Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#3718 Δεν υπάρχει αντίστοιχο νήμα οπότε μιας και πήγα και το είδα (χωρίς test drive), ας γράψω κάτι...

Απογοητεύτηκα γιατί:

1. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας φαναριών Bi-Xenon. Μου φαίνεται αδιανόητο κάτι τέτοιο σε νέο αυτοκίνητο αυτού του κόστους και αυτής της κατηγορίας το 2014. Ο πωλητής επέμενε ότι η απόδοση των φωτών του αυτοκινήτου καθιστά περιττή τη χρήση Bi-Xenon και ότι δεν παίρνεις πίσω τα λεφτά σου με τα Bi-Xenon (αν είναι δυνατόν), αλλά έχω τις αμφιβολίες μου... (όπως κάποτε που μου έλεγε πωλητής Focus II ότι δε χρειάζονται δίσκοι πίσω).

2. Σε συνάρτηση με το "1", η έλλειψη προσαρμογής στα δεδομένα του μελλοντικού ιδιοκτήτη όσον αφορά τον έξτρα εξοπλισμό. Υπάρχουν 7 συνολικά συνδιασμοί εξοπλισμού και αυτό ήταν. Αν π.χ. θέλει κάποιος την έκδοση Accenta αλλά με φώτα Bi-Led δε γίνεται. Το ίδιο αν θέλει κάποιος την Techna αλλά με τις 17-άρες ζάντες της Acenta (χωρίς δλδ τις στάνταρ 19-άρες ζάντες της Techna), ή την Techna χωρίς την ηλιοροφή. Τι μαλ*κες...

3. Το περίμενα μεγαλύτερο/ανετότερο εσωτερικά ιδίως για τους πίσω. Όχι ότι δεν είναι άνετο, π.χ. ο χώρος για τα πόδια όταν κάθεται κάποιος πίσω είναι καλός αλλά η οροφή μου φάνηκε αρκετά χαμηλή.

Όπως και να το κάνουμε η απόσταση του κεφαλιού από την οροφή δίνει τεράστια αίσθηση ευρυχωρίας.

Πάντως, η εξωτερική εμφάνιση σε προϊδεάζει για κάτι μεγαλύτερο εσωτερικά *κυρίως πίσω, μπροστά είναι καλά τα πράγματα.

4. Ο χώρος αποσκευών περίμενα να είναι αρκετά μεγαλύτερος.

5. Καθισμένος στη θέση του οδηγού αισθάνθηκα μία ανασφάλεια για το που βρίσκονται τα όρια του αυτοκινήτου μπροστά λόγω του σχεδόν επίπεδου καπώ. Ίσως να φταίει η κατηγορία, ίσως να συνηθίζεται, με ξένισε πάντως...

*Δεν έχει νόημα να γράψω τι μου άρεσε, αν και δεν προορίζεται για εμένα, έφαγε κόκκινη από τα αποδυτήρια (χωρίς καν test drive)
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#3750 Αφου έχει LED τι να τα κάνει τα xenon?Και τα Γερμανικά πλέον έχουν αντικαταστήσει τα xenon με LED.
Συγνώμη αν κατάλαβα λάθος τι εννοείς.
Δυστυχώς σε κανένα ιαπωνικό δεν έχω δεί την προσαρμοστικότητα του εξοπλισμού που έχουν τα Γερμανικά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.Έχει κάποιες ατέλειες το αμάξι.Ίσως έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο.
Βέβαια αν κάποιος ψάχνει ΜΟΝΟ τετρακίνητο diesel SUV είναι σχεδόν μονόδρομος(μαζι με το s-cross ίσως),καθώς τα περισσότερα άλλα μοντέλα είτε δεν είναι τετρακίνητα ,είτε είναι δίλιτρα diesel,ειτε ξεφευγουν πολύ σε τιμή.
Eγω ας πούμε που σιγά σιγά ψάχνω αμάξι για τη σύζυγο,μάλλον θα κινηθώ προς 4WD SUV οπότε το σκέφτομαι.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#3760 Led έχει αν δεν κάνω λάθος μόνο στην κορυφαία έκδοση Techna. Στις αλλες όχι αλλά αν κρίνω και από το προηγούμενο, τουλάχιστον ως αίσθηση και εικόνα που έχω, ο φωτισμός μπροστά είναι αρκετά καλύτερος σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που και εκείνα με απλές λάμπες είναι.

Για τον έξτρα εξοπλισμό το έχω γράψει και παλιότερα ότι η Nissan εδώ και αρκετά χρόνια σε μοντέλα της δεν δίνει λίστα με αξεσουάρ. Περιέχει συγκεκριμένα "πακέτα" επιπλέον της έκδοσης και κατά 99% σημαίνει ΚΠ και όχι ετοιμοπαράδοτο.

Το εμπρός άκρο του αυτοκινήτου πράγματι δεν φαίνεται. Στο προηγούμενο QQ το καπό είχε δυο κάθετες "γραμμές" που στο τελειωμα τους "φαινεται" να τελειώνει και το αμάξι. Μεγάλη διευκόλυνση για τον οδηγό. Πίσω βέβαια μόνο με αισθητήρες.
Image

Ο χωρος αποσκευών δείχνει μικρός αλλά δεν ειναι και τόσο. Εβαλαν αυτά τα καπάκια για κρυφες θέσεις πάνω από την ρεζέρβα και φαίνεται να μίκρυναν τον διαθέσιμο χώρο.

Γενικά πάντως εκεί που φαίνονται αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο "φρόντισαν" να χαλάσουν και ορισμένα ... μάλλον για το μάτι! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#3800
kostis20 έγραψε:Αφου έχει LED τι να τα κάνει τα xenon?Και τα Γερμανικά πλέον έχουν αντικαταστήσει τα xenon με LED.
Συγνώμη αν κατάλαβα λάθος τι εννοείς.

Δεν το εξήγησα πλήρως, όπως έγραψε ο cosneo, τοποθετούνται Bi-Led αλλά μόνο στην έκδοση Techna, που σημαίνει ότι μόνο αν τα σκάσεις για αυτή την έκδοση (που θα σε φορτώσει με 19-άρες και ηλιοροφή), θα τα πάρεις. Εκτός κι αν κάνεις τον κόπο να πάρεις την Techna και να αλλάξεις μετά τις 19-άρες για τις 17-άρες της Acenta. Αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν μεγάλο πισωγύρισμα όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου...

kostis20 έγραψε:Δυστυχώς σε κανένα ιαπωνικό δεν έχω δεί την προσαρμοστικότητα του εξοπλισμού που έχουν τα Γερμανικά.

Κ*λογερμανοί... ( ή μήπως κ*λοιάπωνες; )

kostis20 έγραψε:Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.Έχει κάποιες ατέλειες το αμάξι.Ίσως έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο.

Τι να σου πω, θέλω να πιστεύω ότι τα τιμολογούν σωστά γενικώς τα crossover & τα suv...

kostis20 έγραψε:Βέβαια αν κάποιος ψάχνει ΜΟΝΟ τετρακίνητο diesel SUV είναι σχεδόν μονόδρομος(μαζι με το s-cross ίσως),καθώς τα περισσότερα άλλα μοντέλα είτε δεν είναι τετρακίνητα ,είτε είναι δίλιτρα diesel,ειτε ξεφευγουν πολύ σε τιμή.
Eγω ας πούμε που σιγά σιγά ψάχνω αμάξι για τη σύζυγο,μάλλον θα κινηθώ προς 4WD SUV οπότε το σκέφτομαι.

Θα κάνουμε και μία επίσκεψη Mitsubishi για το ASX 1.8 turbo diesel (αν και όταν ακούω Σαρακάκης θέλω να τρέξω μακριά, ενώ παράλληλα έχω την εντύπωση ότι θα υπάρχει πάλι το ίδιο θέμα με τον εξοπλισμό).


cosneo, θα σου απαντήσω αργότερα...
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 07 Σεπ 2014, 13:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#3906 Το θέμα με τα φώτα εμπιπτει στο πρόβλημα του extra εξοπλισμού που δεν μπορείς να παραγγείλεις ή να συνδυάσεις..
Οι καταλογοι στην Audi πχ είναι ατελειωτοι και μπορεις να κανεις σχεδόν οτι συνδυασμο κινητηρα -κιβωτίου και εξοπλισμού θέλεις.Λογικά αυτο θα ανεβάζει και το κόστος παραγωγής...
Το ASX δε βλέπεται ,ειδικά μέσα...
Δε μου αρέσει.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4210
cosneo έγραψε:Led έχει αν δεν κάνω λάθος μόνο στην κορυφαία έκδοση Techna. Στις αλλες όχι αλλά αν κρίνω και από το προηγούμενο, τουλάχιστον ως αίσθηση και εικόνα που έχω, ο φωτισμός μπροστά είναι αρκετά καλύτερος σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που και εκείνα με απλές λάμπες είναι.

Ίσως να έχουν καλύτερη απόδοση από άλλα αυτοκίνητα με λαμπτήρες αλογόνου, δεν τίθεται όμως σύγκριση στην απόδοση σε σχέση με xenon.
Και στο κάτω κάτω εγώ ρε φίλε πωλητή τα πληρώνω, τι σε νοιάζει αν "θα πάρω τα λεφτά μου πίσω" ή όχι; Τι μαλ*κες...

cosneo έγραψε:Για τον έξτρα εξοπλισμό το έχω γράψει και παλιότερα ότι η Nissan εδώ και αρκετά χρόνια σε μοντέλα της δεν δίνει λίστα με αξεσουάρ. Περιέχει συγκεκριμένα "πακέτα" επιπλέον της έκδοσης και κατά 99% σημαίνει ΚΠ και όχι ετοιμοπαράδοτο.

Ανόητοι. Επαναλαμβάνω, αν θέλω bi-led θα φορτωθώ 19-άρες και ηλιοφορή που δεν θέλω.

cosneo έγραψε:Το εμπρός άκρο του αυτοκινήτου πράγματι δεν φαίνεται. Στο προηγούμενο QQ το καπό είχε δυο κάθετες "γραμμές" που στο τελειωμα τους "φαινεται" να τελειώνει και το αμάξι. Μεγάλη διευκόλυνση για τον οδηγό. Πίσω βέβαια μόνο με αισθητήρες.

Δεν έχω άποψη επί του θέματος, ποτέ δεν έχω οδηγήσει τέτοιου είδους αυτοκίνητο...

cosneo έγραψε:Ο χωρος αποσκευών δείχνει μικρός αλλά δεν ειναι και τόσο. Εβαλαν αυτά τα καπάκια για κρυφες θέσεις πάνω από την ρεζέρβα και φαίνεται να μίκρυναν τον διαθέσιμο χώρο.

Ίσως, μου φάνηκε πιο μικρός από τον αντίστοιχο του π.χ. Golf 4.

cosneo έγραψε:Γενικά πάντως εκεί που φαίνονται αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο "φρόντισαν" να χαλάσουν και ορισμένα ... μάλλον για το μάτι! :s_biggrin

Ποιος ξέρει, ίσως... :s_smile
Άβαταρ μέλους
By stellar
#26590
Focusman91 έγραψε:Και τα μκ1 εχουν ψυχη!! :inlove:
Εικόνα


Καλα φυσικα και εχουν! Κρινοντας απο τον αριθμο που κυκλοφορει εκει εξω!
Παντως εγω οντας ιδιοκτητης ενος Qashqai 2, εκτος απο μερικα μικροπροβληαμτακια που φαινεται να λυθηκαν μετα απο επισκεψη στην αντιπροσωπεια, και αποτελουσαν υποσυνολο των παιδικων ασθενειων, μεχρις στιγμης ειμαι πολυ πολυ ευχαριστημενος
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#26622 Για πες! Τι προβληματα ειχες? :s_wink
Άβαταρ μέλους
By stellar
#26646 Τα κανω copy-paste, οπως τα ειχα γραψει και στο 4ΤΦ, μιας και τωρα γραφτηκα στον petrolheads:

Tα προβληματακια που ειχα, και το τι εγινε τελικα:
α. Ακουγοταν ενας ηχος απο μπροστα και αριστερα, σαν μικρος συντονισμος, οταν το αυτοκινητο ειχε πολυ χαμηλες στροφες, και μονο τοτε. Πχ οταν εβαζες μπρος ενω ηταν κρυο, για 2-3 δευτερολεπτα.Οταν φρεναρες, μεχρι να ακινητοποιηθει τελειως.
β. Το ραδιοφωνο καποιες φορες τα επαιζε!Δεν εκλεινε, ουτε απο κουμπι, ακομα και βγαζοντας το κλειδι (σταματουσε μετα απο καποια λεπτα), η' συνεχιζε να παιζει με την οθονη σβηστη.
γ. το καπο ειχε μια προεξοχη μερικων mm, ανιχνευσιμη μονο με την αφη, και την οποια παρατηρησα, διαβαζοντας το αγγλικο forum ιδιοκτητων QQ.
δ. καποιο αεραγωγοι δεν εκλειναν ενω τους απενεργοποιουσες, με αποτελεσμα να χρειαζεται να πατας τον διακοπτη 2-3 φορες.

Σημερα που το πηγα συνεργειο, και μολις το πηρα, μου ειπαν τα εξης:
α. μου αλλαξαν φιλτροκουτι, γιατι αυτο προκαλουσε το θορυβο.Δεν το ειχαν ξαναντιμετωπισει. Πολυ minor προβλημα. Και οντως δεν κανει πλεον κανενα θορυβο
β. αυτο με το ραδιοφωνο το ειχαν ξαναδει, και μου εκαναν update το λογισμικο του ηχοσυστηματος. Θα δειξει αν ξανασυμβει
γ. Το καπο ειναι πλεον ακριβως, λες κι ειναι κομμενο με laser. Και να μην εκαναν τιποτα, δεν με ενδιεφερε, γιατι δεν επηρεαζε τιποτα.Ουτε καν φαινοταν.Απλα τους το ανεφερα, μηπως ειχε να κανει με τον θορυβο στο α.
δ. Δεν μπορουσαν να αναπαραγουν το προβλημα.Αλλα σιγουρα κατι πειραξαν, γιατι τωρα οταν βαζω το κλειδι στη θεση πριν το ignition (εκει που ξεκινουν τα οργανα), ακουγεται ενας ελαχιστος συντομος μηχανικος ηχος.Οταν ρωτησα τι ειναι, μου ειπαν οτι ειναι οι αεραγωγοι, που απο την default τους θεση στριβουν προς το μερος που εχω επιλεξει (πχ ποδια, η' επιβατη). Αληθεια το εχει παρατηρησει κανεις αυτο?Για να μου φυγει το αγχος δηλαδη.
Άβαταρ μέλους
By kavy
#27942 Το καινούριο QQ 1.5 dci της ευρύτερης οικογένειας έχει το εξής χαζό αλλά ενοχλητικό πρόβλημα: βάζοντας μπροστά με κρύο το αυτοκίνητο γίνεται αισθητός ένας τριγμός από το ταμπλό και πιο συγκεκριμένα από την ένωση του τμήματος (μαλακό) που καλύπτει τα όργανα με το υπόλοιπο (σκληρό). Ο τριγμός εξαφανίζεται αν ασκήσεις πίεση με το χέρι στο μαλακό τμήμα. Επίσης, εξαφανίζεται μετά από πολλή ώρα οδήγησης (από Χολαργό μέχρι Ιλίσια πχ) ή αν "δει" ο ήλιος το ταμπλό κάμποση ώρα. Προφανώς πρόκειται για κακή συναρμογή των δύο τμημάτων.

Τα δύο μαστόρια που κλήθηκαν ν' αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στο εξουσιοδοτημένο συγκρότημα απ' όπου αγοράστηκε ήταν εμφανές ότι δεν είχαν ιδέα πώς να προσεγγίσουν το πρόβλημα αφού διαφωνούσαν μεταξύ τους σχετικά με το αν είναι το κομμάτι συμπαγές ή όχι καθώς και για πολλά άλλα μικροπράγματα. Αποτέλεσμα: ο ιδιοκτήτης αισθάνθηκε μεγάλη ανασφάλεια και αποχώρησε αλα Γαλλικά. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση ν' αφήσει εκεί το νέο καμάρι του μια ολόκληρη μέρα για να το "ακούσουν" οι Mario Bros κρύο.

Θα απευθυνθεί μάλλον στα κεντρικά μετά από παραίνεση φίλου γνώστη.

Εσένα stellar πού αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία τα προβλήματα;
Άβαταρ μέλους
By stellar
#28061
kavy έγραψε:Το καινούριο QQ 1.5 dci της ευρύτερης οικογένειας έχει το εξής χαζό αλλά ενοχλητικό πρόβλημα: βάζοντας μπροστά με κρύο το αυτοκίνητο γίνεται αισθητός ένας τριγμός από το ταμπλό και πιο συγκεκριμένα από την ένωση του τμήματος (μαλακό) που καλύπτει τα όργανα με το υπόλοιπο (σκληρό). Ο τριγμός εξαφανίζεται αν ασκήσεις πίεση με το χέρι στο μαλακό τμήμα. Επίσης, εξαφανίζεται μετά από πολλή ώρα οδήγησης (από Χολαργό μέχρι Ιλίσια πχ) ή αν "δει" ο ήλιος το ταμπλό κάμποση ώρα. Προφανώς πρόκειται για κακή συναρμογή των δύο τμημάτων.

Τα δύο μαστόρια που κλήθηκαν ν' αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στο εξουσιοδοτημένο συγκρότημα απ' όπου αγοράστηκε ήταν εμφανές ότι δεν είχαν ιδέα πώς να προσεγγίσουν το πρόβλημα αφού διαφωνούσαν μεταξύ τους σχετικά με το αν είναι το κομμάτι συμπαγές ή όχι καθώς και για πολλά άλλα μικροπράγματα. Αποτέλεσμα: ο ιδιοκτήτης αισθάνθηκε μεγάλη ανασφάλεια και αποχώρησε αλα Γαλλικά. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση ν' αφήσει εκεί το νέο καμάρι του μια ολόκληρη μέρα για να το "ακούσουν" οι Mario Bros κρύο.

Θα απευθυνθεί μάλλον στα κεντρικά μετά από παραίνεση φίλου γνώστη.

Εσένα stellar πού αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία τα προβλήματα;


Εγω πηγα στον Θεοχαρακη στην Λ.Αθηνων. Οχι μονο γιατι το πηρα απο κει, αλλα σαν εισαγωγεας, μιλαει με την μαμα εταιρεια για τα προβληματα που εμφανιζονται, πως να τα αντιμετωπισουν, και που χρειαζεται αντικατασταση του εξαρτηματος.
Επειδη κι εγω εχω μερικες φορες καποιους ανεπαισθητους τριγμους, μου ειχαν πει οτι κατι τετοιο ειναι αναμενομενο, με τις αλλαγες θερμοκρασιας. Φανταζομαι βεβαια, οτι αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα, λογω συστολων και διαστολων, αλλα παντα σε ενα χαμηλο επιπεδο θορυβου, Αν εσενα αυτο το επιπεδο ειναι υψηλο, να πας οπωσδηποτε να το αντιμετωπισεις.
Άβαταρ μέλους
By kavy
#35142
SamatistaS έγραψε:Qashqai 1.6 T 163 hp & 1.2 TCe Xtronic:

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 121521.asp


Τι κρίμα που δεν βγαίνει σε 4κίνητο!