Anonymous Founder έγραψε:Νομίζω πως οι χαζομάρες αυτές δεν έχουν να κάνουν μόνον με τις ΗΠΑ, αλλά με την στροφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού. Έχει αλλάξει κατά πολύ τι αυτοκίνητα αγοράζουν και τι αξιολογούν σαν σημαντικό. Το βάρος πλέον δίνεται στα SUV και στα gadgets. Δεν είναι τυχαίο πως όλα τα νέα premium διαφημίζουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον εξοπλισμό τους, ούτε είναι τυχαίο που πριν κυκλοφορήσει η νέα σειρά 1 βλέπουμε και τα M Performance parts.Ισχύει το ότι οι εταιρείες πλέον κάνουν παιχνίδι και δίνουν βάση στα SUV,αλλά για την BMW (Αν και δεν είμαι κάτοχος) πιστεύω ότι εις γνώση της έχασε το παιχνίδι σε κάποιες σειρές της,όπως η καινούργια σειρά 1.
Το τυπικό κοινό των 1 και 3 series μετακινείται πως Χ1-Χ2 και Χ3 αντίστοιχα και ομοίως προσαρμόζεται και η BMW. Το πρόβλημα εδώ είναι πως ψηφιακό πίνακα οργάνων μπορεί να προσφέρει ο καθένας, όπως και χώρους, γι' αυτό και εκεί που κάποτε είχε ανταγωνιστή την Mercedes, πλέον θα έχει τον κάθε πικραμένο.
Βλέπουμε πώς ξεπετάχτηκε η Peugeot με το 3008 αλλά και με το DS7 Crossback, ενώ ακόμη οι ασιάτες ψιλοκοιμούνται. Σε 2-3 χρόνια όλοι θα έχουν υιοθετήσει την ίδια συνταγή και το μόνο που θα απομείνει στην BMW είναι να κοτσάρει σηματάκια και προτζεκτοράκια ολούθε μπας και γίνει σαφές πως ο κάτοχος πλήρωσε παραπάνω για τον δικό της κουβά.
Τέτοια αντιγραφή ούτε οι Ασιάτες δεν κάνουν.
Η BMW πάντα είχε κύρος και πρωτότυπες ιδέες αλλά φίλε Anonymous Founder,όταν θες αυτό ακριβώς που είπες,όταν θες να πιάσεις όλα τα κοινωνικά στρώματα τότε ξεπουλιεσαι;
Με το να βάζεις φθηνές αντιγραφές και χαζά Displays χωρίς λόγω;
Είδα της προάλλες την καινούργια Ζ4,πανέμορφη εσωτερικά έχει ένα display οπως έχουν και τα Audi και μια δεύτερη κονσόλα δεξιά για τα settings προφανώς και το ράδιο,κτλ.
Too much πράγματα μέσα σε ένα αυτοκίνητο, μόνο και μονο για να πουλήσουν .
< >