Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#406280 Μπράβο του! Κύριος. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By xenos
#406309 Έπεσες στον 1 στο 1.000.000. Πολλά συγχαρητήρια να του δώσεις!
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#406576 Κι αν δεν διέμενε μονιμα εκει , σιγα μην τον έβρισκε
Άβαταρ μέλους
By mirage
#406723 Θα μπορουσε να ειχε αφησει βεβαια χαρτακι.

< >
Άβαταρ μέλους
By billis100
#406932 Δεν ηταν γειτονας ,αφησε χαρτακι το οποιο δεν βρηκα .Η συμπεριφορα του δειχνει πως λεει αληθεια
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#406944 Για εσενα το ειπα , οτι αν δεν ηταν εκει το σπιτι σου και ησουνα περαστικος, δεν θα σε εβρισκε ευκολα την αλλη μερα

Οπως και να χει , φέρθηκε σωστα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By silversurfer
#411088 service στον Γιαννίρη για 130.000 χλμ (προηγούμενο περσι στα 110.000)
160 ευρώ
Τακάκια φρένων μπρος και πίσω 172
Αντίλα νερού 174
Σύνολο 500 (τελική με ΦΠΑ)

Βρήκαν και την διαρροή λαδιού που είχα εδώ και χρόνια.
Απορούσα πως δεν την είδαν την προηγούμενη φορά . Αφού και εγώ που δεν ξέρω από μηχανικά , με το μάτι έβλεπα το σημείο που είχε λάδια.
Δυο σημεία. Ένα αν κατάλαβα καλά πάνω από τους κυλίνδρους , σε ένα καπάκι και το άλλο στο turbo.
Το πρώτο φτιάχνεται εύκολα με κόστος 90 ευρώ , το δεύτερο 220 !
Δεν ξέρω αν θα το φτιάξω. Αν έχετε κανα καλό συνεργείο θεσσαλονίκη , στείλτε p.m

Καλό καλοκαίρι :s_crazy

Πάνω που χαλβάδιαζα το νέο 3008 και έλεγα να το κοιτάξω σε καμία διετία ....
Μετά λες πάω για γιαπωνεζικό ή κορεάτικο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#411090 Διαρροή από το ψευτοκάπακο κι από το banjo bolt του τούρμπο;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#413312 90€ για φλάντζα ψευτοκάπακου; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#413539 Όπως είχα γράψει πριν λίγο καιρό, μου έβγαζε συχνά πυκνά το γνωστό μήνυμα Anti-pollution System Faulty λόγω του σφάλματος P0299.
Η αλήθεια είναι ότι μετά τον χρονισμό της καδένας δεν το έβγαζε συχνά, αλλά πάντως υπήρχε.

Πριν από λίγες μέρες λοιπόν βγάλαμε τις θερμικές ασπίδες για να δούμε τι συμβαίνει στην τουρμπίνα.

Το πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν αυτό.

Εικόνα

Η μία από τις δύο στρώσεις της διπλής μεταλλικής φλάντζας μεταξύ turbo και καταλύτη καταστράφηκε και ήταν στον αέρα.


Εδώ η φλάντζα βγαλμένη σε κομμάτια.

Εικόνα

Και εδώ η καινούρια φλάντζα.

Εικόνα

Προχωρώντας παρακάτω και μόλις βγάλαμε τον καταλύτη βρήκαμε τον... ένοχο.

Εικόνα

Η wastegate είχε αρκετό τζόγο, δεν έκλεινε καλά και έπαιζε.

Για να μην πολυλογώ, οι λύσεις ήταν τρείς.
1. Καινούριο turbo
2. Επισκευή της τουρμπίνας με εκτίμηση για σημαντικό ποσοστό επιτυχίας.
3. Αντικατάσταση του κορμού (μαντεμιού) με νέο.

Δεν ρίσκαρα επισκευή γιατί η φθορά ήταν στα όρια που επιδεχόταν επισκευή και ο χρόνος ζωής της θα ήταν περιορισμένος. Δεν υπήρχε λόγος να αλλάξω όλο το turbo, συνεπώς κατέφυγα στην 3η λύση και αντικατέστησα τον κορμό με καινούριο.

Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Επειδή η φθορά συνέβαινε μάλλον εδώ και αρκετό καιρό και από λίγο λίγο, καταλάβαινα κάποια πτώση της ισχύος, αλλά όχι τρομακτική. Μετά την επισκευή το αυτοκίνητο άλλαξε! Καιρό είχα να το δω να σπινάρει με 3η...

Μετά την πρόσφατη εμπειρία μου και το ψάξιμο σε ότι έχει σχέση με το turbo διαπίστωσα ότι στην αγορά κυκλοφορούν πολλά κινέζικα turbo σε χαμηλές τιμές. Δεν είναι κατ΄ ανάγκη όλα κακής κατασκευής, αλλά κάποια είναι φρικτά. Προσοχή λοιπόν.

Καλή βδομάδα. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#413714 κλασσικαπροβληματα σε τούρμπο αυτά.Καλα θορυβο δεν ακουγες Πιτ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#413718 Πόσα χλμ Pitt;
Άβαταρ μέλους
By chrismarine
#413723 καλησπέρα ,κάλο καλοκαίρι να έχουμε ,
110,000χλμ καθαρισμός με soda blasting βαλβίδων εισαγωγής ,αντικατάσταση αντλίας υψηλής (μτχ) και έλεγχος χρονισμού ,αντικατάσταση στραβών δίσκων εμπρός και τακάκια , επίσης αλλαγή ελαστικών pirelli pzero nero gt ,και το αυτοκίνητό φυσάει !!! , είπα και εγώ έχω καινούριο αυτοκίνητο ,αλλά το σκηνικό ήρθε να μου το χαλάσει ένας μεταλλικός θόρυβος που ακούγετε απο μπροστά και σχετικά ψηλά είτε από αριστερά είτε από δεξιά ,δεν μπορώ να τον προσδιορίσω καθώς και σε δυο συνεργεία που έχω πάει έχει ανέβει το αμάξι σε ράμπα δεν βρίσκουν κάτι , οπότε αρχίζουν τα σενάρια άλλος λέει αμορτισέρ άλλος top mound ,άλλος κρεμαργιερα , οτι να είναι δλδ , έχετε παρόμοιο περιστατικό ?
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#413892
dimviii έγραψε:κλασσικαπροβληματα σε τούρμπο αυτά.Καλα θορυβο δεν ακουγες Πιτ?


Ελάχιστο χτυπηματάκι, όχι κάτι έντονο.

drdino έγραψε:Πόσα χλμ Pitt;


Περίπου 92k

Να προσθέσω ότι το turbo δεν είχε πολλές μαυρίλες που σημαίνει ότι είχα φτωχό μείγμα, ενδεχομένως λόγω κακού χρονισμού. Ο μηχανικός πήγε παραπέρα λέγοντας ότι ενδεχομένως η ζημιά στην wastegate προκλήθηκε από τον κακό χρονισμό των εκκεντροφόρων.

chrismarine έγραψε:110,000χλμ καθαρισμός με soda blasting βαλβίδων εισαγωγής ,...


Που το έκανες τον καθαρισμό, πόσο χρόνο χρειάσθηκε και πόσο σου κόστισε;

Σχετικά με τον θόρυβο που ακούς και για να αποκλείσεις τα αμορτισέρ, θα σου έλεγα να πάς να τα μετρήσεις στο ίδιο ΚΤΕΟ που το πέρασες την τελευταία φορά, έχοντας και τις παλιές μετρήσεις μαζί σου. Μην περιμένεις μετρήσεις ακριβείας, αλλά η σύγκριση με τις προηγούμενες ίσως σε οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα.