Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563373
NiTse έγραψε:Πάντως τα 390 λίτρα είναι τεράστιος χώρος αποσκευών για τα δεδομένα της κατηγορίας εκτός αν παίζει κάτι με τη ρεζέρβα και πλέον θα διατίθεται μόνο με κιτ επισκευής ελαστικών.


Πλέον, είναι ψιλοστάνταρ αυτά τα κιτ...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#563375
red_monster έγραψε:Κατά πάσα πιθανότητα, έχετε δίκιο.
Το δικό μου, και σύμφωνα με το αρχείο του Γάλλου, άλλαξε τακάκια στα 50k, 90k και δίσκους στα 90k αλλά υπέθεσα ότι ο προηγούμενος ήταν κάφτης. Όταν τα τσέκαρα περί τα 100k, είχαν μπόλικο ψωμί


Θενκς
Εγώ έχω αλλάξει μέχρι τώρα 3 σετ τακάκια και ένα δίσκους με τελευταία αλλαγή στα 105.000χλμ, που σημαίνει ότι πρέπει να ετοιμάζομαι τώρα που έχω 135.000 για τακάκια και μάλλον και δίσκους πάλι. Σε όλες τις αλλαγές μπήκαν ανταλλακτικά Αte.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#563379
belgarion έγραψε:
red_monster έγραψε:Κατά πάσα πιθανότητα, έχετε δίκιο.
Το δικό μου, και σύμφωνα με το αρχείο του Γάλλου, άλλαξε τακάκια στα 50k, 90k και δίσκους στα 90k αλλά υπέθεσα ότι ο προηγούμενος ήταν κάφτης. Όταν τα τσέκαρα περί τα 100k, είχαν μπόλικο ψωμί


Θενκς
Εγώ έχω αλλάξει μέχρι τώρα 3 σετ τακάκια και ένα δίσκους με τελευταία αλλαγή στα 105.000χλμ, που σημαίνει ότι πρέπει να ετοιμάζομαι τώρα που έχω 135.000 για τακάκια και μάλλον και δίσκους πάλι. Σε όλες τις αλλαγές μπήκαν ανταλλακτικά Αte.

< Note >


Με βάλατε να κατέβω κάτω να τα δω :lol:

Εγώ έχω ακόμα ψωμί και με δεδομένο ότι τα περισσότερα km τα κάνω σε ΕΟ -μάλλον- θα πιάσω τα 45-55k km
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#563396 Οι χώροι πίσω θα κρίνουν τον πόλεμο.

< Sport
Άβαταρ μέλους
By Govus
#563398 Έχει φτάσει στο 1,80 σχεδόν το πλάτος :lipsealed: !!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#563399
Arrow έγραψε:Οι χώροι πίσω θα κρίνουν τον πόλεμο.

< Sport



Τα τελευταία χρόνια, τα pixel κρίνουν τις μάχες :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#563402
Govus έγραψε:Έχει φτάσει στο 1,80 σχεδόν το πλάτος :lipsealed: !!

Γιατί όχι; Το πλάτος έχει μόνον πλεονεκτήματα και κανένα μειονέκτημα, πιο κοντό να είναι, παρκάρει πιο εύκολα, πιο στενό όμως γιατί; Ποιο το κέρδος;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563411 Ευελιξία στα στενά της πόλης και παρκάρισμα κάθετα (πχ σε στενή θέση στην pilotis ή στο s/m ξέρω γω) μπορώ να σκεφτώ αμέσως αμέσως
Άβαταρ μέλους
By g8777
#563414 Σύν στροφές σε γωνίες με κολώνες / παρκαρισμένο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563415 Ναι, ειδικά στις πόλεις το πλάτος μετράει πολύ.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#563416 Kαι το οριζόντιο παρκάρισμα σε κωλόστενα με παρκαρισμένα εκατέρωθεν γίνεται δυσκολότερο.

Φουλ άσχετο, αλλά πολύ θα μ' άρεσε ένα B-segment με 3.8 μήκος, 1.8 πλάτος και 1.3 ύψος.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#563424 Και το (πλεον) προηγούμενο Clio φαρδυ ήταν αλλά δεν έδινε κάτι ιδιαίτερα θετικό στους μέσα χώρους.

Το νέο σαν εκτεταμενο facelift μοιάζει εξωτερικά αλλά είναι ωραίο όπως ήταν ωραία για μένα όλα τα Clio.
Απλά ακολούθησαν την τακτική VAG...

ΥΓ. Χαίρομαι πάντως που το τωρινό Micra το θεωρώ ωραιότερο και από αυτό το καινουριο Clio...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#563476
cosneo έγραψε:Και το (πλεον) προηγούμενο Clio φαρδυ ήταν αλλά δεν έδινε κάτι ιδιαίτερα θετικό στους μέσα χώρους.

Το νέο σαν εκτεταμενο facelift μοιάζει εξωτερικά αλλά είναι ωραίο όπως ήταν ωραία για μένα όλα τα Clio.
Απλά ακολούθησαν την τακτική VAG...

ΥΓ. Χαίρομαι πάντως που το τωρινό Micra το θεωρώ ωραιότερο και από αυτό το καινουριο Clio...


Υποθέτω ότι μερικά εκατοστά σε πλάτος καταναλώνονται απλώς στο καμπυλωτό του αμαξώματος και όχι σε ωφέλιμο εσωτερικό χώρο.

Όντως σαν φέισλιφτ και μένα μου φαίνεται αλλά εξωτερικά φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σχέδιο από το micra στα μάτια μου. Το micra σαν να πάσχει από έλλειψη χαρακτήρα (οπαδός του K12 εδώ, φαίνεται; :lol: )
Άβαταρ μέλους
By mirage
#563483 Και σε προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις.