χρόνο και 10.000 χλμ.
Στα δικά σας κάθε πόσα χλμ βγάζει μήνυμα?

απο οταν "μηδενίσεις" την ενδειξη σερβις, ουσιαστικά παει στα 20,000χλμ και μετραει αναποδα
οταν κανεις 20,000χλμ σου αναβει για σερβις ή αν περασει ενας χρονος απο τον τελευταιο μηδενισμο
δλδ ή 20,000χλμ ή ενας χρονος απο τοτε που "μηδενιστηκε"(οποιο ερθει πρωτο)
προφανως εσενα οπως ειπες κοντευει να κλεισει 1 χρονο οπότε αναβει
δεν ειναι απαραιτητα για σερβις η ενδειξη, μπορει να ειναι για λαδια/φιλτρο μονο
αυτο θα το δεις απο το προγραμμα σερβις του βιβλιου σου
απλα αυτο αναβει γιατι καθε χρονο πρεπει να αλλαζεις λαδια τουλαχιστον, ασχετως αν εχεις κανει λιγα χλμ
οποτε σε ειδοποιεί οτι πρεπει να πας συνεργειο εστω και για λαδια :s_smile

ΥΓ:αν δεις στα πρωτα χλμ η ενδειξη κατεβαίνει αναλογα με τα χλμ που κανεις
οταν περασει αρκετος καιρος και δεν εχεις κανει πολλα χλμ, αρχιζει και κατεβαινει δυσανάλογα η ενδειξη (για το ποσα χλμ σου απομενουν για σερβις)
δλδ κανεις 100 και αυτο σου "σβηνει" 800χλμ πχ
αυτο συμβαινει γιατι πλησιαζει να κλεισει 1 χρονος απο το προηγουμενο σερβις και ειναι ωρα να πας για το επομενο :s_smile



ok Ευχαριστώ.
Είχα μια σκέψη μήπως το προηγούμενο service ήταν μόνο στα χαρτιά αλλά αφού υπάρχει υπενθύμιση κάθε χρόνο μάλλον δεν παίζει αυτό το σενάριο .Θυμίζω το αγόρασα μεταχειρισμένο το Μάρτιο οπότε δεν ξέρω τι έκανε ακριβώς ο προηγούμενος.Επίσης έχει σφραγίδα με service στα 35,000 χλμ (τώρα έχω 45,000χλμ) αλλά δεν γράφει ακριβώς τις εργασίες που έχουν κάνει (εξουσιοδοτημένο service peugeot στας Αθήνας).
Όπως και να 'χει ένα λαδάκι θα το αλλάξω...
Άβαταρ μέλους
By zisispap
#10721 Νόμιμα σημαίνει και με απόδειξη αλλά και από επίσημο κατάστημα , γιατί τελευταία ακούω τουλάχιστον για Θεσσαλονίκη για κάτι περίεργα λάστιχα (και όχι μόνο)απο Βουλγαρία στα μισά λεφτά....
Δεν μπήκα στον πειρασμό αλλά άλλοι που μπήκαν....
Άβαταρ μέλους
By iomy
#10911
silversurfer έγραψε:Μιας και άνοιξε θέμα group by, μήπως αργότερα (μιας και θα πονάει τώρα το πορτοφόλι) πάμε για decarbonatiation;
Το δοκίμασε κανείς; Κάνει δουλειά;
Κόστος;


Εγώ είμαι μέσα μιας και έχω σοβαρό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#10966 Decarbonization νομίζω ότι είχε κάνει ο ZONAS ο οποίος είναι προς το παρόν χαμένος. Ελπίζω να είναι καλά.


alexandros.K έγραψε:επειδη ο ξερολισμος βλαπτει, παρτε να διαβασετε http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11153 :rtfm:
ΚΑΝΕΝΑ απο αυτα δεν ειχε προβλημα στην τουρμπινα


Τι είδους επαγωγική λογική είναι αυτή; Επειδή κανένα από αυτά δεν είχε πρόβλημα στην τουρμπίνα, άρα και η τουρμπίνα του Alexandr δεν έχει πρόβλημα, παρότι στο συνεργείο διέγνωσαν ότι έχουν στραβώσει τα πτερύγιά της! Ο ξερολισμός πράγματι βλάπτει...




ΥΓ. driving instructor και sakis.a έχετε PM.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#10994
Pitt έγραψε:
alexandros.K έγραψε:επειδη ο ξερολισμος βλαπτει, παρτε να διαβασετε http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11153 :rtfm:
ΚΑΝΕΝΑ απο αυτα δεν ειχε προβλημα στην τουρμπινα


Τι είδους επαγωγική λογική είναι αυτή; Επειδή κανένα από αυτά δεν είχε πρόβλημα στην τουρμπίνα, άρα και η τουρμπίνα του Alexandr δεν έχει πρόβλημα, παρότι στο συνεργείο διέγνωσαν ότι έχουν στραβώσει τα πτερύγιά της! Ο ξερολισμός πράγματι βλάπτει...
εδειξα οτι παρα πολλα αμαξια με αυτον τον κινητηρα ειχανε ANTIPOLLUTION και οι αιτιες ηταν αλλες και οχι η τουρμπινα η ιδια
τωρα τι διαγνωση κανουν στα συνεργεια, ασε το να το κρινουν αυτοι που εχουν μια ιδεα παραπανω και δεν τρωνε αμάσητο οτι τους σερβίρουν
οταν/αν αλλαξει τουρμπινα ο συνονόματος και δεν λυθει το προβλημα, θα περιμενω την λυση να την δωσεις εσυ
μεχρι τωρα δεν ειδα να του δωσεις καμια λυση ή να του προτινεις κατι.... εκτος απο το να κρινεις εμας που παμε να τον βοηθησουμε