Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#595695 Δε ντρέπονται...

Και η Macan του nass είχε ένα τέτοιο παπατζέλαιο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#595696 Το θυμάμαι σίγουρα και στην C-Class (41 vs 66) αλλά δεν θυμάμαι αν έγινε στάνταρ σε κάποια φάση.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#595697
EDDIE_147 έγραψε:Δε ντρέπονται...

Και η Macan του nass είχε ένα τέτοιο παπατζέλαιο.


Δεν εχει πρακτικη διαφορα. Ξερουν τι κανουν.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#595698 8 λιτρα = 150χμ στο ταξιδι... Ψαχνω βενζιναδικο στην Κορινθο ή φτανω σπιτι μου; Ε οχι και δεν εχει διαφορα


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#595702
Chris έγραψε:8 λιτρα = 150χμ στο ταξιδι... Ψαχνω βενζιναδικο στην Κορινθο ή φτανω σπιτι μου; Ε οχι και δεν εχει διαφορα


< >


Πρακτικη διαφορα ειπα. Για καποιον που κανει συνεχως ταξίδια στην επαρχια εχει. Αν μενεις σε μια πολη και κανεις περιστασιακα ταξίδια δεν εχει.

Στην Κορινθο είναι δυνατον να μην βρεις βενζινάδικα? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#595759 Πάντα έχει σημασία. Και για την μεγαλύτερη αυτονομία σε ταξίδια, γλυτώνεις στάση σε άγνωστο βενζινάδικο κλπ αλλά και γενικά 15% σπανιότερες επισκέψεις σε βενζινάδικα= χαμένες ώρες από τη ζωή σου.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#595814

απο μπροστά , meh
απο πίσω, mmmm

με αρέσει αυτό το χατσίδιο , είδα κ μια απλή σήμερα το πρωί , μια απο τα ίδια

κρίμα που δεν είναι πλέαν RWD αλλά το trade που γίνεται για πρακτικότητα κλπα, ίσως αξίζει
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#595897 Τίποτα δεν το αξίζει αυτό φίλε. Επειδή αυτοί κατήργησαν τη σειρά 2 Active Tourer και έπρεπε να βρεθεί βολικός αντικαταστάτης τώρα πρέπει εμείς που μας αρέσουν οι compact BMW να πάρουμε τα αρχίδια μας. Ε ΟΧΙ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#595910 Μόνον στα μεταχειρισμένα πλέον compact BMW που ν' αξίζει. Στα καινούρια, έχει μείνει μόνον η coupe σειρά 2. Και εκεί, με πολλά if και then.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#595919 Μα είναι σκάνδαλο αυτό που συμβαίνει!
Τι κερδήθηκε δηλαδή;
3 εκατοστά παραπάνω χώρος για τα γόνατα των πίσω. Αέρας για τα κεφάλια των πίσω πάλι μικρός. Μόνο 20 λίτρα παραπάνω πορτμπαγκάζ.
Χέστηκε η φοράδα Σταλόνε...
Μεταξόνιο πιο μικρό!
Αντί να το πούνε ξεκάθαρα ότι είναι ένα cost-cutting μέτρο, κάθονται και μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας!
Έχουμε φτάσει να θέλουμε 15 εκατομμύρια για αξιοπρεπές πισωκίνητο και στ' αρχίδια μου πόσα ευρώ είναι αυτά!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#595926
kouladi έγραψε:Μα είναι σκάνδαλο αυτό που συμβαίνει!
Τι κερδήθηκε δηλαδή;
3 εκατοστά παραπάνω χώρος για τα γόνατα των πίσω. Αέρας για τα κεφάλια των πίσω πάλι μικρός. Μόνο 20 λίτρα παραπάνω πορτμπαγκάζ.
Χέστηκε η φοράδα Σταλόνε...
Μεταξόνιο πιο μικρό!
Αντί να το πούνε ξεκάθαρα ότι είναι ένα cost-cutting μέτρο, κάθονται και μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας!
Έχουμε φτάσει να θέλουμε 15 εκατομμύρια για αξιοπρεπές πισωκίνητο και στ' αρχίδια μου πόσα ευρώ είναι αυτά!

Γιατι μηδενιζετε κυριε;

Τα 16 ΧΙΛΙΟΣΤΑ στους αγκωνες των πισω γιατι δεν τα αναφερετε; Εεεεεεεε????


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#595988
kouladi έγραψε:Μα είναι σκάνδαλο αυτό που συμβαίνει!
Τι κερδήθηκε δηλαδή;
3 εκατοστά παραπάνω χώρος για τα γόνατα των πίσω. Αέρας για τα κεφάλια των πίσω πάλι μικρός. Μόνο 20 λίτρα παραπάνω πορτμπαγκάζ.
Χέστηκε η φοράδα Σταλόνε...
Μεταξόνιο πιο μικρό!
Αντί να το πούνε ξεκάθαρα ότι είναι ένα cost-cutting μέτρο, κάθονται και μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας!


Υπερβάλλεις... Όταν 8/10 αγοραστές της δεν γνωρίζουν καν αν είναι πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο ή και τι σημαίνουν αυτά, προφανώς η εταιρεία θα δώσει σημασία στα πράγματα που ενδιαφέρουν το κοινό της (conenctivity, εξοπλισμός, χώροι, κτλ) και φυσικά στην κερδοφορία της. :s_wink Κι ας χάσει τους 5 τρελαμένους που ανήκουν στο 1% των "πειραγμένων", θα κερδίσει περισσότερους από το 99% των υπόλοιπων οδηγών... :s_wink

Κι εμένα δεν μ' αρέσει, αλλά θα μ' ενδιαφέρει στην πράξη ίσως σε 6-7 χρόνια όταν ενδέχεται να ψάχνω για μεταχειρισμένο που να είναι ωραίο οδηγικά και για κάποιον ανεξήγητο λόγο να μην είναι ΜΧ-5... :lol: Πιο πιθανό ποτέ... :lol:

kouladi έγραψε:Έχουμε φτάσει να θέλουμε 15 εκατομμύρια για αξιοπρεπές πισωκίνητο και στ' αρχίδια μου πόσα ευρώ είναι αυτά!


Screw drivers;;; :metalo: :lol:

Ούτως ή άλλως, με κάτω από 35Κ δεν έπαιρνες σοβαρό πισωκίνητο που να έχει και αντίστοιχες επιδόσεις (όχι πχ μία 118i με 136 άλογα, που είναι μια χαρά αμάξι, αλλά δεν μπορεί να πει κανείς πως βάζει φωτιά στην άσφαλτο).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#595989 Άρα, αν το κοινό την BMW δεν ενδιαφέρεται για το πού μεταδίδεται η κίνηση, τι γνώμη έχουμε για το κοινό της;
Γιατί η BMW μιλούσε κάποτε για "απόλυτο μηχάνημα οδήγησης", αν αυτή αποφάσισε ν'αλλάξει κοινό, να μας το πει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#595998 Η BMW δεν άλλαξε κοινό, εμείς φτωχύναμε.
Το κοινό της BMW που αντέχει να πληρώσει για απόλυτο μηχάνημα οδήγησης μια χαρά την βρίσκει με τα κατάλληλα μοντέλα της, εμείς που προσπαθούμε με κλανιές να βάψουμε αυγά και με "βασικά" μοντέλα να κάνουμε τους ζμπορ δυστυχώς πρέπει να κοιτάμε αλλού.