Το έκανα test drive στην πολύ βασική έκδοση στα 27500 ευρώ.
Σε σχέση με το 3008 με το μάτι λιγότεροι χώροι πορτ μπαγκαζ , και χωρίς ρεζέρβα ούτε καν βοηθητική.
Πολύ άνετο βέβαια και ήσυχο , αλλά είναι και καινούριο. Το δοκίμασα στο αυτόματο αλλά η τιμή είναι για το χειροκίνητο.
Πολύ καλοφτιαγμένο σαλόνι , φαίνεται πιο ακριβό και γερό από του 3008 αλλά από εξοπλισμό τίποτα το ιδιαίτερο , μάλλον φτωχό για τα νέα δεδομένα . Μόνο το start stop με εντυπωσίασε
Και στον δρόμο , αν και δεν εμπιστεύεσαι και δεν μπορείς να πιέσεις νέο αυτοκίνητο , δεν εντυπωσιάστηκα σε σχέση με το 3008.
Όσο αφορά το 3008 με 120.000 χλμ και μια μικρή φθορά στο χρώμα από κακό βάψιμο μετά από μικρή τράκα στο δεξί φανάρι μου το πέρνουνε 7000 ευρώ . Τo grip με την πλούσια έκδοση με head up display....
Μετά μπήκα χωρίς test drive σε μια bmw2 σε πολυμορφικό που ξεκινάνε από 32 κάτι και σε μια X1 Που ξεκινάει στα 30 .
Πάλι με τίποτα σε εξοπλισμό , σε άσπρα χρώματα αλλά το σαλόνι τους είναι πάλι καλύτερο από το 3008 (πάντα μιλάω για το παλιό , το δικό μας).Μου κάνε εντύπωση ότι η Χ1 είναι πιο φτηνή από την 2 . Πραγματικά τεράστιο πορτ μπαγκάζ η X1.
Θα πάω να δω και το νέο 3008 .
Πήγα και στην toyota γιατί ξετρελάθηκα με το νέο c_hr αλλά μόλις μπήκαμε μέσα , πήρα βέτο από γυναίκα και παιδί γιατί ο επιβάτης πίσω δεν βλέπει τίποτα. Κρίμα γιατί φαίνεται διαμάντι το αυτοκίνητο.