Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By zonas
#604745 Παλαιότερα άλλαξα στα μισά χλμ. Στα δυο τελευταία χρόνια μου γίνεται αυτό. Αν ήταν κάτι θα φαινόταν σύντομα. Συμβαίνει σε σταθερή ταχύτητα άνω των 100
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#604746 Θα πήγαινα ένα ταξιδάκι μέχρι Γαλλία στα κεντρικά και θα τους το άφηνα να το δούνε με την ησυχία τους.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#604747 Τι κωδικούς βγάζει ακριβώς; Χρόνισμα έχεις κάνει;
Άβαταρ μέλους
By zonas
#604778 Χρονισμό πολύ παλαιότερα που πιθανόν να μην χρειαζόταν. Ίσως θέλει αλλά τώρα μόνο σε κάποιον που γνωρίζει από τέτοιους κινητήρες γιατί έχω φάει πολύ παπατζιλικι, κωδικούς θα δωσω την επόμενη που εμφανισθουν don’t remember now.
Όσο για το σβήσιμο εννοώ σβήνουν εσωτερικά φώτα πέφτουν οι δείκτες, δεν υπάρχει γκάζι, τιμόνι και φρένο όμως έχω κανονικά, κόβω δεξιά και σταματώ, με βγάζει μια ένδειξη με τη μπαταρία. Μετά ξεκινώ κανονικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#604798 Φτωχο μιγμα σημαινει οτι ο αισθητηρας εκει στη Maf μετραει λαθος και ο εγκεφαλος τα πειραζει ολα ωστε να βρει ακρη..
Άβαταρ μέλους
By drdino
#604799 Πρέπει να το δεις με diagbox και να δεις τι κωδικοί υπάρχουν μετά το συμβάν. Το κινεζοOBD διαβάζει μόνο από τον εγκέφαλο της μηχανής, όχι από τους υπόλοιπους τους εγκεφάλους. Το φτωχό μείγμα είναι ένα, το σβήσιμο που περιγράφεις μου ακούγεται άσχετο, σαν κάποια γείωση να μην κάνει καλή επαφή ή ο διακόπτης εκκίνησης πχ. Πρέπει να δεις όταν συμβαίνει αυτό αν η BSI πχ είναι online, αν έχει αποθηκεύσει κάποιους κωδικούς σφάλματος, αν άλλοι εγκέφαλοι έχουν αποθηκευμένα σφάλματα για lost communication προς αυτήν κλπ.

Περιοχή;
Άβαταρ μέλους
By zonas
#604813 Με τον στάνταρ κωδικό τις περισσότερες φορές βγάζει αισθητήρα οξυγονου δε θυμαμαι ποιον από τους δυο τον οποίο άλλαξα δυο φορές. Το προβλήμα εμφανίζεται μόνο στην πολη σε χαμηλές στροφές. Περιοχή Δράμα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#604822 Κατέβασε το FAP από το Amazon app store (καλύτερα το αγοραστό), είναι ταμαμ για troublshooting στον εγκέφαλο της μηχανής. Μπορείς να προκαλέσεις το σφάλμα, είναι εντελώς τυχαίο;

Τι fuel trims έχεις; Long/short term. Χρονισμός πού έγινε;
Άβαταρ μέλους
By zonas
#604875 Όλα γίνονται εντελώς τυχαία και το διάστημα παιζει από δυο εβδομάδα έως δυο μήνες ( για το φτωχό μείγμα). Το σβήσιμο μόνο εκτός πόλης αλλά πολύ αραιά ( μια φορά στα 4Κ). Τα υπόλοιπα δεν τα θυμαμαι . Την επόμενη φορά θα πάω σε συνεργείο και θα βγάλω φωτο τις λεπτομέρειες της βλάβης από το διαγνωστικό
Άβαταρ μέλους
By chrismarine
#611486 Μετά από καιρό χωρίς βλάβες ,πάμε για φλάντζα στο καπάκι αφού πρώτα μου τίναξε όλα τα κολάρα
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#611502
chrismarine έγραψε:Μετά από καιρό χωρίς βλάβες ,πάμε για φλάντζα στο καπάκι αφού πρώτα μου τίναξε όλα τα κολάρα

Μοτερ , χλμ , μοντελο ?
Εμεινε χωρις νερα, ανεβασε θερμοκρασια, και φλατζαρε?
Γιατι τιναξε τα κολαρα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By chrismarine
#611766 Μοντέλο 2010 euro 5 thp 156hp , λοιπόν φούσκωσε τα νερά ,ανέβασε πίεση στο κύκλωμα ψύξης ,προφανώς έμεινε από νερά και ανέβασε θερμοκρασία στα κόκκινα για κάποια δεύτερα .
το πήγα αμέσως σε εξειδικευμένο μηχανικό της περιοχής 3 γέφυρες όπου άλλαξε θερμοστατικές -κολάρα ,έκανε καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής ,επισκευή τουρμπίνας μπουζί φίλτρα λάδια , με διαβεβαίωσε ότι δεν καίει φλάντζα αυτό . κόστος επισκευής 950!!!!!! αφού έμεινε το αυτοκίνητο περίπου 5 ημέρες μέσα .
κατόπιν παραλαβής του λοιπών και μετά από μια μεγάλη διαδρομή που έκανα περίπου 400χλμ πιστεύω ότι το αυτοκίνητο έχει κάψει φλάντζα καθώς εξακολουθεί να ανεβάζει πίεση στο κύκλωμα ψύξης όταν ζεσταθεί αρκετά, δλδ φουσκώνει τα νερά πάλι σαν να έχει αέρα το κύκλωμα και στο ρελαντί εάν μείνει περίπου 2 λεπτά στο ξεκίνημα βγάζει ντουμάνια από την εξάτμιση