Απογοητεύτηκα γιατί:
1. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας φαναριών Bi-Xenon. Μου φαίνεται αδιανόητο κάτι τέτοιο σε νέο αυτοκίνητο αυτού του κόστους και αυτής της κατηγορίας το 2014. Ο πωλητής επέμενε ότι η απόδοση των φωτών του αυτοκινήτου καθιστά περιττή τη χρήση Bi-Xenon και ότι δεν παίρνεις πίσω τα λεφτά σου με τα Bi-Xenon (αν είναι δυνατόν), αλλά έχω τις αμφιβολίες μου... (όπως κάποτε που μου έλεγε πωλητής Focus II ότι δε χρειάζονται δίσκοι πίσω).
2. Σε συνάρτηση με το "1", η έλλειψη προσαρμογής στα δεδομένα του μελλοντικού ιδιοκτήτη όσον αφορά τον έξτρα εξοπλισμό. Υπάρχουν 7 συνολικά συνδιασμοί εξοπλισμού και αυτό ήταν. Αν π.χ. θέλει κάποιος την έκδοση Accenta αλλά με φώτα Bi-Led δε γίνεται. Το ίδιο αν θέλει κάποιος την Techna αλλά με τις 17-άρες ζάντες της Acenta (χωρίς δλδ τις στάνταρ 19-άρες ζάντες της Techna), ή την Techna χωρίς την ηλιοροφή. Τι μαλ*κες...
3. Το περίμενα μεγαλύτερο/ανετότερο εσωτερικά ιδίως για τους πίσω. Όχι ότι δεν είναι άνετο, π.χ. ο χώρος για τα πόδια όταν κάθεται κάποιος πίσω είναι καλός αλλά η οροφή μου φάνηκε αρκετά χαμηλή.
Όπως και να το κάνουμε η απόσταση του κεφαλιού από την οροφή δίνει τεράστια αίσθηση ευρυχωρίας.
Πάντως, η εξωτερική εμφάνιση σε προϊδεάζει για κάτι μεγαλύτερο εσωτερικά *κυρίως πίσω, μπροστά είναι καλά τα πράγματα.
4. Ο χώρος αποσκευών περίμενα να είναι αρκετά μεγαλύτερος.
5. Καθισμένος στη θέση του οδηγού αισθάνθηκα μία ανασφάλεια για το που βρίσκονται τα όρια του αυτοκινήτου μπροστά λόγω του σχεδόν επίπεδου καπώ. Ίσως να φταίει η κατηγορία, ίσως να συνηθίζεται, με ξένισε πάντως...
*Δεν έχει νόημα να γράψω τι μου άρεσε, αν και δεν προορίζεται για εμένα, έφαγε κόκκινη από τα αποδυτήρια (χωρίς καν test drive)