Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#586618
Anonymous Founder έγραψε:Νομίζω πως οι χαζομάρες αυτές δεν έχουν να κάνουν μόνον με τις ΗΠΑ, αλλά με την στροφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού. Έχει αλλάξει κατά πολύ τι αυτοκίνητα αγοράζουν και τι αξιολογούν σαν σημαντικό. Το βάρος πλέον δίνεται στα SUV και στα gadgets. Δεν είναι τυχαίο πως όλα τα νέα premium διαφημίζουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον εξοπλισμό τους, ούτε είναι τυχαίο που πριν κυκλοφορήσει η νέα σειρά 1 βλέπουμε και τα M Performance parts.
Το τυπικό κοινό των 1 και 3 series μετακινείται πως Χ1-Χ2 και Χ3 αντίστοιχα και ομοίως προσαρμόζεται και η BMW. Το πρόβλημα εδώ είναι πως ψηφιακό πίνακα οργάνων μπορεί να προσφέρει ο καθένας, όπως και χώρους, γι' αυτό και εκεί που κάποτε είχε ανταγωνιστή την Mercedes, πλέον θα έχει τον κάθε πικραμένο.
Βλέπουμε πώς ξεπετάχτηκε η Peugeot με το 3008 αλλά και με το DS7 Crossback, ενώ ακόμη οι ασιάτες ψιλοκοιμούνται. Σε 2-3 χρόνια όλοι θα έχουν υιοθετήσει την ίδια συνταγή και το μόνο που θα απομείνει στην BMW είναι να κοτσάρει σηματάκια και προτζεκτοράκια ολούθε μπας και γίνει σαφές πως ο κάτοχος πλήρωσε παραπάνω για τον δικό της κουβά.
Ισχύει το ότι οι εταιρείες πλέον κάνουν παιχνίδι και δίνουν βάση στα SUV,αλλά για την BMW (Αν και δεν είμαι κάτοχος) πιστεύω ότι εις γνώση της έχασε το παιχνίδι σε κάποιες σειρές της,όπως η καινούργια σειρά 1.
Τέτοια αντιγραφή ούτε οι Ασιάτες δεν κάνουν.
Η BMW πάντα είχε κύρος και πρωτότυπες ιδέες αλλά φίλε Anonymous Founder,όταν θες αυτό ακριβώς που είπες,όταν θες να πιάσεις όλα τα κοινωνικά στρώματα τότε ξεπουλιεσαι;
Με το να βάζεις φθηνές αντιγραφές και χαζά Displays χωρίς λόγω;
Είδα της προάλλες την καινούργια Ζ4,πανέμορφη εσωτερικά έχει ένα display οπως έχουν και τα Audi και μια δεύτερη κονσόλα δεξιά για τα settings προφανώς και το ράδιο,κτλ.
Too much πράγματα μέσα σε ένα αυτοκίνητο, μόνο και μονο για να πουλήσουν .

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586628 Εγώ έχω πει πολλές φορές (και με έχουν χαρακτηρίσει λίγο εμονικό με το θέμα... :lipsealed: ), πως η πορεία που έχει πάρει η BMW είναι απαράδεκτη και ακόμη και να είχα τα χρήματα, δεν θα αγόραζα αυτοκίνητό της ΣΗΜΕΡΑ.
Τα SUV γενικώς δεν με αφορούν, και για να πάρεις καλή SUV BMW, πρέπει να φτάσεις σε τρομακτικά χρήματα, που εκεί υπάρχει ανταγωνισμός και από άλλους. Υπάρχει Mercedes, Audi, Jaguar, Range Rover, κλπ.
Τα Χ1 και Χ2 είναι να 'χαμε να λέγαμε, δεν υπάρχει καν λόγος να ασχοληθώ, δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο σαν αυτοκίνητα. Έχουν νόημα σαν κουτιά να πας από το Α στο Β, αν τα φορτώσεις με εξοπλισμό. Τυπικό αμάξι για school runs δηλαδή, τίποτε παραπάνω.
Αντίστοιχη ιστορία είναι και η νέα 1, ενώ η σειρά 3 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις τόσο πολύ, που πλέον δεν χωράει στην Αθήνα. Είναι όση ήταν κάποτε η Ε39, η σειρά 5 δηλαδή. Και φυσικά και η τιμή της είναι απλησίαστη.

Για παράδειγμα, το βλέπω και στην επιλογή των εταιρικών που σύντομα θα έχω. Γιατί να προτιμήσω Χ1 ή Χ2 με κίνηση μπροστά και βασικό εξοπλισμό και να πληρώνω έξτρα φόρους και όχι το 3008 με τον ίδιο εξοπλισμό (καλά, κανένα από τα παραπάνω δεν θα διαλέξω-ελπίζω- αλλά λέμε...) και πολύ χαμηλότερη τιμή; Ουσιαστικά το τελευταίο έρχεται με ΛΤΠΦ κάτω από 17Κ, ενώ τα BMW είναι κάνα 8Κ ακριβότερα με ΛΤΠΦ 25Κ. Και μιλάμε για βασικές, εμπροσθοκίνητες εκδόσεις.
Που στο πορτοφόλι μου, θα κοστίζουν σχεδόν κάνα 1000άρικο παραπάνω το χρόνο, χώρια και αυτό που θα πληρώνει η εταιρεία.
Ενώ λοιπόν η διαφορά μεταξύ μιας BMW 1 (F20) με ενός 308 μέχρι πρότινος ήταν τεράστια παντού (και στο δρόμο ασφαλώς), στην νέα γενιά θα είναι ελάχιστη. Ποιος ο λόγος λοιπόν να δώσεις 5Κ ή και 10Κ παραπάνω για το σήμα; Κανένας μήπως;
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#586640
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω πει πολλές φορές (και με έχουν χαρακτηρίσει λίγο εμονικό με το θέμα... :lipsealed: ), πως η πορεία που έχει πάρει η BMW είναι απαράδεκτη και ακόμη και να είχα τα χρήματα, δεν θα αγόραζα αυτοκίνητό της ΣΗΜΕΡΑ.
Τα SUV γενικώς δεν με αφορούν, και για να πάρεις καλή SUV BMW, πρέπει να φτάσεις σε τρομακτικά χρήματα, που εκεί υπάρχει ανταγωνισμός και από άλλους. Υπάρχει Mercedes, Audi, Jaguar, Range Rover, κλπ.
Τα Χ1 και Χ2 είναι να 'χαμε να λέγαμε, δεν υπάρχει καν λόγος να ασχοληθώ, δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο σαν αυτοκίνητα. Έχουν νόημα σαν κουτιά να πας από το Α στο Β, αν τα φορτώσεις με εξοπλισμό. Τυπικό αμάξι για school runs δηλαδή, τίποτε παραπάνω.
Αντίστοιχη ιστορία είναι και η νέα 1, ενώ η σειρά 3 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις τόσο πολύ, που πλέον δεν χωράει στην Αθήνα. Είναι όση ήταν κάποτε η Ε39, η σειρά 5 δηλαδή. Και φυσικά και η τιμή της είναι απλησίαστη.

Για παράδειγμα, το βλέπω και στην επιλογή των εταιρικών που σύντομα θα έχω. Γιατί να προτιμήσω Χ1 ή Χ2 με κίνηση μπροστά και βασικό εξοπλισμό και να πληρώνω έξτρα φόρους και όχι το 3008 με τον ίδιο εξοπλισμό (καλά, κανένα από τα παραπάνω δεν θα διαλέξω-ελπίζω- αλλά λέμε...) και πολύ χαμηλότερη τιμή; Ουσιαστικά το τελευταίο έρχεται με ΛΤΠΦ κάτω από 17Κ, ενώ τα BMW είναι κάνα 8Κ ακριβότερα με ΛΤΠΦ 25Κ. Και μιλάμε για βασικές, εμπροσθοκίνητες εκδόσεις.
Που στο πορτοφόλι μου, θα κοστίζουν σχεδόν κάνα 1000άρικο παραπάνω το χρόνο, χώρια και αυτό που θα πληρώνει η εταιρεία.
Ενώ λοιπόν η διαφορά μεταξύ μιας BMW 1 (F20) με ενός 308 μέχρι πρότινος ήταν τεράστια παντού (και στο δρόμο ασφαλώς), στην νέα γενιά θα είναι ελάχιστη. Ποιος ο λόγος λοιπόν να δώσεις 5Κ ή και 10Κ παραπάνω για το σήμα; Κανένας μήπως;
Δυστυχώς δεν μου βγάζει να σου πατήσω like,ειμαι ακριβώς της ίδιας σκέψης,η Bmw όπως και άλλες παρόμοιες αυτοκινητοβιομηχανίες, ξεκίνησαν εντελως διαφοερετικα και τα μοντέλα τους ήταν πολύ χαμηλότερα σε σύγκριση με τώρα,για το κόστος μιλάω.
Πλέον η BMW και χρησιμοποιεί φτηνά υλικά,το φθηνό το πλαστικό στο εσωτερικό όπου σαν αμαξι το έχει μειώσει εντελώς και τα μπροστινοκινητά της μοντέλα όπου είναι άχρηστα.
Πάει η BMW η σταθερή,η πισωκούνα,πλέον για εμένα έχει γίνει σαν την Mercedes,παράγει τόσα διαφορετικά μοντέλα, παλιά είχε την σειρά 3,την 5 άντε και το 6αρι,και μετά με τη σειρά Χ,τα ισοπέδωσε όλα....Τεσπα πλέον στη αγορά υπάρχει τέτοιος ανταγωνισμός που οι εταιρίες πρέπει να πέσουν αρκετά χαμηλά.

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#586642
Anonymous Founder έγραψε:Ενώ λοιπόν η διαφορά μεταξύ μιας BMW 1 (F20) με ενός 308 μέχρι πρότινος ήταν τεράστια παντού (και στο δρόμο ασφαλώς), στην νέα γενιά θα είναι ελάχιστη. Ποιος ο λόγος λοιπόν να δώσεις 5Κ ή και 10Κ παραπάνω για το σήμα; Κανένας μήπως;

Καλα ελαχιστη δεν θα ειναι. Η δικη σου 120i ειναι πιο ησυχη απο το Golf που εχεις ως εταιρικο ( δικα σου λογια, θυμασαι που το ειπες οταν εντυπωσιαστηκα απο την ποιοτητα κυλισης του; ).

Κατι κανει παραπανω η BMW απο την VW, την Peugeot κλπ. Το θεμα ειναι αν αξιζει να πληρωσει κανεις το αρκετα παραπανω κοστος. Σιγουρα παντως η νεα Σειρα 1 δεν θα εχει την διαφορα στην αισθηση που ειχε η προηγουμη λογω διαταξης
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586643 Μιλώ για την σημερινή. Η δική μου είναι πιο ήσυχη γιατί από κάτω είναι σειρά 3. Η νέα είναι MINI πάτωμα. Δεν κάνει τίποτε παραπάνω ΣΗΜΕΡΑ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#586647 Ποιο ακριβη είναι από το απερχομενο μοντελο. Παντως γενικα χατσμπακ σε τέτοιες τιμες είναι πεταμενα χρηματα όταν μπορεις να παρεις ένα σουπερμινι που εχουν μεγαλωσει αρκετα στα 17 χιλιαρικα. Για χρηση πολης δεν αξιζει πια η σειρα 1.

Μονο για πολλα ταξίδια οποιος κανει ακομα.
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#586651
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ενώ λοιπόν η διαφορά μεταξύ μιας BMW 1 (F20) με ενός 308 μέχρι πρότινος ήταν τεράστια παντού (και στο δρόμο ασφαλώς), στην νέα γενιά θα είναι ελάχιστη. Ποιος ο λόγος λοιπόν να δώσεις 5Κ ή και 10Κ παραπάνω για το σήμα; Κανένας μήπως;

Καλα ελαχιστη δεν θα ειναι. Η δικη σου 120i ειναι πιο ησυχη απο το Golf που εχεις ως εταιρικο ( δικα σου λογια, θυμασαι που το ειπες οταν εντυπωσιαστηκα απο την ποιοτητα κυλισης του; ).

Κατι κανει παραπανω η BMW απο την VW, την Peugeot κλπ. Το θεμα ειναι αν αξιζει να πληρωσει κανεις το αρκετα παραπανω κοστος. Σιγουρα παντως η νεα Σειρα 1 δεν θα εχει την διαφορα στην αισθηση που ειχε η προηγουμη λογω διαταξης
Σίγουρα κάνει κάτι παραπάνω γιατί έχει παραπάνω πράγματα αλλά θα πληρώσεις και 5 - 10 χιλιάρικα παραπάνω για το ονομα

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#586804
Anonymous Founder έγραψε: (καλά, κανένα από τα παραπάνω δεν θα διαλέξω-ελπίζω- αλλά λέμε...)


:s_rofl :s_rofl :s_rofl Ακόμα δεν έχεις μάθει;;;


Ανεπίδεκτος! :rtfm:


Ξεκίνα ήδη να παίζεις με τον configurator του 3008 για να δεις τι έξτρα μπαίνουν με τη ΛΤΠΦ να μένει κάτω από 17Κ για να είσαι έτοιμος λέω εγώ. :rtfm: :twisted:



Ελπίζει ακόμα λέει... :s_sarcastic :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586806 Δεν μπαίνει τίποτε απολύτως, είναι ειδικές εκδόσεις για εταιρικά και δεν περισσεύουν ούτε για... πατάκια!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#586811
Anonymous Founder έγραψε:Μιλώ για την σημερινή. Η δική μου είναι πιο ήσυχη γιατί από κάτω είναι σειρά 3. Η νέα είναι MINI πάτωμα. Δεν κάνει τίποτε παραπάνω ΣΗΜΕΡΑ.



"Έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου"
"Βασίζεται σε αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας"


:svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#586836
red_monster έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μιλώ για την σημερινή. Η δική μου είναι πιο ήσυχη γιατί από κάτω είναι σειρά 3. Η νέα είναι MINI πάτωμα. Δεν κάνει τίποτε παραπάνω ΣΗΜΕΡΑ.



"Έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου"
"Βασίζεται σε αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας"


:svivhaha:


Που είναι το αστείο? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#595687 :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#595690 Για ρύπους;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#595691 Nαι εχει 42 λτ στανταρ. Αλλα δεν χρειαζεται παραπανω τουλάχιστον στους μικρους κινητήρες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#595692
EDDIE_147 έγραψε:Για ρύπους;


Μειωμένο βάρος, μειωμένοι ρύποι/κατανάλωση στο τεστ, ναι.