Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603584 Εγώ άνετα πάντως... :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#604599 Σήμερα πήγα για αποστολή ένα δέμα. Το βάζω να το ζυγίσουν , 32 κιλά! Μπαούλο! Μη με ρωτάτε τί είχε μέσα, εγώ εξυπηρέτηση έκανα!

Εικόνα

Όλο αυτό χώρεσε στο πορτ παγκάζ χωρίς να ρίξω καθίσματα, χωρίς συχτίρισμα! Πρώτη φορά... δίπλα μου ήταν μια Χ6. Τεράστια αλλά από χώρους τίποτα...

Με έχει ενθουσιάσει πολύ το αμάξι. Τραβάει όσο θέλω, κιβώτιο δεν το καταλαβαίνω, ανάρτηση σφιχτή κ ωραία. Πιάνω τον εαυτό μου να οδηγώ στα 175 χαω (μονος μου μέσα) στο πολύ χαλαρό. Κ πάει τρένο...

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#604608
KiloMeater έγραψε:Το tapatalk στο preview δείχνει τα στοιχεία παραλήπτη καθαρά, οταν όμως βλέπεις τη φωτό μέσα στο post όχι :-)
ναι επειδή εγώ ο βλ@κ@ς την ανέβασα αυτούσια στην αρχή, μετά την ανέβασα με σβησμένα τα στοιχεία



< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#604612 Η πινακίδα δε με ενδιαφέρει. Όποιος έρθει από Ελλάδα να το πάρει χαλάλι!

Η ασφαλιστική θα το πληρώσει

Ξέχασα κ το άλλο, ποιος θέλει να πάρει 2GT? Δεν αρέσει σε κανέναν. Με τα ίδια αντικλεπτικά συστήματά με μια Χ5 ή Μ4, εγώ θα προτιμούσα την Μ4...


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#604623
PeterPan έγραψε:Η πινακίδα δε με ενδιαφέρει. Όποιος έρθει από Ελλάδα να το πάρει χαλάλι!

Η ασφαλιστική θα το πληρώσει

Ξέχασα κ το άλλο, ποιος θέλει να πάρει 2GT? Δεν αρέσει σε κανέναν. Με τα ίδια αντικλεπτικά συστήματά με μια Χ5 ή Μ4, εγώ θα προτιμούσα την Μ4...


< >
Άλλαξε το pre view.

Όσο για το άλλο, μην το λες. Μπορεί να μην μου πολύ αρέσει η 2GT αλλά ξέρεις τι λένε. Τσάμπα ξύδι, γλυκό σαν μέλι.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#605436 https://www.autoevolution.com/news/2021-bmw-2-series-active-tourer-makes-surprising-spyshots-debut-137578.html#

Αν υποψιαστώ πως η μάσκα θα ακολουθήσει τα χάλια της νέας γραμμής...…. :rant: :s_mad :rant:

Ετοιμάζεται απ' ότι φαίνεται ο διάδοχος με: αύξηση στις διαστάσεις, καθρέπτες στις πόρτες αντί στο πλαίσιο, λεπτότερη Α-κολώνα* και πίσω υαλοκαθαριστήρας κλασικά φανερός. Εγκαταλείποντας έτσι ένα από τα ατού της F45, τον κρυφό πίσω υαλοκαθαριστήρα που δίνει πόντους στην εμφάνιση και στην ορατότητα.

Στα δικά μας τώρα, στέφθηκε τελικά με επιτυχία ο προγραμματισμός. Αιτία που δεν πετύχαινε ήταν το κινητό. Έχω ένα BB Keyone με Android 8 και όταν άνοιγα το Bimmercode από το εικονίδιο της εφαρμογής στη κεντρική οθόνη μου έβγαζε σφάλμα (στο τελευταίο στάδιο της εκτέλεσης πάντα). Όταν δε το άνοιξα από τη λίστα του GooglePlay (όπως κάνει και 2 άλλες εφαρμογές) λειτούργησε κανονικά.
Start&Stop off και μερικές αλλαγές στις ενδείξεις άλλαξαν σε πρώτο στάδιο. :s_thumbsup

@talaipwros & PeterPan έχετε κάνει κάτι ανάλογο?

*Η περιορισμένη-δύσκολη ορατότητα από τη κολώνα Α είναι γεγονός. Είναι η φύση των MPV είναι και η χοντρή εσωτερική επένδυση στις πρώτες F45-F46 που μεγαλώνουν το πρόβλημα. (έχω διαβάσει πως στο LCI μοντέλο οι επενδύσεις έγιναν λεπτότερες για να διορθωθεί κάπως η κατάσταση). Κατά κύριο λόγο κινούμε λίγο σε αστικό κύκλο και οι εδώ κυκλικές διασταυρώσεις βοηθούν να μην ενοχλεί. Στη τελευταία όμως καλοκαιρινή ορεινή ιδανική διαδρομή με κούρασε τόσο πολύ που από κάποια στιγμή πήγαινα με ένα τυφλό πεδίο(αριστερά, σε αριστερή στροφή πήγαινα με το δεξί όριο του δρόμου). :s_sorry

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#605446 Ωραία το τοπίο, ελληνικό δάσος, σωστά?

Με προγραμματισμό δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, πριν λίγες μέρες αξιώθηκα και συνέδεσα το Connected. Start/stop σε εμένα έχει ένα κουμπάκι δίπλα στην ανάφλεξη, από εκεί μπορεί να απενεργοποιηθεί. Αν θέλεις κ έχεις χρόνο, γράψε λίγο με ποιο πρόγραμμα κ ποιο Bluetooth το συνέδεσες.

Αυτό με την Α κολώνα το φοβόμουν κ ήταν από τα πρώτα που πρόσεξα. Σε εμένα δεν είναι τόσο τραγικό, σε στροφές καθοδόν βλέπω πολύ καλά. Εκεί που πάντα έχω μια έγνοια κ κοιτώ καλύτερα είναι στις διαβάσεις στις αριστερές στροφές, εκεί πριν στρίψω κοιτώ ίσως κ από το παράθυρο του οδηγού μια κλεφτή ματιά. Κατά τα άλλα στις διαδρομές δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Μήπως τη μείωσαν σε όγκο όπως λες?
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#605484
PeterPan έγραψε:Ωραία το τοπίο, ελληνικό δάσος, σωστά?

Με προγραμματισμό δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, πριν λίγες μέρες αξιώθηκα και συνέδεσα το Connected. Start/stop σε εμένα έχει ένα κουμπάκι δίπλα στην ανάφλεξη, από εκεί μπορεί να απενεργοποιηθεί. Αν θέλεις κ έχεις χρόνο, γράψε λίγο με ποιο πρόγραμμα κ ποιο Bluetooth το συνέδεσες.

Αυτό με την Α κολώνα το φοβόμουν κ ήταν από τα πρώτα που πρόσεξα. Σε εμένα δεν είναι τόσο τραγικό, σε στροφές καθοδόν βλέπω πολύ καλά. Εκεί που πάντα έχω μια έγνοια κ κοιτώ καλύτερα είναι στις διαβάσεις στις αριστερές στροφές, εκεί πριν στρίψω κοιτώ ίσως κ από το παράθυρο του οδηγού μια κλεφτή ματιά. Κατά τα άλλα στις διαδρομές δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Μήπως τη μείωσαν σε όγκο όπως λες?


Ναι, στο Περτούλι είναι το δάσος.

Το κουμπί Start&Stop δίπλα στη μίζα κάθε φορά πλέον που βάζω μπρος είναι ενεργοποιημένο :iconcool:
https://www.amazon.de/Vgate-Interface-Diagnose-Android-Windows/dp/B00OY0X8IS/ref=sr_1_10?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=obd2+bmw&qid=1569065566&s=gateway&sr=8-10
Αυτός είναι ο αντάπτορας . Μέσω WiFi έκανα σύνδεση. Apps τα καλύτερα είναι Carly και Bimmercode, διαθέσιμα για iOS & Android. Απλά υπολόγισε και περίπου 30-40€ για την πλήρη έκδοση που μπορείς να κάνεις codieren. Η απλή έκδοση είναι μόνο preview.
Συνιστώ να κάνεις ένα demo, να δεις αν όντως χρειάζεσαι κάτι από τον προγραμματισμό.

Είχα διαβάσει στο motor-talk πως στο LCI έκαναν πιο λεπτή την εσωτερική επένδυση. Η κολώνα-σασί είναι ίδια.

KiloMeater έγραψε:Εχεις καμία φωτό απο την κολώνα Α απο τη θέση του οδηγού;


Εικόνα
Εικόνα
Δική μου φώτο δεν έχω . Αλλά από το Google φαίνεται η κολώνα Α και ιδιαίτερα το φαρδύ μαύρο πλαστικό με το tweeter, χώρισμα πόρτας και φινιστρίνι που δημιουργεί σχεδόν μία ενιαία φαρδιά τυφλή γωνία. Είναι αυτό επίσης που ενοχλεί-περιορίζει την ορατότητα.
Βέβαια έχω και εγώ ένα κουσούρι, απομεινάρι των χιλιάδων χιλιομέτρων με επαγγελματικά βαν. Οδηγώ με τέρμα πάνω το κάθισμα. Ίσως τέρμα χαμηλά να είναι καλύτερα. Αλλά δεν μπορώ ούτε μέτρο να οδηγήσω έτσι. :s_yummy
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#626340 Εικόνα

Τα αλάτια στις Άλπεις και οι βροχές του ¨Ετεοκλή¨ έφεραν αυτό το οπτικό αποτέλεσμα.
Όχι δεν είναι για τα σκουπίδια και ούτε η χτυπημένη μπάρα είναι δική της ευθύνη :s_smile :lol: :s_wink

Έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις (60000km) με λάδια, φίλτρα συν πρόσθετο Diesel. Πρώτη φορά το έβαλαν.
Από αυτά που διάβασα και σε άλλο τοπικό λέω να παραγγείλω ένα https://www.leebmann24.de/bmw-diesel-additiv-100-ml.html και να βάζω που και που μόνος
Τακάκια έχουν ακόμα και δίσκοι κομπλέ! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#633608 Εικόνα

Με τη τιμή του VPowerDiesel ( που μέχρι πριν 6 μήνες αγνοούσα την ύπαρξή του καθώς μόνο η Shell το προσφέρει :s_laughat ) σε ιστορικό χαμηλό πήρα λίγο τα ανοιξιάτικα ορεινά.