dimik έγραψε:Η BMW δεν άλλαξε κοινό, εμείς φτωχύναμε.
Το κοινό της BMW που αντέχει να πληρώσει για απόλυτο μηχάνημα οδήγησης μια χαρά την βρίσκει με τα κατάλληλα μοντέλα της, εμείς που προσπαθούμε με κλανιές να βάψουμε αυγά και με "βασικά" μοντέλα να κάνουμε τους ζμπορ δυστυχώς πρέπει να κοιτάμε αλλού.
Ακριβως! Οι "πραγματικες" BMW ειναι απο σειρα 3 και πανω. Οπως και οι πραγματικες Mercedes ειναι απο σειρα Ε και πανω.
Ολα τα αλλα μοντελα τους ειναι εισαγωγικα στην μαρκα η απευθυνονται σε αυτους που δεν μπορουν αν αγορασουν τα "καλα"
Στις κατηγοριες που το καθε ευρω μετραει αν η μπροστινη κινηση ειναι 1% φθηνοτερη απο την πισω και δινει χιλιοστα μεγαλυτερους χωρους, μπορω να πω οτι αργησε να την υιοθετησει.
Ασχετο. Κοιταζα την διαμορφωση στο Skoda scala και διαπιστωσα οτι οι πλευρικοι αεροσακοι κουρτινα, ο γονατου και αλλα ειναι πλεον ΕΞΤΡΑ! Παρεπιπτοντως δεν βλεπεται απο μπροστα, ειναι αθλιο και φυσικα αν βαλεις τον 1,5 που τον δινει μονο με dsg και τους αεροσακους, συν καποια πραγματα ακομα, τα 30 χιλιαρικα τα εχεις για πλακα!
Fiat Panda 7,6l/100km