Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#557098 Πάλι με το Almera του πεθερου εισαι;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#557111
mirage έγραψε:Πάλι με το Almera του πεθερου εισαι;


yeap.... εχει λαογραφικο ενδιαφερον η οδήγηση του πλεον... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#574968 Τελικα ρε παιδια αλλαξε κανεις αλλαγη αναρτησεων στο μοντελο 2009 το turbato ? Περασε απο αναρτησεις με DRC σε απλη διαταξη ?
Άβαταρ μέλους
By billis100
#575510 Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Στα ΑΥΤΟΜΑΤΑ κιβωτια ταχυτητων στα ποσα χιλιομετρα αλλαζετε βαλβολινες ?
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#579357
billis100 έγραψε:Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Στα ΑΥΤΟΜΑΤΑ κιβωτια ταχυτητων στα ποσα χιλιομετρα αλλαζετε βαλβολινες ?


Αναφέρει κάτι σχετικό στο manual?
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#579391 ειναι πολυ νωρις για να ξερω αλλα θα κοιταξω στο μαουαλ στο αμαξι να δω αμα λεει
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#588809 Λοιπόν έχω αγοράσει κάτι κοκοψιδια για το εσωτερικού του αμαξιού, τα πιο πολλά χαμένα πήγαν.
Τώρα που θα κατέβω Ελλάδα , μπας και τα δώσω πουθενά.
Τό ένα είναι μια θήκη μεγάλη για ψιλά και αλλα πραγματάκια που μπαίνει στον τεμπέλη, δε με βόλεψε.
Μετά πήρα κάτι διακοσμητικάω μεταλλικά που μπαίνουν δεξιά αριστερά στην κεντρική κονσόλα. Αλλά επειδή έχει τα led εμένα εκεί, τα κόβει και το βράδυ δε λέει. Δε.Σε Κάνα μοντέλο που δεν έχει φωτισμό εκεί, θα είναι οκ.

Φωτο πιο κάτω
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#593398 κατεβασα το update των χαρτων για το navi, version 14
τι επιλογή και αυτη της Peugeot , να πρεπει να κατεβαζεις το φουλ πακετο που εινια κοντα 10GB
δεν μπορει να βγαλει μονο το 'delta' ; ποσες διαφορες να εχουν οι χαρτες πια απο τη μια εκδοση στην αλλη

(πραγματικα ελπιζω να εχουν ενημερωσει τον αυτοκινητοδρομο στη σερβια τουλαχιστον με αυτη την εκδοση)
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#599373 Κλείνω ένα έτος με το 5008, οπότε παρακάτω ένα mini review μακράς χρήσης .
Με την επιστροφή αυριο από το προσφατο ταξιδάκι ουγγαρία , θα συμπληρώσω κοντά τα 19.000. Εγινε και το πρώτο ετησιο σερβις , κατι άλλο εκτος από βενζινουλα δε χρειαστηκε. Το μοντέλο που εχω ειναι με κινητήρα βενζίνης (1.6 165 ΕΑΤ6), GT Line + ολο τον διαθέσιμο εξοπλιστικό κατάλογο που διεθετε η πεζω στην Βιέννη. .
Μιας και εβγαινε στα ιδια χρηματα με το GT ειχα εξετάσει και την ιδεα του diesel αλλα τελικά προτίμησα τη βενζίνη… από τότε δεν ξανα ασχολήθηκα με τον κινητηρα , καύσιμα κτλ . Αντίθετα ασχολήθηκα αρκετα με τα διαφορα εξτρα τα οποια ζουμε κάθε μερα και τα οποια τελικα διαμορφώνουν ένα ιδιαιτερα ευχαριστο περιβαλλον που σου αρεσει κάθε φορα που το χρησιμοποιεις. Ως highlights λοιπον θα ανεφερα

-η πανοραμική οροφη
από την πρώτη στιγμή και κάθε μέρα ειναι κατι που μου φτιάχνει τη διάθεση. Το καλοκαιρι που κατεβασα το αμαξι Ελλαδα την σφράγισα (εχω παρει ηλιοπροστασια με βεντουζες που την κλεινει ενώ μπορει να κανεις deplοy και το εσωτερικο σκιαστρο να μη φαινεται) .. εζησα το αμαξι ετσι για σχεδον ένα μηνα και είναι τελειως διαφορετική η εμπειρια . Στο ‘δικο’ μας κλίμα εδώ πανω μενει ανοιχτη ολο το χρονο σχεδον , και ειδικα με βροχη , συννεφοα και τιποτα χιονια είναι απολαυση. Για το σκοτεινο εσωτερικο (το αμαξι μεσα είναι ολο μαυρο ακομα και τα pillars και ο ουρανος) είναι απαραιτητη ώστε να είναι αρκετα φωτεινο.

-η αυτοματοποιηση
και εδώ συμπεριλαμβανω και το αυτοματο κιβωτιο που είναι απαραιτητο για να επιτευχθουν καποιες λειτουργιες . Εκ των υστερων υποστηριζω ότι από μονο του είναι αρκετος λογος για να αλλαξεις αμαξι και να πας σε ένα συγχρονο. Σε ταξιδια οι λειτουργιες adaptive cruise control , lane assist , android auto (να εχεις μαζι σου τη μουσικη σου από το cloud) είναι κατι που δεν μπορω να οδηγήσω χωρις πλεον , αλλαζουν τελειως την εμπειρια χρήσης.Καποια πραγματακια είναι πιθανώς περιττά (πχ το αυτοματο parking , το οποιο λιγες φορες μονο βρήκα χρήσιμο) , ενώ καποι αλλα είναι παιχνίδια (πχ με τις καμερες στο παρκαρισμα μπορω να παρκαρω παντα στο κεντρο των διαγραμμίσεων, σημαντικό για ψυχαναγκαστικούς τύπους σαν εμένα ..:-)

-τα καθίσματα
η πιο απλή ευκολία, η θέρμανση , επαιζε κάθε πρωι από Οκτώβρη εως Απρίλιο… κάθε μερα μια ανεση που μου έλειπε. Σε μεγαλα ταξιδια το μασαζ επισης βοηθαει, στο τελευταιο μεγαλο ταξιδι από Ελλαδα το ‘δουλεμα’ στη μεση που μου εκανε το καθισμα για τις τελευταιες 2-3 ωρες οδηγηματος εκανε τη διαφορα . επισης το napa leather είναι εξαιρετικο στην αφη και την αισθηση , και δεν το βρηκα προβλημα ουτε τον καιρο που ήμουνα Ελλαδα . Η 3η σειρα (η οποια είναι και αυτή κανονικα με napa leather ) εχει δοκιμαστει αρκετες φορες και με ενηλικες και είναι αξιοπρεπεστατη ενώ η αγαπημένη διαμόρφωση είναι των 6 θέσεων (2+2+2) . Φετος το καλοκαιρι καταφερα να παμε και με τις 3 σειρες ανοιχτες ολιγοημερες διακοπες και να χωρεσουμε τα πραγματα , πραγμα που μου φαινόταν αδύνατο, αλλα με λιγο προσοχη στους ογκους όλα γινονται

-το focal
μπήκε για την εξτρα ηχομονωση αλλα τελικα σαν ηχοσυστημα κανει τη διαφορά καθως σαν πακετο δινει ευχάριστο ακουστικά περιβάλλον με εξαιρετικό ήχο. Δεν ειχα ασχοληθει ποτε ουτε προκειται με custom εγκαταστασεις ηχου σε αυτοκινητο , οποτε ετσι υπαρχει μια εργοστασιακη λυση και για το πολύ κοσμο να εχει μια τετοια εμπειρια. Επειτα από αυτό θα προτεινα σιγουρα τις αναβαθμισμενες εκδοσεις ηχου σε κάθε εταιρια/αμαξι αντιστοιχως.

-τα led φωτα
δε με ειχε απασχολήσει το θεμα σοβαρα, και οι απλες λαμπες που ειχε το C5 πιστευα ότι είναι οκ. Τα φωτα ηρθαν ως πακετο μαζι με όλα τα άλλα.
Το πρώτο βράδυ που οδήγησα κατάλαβα ότι εχει μεγάλη διαφορά, ειδικα σε σκοτεινα μερη εξω από την πολη καμια επαρχια , αυξανουν κατά πολύ την ικανοτητα να δεις τι συμβαινει γυρω γυρω. Δεν χρειαζεται να αναψεις καν τη μεγαλη σκαλα , το κανει μονο του στα σκοταδια, εγω βρισκω όμως και την απλη δεσμη υπεραρκετη για τις περισσότερες περιπτώσεις . Σε ερημικό δρόμο επαρχία με τη μεγάλη ενταξει, γινεται μέρα .

Άλλο χαρακτηριστικο που εχει εκτιμηθεί είναι ο χώρος , κατι που μας πόναγε με το C5, ειδικα για ογκώδη αντικείμενα όπως επιπλα κτλ που αγοραζουμε για το σπιτι (εδώ τα ηθη είναι DIY, τα μεταφέρεις όλα μονος σου… υπαρχει delivery service αλλα είναι συχνά εξωφρενικά ακριβο). Εχω καταφερει να μεταφερω πραγματα που παλαια ηταν no-go ενώ ακομα και σε ένα απλο τριημερο το ότι μπορεις να πεταξει πισω ότι θες , είναι μια ανακούφιση. Κοντα σε αυτό το θεμα και

Μερικά από τα πράγματα δεν εχουν χρησιμοποιηθεί εκτενώς οποτε επιφυλάσσομαι για μελλοντική περιγραφή. Πχ τον κοτσαδόρο δεν τον εχω βαλει ουτε μια φορα – δεν εχω τραβηξει κατι, το grip control το επαιξα μονο λιγες μερες με τα χιόνια αλλα τα λαστιχα δεν είναι τα καταλληλα για ασφαλή συμπεράσματα (είδα όμως διαφορα με και χωρις).

Εκτίμηση 1 χρόνο μετά σε σχεση με τις προσδοκίες : bασικά είναι ότι περίμενα, δεν υπήρχε κάποια έκπληξη.
Είναι σε όλα μια αναβάθμιση από το προηγούμενο αμάξι, με εξαίρεση την υδρο του C5 που δεν την φτάνει. Δεν έχει να κάνει με ημιάκαμπτο (τον οποιο συνεχίζω να βρισκω πολύ καλα ρυθμισμένο σε σημειο που να μου είναι αδιάφορη η ύπαρξη του) , αλλά το ότι η ανάρτηση ακουμπά σε ελατήρια και όχι στις μπουκάλες που ειχε το C5 , δεν συγκρίνεται… όμως το ηξερα από πριν , περιμενα ότι δεν θα ξαναβρω την ιδια συμπεριφορα και ηταν ενας αποδεκτός συμβιβασμός.
Κάτι που εμαθα με αυτό το αυτοκίνητο κάτι είναι ότι το επιπεδο εξοπλισμού αλλάζει τελείως την εμπειρία που αποκομίζεις χρησιμοποιώντας το. Εχει τυχει να μπω σε δυο ακόμα (ένα 3008 και ένα 5008) με διαφορετικό config , κατέληξα ότι η οποια αίσθηση είναι τελείως υποκειμενική και βασισμενη στην εικονα που παιρνεις όταν οδηγας το συγκεκριμενο επιπεδο εξοπλισμου, μπορει να διαφέρει σημαντικά προς το καλύτερο η χειρότερο από την εντύπωση κάποιου άλλου με διαφορετικό configuration. Σημείωση για το μέλλον λοιπόν, αναμεσα στην επιλογη μετριος εξοπλισμός και μεγαλύτερο αμαξι ή φουλ εξοπλισμο και μικροτερο, πάντα στη δευτερη .

Στα μείον
το παρμπρίζ το οποιο θα μπορούσε να είναι αθερμικο (δεν υπήρχε σαν επιλογή) ενω και το θερμαινόμενο παρμπριζ που εβαλα ως επιλογη το χειμώνα θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικο… σε ένα mondeo ταξι που ειχα μπει περυσι δουλευε καλυτερα . Επίσης θα ηθελα να εχει επιλογη για θερμαινομενο τιμονι η Peugeot ή θερμαινόμενα πίσω καθίσματα .. δεν ειχε κανένα από τα δυο στον κατάλογο .
Σε καποιους δρομους που είναι μοιαζουν με τσιμεντένιοί, τα εργοστασιακά λαστιχα κανουν πολύ θορυβο, ενώ σε γενικες γραμμες είναι αθορυβο, εκει κατι γινεται και βροντανε. Ευτυχως σπανια πετυχαινειες τετοιο δρομο και ελπιζω με την αλλαγη ελαστικων σε Michelin καποια στιγμη την επομενη χρονια να έχει βελτιωση και εκει.
Τέλος για να γκρινίαξω, το ambient light εσωτερικα θα μπορούσε να αλλάζει και χρώματα, όχι μονο ενταση.

Μπόνους η εμπειρία οδήγησης στην Ελλάδα
Γενικα ηταν θετικη η συνεισφορά του αμαξιου, βοηθησε τις διακοπες μας να γινουν ανετα και ξεκουραστα, ισοπέδωσε αποστάσεις . Μεσα στην πολη ηταν η πρωτη φορα που μου φανηκε μεγαλο το αυτοκινητο και ότι ασφυκτιούσε.. μαλλον ψυχολογικο θα ηταν γιατι το C5 ηταν μεγαλυτερο και δεν ειχα θεμα στου ιδιους δρομους. Σε κατι παραλιες στυλ πορτο κατσικι κτλ, αντικειμενικα υπαρχει προβλημα αλλα ευτυχως δεν ειχαμε καποια αβαρία.
Το μονο που δεν ξερω αν αξιζει για ελλαδα είναι η πανοραμικη λογω ηλιου… αν το αμαξι είναι συνεχεια παρκαρισμενο σε σκια την ημερα, δεν θα είναι προβλημα , εν κινησει δε ζεσταινεται .
Με αφορμη αυτό να πω ότι το A/C εχει δυσκολη δουλειά να κανει γιατι ο χωρος του αμαξιού είναι μεγάλος μεσα, εχει πολύ ογκο να καλυψει . Επιπλέον εχει πολλές γυάλινες επιφάνειες και με ντάλα ηλιο πρέπει να δουλεύει στο φουλ για να κρατήσει το αμάξι δροσερό.
Άβαταρ μέλους
By alexnoize
#600167 γεια σας , ενδιαφέρομαι για αγορά για το Peugeot 3008,το βρήκα με 6 χιλιάδες ευρώ και με 114000χλμ.λένε όμως όλοι ότι βγάζουν πρόβλημα,αληθεύει?υπάρχει κάποιος κάτοχος να μου πει τι να προσέξω ή απλά να μην το πάρω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#600168 Γενικώς τα συγκεκριμένα έβγαζαν προβλήματα στην πρώτη γενιά τους, κυρίως στο μοτέρ.
Βέβαια, αν είχε προσεκτικό ιδιοκτήτη και έχει διορθώσει τα σημεία που πονούσε, ίσως αξίζει να το δεις, αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός.