Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#582109 Πριν 2+ χρόνια σκέφτηκα να τα γράφω στο τοπικό BMW αλλά πλέον θεωρώ καλύτερα να είναι κάπου ξεχωριστά.
Μια μικρή συλλογή λοιπόν


By nomarxis - 27 Φεβ 2017 00:53

Σκεφτόμουν να ανοίξω τοπικό στα ΄΄Μοντέλα΄΄ αλλά μάλλον θα ένιωθα μοναξιά.
Εικόνα
Μετά από 15 χρόνια με 3 μοντέλα εξ Ιαπωνίας ( το τρίτο βασικά ήταν Made in China ) ανέβηκα πλέον κατηγορία και απολαμβάνω: πάτημα, ηχομόνωση, μαλακά πλαστικά και κινητήρα diesel
Είναι το 218d, αυτόματο, με 150 PS και στις πρώτες βόλτες με τα χειμερινά λάστιχα είμαι :superman:
Αφήνοντας στην άκρη τον χαμό των ηλεκτρονικών-ψηφιακών-λογισμικών καταιγίδων, απολαμβάνω επιτέλους ΄΄τιμόνι΄΄, από το πρώτο προσθιοκίνητο της μάρκας.




By nomarxis - 27 Φεβ 2017 15:39
Kon5 έγραψε:
Με γειές, καλοτάξιδο!! Από καιρό μου αρέσει για τη δουλειά που έχει ταχθεί να κάνει. Βάλε και άλλες φωτό μέσα έξω αν μπορείς. Και το κινητηράκι πρέπει να είναι επαρκέστατο! Πες μας λίγα και για το αυτόματο + κατανάλωση.
g8777 έγραψε:
Καλοταξιδος!
Νίκος Παππάς έγραψε:
Καλοτάξιδο να είναι!!

Από το Moto G

Ευχαριστώ και εσάς
Φώτο σίγουρα θα ανέβουν και άλλες, διότι είναι το ομορφότερο στη κατηγορία του! ( imo μετά το C-Max )
Ο κινητήρας είναι 2L 4κίλυνδρος, στη μικρή-αδύναμη έκδοση. Ο ισχυρότερος με τα 190 δε μου ταίριαζε ( κατανάλωση + τέλη ).
Ελπίζω να αρκούν ( φορτωμένο) για το cruising στυλ που οδηγώ και να μη με προδώσουν.
Εδώ που ζώ το cc χτυπά υπερωρίες στα 100-120..
Το steptronic μέχρι στιγμής μου φαίνεται ήσυχο, ομαλό ( οι μόνες αλλαγές που καταλάβαινα ήταν 1-2-3 ....μετά τίποτα ). Το χειροκίνητο και Sport δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη..
Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα...θα επανέλθω σίγουρα.



By nomarxis - 28 Φεβ 2017 12:03
Dimsabas έγραψε:
Το ομορφότερο; Έχουμε κάποιους καλούς οφθαλμίατρους στο φόρουμ.


Γούστα είναι αυτά!! Να τρέχω τώρα στους γιατρούς για το πως βλέπω τα κάρα??
Scotch έγραψε:
Σαφώς ομορφότερη η B


Τη μάσκα της τη βρίσκω πιο αρμονικά δεμένη με τη γραμμή της φίρμας σε σχέση με την A/T..
Πίσω με χαλάει ( η Β ).
Στη κατηγορία το πιο MPV ( σαν σχέδιο ) για μένα είναι το C-Max...στα 7θέσια το Zafira.
Τα Γαλλικά τα βρίσκω πλέον υπερβολικά φλύαρα.

Scotch έγραψε:

Καλοτάξιδο nomarxis!


Σ΄ευχαριστώ!

Όσο βρισκόμουν στη φάση αναζήτησης και έρευνας για τη BMW παρατήρησα το εξής με τα λάστιχα ( σε 17άρες πάντα ):
Το αυτοκίνητο ερχόταν με 3 μάρκες ελαστικών..1) Michelin Primacy, 2) Kuhmo Ecowing, 3) Hankook Ventus Prime..
Πιστεύω πως κάποια θα ήταν η επιλογή για run flat..
Στη παραγγελία ζήτησα να μην έρθει με κάποια από τα κορεάτικα. Μου είπαν πως δε γίνεται στη παραγγελία να διαλέξω μάρκα ελαστικών...με ότι έρθει ( είναι δοκιμασμένα και τα συνιστά ολόκληρη η Βαυαρία )...
Τελικά ήρθε με Bridgestone Turanza t001 Τα χειμωνιάτικα τα διάλεξα εγώ..
Γνωρίζει κανείς πως γίνεται η επιλογή των ελαστικών? Τόσες πολλές επιλογές για το ίδιο αυτοκίνητο? Με ότι βρούν στην αποθήκη? Παίζει κάποιο ρόλο ο εξοπλισμός-επιπλέον βάρος από τις βασικές εκδόσεις?



By nomarxis - 19 Μαρ 2017 23:40
Πρώτο γέμισμα λοιπόν. Στο trip έδειξε 5,8 στην αντλία 6,2...
Πρέπει να ξελαφρύνω λίγο το δεξί.




By nomarxis - 20 Μαρ 2017 00:48
Thomas_C200K έγραψε:
nomarxis έγραψε:

Πρώτο γέμισμα λοιπόν. Στο trip έδειξε 5,8 στην αντλία 6,2...
Πρέπει να ξελαφρύνω λίγο το δεξί.

Ελβετία δεν είσαι? Πόσο να το ελαφρύνεις με τα όρια που έχετε , μετά είναι για αυτοκτονία .


Ναι. Τα όρια μια χαρά είναι. Να τα πετυχαίνω - διατηρώ με όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση θέλω...




Χρωστάω μερικές! Νομίζω ο kon5 είχε ζητήσει φωτογραφίες.... Από το χθεσινό πλύσιμο.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Στη 1η φαίνεται μαύρο, στη 2η φωτο φαίνεται καλύτερα το ¨γνήσιο αφρώδες καφέ¨.
Εσωτερικό που κρατά (ακόμα) ισορροπία ανάμεσα σε οθόνες και κουμπάκια! Το idrive απίστευτα γρήγορο αλλά....1) Στο Split Screen δε μπορείς να ορίσεις ότι θέλεις, παρά μόνο από 6-7 επιλογές. 2) Μόνο ένας μερικός χιλιομετρητής ( στο jazz είχε δύο ) 3) Επιβεβαιώνω τους προηγούμενους, με το Navi+ που έχω, για υπολογιστή ταξιδιού και ενδείξεις.

Σχετικά με réservoir : Παίρνει 61 λίτρα ( δε γνωρίζω αν σε αυτά μετράν και τη ρεζέρβα, ). Πριν το γέμισμα είχα ένδειξη για εναπομείναντα 50κάτι km και είχε ανάψει λαμπάκι περίπου από τα 90 . Γεμίζω και παίρνει 60 λίτρα ...δηλαδή είχα όντως ακόμα 50κάτι χιλιόμετρα και μετά?....... ...
Στο jazz έφτανε 0 km ( στην ένδειξη ) και μετά είχα περίπου ακόμα 50-60 km ...




By nomarxis - 05 Απρ 2017 14:14
Νίκος Παππάς έγραψε:
Ωραιο χρωμα εσωτερικου και εξωτερικου! Μελιτζανιζει λιγο η ιδεα μου ειναι;

drdino έγραψε:
Ωραίο το χρώμα του εσωτερικού.


Ευχαριστώ! Μελιτζανίζει αρκετά στον ήλιο. Το βράδυ είναι κανονικό μαύρο!

Deleted User 1 έγραψε:
Προς τι τα τάσια? Χειμερινό σετ?

Ακριβώς. Θα επανέλθω με τις ¨καλοκαιρινές¨ ζάντες. Ο μάστορας πρότεινε πως το χειμερινό σετ είναι καλύτερα σε σιδερένιες ζάντες αντί αλουμινίου.. Μεγαλύτερη αντοχή σε αλάτια και παγωνιές, ανέφερε ! Η διαφορά στη τιμή ( σιδερένιες+τάσια αντί αλουμινίου απλή, όχι κάτι τέλειο οπτικά ) δεν ήταν εξωφρενική. Τον άκουσα και βλέπουμε!!





By PeterPan - 10 Απρ 2017 00:11
Nomarxis πολύ ωραίο το αμάξι

Άλλαξε τα τάσια με άλλα της BMW (αν κ ξέρω ότι είναι ακριβά, αλλά ψάξε κανένα ebay) γιατί με αυτό νομίζεις ότι είναι hybrid... δεν το κολακεύει...
Στα πολλά συν το χρώμα του εσωτερικού, μακράν το καλύτερο... "Φωτίζει" το σαλόνι κ δε λερώνει όσο το μπεζ...

Όσον αφορά αυτό με τις ζάντες αλουμινίου τον χειμώνα, υπάρχουν νομίζω ειδικές αλουμινίου για χειμώνα που αντέχουν στα αλάτια. Αλλά εμπειρικά από τις απλές αλουμινίου BMW που φορώ τον χειμώνα, εδώ κ 8 χρόνια κανένα πρόβλημα. Ούτε ξεφλούδισαν ούτε τίποτα... Έχω δει ξεφλουδισμένες ζάντες σε χειμερινά σετ, αλλά ήταν After market...



By nomarxis - 15 Ιουν 2017 10:33
Chris έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:
Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased.


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >


Επιβεβαιώνω 100%.
Η πρώτη πραγματική μπροσθιοκίνητη με ακέραια αίσθηση πισωκίνητου.
Τώρα, αισίως στα 7000km και συνεχίζουμε. Η το χαίρεται στο κλεινόν άστυ, εγώ στα πέριξ.
+ Μπήκαν τα καλοκαιρινά Turanza και βελτιώθηκε η ποιότητα-θόρυβος κύλισης. Διαφορά στη κατανάλωση δεν μπορώ να πω ακόμα..
+ Το steptronic στο Manual φρενάρει σε πολύ καλό βαθμό με τον κινητήρα. Στο D ....
+ ξανά... μαλακά πλαστικά και ηχοσύστημα με 12 ηχεία
+ αυτονομία

- Μία μικρή ευπάθεια στους ( δυνατούς - ισχυρούς ) πλευρικούς την έχουμε. Όχι κάτι ενοχλητικό, μιας και το είχα συνηθίσει με το παραμικρό στο Jazz.
- Δεν έχω ευχαριστηθεί - καταλάβει το steptronic στο Manual . Είναι πολλές οι 8 σχέσεις, δε λέω, αλλά.. Ή δεν το έχω και πολύ ή κάτι κάνω λάθος..Στο ανέβασμα πολλές φορές αλλάζει μόνο του ( πριν τα κόκκινα ) και στο κατέβασμα ενώ του δίνω να κατεβάσει άλλη μία ( στις 2500 ), δε θέλει..οπότε είμαι σε επιτάχυνση πάντα στο D, σε επιβράδυνση το γυρνάω στο +/- ( ακόμα και στη πόλη με τα 50 )και ξανά D πριν πατήσω πάλι γκάζι.. Τι λέτε? Κάνω ζημιά έτσι? ( εννοώ το γύρισμα D σε +/- ακόμα και στη πόλη με τον τρόπο που περιέγραψα )
Εικόνα



By nomarxis - 12 Αύγ 2017 16:29
Μιας και έχουμε καλοκαιρινή διάθεση και φωτογραφίες από διακοπές:
Σε περίοδο χαλάρωσης όχημα και ιδιοκτήτες vol. II

Εικόνα



By nomarxis - 28 Αύγ 2017 02:14
Βλέπω πως ηρέμησαν τα πνεύματα σχετικά με Active Tourer - X1 VS όλων των BMW αλλά σαν ευτυχής κάτοχος μίας προσθιοκίνητης BMW θέλω να μοιραστώ τις εμπειρίες μου και την επιλογή αγοράς της.
Είχα στην κατοχή μου ένα Jazz και είχε έρθει η στιγμή να το αφήσουμε για κάτι μεγαλύτερο.
Παρόλο που ήταν 99% σίγουρο πως θα καταλήγαμε σε BMW, έκανα μία έρευνα αγοράς (1.17) για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Ήθελα να δω και να οδηγήσω τα μοντέλα που θα ήταν υποψήφια προς αγορά σε περίπτωση που δεν είχα τη γενναία έκπτωση από την BMW.
Τα κριτήρια ήταν τα εξής: Πετρέλαιο Euro6, ηλιοροφή, μέγιστο μήκος 4,4 μ. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση για sedan ή Kombi , καθώς για τα γούστα μας η ευκολία των MPV σε φόρτωμα-ξεφόρτωμα και ψηλή θέση οδήγησης υπερκάλυπταν την κατά ομολογία ομορφότερη γκάμα των sedan-kombi. Αποκλείονταν και τα SUV 4Χ4 διότι οι μέχρι τώρα χειμερινές εμπειρίες μου στην Ελβετία έδειξαν πώς : Τα χόμπι μας δεν έχουν σχέση με εξορμήσεις τον χειμώνα σε μεγάλα υψόμετρα εκτός των μεγαλουπόλεων και τα υποχρεωτικά χειμερινά λάστιχα υπεραρκούσαν στο 99,9% των περιπτώσεων χιονιού και πάγου. { οι δρόμοι έχουν καθαρισθεί πριν τον ουρανό }.

Από την πλευρά της BMW έχουν αποκλεισθεί όλες οι X ( αχνά ζαχαρώνω την Χ1 χωρίς xdrive )και Kombi.

Η λίστα λοιπόν περιελάμβανε : Ford CMAX 2.0D, Honda HRV 1.6D, Toyota Verso 1.6D & Renault Scenic 1.6D.
Ίσως υπήρχαν και άλλα υποψήφια αλλά για λόγους γούστου ( C4, Touran, B Class ) ή καταγωγής ( Tuscon, Karens ) είχαν αποκλεισθεί.
Τα οδήγησα όλα πλην του Scenic ( με ξενέρωσε τόσο πολύ το εσωτερικό και οι χώροι του που δεν ήθελα να το οδηγήσω ).
Προερχόμενος από μικρής κατηγορίας αμάξι ήμουν εντυπωσιασμένος από όλα σε ηχομόνωση και άνεση ταξιδιού σε ταχ. 100-130 χιλ/ώρα. Το Ford ήταν αυτόματο επομένως είχε ένα ακόμα πλεονέκτημα στην ευκολία κίνησης και χειρισμών.
Από χώρους το Honda για το μέγεθός του κέρδιζε και σε επιδόσεις υπερτερούσε το Ford πάλι ελέω 2λιτρου 150άρι. Όχι ότι πήγαιναν άσχημα τα άλλα δύο, αλλά αισθανόμουν μια μικρή διαφορά στο 0-120
Κάθε μοντέλο το οδήγησα για 1 ώρα και περιελάμβανε την ίδια τριπλέτα ( 84 χιλ. σε πόλη-χωριό-εθνική ).
Δεν είμαι χεράς, ούτε ξεζουμίζω τα όρια, ούτε με τρελαίνουν τα 200+, ούτε ξέρω από υπερστροφή και χειρόφρενο, αλλά η αίσθηση που είχα και στα 3 πίσω από το τιμόνι ήταν η ίδια με του Jazz. Όλα γινόταν πιο ήσυχα πιο γρήγορα αλλά το τιμόνι το ίδιο. Σημείωση:1) Οδήγησα και τα 3 πριν την Active Tourer. 2) η Active Tourer που δοκίμασα ήταν βενζίνη και εκείνη τη μέρα χιόνιζε. Την οδήγησα για μισή ώρα και δεν κατάφερα να κάνω την ίδια διαδρομή με τα άλλα 3.
Σύμφωνα με τον περιοδικό τύπο το Ford έπρεπε να με εκπλήξει. Δεν κατάλαβα κάποια διαφορά.
Αυτό που μου είχε μείνει και από τα 3 ήταν το καλύτερο πάτημα-ηχομόνωση, η τεράστια διαφορά σε απόκριση και η έκρηξη τεχνολογίας σε ότι είχε σχέση με ( το φτωχό Jazz ) Infotainments.
Δηλαδή είχα την εικόνα πως απλά κάποιος ανεβαίνει κατηγορία και μετά παίζει με αμαξώματα και εξοπλισμούς.

Μέχρι που ήρθε η μέρα που παραλάβαμε την 218d. Έχουμε κάνει 11000 χιλ. από τον Φλεβάρη ( δηλαδή εγώ 10 η γυναίκα μόνο 1000 ενώ στο jazz ήταν μισά-μισά ). Δε ξέρω HF πόσο καλύτερο τιμόνι έχει η δική σου ή οι 3-5αρες του φόρουμ, αλλά στα μέτρα μου ταίριαζε η AT σε κάποιον άλλον μπορεί να ταιριάζει η Χ1. Και είμαι πολύ σίγουρος πως αυτό το τιμόνι που θα βρουν σε αυτά τα BMW δε θα τα βρουν σε κανένα Verso-Touran-C4 κλπ.
Είχε πεί ένας καθηγητής εκεί σε ένα ΤΕΙ στην Άρτα πως "καλό θα ήταν να μην μένουμε κολλημένοι στα αρχαία και στις παραδόσεις ωστόσο να προχωράμε μπροστά και στους νεοτερισμούς να δίνουμε ελάχιστα στοιχεία από την αρχαία παράδοση, για να μη ξεχάσουμε το παρελθόν"!
Κατά τη γνώμη μου αυτό έκανε η BMW εδώ. Πήρε ένα σασί που, πάλι συμφωνα με τον ειδικό τύπο, είναι καλό, του έβαλε όλη τη τεχνη σε ανάρτηση και τιμόνι και να ένα MPV & SUV που μπορούν να προσφέρουν κάτι παραπάνω στο οδηγικό κομμάτι.
Σίγουρα επαναλαμβάνω δεν θα έχουν την αίσθηση της 1, αλλά σίγουρα θα σου δώσει κάτι παραπάνω στη κατηγορία.
Στη κατηγορία είναι και τι κοιτά-μπορεί και θέλει ο καθένας. Ίσως να μην αξίζει όπως λες η διαφορά τιμής 218d Luxury σε σχέση με το CMAX 2.0D Titanium. Εγώ θα σου πω " ότι πληρώνεις, παίρνεις ". Άλλο target Group έχει πιστεύω η 1-3-4-5, άλλο έχουν οι Χ οι μεγάλες, άλλο οι AT & X1.

Το παραδέχομαι πως χωρίς την γενναία έκπτωση δεν θα είχα πάρει την ΑΤ και ίσως τώρα να ήμουν κάτοχος ενός HRV, αλλά παραδέχομαι επίσης πως αξίζει κάθε διαφορά σε € γι'αυτό το αμάξι γιατί δεν με πηγαίνει απλά από το Α στο Β. Με πηγαίνει πολύ πιο ευχάριστα από οποιοδήποτε άλλο στη κατηγορία του εκεί έξω. Με πηγαίνει πιο κυριλάτα και πιο οικονομικά. Με πηγαίνει με τιμόνι που δεν έπιασα ποτέ μέχρι τώρα, με φρένα που θα μου βγάλουν τα μάτια έξω. Με την καλύτερη ασφάλεια παθητική και ενεργητική. Αν είχα πάρει κάποιο από τα άλλα δεν θα χαιρόμουν να το οδηγώ όσο την ΑΤ. Εδώ είναι η διαφορά και η συμφωνία μας πιστεύω. Συμφωνούμε να οδηγούμε ευχάριστα ( όπως θέλει βέβαια ο καθένας το "ευχάριστα" ) διαφωνούμε που είσαι αρνητικός απέναντι στο καλύτερο MPV της αγοράς.
Κάποιοι πηγαίνουν με το πλάι στη παραμικρή ευκαιρία, κάποιοι κάνουν το Καισαριανή-Πρέβεζα σε 1. 15 ' εγώ πάλι είμαι του cc στην εθνική και μόλις δω στροφές χαμογελάω. Πριν με το jazz χαμογελούσα γιατί θα έπαιζα με το κιβώτιο και θα ανέβαζα στροφές. Τώρα χαμογελάω γιατί σε αυτά έχω προσθέσει ένα "τιμόνι" και ένα αμάξωμα που αντιδρά καλύτερα από αυτό που είχα πριν και από τους ανταγωνιστές του. Οδήγησα πρώτη φορά το κομμάτι Παναγιά-Καλαμπάκα και δεν ήθελα να τελειώσει. Ήθελα και άλλο να παίζω με το 8άρι σαζμάν και το καταπληκτικό τιμόνι. Ήθελα κι' άλλο να πατώ το γκάζι και να εκρήγνυται η ροπή στο πρόγραμμα Sport. Δεν είμαι τύπος που κάνει τα λάστιχα να σκούζουν στις στροφές. Μου αρέσουν οι καθαρές γραμμές τα ελάχιστα δυνατά φρεναρίσματα και η πρόληψη της κίνησης. Αυτά δε θα μπορούσα να τα αξιοποιήσω καλύτερα παρά σε ένα BMW Active Tourer 218d.
Συνπλέω και εγώ με κάποιους που έγραψαν πως καλό είναι να υπάρχουν και να μοσχοπουλάνε και αυτά τα μοντέλα για να συνεχίσει να παράγει πισωκίνητα η φίρμα. Αφήστε μας όμως και εμάς τους πολύ λίγους προσθιοκίνητους να χαιρόμαστε.

Εσείς έχετε γράψει ιστορία, εμείς είμαστε το μέλλον . Ας πορευτούμε μαζι



Εικόνα

15 Νοέμ 2017 elvet έγραψε:
τι χειμερινά φοράς;


ContiWinterContact TS 830 P, 195/65/16
Δεύτερο χειμώνα πάνω και 7000 χλμ ,χωρίς απαιτητικές χιονισμένες συνθήκες, είμαι απολύτως ικανοποιημένος στους τομείς :οικονομίας και θορύβου .
Σοβαρό μείον : τα τάσια (πρέπει να βρω άλλα )



Εικόνα



By nomarxis - 13 Δεκ 2017 14:21
Αισίως στα 18000 km( 218d Active Tourer, αγορά 02.17) και σκέφτομαι-θέλω-(απαιτώ) αλλαγή λαδιών. Αυτό με τα 2 χρόνια ή 30000 km για αλλαγή λαδιών μου κάθεται κάπως . Να περιμένω μέχρι τα 30 ή το 02.2019 για πρώτη αλλαγή μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο διάστημα . Η αντιπροσωπεία σχεδόν μου είχε κλείσει ραντεβού ( στα κρυφά, πληρώνω τα λάδια και φίλτρο, δίνω κάτι στον μάστορα για το μισάωρο, και δεν μπαίνει λογικά κανένα διαγνωστικό- ξέρω γω τι- πάνω στο αμάξι) Μετά μου το γυρίσανε, ότι το αμάξι θα καταλάβει κάτι, θα μπλοκάρει ο εγκέφαλος και θα πρέπει να πάω-πληρώσω επαναπρογραμματισμο
Ποια η γνώμη σας ? Έχουν αλλάξει-βελτιωθεί τόσο τα λιπαντικά που αποδίδουν για τόσα πλέον χιλιόμετρα και τόσο χρονικό διάστημα?
Να τσιμπήσω στο ενδεχόμενο, ότι το αμάξι θα πάθει blackout και θα πάω για reboot και να μην ασχοληθώ?
ή πάω, χτες κιόλας, για αλλαγή φίλτρο-λάδια για καλύτερη ( ίσως μόνο ψυχολογική ) ζωή του κινητήρα. ( σε απλό συνεργείο πλέον, από την αντιπροσωπεία έφαγα άκυρο ) .



By nomarxis - 26 Ιαν 2018 13:45
Εικόνα
Για να ηρεμήσω λίγο το κλίμα, προβάλω λοιπόν το πάτωμα (από το ΜΙΝΙ δηλαδή ) της δικιάς μου απολαυστικής προσθιοκίνητης, στο πρωϊνό δεξαμενισμό.

Άργησα, επαναπαυόμενος στη μαμά BMW και μάζεψα 19500km, αλλά σήμερα έγινε η αλλαγή. Πιστεύω να καταφέρνω από εδώ και πέρα κάθε 10000km να τα αλλάζω.
Πήγα πολύ πρωί, να πιάσω τον εγκέφαλο στον ύπνο και τα κατάφερα. Δεν άνοιξα ράδιο, φώτα, παράθυρα, γκάζι, θερμαινόμενο τεμπέλη,wifi hotspot και δε κατάλαβε τίποτα. Ελπίζω να μη του το σφυρίξει κανείς και με εκδικηθεί με turn off , με μαζεύουν από την ΛΕΑ και πάω για ασύμφορο επαναπρογραμματισμό
Άρε κλοτσιές που θέλουν μερικοί στα συνεργεία-αντιπροσωπείες, επίσημα και μη.
Λάδια μπήκαν τα "Castrol EDGE Professional Titanium FST BMW LL04 0W-30" και φίλτρο "MAHLE OX 815D" ( και αυτό στο κουτί ΜΙΝΙ έγραφε )
Α, και ευχαριστώ για τις συμβουλές σας



By nomarxis - 28 Φεβ 2018 13:27
'Έκλεισε τον πρώτο χρόνο η προσθιοκίνητη 218d active Tourer και για 20000km χρειάστηκα 1146l diesel, δηλαδή 5,8l/100km.
Μέση ωριαία ταχύτητα 58,68km/h
Πιστεύω πως με ένα 1600άρι μοτέρ θα είχα 0,5l/100km λιγότερη κατανάλωση ( σε κόστος 1,5 γέμισμα το χρόνο ).

Αρε BMW που δεν πήρες έναν έτοιμο 1600cc από την PSA και έκατσες και έβγαλες 3κίλυνδρο diesel τώρα
Αν και με αυτά που ακούω και διαβάζω περί diesel , δε νομίζω να το κρατήσω πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Ίδωμεν.



By nomarxis - 11 Μαρ 2018 01:07

vagmag έγραψε:
Έχει κανεις εμπειρία ή άποψη για την bmw 225xe ???

Ειναι τετρακίνητη έστω για καλύτερη πρόσφυση πχ στη βροχή
Ειναι υβριδική
Πάει κ για 20 χλμ ηλεκτρικά μόνο
Κανει κ 0-100 6,7 ....

Εκτός της εμφάνισης που δε μου αρεσει ....

Αρνητικά - θετικά ;


Bern, 5. Januar 2018 Die meistverkauften Modelle
(top 10 πωλήσεις μοντέλων 2017 )

Marke Modell Anzahl
1) Skoda Octavia 10'017
2) VW Golf 9'500
3) VW Tiguan 7'110
4) VW Polo 5'295
5) MΒ C-Klasse 4'496
6) Fiat 500 4'227
7) MΒ GLC-Klasse 4'219
8) BMW X1 4'178
9) BMW 2er 4'125
10) Audi A3 4'106

25) BMW 3er 2'817
35) BMW 1er 2'543

Εδώ είσαι. Οι ευρωπαίοι ξέρουν και οι πωλήσεις τους φανερώνουν τι πραγματικά αξίζει....
Είμαι σίγουρος, στο 2er ένα πολύ μικρό ποσοστό θα είναι οι coupe. και το 99% είναι xdrive.

REALZEUS έγραψε:
Βγάζει πολλά σωστά ακόμα η BMW. Απλά η αγορά αλλάζει...
και εδώ είσαι.
Και η BMW ακολουθεί. Και δεν είναι καμιά τυχαία. Είναι αυτή που κέρδισε την εμπιστοσύνη των χεράδων.

Κάνε το ένα test drive να σου φύγει η απορία. Σε γερμανικό φόρουμ διαβάζω πως μόνο ηλεκτρικό με το ζόρι βγάζει 30km αυτονομία και πως με άδειες μπαταρίες δεν είναι αυτό που πιστεύει. Με δε γεμάτες πραγματικά τους τραβά η ροπή. Στη Γερμανία έχουν πουλήσει τρελά για ΤΑΧΙ και απορούν που δε βγάζουν και το Grand σε xe. 'Αρα για την πόλη και περιξ φαινεται τίμιο. Η τιμή του, οτι πληρώνεις παίρνεις . Εδώ έρχεται μέσα στον μήνα το fl , για ρώτα πότε έρχεται Ελλάδα και ίσως πετύχεις καμιά καλή προσφορά. Το fl στα χαρτιά δίνει ακόμα 5km αυτονομία στη μπαταρία.

Σαν κάτοχος 218d είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στους τομείς - κατανάλωση, steptronic, ποιότητα, χώροι, εξοπλισμός και άνεση (ανάρτηση). Καθόλου ευχαριστημένος - αεροδυναμικοί θόρυβοι 140+ , ευπάθεια στους πλευρικούς και τη μέτρια ηχομόνωση ( κρύο μοτέρ )



By nomarxis - 21 Μάιος 2018 23:28
Εικόνα

Περάσαμε επιτυχώς άλλα 2 Pass σε 24 ώρες, γι΄αυτό και η απλησιά.
Σε ορεινή και αρκετά σφιχτή διαδρομή 100 km, σε υψόμετρο από 500 εως 1800 μέτρα και με θερμοκρασίες 3 - 20 βαθμών σε σύντονο χρονικό διάστημα, απέδειξε πως κανένα supercar ή AWD ή Premium SUV ή ξέρω γω τι μπορεί να το προσπεράσει.



βέβαια ούτε και η ευθύβολη προσθιοκίνητη ακλόνητη στις απαιτητικές διαδρομές 218d προσπέρασε κάποιον …………........



By nomarxis - 18 Σεπ 2018 13:45
Εικόνα

Σε περίοδο χαλάρωσης, όχημα και ιδιοκτήτες vol. III



30 Σεπ 2018 19:01
fot έγραψε:
Νομάρχη στην 2αρα, φοράς τον τρικύλινδρο με τα 136;



Φτου φτου σκόρδα... Μακριά από τα κουδούνια
Το αθάνατο δοκιμασμένο 2λιτρο, 4κυλινδρο Diesel με τα 150 άλογα!


Γιατί κουδούνια βρε συ; Σου λέω γιατί το περιμενω από μέρα σε μέρα, σε λίγο διαφορετικό αυτοκίνητο από το δικό σου.


Οταν λες λίγο διαφορετικό ?
X1, Mini, 2 Coupe?
Σχήμα λόγου η άποψή μου και καθαρά προσωπική από κολλήματα του παρελθόντος. Δε γνωρίζω και πολλά για το συγκεκριμένο 3κιλυνδρο αλλά όπως αιωρείται μια αρνητική-περίεργη-επιθετική στάση π.χ. για τις προσθιοκινητες BMW, για τα Diesel, για τα αμιγώς ηλεκτρικά, έτσι κάπως μου βγάζουν μια άσχημη εντύπωση αυτά τα μοτέρ. Ημουν σχετικά κοντά για την αγορά της 225xe , αλλά αυτή τη τάση της μόδας δεν ήμουν έτοιμος να την ακολουθήσω. Μου φαινόταν νωρίς.
Ας κάνουν άλλοι πελάτες τα πειράματα και μετά από κάποια χρόνια (αν μου είναι ασύμφορη η συντήρηση και η κυκλοφορία, βλέπε dieselοαπαγορευση) θα σκεφτώ θετικότερα τα 3κιλυνδρα της BMW.
Γενικώς μου αρέσει η πεπατημένη και η σιγουριά.
Ελπίζω να το χαρείς και απροβλημάτιστο



26 Οκτ 2018 17:00

belgarion έγραψε:
citastak έγραψε:
Άσχετο με τα προηγούμενα, αλλά μπήκα στο MPV (σειρά 2 νομίζω λέγεται) με τον πετρελαιοκινητήρα.
Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση η ποιότητα κύλισης, η οποία μου φάνηκε ανώτερη από το Volvo V40 που οδηγώ καθώς και η ποιότητα της καμπίνας συνολικά.
Τόσο πολύ μου άρεσε σε σχέση με το Volvo μου, που είπα ότι αν αυξηθούν οι ανάγκες για χώρους, θα το κοιτάξω σίγουρα.
Αν το κοιτάξεις να ριξεις μια ματιά και στην υβριδική, την είχα οδηγήσει και ήταν ο ορισμός του αγχολυτικου οχήματος



Ο,τι χρειαστείς εδώ είμαι
Σχεδόν 2 χρόνια το 218d με τα 150ps. Σε αυτό μπήκες?
Προερχόμενος από μικρότερη κατηγορία μου φάνηκε άλμα, αλλά από V40 τόσο μεγάλη διαφορά?
Nομίζω πως η αντίστοιχη Benz και το C-MAX (το είχα οδηγήσει για μία ώρα) πρέπει να είναι ακόμα πιο ήσυχα! Μιλάω για πάνω από 130km/h όπου η εμπειρία μου δείχνει ότι πρέπει να υπάρχουν πιο ήσυχα Auto ( στη κατηγορία του)


citastak έγραψε:
σε ενα ταπεινό 1600άρη πετρέλαιο μπήκα.
Ως συνοδηγός βέβαια, και για 3 χλμ μόνο. Οπότε μπορεί να αδικώ το V40, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό αυτοκίνητο.
Πάντως σκέφτομαι να σταματήσω για ένα test drive κάποια στιγμή.


Σε ένα ταπεινό 216d με τον 3κίλυνδρο 1500άρη μπήκες.
Κοίταξε να οδηγήσεις οπωσδήποτε αυτόματο και να ρωτήσεις πότε θα έρθει το Fl/2018.



By nomarxis - 14 Μαρ 2019 18:33
Δεύτερος έκτακτος δεξαμενισμός.
Εικόνα


Αυτή τη φορά μετά από 13000km, με 5 λίτρα λάδι από τη μαμά BMW TwinPower Turbo LL04 0W-30.


Όλα βαίνουν καλώς εκτός από ένα κόλλημα που τρώει ο αισθητήρας ζώνης συνοδηγού.
Εάν ο συνοδηγός αφαιρέσει τη ζώνη ενώ ακόμα κινείται το όχημα ηχεί η ανάλογη προειδοποίηση. Σταματά το όχημα, αποβιβάζεται ο/η συνοδηγός, ξαναεκινεί το όχημα και δε σταματά να ηχεί και να είναι αναμένη η ανάλογη ένδειξη - προειδοποίηση. Τελευταία φορά δε σταμάτησε ακόμα και μετά από 3 λεπτά..πρέπει να βάλω Ρ για να σταματήσει...

Θα περάσω κάποια μέρα από τα κεντρικά..... να ρωτήσω και αν (χλωμό) μπορώ να πάρω το ανανεωμένο idrive..
έχω 5 ενώ ρωτάω για το 6. ( διάβασα κάπου για έκδοση lite αλλά μάλλον τρώω άκυρο λόγο έλλειψη touch.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#586341 Εικόνα

Εικόνα

Η γυναίκα, το κοτόπουλο, η τσιπούρα, τελικά και η 481 Vielspeiche 17` θέλουν χέρι :s_rofl :s_rofl .

το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο, αλλά πολύ καλύτερο από τα πληντύρια :s_yes
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#590871 Εικόνα

Να είμαστε καλά επόμενη στα τυχερά 77777 :s_thumbsup

Υπήρξε ένα ενδεχόμενο για αλλαγή με xdrive GranTourer, αλλά η εμπειρία (της :inlove: :rtfm:), η λογική (μας το πέρναν για ψίχουλα) και το συναίσθημα (ήθελα μτχ BlueEstoril M Pack προ fl, δυσέυρετο και όχι όπως το θέλαμε) μας οδηγούν σε περαιτέρω συμβίωση.* :s_thumbsup
Θα στριμωχτούμε λίγο, αλλά όπως μάθει καθείς.




*Ελπίζω μακροχρόνια......να πιάσουμε τα λεφτά μας τουλάχιστον ως classic car :s_yes
Άβαταρ μέλους
By talaipwros
#593531 Εχω το 225xe , Σεπτεμβρίου 2018
Μια χαρά είναι, αν αξιζει τα πολλα λεφτα του ειναι ζητημα προτεραιοτήτων

Αν θετε να ρωτησετε κατι για το μοντελο, πςιτε
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#593537 Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγα, και σχεδόν όλα στην βασική έκδοση. Τα προτιμούν κάποιοι με οικονομική άνεση για δεύτερο αμάξι για school-runs κλπ. Γενικώς, ενώ το αδελφάκι του η Χ1 έχει τρελαθεί να πουλάει συγκριτικά με την κατάσταση της χώρας τουλάχιστον...
Επίσης η Χ1 έχει πουλήσει πάρα πολλά εταιρικά, ενώ η ActiveTourer μάλλον καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#593643
talaipwros έγραψε:Εχω το 225xe , Σεπτεμβρίου 2018
Μια χαρά είναι, αν αξιζει τα πολλα λεφτα του ειναι ζητημα προτεραιοτήτων

Αν θετε να ρωτησετε κατι για το μοντελο, πςιτε


Καλώς ήρθες!
Λίγα έγραψες.
Δώκε μας αν θες παραπάνω στοιχεία για έκδοση και εμπειρία υβριδικού .
Άβαταρ μέλους
By talaipwros
#593663
nomarxis έγραψε:
talaipwros έγραψε:Εχω το 225xe , Σεπτεμβρίου 2018
Μια χαρά είναι, αν αξιζει τα πολλα λεφτα του ειναι ζητημα προτεραιοτήτων

Αν θετε να ρωτησετε κατι για το μοντελο, πςιτε


Καλώς ήρθες!
Λίγα έγραψες.
Δώκε μας αν θες παραπάνω στοιχεία για έκδοση και εμπειρία υβριδικού .


λοιπον, εχω δυo υβριδικα αυτη την στιγμη.
το Lexus CT ( εκδοση 2016, sport +)
και το 225xe msport premium ( εκδοση 2018) επι της ουσιας αυτο με τα περισσοτερα πακετα εξοπλισμου μεσα.
( το τριτο οχημα ειναι ενα 740xdrive msport του 2017)

για το lexus CT δεν εχω να πει κατι αλλο εκτος απο το οτι ειναι ενα καλο, ποιοτικο, με χαμηλη καταναλωση υβριδικο. Θα κανω ενα ακομα σχολιο για το λεξους στο τελος

για το 225xe . Καλο ειναι, δεν εχω παραπονο. Ειναι αρκετα σβελτο αλλα προσοχη, για να το δεις σβελτο πρεπει να ειναι απαραιτητα σε sport mode. Αλλιως παει καλα αλλα εχει αργοτερη προφανως αποκριση σε comfort και σε eco mode. Θα το ευχαριστηθεις σαν να ταν ξερω γω golf GTI μονο στο sport mode.


Αν δεν το φορτιζεις σε μπριζα, οικονομια σε μικτο δρομο/εθνικη κλπ ειναι περι τα 35mpg δηλαδη 8λτ/100χιλμ ( συγκριτικα το λεξους ειναι 45mpg δηλαδη 6.3 λτ/100χιλιομετρα) Η 7αρα diesel ειναι 40 mpg. Δηλαδη αν δεν εχεις μπριζα σπιτι, ξεχνα την την οικονομια, καλυτερα παρε κατι αλλο. Προσοχη, αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο το αυτοκινητο, αλλα να ξερεις τι παιρνεις και γιατι. Δεν το παιρνεις για να γλυτωσεις λεφτα. Οταν το αγορασα με τα ιδια λεφτα επαιρνα 340i black edition ( OK θα εδινα κανα ταληρο για εξοπλισμο, αλλα καταλαβαινετε τι εννοω)

αν ειναι φουλ φορτισμενο, ναι παει κοντα 25 μιλια και ναι, πας και 60+ μιλια την ωρα μονο μπαταρια χωρις προβλημα. Πολυ ομαλη η μεταβαση απο μπαταρια σε κινητηρα κλπ, δεν καταλαβαινεις κατι να συμβαινει αν δεν κοιταξεις το στροφομετρο. Επισης μετα τα 20-30 μιλια την ωρα ο θορυβος απο το δρομο, αερα ελαστικα καλυπτει το θορυβο του κινητηρα. Μεσα στην πολη βεβαια αλλαζει το πραμα.

Το μικρο ρεζερβουαρ αν δεν φορτιζεις ή αν πας μεγαλα ταξιδια , κουραζει.

Χωροι καλοι, οπως σε ολα τα active tourer . Το idrive το γνωστο καλο, αλλα δεν μπορεις να βαλεις napster οπως στα μεγαλυτερα μοντελα δυστυχως, οσο και να πληρωσεις ( τουλαχιστον αγγλια)
parking assistant ΟΚ αλλα γιατι δεν εχει 360ο καμερες οπως τα αλλα BMW οεο; ενοχλητικο σφαλμα.

driving assistant plus ok, αλλα τα εξης παραπονα:
1) αν πεσει γερος ηλιος πανω του, σβηνει και μενεις με σκετο cruise control αν πας απο το μενου. ενοχλητικο, ευτυχως δεν γινεται πολυ συχνα. ( στην 7αρα δεν γινεται ποτε κατι τετοιο)
2) autopilot μονο μεχρι τα 35 μιλια την ωρα και μονο σε εθνικη ( στην 7αρα δεν εχει οριο)

Η πανοραμικη οροφη ωραια, ανοιγει και κλεινει ακομα και να πας με 70 μιλια απροβληματιστα.
το bmw app καλο σε γενικες γραμμες, τον τελευταιο μηνα προβλημα και στις 2 bmw διαβαζει σπασμωδικα τα email. Δεν ξερω αν φταιει το app ή πρεπει να κανω Install software στο κινητο

το HUD αν και εχει αυτο το πραγμα που ανεβαινει στο ταμπλο αντι για να πεφτει στο παραθυρο οπως στα πιο μεγαλα μοντελα, καλο

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ το ηχοσυστημα , οχι το απλο, το business . Ακουγεται καλυτερο απο το HK της 7

το 6αρι κιβωτιο καλο. Δεν ειναι σαν το 8αρι της 7αρας ( ουτε σαν το CVT σε ομαλη λειτουργια) αλλα καλο.

καλη ποιοτητα υλικων γενικα, ολα δειχνουν στιβαρα, 8 χιλιαδες μιλια τωρα δεν εχει τριγμους και αλλες ανοησιες.

Γενικα πλεον με το 225xe την 7αρα μονο για τα ( πολλα ) ταξιδια που παω στην δουλεια. Δεν μου λειπει να την παρω μεσα στην πολη, προτιμω το 225

Αν την συνιστω; ναι αν ξερετε γιατι το αγοραζετε. Εγω το αγορασα για την γυναικα η οποια ηθελε τα εξης:
1) τετρακινητο
2) υβριδικο ή μπριζα
3) "να μην ειναι ασχημο μεσα" - ενας ευσχημος τροπος να πει BMW, Mercedes, ή Lexus
4) να μην ειναι μεγαλυτερο απο το CT

ε μονο το 225xe τα ειχε και τα 4

ομως ( και αυτο ειναι και το τελευταιο σχόλιο που ηθελα να κανω για την lexus) ...
η σuζυγος ακομα το lexus προτιμα να οδηγαει γιατι "ειναι πιο απλο και ηρεμο και δεν την αγχωνει, αλλα αν χιονισει θα παρει την bmw".

οτι θετε πιο συγκεκριμενο, ρωτηστε

φωτο απο οταν το πρωτο αγορασα φρεσκο φρεσκο, οπως βλεπετε ο κινητηρας ειναι σβηστος, μηδεν στροφες

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#600503 Φέτος πήραμε μυρωδιά...……..
Εικόνα

……….και χρώμα!!!!
Εικόνα


Σε περίοδο χαλάρωσης, όχημα και ιδιοκτήτες vol. IV
Εικόνα


4000 χιλιόμετρα σε κάθε τερέν έβγαλε εις πέρας το MPV μας στις φετινές του α-διακοπές, τα μισά φουλ φορτωμένο.
Ο ήλιος, η σκόνη και η αλμύρα έχουν ακόμα τα σημάδια τους πάνω της, ενώ περιμένει τα πρώτα αλάτια του χειμώνα.
Όλα τα ανέχτηκε εκτός από τη προσπάθεια μου για μίνι προγραμματισμό
( Bimmercode, κάτι δε δούλευε σωστά με το Android κινητό. Σύντομα θα ξαναδοκιμάσω, εντός έδρας πλέον, και θα μεταφέρω τα αποτελέσματα )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#600580 Έγω έχω ένα φθηνό της πλάκας και δουλεύει κανονικότατα. Bluetooth μόνον.
Θα σου έλεγα να ψάξεις να βρεις κάποιον άλλο adaptor, φθηνό επίσης, γιατί ο original είναι ανήθικα ακριβός και να το ξαναδοκιμάσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#603087 Μετά από ένα μήνα με το αμάξι έχω να πω ότι το έχω συνηθίσει κ μου αρέσει πολύ που μπορώ να εναλλάσσω ένα χαμηλό με ένα ψηλό αμάξι. Έχω ρυθμίσει τη θέση στη χαμηλή σκάλα κ δε μου φαίνεται τραγική η διαφορά.

Με τον καιρό καλοέμαθα με μερικά έξτρα που έχει, πχ head up Display (αυτό θα με σώσει από αρκετές κλήσεις) κ το πορτ παγκάζ να ανοίγει με το πόδι. Βασικά τρομερή αναβάθμιση στα ηλεκτρονικά σε σχέση με την Ε93 του 2009.

Κύλιση μου αρέσει πάρα πολύ, δεν ξέρω αν είναι επειδή είναι bmw. Δεν έχω οδηγήσει Audi κ Mercedes. Απλώς βλέπω πως το αμάξι επιταχύνει ανά πάσα στιγμή, κρατά καλά, δε γέρνει κ τόσο αλλά κ δεν κοπανάει. Αθόρυβο μέσα, στιβαρό. Κιβώτιο πολύ γραμμικό, δεν καταλαβαίνω αλλαγές σχεδόν καθόλου. Η ανάρτηση είναι πολύ καλά ρυθμισμένη.
Χώροι-άνεση μέσα είναι μια χαρά.

Για τα επόμενα 5 χρόνια είναι για μένα ταμάμ θα έλεγα.

Επειδή το εναλλάσσω με το Ε93 που μου θυμίζει το χαμηλό στήσιμο, μου φαίνεται σα μια αλλαγή στην καθημερινότητά μου. Άλλωστε για τη σύζυγο προορίζεται βασικά.


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#603135 Η E93 δεν είναι χαμηλό αυτοκίνητο, είναι κανονικό αυτοκίνητο. Μπες σε ΜΧ5 ή 911 για κάπως χαμηλό, Lotus για σοβαρά χαμηλό. Και μετά ανέβα στον ανθρωπομεταφορέα... ε, τότε θα νιώσεις τη διαφορά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603451 Αν χωρέσει σε ΜΧ5 that is... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#603487
markvag έγραψε:Αν χωρέσει σε ΜΧ5 that is... :lol: :lol:


Έτσι ακριβώς Μάρκο! Κ εγώ σκεφτόμουν να το γράψω.


< >