Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#596001
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596005
dimik έγραψε:Η BMW δεν άλλαξε κοινό, εμείς φτωχύναμε.
Το κοινό της BMW που αντέχει να πληρώσει για απόλυτο μηχάνημα οδήγησης μια χαρά την βρίσκει με τα κατάλληλα μοντέλα της, εμείς που προσπαθούμε με κλανιές να βάψουμε αυγά και με "βασικά" μοντέλα να κάνουμε τους ζμπορ δυστυχώς πρέπει να κοιτάμε αλλού.

Ακριβως! Οι "πραγματικες" BMW ειναι απο σειρα 3 και πανω. Οπως και οι πραγματικες Mercedes ειναι απο σειρα Ε και πανω.

Ολα τα αλλα μοντελα τους ειναι εισαγωγικα στην μαρκα η απευθυνονται σε αυτους που δεν μπορουν αν αγορασουν τα "καλα"

Στις κατηγοριες που το καθε ευρω μετραει αν η μπροστινη κινηση ειναι 1% φθηνοτερη απο την πισω και δινει χιλιοστα μεγαλυτερους χωρους, μπορω να πω οτι αργησε να την υιοθετησει.
Ασχετο. Κοιταζα την διαμορφωση στο Skoda scala και διαπιστωσα οτι οι πλευρικοι αεροσακοι κουρτινα, ο γονατου και αλλα ειναι πλεον ΕΞΤΡΑ! :dizzy: Παρεπιπτοντως δεν βλεπεται απο μπροστα, ειναι αθλιο και φυσικα αν βαλεις τον 1,5 που τον δινει μονο με dsg και τους αεροσακους, συν καποια πραγματα ακομα, τα 30 χιλιαρικα τα εχεις για πλακα! :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#596016
Anonymous Founder έγραψε:Άρα, αν το κοινό την BMW δεν ενδιαφέρεται για το πού μεταδίδεται η κίνηση, τι γνώμη έχουμε για το κοινό της;
Γιατί η BMW μιλούσε κάποτε για "απόλυτο μηχάνημα οδήγησης", αν αυτή αποφάσισε ν'αλλάξει κοινό, να μας το πει.


επισης αν ισχυει αυτο https://www.sdna.gr/auto-moto/nea-agora ... o-toy-2019 μαλλον δεν τους νοιαζει κατι αλλο :)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#596027
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimik έγραψε:Η BMW δεν άλλαξε κοινό, εμείς φτωχύναμε.
Το κοινό της BMW που αντέχει να πληρώσει για απόλυτο μηχάνημα οδήγησης μια χαρά την βρίσκει με τα κατάλληλα μοντέλα της, εμείς που προσπαθούμε με κλανιές να βάψουμε αυγά και με "βασικά" μοντέλα να κάνουμε τους ζμπορ δυστυχώς πρέπει να κοιτάμε αλλού.

Ακριβως! Οι "πραγματικες" BMW ειναι απο σειρα 3 και πανω. Οπως και οι πραγματικες Mercedes ειναι απο σειρα Ε και πανω.

Δεν είμαστε στην δεκαετία του 80'! :rtfm:
Μια χαρά πραγματικές BMW ήταν και η Ε8x και οι F2x. Μην τρελαθούμε τώρα! :s_shout
Το ότι πλέον η BMW πουλάει χώρους και οθόνες, είναι άλλο ζήτημα. Προφανώς άλλαξε το κοινό, αλλά άλλαξε και η BMW.
Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας!
:s_hang

ΥΓ: Πρέπει να σου δώσω μια βόλτα την 1 να σταματήσεις να λες χαζομάρες! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#596045 Απλο ειναι το πραγμα...χεστηκε η bmw αν ειναι πισωκινητη ή οχι στις μικρες εκδοσεις. Αν μπορουσε, απο τον πρωτο ασσο μπροστιοκινητη θα ηταν, αλλα δεν υπηρχε διαθεσιμο πατωμα, το κοστος εξελιξης ενος ειναι τεραστιο, κοψανε αυτο της 3αρας και ειχαν παρουσια στο C-Seg. Τωρα με την μινι υπαρχει ομως και μια χαρα εξυπηρετει...αλλωστε στα entry level μοντελα που ως επι το πλειστον σπρωχνουν ολοι δεν εχει απολυτως καμια σημασια που ειναι η κινηση..

Ενταξει τα περιοδικα θα παιξουν λιγο το 'τιμονι διαβητης', 'δεν καταλαβαινεις οτι ειναι μπροστοκουνητη', 'απολυτο ζυγισμα' και ολοι ευχαριστημενοι θα ειναι.. :iconcool:

Εμενα μου αρεσει..θυμιζει καπως την προηγουμενη Α-Class.. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#596061 Φαινεται ότι εχει παραπανω σε υψος από Α-class.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#596117
Anonymous Founder έγραψε:Άρα, αν το κοινό την BMW δεν ενδιαφέρεται για το πού μεταδίδεται η κίνηση, τι γνώμη έχουμε για το κοινό της;
Γιατί η BMW μιλούσε κάποτε για "απόλυτο μηχάνημα οδήγησης", αν αυτή αποφάσισε ν'αλλάξει κοινό, να μας το πει.


Νομίζω πως ήταν αναπόφευκτη η "διεύρυνση της πελατειακής βάσης" αν ήθελε η εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Ούτως ή άλλως γενικά άλλαξαν αρκετά οι καιροί και ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πλέον για αυτά που ενδιαφέρονταν πριν 30 χρόνια. Και σε αυτό πιστεύω έχει συντελέσει και το ότι τα αυτοκίνητα πλέον δεν είναι φέρετρα με ρόδες, αλλά όλα είναι απολύτως ασφαλή για τον μέσο οδηγό. Οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερο κίνητρο για τους περισσότερους να ασχοληθούν περισσότερο...
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598606 Αρα, ειναι ενα πιο ομορφο και πιο ευρυχωρο mini couper 5 door..

Με αυτο το πρισμα μια χαρα ειναι... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598618
Lap έγραψε:Αρα, ειναι ενα πιο ομορφο και πιο ευρυχωρο mini couper 5 door..

Εικόνα
:ninja: :s_blush
Όποιος θέλει χώρους, έχει η ΜΙΝΙ επιλογές. :lol:

Η νέα 1, είναι μια πιο ευρύχωρη, και up-to-date εξοπλισμό σε σχέση με την προηγούμενη σειρά 1. Η προηγούμενη, παραμένει πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο, από κάθε άποψη.
Εικόνα
Εικόνα

Και μια σύγκριση δίπλα δίπλα:
https://www.bmwblog.com/2019/07/10/side ... s-m-sport/
Εικόνα
Εικόνα
Επίσης, κάτι ακόμη όταν μιλάμε για χώρους: σε ένα αυτοκίνητο με την κίνηση πίσω, ο εμπρός θόλος, είναι αρκετά εμπρός, επομένως ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού, είναι ΠΑΝΤΑ πολύ μεγαλύτερος.
Για τους πίσω, ακριβώς το αντίθετο. Για κανένα λόγο λοιπόν, στην νέα 1 ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν κάθονται πιο άνετα. Οι επιβάτες σίγουρα όμως.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598621 Ωχ, τωρα τις ειδα διπλα διπλα.... :slap:

Γιατι ρε bmw;;; :s_whiteflag

Καλα ποιο mini ειναι αυτο;;;;; το 5θυρο;;;; :hmmm: αυτο ειναι ομορφο :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598622
Lap έγραψε:Ωχ, τωρα τις ειδα διπλα διπλα.... :slap:

Γιατι ρε bmw;;; :s_whiteflag

Καλα ποιο mini ειναι αυτο;;;;; το 5θυρο;;;; :hmmm: αυτο ειναι ομορφο :whistlink:

Το Clubman. Στις φωτογραφίες δείχνει ομορφότερο. Στην πραγματικότητα, δείχνει πολύ φαρδύ και πολύ χαμηλό.
Σαφώς πιο όμορφο από το Countryman βέβαια. Όλα είναι βασισμένα στο ίδιο πάτωμα, γι' αυτό και δείχνουν χαμηλά, φαρδιά κλπ.
:help:
Το 5θυρο είναι άλλη πλατφόρμα, είναι η ίδια με το τρίθυρο. Ουσιαστικά η MINI παίζει με δύο πατώματα.
Στις φωτογραφίες που φαίνονται η παλιά με την καινούρια 1 δίπλα δίπλα, είναι σαν να... αντικατέστησε το λάθος αμάξι!
:lol:
Οικονομοτεχνικά βέβαια, βγάζει νόημα απολύτως για την BMW, γιατί είναι φθηνότερο στην παραγωγή του, αλλά παραμένει ένα χειρότερο αυτοκίνητο στο δρόμο από την προηγούμενη F20 ενώ εγώ ακόμη και την Ε8x σαν την δικιά μου θα την προτιμούσα (αρκεί να είχε και ένα καλό μοτέρ σαν το τρίλιτρο, που στην Ελλάδα δεν το είδαμε...).
Αντίστοιχα, την F20 μπορείς να την βρεις με τον δίλιτρο τούρμπο, που κάνει παπάδες.
:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598650 https://youtu.be/dbg6Rqo5TDY

Κλαψτε αφοβα....
Bmw F52

Φανταζομαι με 30 χηνες καθαριζες απο bmw και δεν θα εψαχνες μεταχειρησμενες 3αρες στο εξωτερικο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#598651 Όποιος θέλει πισωκίνητη, πάλι 3άρες θα ψάχνει...
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#715801 Εγω θελω την παλαια με τον κωλο της καινουργιας γινεται;;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715809 Όπως είναι , δεν θ'αλλαζα τίποτε!
:inlove:
Εικόνα
https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... 17-review/
Η καινούρια, δεν με αφορά καν, ούτε σαν τετρακίνητη δεν δικαιολογεί τα λεφτά της.
Η εμπροσθοκίνητες εκδόσεις είναι για τους εραστές του σήματος πάνω απ' όλα.
:lol: