Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#371932 Τι εννοείς Βασίλη; Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος είχε CC.
Χάλασε, ή δεν είχε CC και θέλεις να βάλεις;
Άβαταρ μέλους
By billis100
#372097 Το δικο μου δεν ειχε cc.
Πως μου ηρθε και ψαχνω ?
Αμα δεν εχει δουλεια ο διαολος ,ξερετε
Άβαταρ μέλους
By drdino
#372102 Kατά 99% θα κάνεις δουλειά μόνο με το χειριστήριο του CC το οποίο είναι φτηνό και μια διαμόρφωση στην BSI/πίνακα οργάνων/εγκέφαλο μηχανής. Μπορείς να δεις αν έχεις διακόπτη στο πεντάλ του συμπλέκτη και πόσα καλώδια έχει ο διακόπτης του φρένου;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#376917 Ποιος να τολμήσει μετά από αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα;



Είδα ένα προχθές. Πολύ ενδιαφέρον, θα έλεγα.

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#376928 Το οδηγησα εγω. 1.6 πετρέλαιο. Πόλυ ωραιο με ωραιο εξοπλισμο και ωραιο πινακα οργανων. Με αρεσε γενικα και σε σχεση με ενα QQ που ειχα για 5 μερες ειναι σαφως καλυτερο


< >
Άβαταρ μέλους
By silversurfer
#377166
Scotch έγραψε:Ποιος να τολμήσει μετά από αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα;



Είδα ένα προχθές. Πολύ ενδιαφέρον, θα έλεγα.

< >


Διαβάζεις για το peugeot γιατί αυτό έχεις.
Άλλά ο κάθε ιδιοκτήτης που μπαίνει σε forum που έχει μόνο την μάρκα του δεν ενημερώνεται για άλλες μάρκες.
Εγώ π.χ δεν ξέρω τι βγάζει η alfa romeo ή τα volvo ή τα bmw.
Άβαταρ μέλους
By billis100
#377175 Επισκευαστηκε η πως να το πω αβαρια.Εσβησε το λαμπακι αναιμακτα και χωρις χρεωση .
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#377177
billis100 έγραψε:Επισκευαστηκε η πως να το πω αβαρια.Εσβησε το λαμπακι αναιμακτα και χωρις χρεωση .


Τι ήταν τελικά; Κακής ποιότητας βενζίνη ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
By billis100
#377380 Απο που προερχοταν η αβαρια ? Κυριος οιδε .
Χτες το βραδυ αναψε παλι το γλομπακι και εσβησε λιγο αργοτερα.
Θα πρεπει να το ψαξω γιατι με περιμενουν ταξιδια σε Ιωαννινα και Αργολιδα .
Άβαταρ μέλους
By ahouliar
#380496 Καλημέρα σας κύριοι!! Εδώ και 15 μερές ταλαιπωρούμαι με ενα Peugeot 3008 1600 vti, αγορασμένο τέλη του 2010 με 70000 km. Όλα ξεκίνησαν με ένα κόμπιασμα και στη συνέχεια ρετάρισμα, άναμα της κίτρινης λυχνίας του κινητήρα. Το πήγα αμέσως στην αντιπροσωπεία και μου είπαν misfire στο 4ο (p1340) κύλινδρο, Αλλαγή λαδιού, φίλτρου, μπουζί, 4ου πολλαπλασιαστή, τηλεφόρτωση εγκεφάλου και 250 ευρω. Δεν πρόλαβα να κάνω 600 μέτρα..το ίδιο πρόβλημα.. Έλεγχος χρονισμού χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλαγή 3 αισθητήρων (2 στον εκκεντροφόρου κι έναν στροφάλου) πάλι τα ίδια.. Έλεγχος μπεκ ... κανένα πρόβλημα...Αυτό συνεχίστηκε για 10 μέρες...Σβήσιμο σφάλματος, κάνω καποια χιλιόμετρα, ξανά το ίδιο... Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, οι Γάλλοι λένε αλλαγή κυλινδροκεφαλής.. Κόστος 2600~2700 ευρω.. Θα κάνει βέβαια η Peugeot κάποια εκπτωση αλλά το κόστος είναι τεράστιο..,. Είναι δυνατόν ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο 70000 km να παρουσιάζει πρόβλημα στην κεφαλή??Είμαι πολύ απογοητευμένος και σε απόγνωση.. Το εργοστάσιο δεν αναγνωρίζει τίποτα και δεν αναλαμβάνει καμια ευθύνη δυστυχώς!!!!!! Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω και ποιες άλλες λύσεις υπάρχουν.. Μένω επαρχια και συγκεκριμένα στο Βόλο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#380505 Μέτρησαν συμπίεση; Κεφαλή γιατί θέλουν να αλλάξουν;
Άβαταρ μέλους
By ahouliar
#380572 Μέτρησαν συμπίεση και δεν υπάρχει πρόβλημα.. Καλή και ομοιόμορφη συμπίεση.. Δεν υπάρχει λευκός καπνός, κάπνα γενικά, αύξηση θερμοκρασίας κτλ... Δεν μου έχει εξηγησει κανένας γιατί.. Το μόνο που λένε είναι οτι στείλαμε στους Γάλλους αυτά που κάναμε και επιμενουν στην αλλαγή κεφαλής.. Αυριο θα πάω να πληρώσω γιατι χρειάζομαι το αυτοκίνητο για τη δουλειά μου και ταλαιπωρούμαι ήδη απίστευτα!!!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#380576 μαλλον ρηγμα στο καπακι,νερα που περνανε στον κυλινδρο.