< >
Οπως και να χει , φέρθηκε σωστα
160 ευρώ
Τακάκια φρένων μπρος και πίσω 172
Αντίλα νερού 174
Σύνολο 500 (τελική με ΦΠΑ)
Βρήκαν και την διαρροή λαδιού που είχα εδώ και χρόνια.
Απορούσα πως δεν την είδαν την προηγούμενη φορά . Αφού και εγώ που δεν ξέρω από μηχανικά , με το μάτι έβλεπα το σημείο που είχε λάδια.
Δυο σημεία. Ένα αν κατάλαβα καλά πάνω από τους κυλίνδρους , σε ένα καπάκι και το άλλο στο turbo.
Το πρώτο φτιάχνεται εύκολα με κόστος 90 ευρώ , το δεύτερο 220 !
Δεν ξέρω αν θα το φτιάξω. Αν έχετε κανα καλό συνεργείο θεσσαλονίκη , στείλτε p.m
Καλό καλοκαίρι
Πάνω που χαλβάδιαζα το νέο 3008 και έλεγα να το κοιτάξω σε καμία διετία ....
Μετά λες πάω για γιαπωνεζικό ή κορεάτικο.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Η αλήθεια είναι ότι μετά τον χρονισμό της καδένας δεν το έβγαζε συχνά, αλλά πάντως υπήρχε.
Πριν από λίγες μέρες λοιπόν βγάλαμε τις θερμικές ασπίδες για να δούμε τι συμβαίνει στην τουρμπίνα.
Το πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν αυτό.
Η μία από τις δύο στρώσεις της διπλής μεταλλικής φλάντζας μεταξύ turbo και καταλύτη καταστράφηκε και ήταν στον αέρα.
Εδώ η φλάντζα βγαλμένη σε κομμάτια.
Και εδώ η καινούρια φλάντζα.
Προχωρώντας παρακάτω και μόλις βγάλαμε τον καταλύτη βρήκαμε τον... ένοχο.
Η wastegate είχε αρκετό τζόγο, δεν έκλεινε καλά και έπαιζε.
Για να μην πολυλογώ, οι λύσεις ήταν τρείς.
1. Καινούριο turbo
2. Επισκευή της τουρμπίνας με εκτίμηση για σημαντικό ποσοστό επιτυχίας.
3. Αντικατάσταση του κορμού (μαντεμιού) με νέο.
Δεν ρίσκαρα επισκευή γιατί η φθορά ήταν στα όρια που επιδεχόταν επισκευή και ο χρόνος ζωής της θα ήταν περιορισμένος. Δεν υπήρχε λόγος να αλλάξω όλο το turbo, συνεπώς κατέφυγα στην 3η λύση και αντικατέστησα τον κορμό με καινούριο.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Επειδή η φθορά συνέβαινε μάλλον εδώ και αρκετό καιρό και από λίγο λίγο, καταλάβαινα κάποια πτώση της ισχύος, αλλά όχι τρομακτική. Μετά την επισκευή το αυτοκίνητο άλλαξε! Καιρό είχα να το δω να σπινάρει με 3η...
Μετά την πρόσφατη εμπειρία μου και το ψάξιμο σε ότι έχει σχέση με το turbo διαπίστωσα ότι στην αγορά κυκλοφορούν πολλά κινέζικα turbo σε χαμηλές τιμές. Δεν είναι κατ΄ ανάγκη όλα κακής κατασκευής, αλλά κάποια είναι φρικτά. Προσοχή λοιπόν.
Καλή βδομάδα.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
110,000χλμ καθαρισμός με soda blasting βαλβίδων εισαγωγής ,αντικατάσταση αντλίας υψηλής (μτχ) και έλεγχος χρονισμού ,αντικατάσταση στραβών δίσκων εμπρός και τακάκια , επίσης αλλαγή ελαστικών pirelli pzero nero gt ,και το αυτοκίνητό φυσάει !!! , είπα και εγώ έχω καινούριο αυτοκίνητο ,αλλά το σκηνικό ήρθε να μου το χαλάσει ένας μεταλλικός θόρυβος που ακούγετε απο μπροστά και σχετικά ψηλά είτε από αριστερά είτε από δεξιά ,δεν μπορώ να τον προσδιορίσω καθώς και σε δυο συνεργεία που έχω πάει έχει ανέβει το αμάξι σε ράμπα δεν βρίσκουν κάτι , οπότε αρχίζουν τα σενάρια άλλος λέει αμορτισέρ άλλος top mound ,άλλος κρεμαργιερα , οτι να είναι δλδ , έχετε παρόμοιο περιστατικό ?
dimviii έγραψε:κλασσικαπροβληματα σε τούρμπο αυτά.Καλα θορυβο δεν ακουγες Πιτ?
Ελάχιστο χτυπηματάκι, όχι κάτι έντονο.
drdino έγραψε:Πόσα χλμ Pitt;
Περίπου 92k
Να προσθέσω ότι το turbo δεν είχε πολλές μαυρίλες που σημαίνει ότι είχα φτωχό μείγμα, ενδεχομένως λόγω κακού χρονισμού. Ο μηχανικός πήγε παραπέρα λέγοντας ότι ενδεχομένως η ζημιά στην wastegate προκλήθηκε από τον κακό χρονισμό των εκκεντροφόρων.
chrismarine έγραψε:110,000χλμ καθαρισμός με soda blasting βαλβίδων εισαγωγής ,...
Που το έκανες τον καθαρισμό, πόσο χρόνο χρειάσθηκε και πόσο σου κόστισε;
Σχετικά με τον θόρυβο που ακούς και για να αποκλείσεις τα αμορτισέρ, θα σου έλεγα να πάς να τα μετρήσεις στο ίδιο ΚΤΕΟ που το πέρασες την τελευταία φορά, έχοντας και τις παλιές μετρήσεις μαζί σου. Μην περιμένεις μετρήσεις ακριβείας, αλλά η σύγκριση με τις προηγούμενες ίσως σε οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα.