Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#396632 Το χρονισμα πως το εκανε ? Τι ξεβίδωσε και ξαναεσφιξε για να ερθουν οι εκκεντροφοροι στα ισια τους?

Επρεπε να μετρησετε και καδενα μηπως εχει ξεχειλωσει
Το γραναζι του μεταβλητου το τσεκαρε αν ειναι οκ ?
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#396635 Γρανάζι και καδένα ήταν ΟΚ.

Λεπτομέρειες και τι ξεβίδωσε δεν πρόσεξα, γιατί είχα απανωτά τηλέφωνα στο κινητό και μπαινοέβγαινα... :s_dunno
Σίγουρα ξεβίδωσε δύο μπουλόνια που ήταν στο γρανάζι του μεταβλητού και έβαλε καινούρια.
Νομίζω ότι τους γύρισε από το δεξί τους άκρο, δηλαδή από την αντίθετη πλευρά που βρίσκονταν τα γρανάζια.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#396646 Και πως ειναι σιγουρος οτι δεν γλίστρησε το μουαγιε στον στροφαλο ?
Συνηθως απο εκει χανει το χρονισμα
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#396650
alexandros.K έγραψε:Και πως ειναι σιγουρος οτι δεν γλίστρησε το μουαγιε στον στροφαλο ?
Συνηθως απο εκει χανει το χρονισμα


Νομίζω και πάλι ότι κλειδώνει με ένα εργαλείο το βολάν πριν προχωρήσει σε ρυθμίσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#396654 Ναι ο στροφαλος κλειδωνει σε μια θεση , αλλά δεν αλλαζει αυτο που εγραψα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#396697
alexandros.K έγραψε:Ναι ο στροφαλος κλειδωνει σε μια θεση , αλλά δεν αλλαζει αυτο που εγραψα :hmmm:


Δεν είμαι σίγουρος! :s_dunno
Όπως δεν είμαι σίγουρος ότι έσφιξε με την σωστή σειρά και ροπή τα μπουλόνια του ψευτοκάπακου, του γραναζιού, τα μπουζί ή...

Δεν ήμουν συνεχώς από πάνω του. Πάντως σε μάστορα πήγα που εκ των πραγμάτων φάνηκε ότι έχει εμπειρία και δεν έχω κανένα λόγο ν' αμφισβητήσω την ποιότητα της δουλειάς του!
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#396758 Ενδιαφέρον. Θα ήταν εφικτό να μοιραστείς το κόστος της διαδικασίας; :)

< >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#396794
NickNT έγραψε:Ενδιαφέρον. Θα ήταν εφικτό να μοιραστείς το κόστος της διαδικασίας; :)

< >


Ω, είσαι πολύ καλός Νίκο μου! Δεν ήταν ανάγκη... αφού όμως επιμένεις, στείλε μου 110€ (τα μισά).

Σ΄ευχαριστώ! :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#396869
Pitt έγραψε:
NickNT έγραψε:Ενδιαφέρον. Θα ήταν εφικτό να μοιραστείς το κόστος της διαδικασίας; :)

< >


Ω, είσαι πολύ καλός Νίκο μου! Δεν ήταν ανάγκη... αφού όμως επιμένεις, στείλε μου 110€ (τα μισά).

Σ΄ευχαριστώ! :s_howdy


€220 λοιπόν...! Θα σου έστελνα, αλλά ξέρεις πως εμείς οι πλούσιοι γίναμε πλούσιοι - φυλάσσοντας το κασέρι κάτω από το στρώμα.

In other news, εγώ άλλαξα αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης (€460!). Ρώτησα αν παίζει ρόλο το remap (μιας και ως εναλλακτική κυκλοφορούν "ενισχυμένα εντόσθια"), αλλά μου είπαν εμφατικά πως όχι. Ήταν απλά γραπτό (76Κ χλμ).
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#396876 Σσσσ... μη λες ότι είσαι πλούσιος. Έχει κομμούνια εδώ μέσα... :lol:

Τι πρόβλημα σου δημιούργησε η αντλία; Έβγαλε σφάλμα, είχες κομπιάσματα ή σε άφησε;
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#397035
Pitt έγραψε:Τι πρόβλημα σου δημιούργησε η αντλία; Έβγαλε σφάλμα, είχες κομπιάσματα ή σε άφησε;


Αρχικά, ένα Κυριακάτικο μεσημέρι, μου άναψε λαμπάκι και depollution system faulty. Η λειτουργία του κινητήρα κανονική, πάντως. OBD scanner -> σφάλμα "P0087 - Fuel Rail/System Pressure Too Low" -> σβήνουμε σφάλμα -> δύο περίπου βδομάδες χωρίς πρόβλημα.

Δυστυχώς, όμως, ξανά το ίδιο σφάλμα μετά από 13 ημέρες, ένα Σαββατιάτικο βράδυ. Μάλιστα, μπήκε σε κάποιου είδους safe mode, και δεν ανέβαζε πίεση - αν και με επανεκίννηση του κινητήρα "βγήκε" από το safe mode (πόσο Windows ακούγονται όλα αυτά...). Να σημειώσω ότι το CEL δεν εμφανιζόταν ξαφνικά εν κινήσει (ούτε το safe mode - ευτυχώς!), αλλά μόνο κατά την εκκίνηση.

Έκτοτε, όσες φορές κι αν έσβησα το σφάλμα, αυτό επανερχόταν, και έτσι το πήρα απόφαση ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής (Μ. Δευτέρα, μάλιστα). Επίσης, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αφότου άλλαξα την αντλία διαπίστωσα πιο ομαλό ανέβασμα στροφών - ήτοι, μάλλον υπήρχαν κάτι μικροκομπιάσματα πριν, αλλά τίποτα ιδιαίτερο έντονο (και κυρίως σε χαμηλομεσαίες - όχι υψηλές!).

Έκτοτε, κανένα πρόβλημα - πανεύκολη διάγνωση και επισκευή, αλλά ακριβό ανταλλακτικό...
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#397065 Εύχομαι να μη σου ξανατύχει παρόμοια τσουχτερή αβαρία.

Αν θυμάμαι καλά και ο Mosaicm είχε αλλάξει αντλία υψηλής πίεσης εξαιτίας μικροκομπασμάτων που είχε συχνά. Νομίζω ότι μας είχε πεί πως κακώς την άλλαξαν και ότι το πρόβλημα ήταν από τις επικαθήσεις των βαλβίδων.

Το παρακολουθεί το τοπικό και ελπίζω να με διορθώσει αν θυμάμαι λάθος.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#397237 Οπως τα λες ειναι. Φυσικα αυτο εγινε οχι στα 76k αλλα πολυ πιο πριν ( υποθετω γυρω στα 50k-60k ηταν τοτε)
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#398980 Μερικές φωτογραφίες από την πρόσφατη επίσκεψή μου στο συνεργείο.

Εδώ φαίνεται το ειδικό εργαλείο που κλείδωσε πάνω στους εκκεντροφόρους, πριν την ρύθμιση

Εικόνα

και μετά την ρύθμιση

Εικόνα

Εδώ η στραβή ράγα ολίσθησης της καδένας χρονισμού (που στο servicebox αναφέρεται σαν ΠΕΛΜΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!! :slap: )...

Εικόνα

... και εδώ η νέα που τοποθετήθηκε.

Εικόνα

Όπως είχα γράψει, με πρόχειρο ψάξιμο δεν βρήκα ούτε θυμόμουν πότε είχα αλλάξει μπουζί κι έτσι καλού κακού τα άλλαξα κι αυτά.
Τελικώς το βρήκα. Τα είχα αλλάξει το 2013 πρίν από 51.000 χλμ.

...not bad...
Εικόνα

...not bad at all (για 51.000χλμ)

Εικόνα

Και τα καινούρια που έβαλα (NGK ιριδίου όπως και τα προηγούμενα).

Εικόνα

Η BOV αφού ελέγχθηκε βρέθηκε σε καλή κατάσταση κι έτσι αυτή που αγόρασα την κρατάω για αργότερα.

Εικόνα
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By billis100
#406278 Να τα λεμε κι αυτα
Αγνωστος το Σαββατο 10,6,2017 στις 04,15 χτυπησε το αυτοκινητο μου κανοντας οπισθεν .
Μικρη η ζημια γδαρμενο φτερο και πλαινο του προφυλακτηρα.
Το Σαββατο το απογευμα ηρθε στη γειτονια και εψαχνε να βρει τινος ηταν αυτο το μπλε αυτοκινητο .
Με βρηκε, εκανε δηλωση κανονικα και αυριο μπαινει το οχημα για επισκευη .