GTS έγραψε:H M2 ειναι ακριβοτερη αλλα ισως δεν εχει τοση διαφορα γιατι περνεις και περισσοτερα. Παντως το Σουπρα ηρθε καπως ακριβοτερο απο οσο περιμενα και μην ξεχναμε το Ζ4 εχει 385 ιππους δηλ +50 με τον ιδιο κινητηρα.
Τιμές Ελλάδος για την Supra δεν έχουμε, αλλά στην Αγγλία η χειροκίνητη Μ2 είναι περίπου 3000 λίρες φτηνότερη - με το PDK είναι πολύ κοντά. Η Supra είναι περί τις 3000 λίρες φτηνότερη από την Cayman S PDK. Η χειροκίνητη Cayman S στην Ελλάδα κάνει 94.000 Ευρώ και η Μ2 84.000...
Επίσης καλό είναι να διαβάζεις και Ευρωπαϊκό τύπο. Θα παρατηρούσες τότε ότι στην Ευρώπη η Ζ4 έχει 340 άλογα, όσα ακριβώς και η Supra. Στην Αμερική έχει 385 άλογα.
REALZEUS έγραψε:GTS έγραψε:H M2 ειναι ακριβοτερη αλλα ισως δεν εχει τοση διαφορα γιατι περνεις και περισσοτερα. Παντως το Σουπρα ηρθε καπως ακριβοτερο απο οσο περιμενα και μην ξεχναμε το Ζ4 εχει 385 ιππους δηλ +50 με τον ιδιο κινητηρα.
Τιμές Ελλάδος για την Supra δεν έχουμε, αλλά στην Αγγλία η χειροκίνητη Μ2 είναι περίπου 3000 λίρες φτηνότερη - με το PDK είναι πολύ κοντά. Η Supra είναι περί τις 3000 λίρες φτηνότερη από την Cayman S PDK. Η χειροκίνητη Cayman S στην Ελλάδα κάνει 94.000 Ευρώ και η Μ2 84.000...
Επίσης καλό είναι να διαβάζεις και Ευρωπαϊκό τύπο. Θα παρατηρούσες τότε ότι στην Ευρώπη η Ζ4 έχει 340 άλογα, όσα ακριβώς και η Supra. Στην Αμερική έχει 385 άλογα.
Αμερικη με ενδιαφερει. Στην Ευρωπη δεν προκειτε να πουλησει η Σουπρα παρα λιγο. Στην Ελλαδα ζητημα να δεις 5-10.
REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... για να το θέσω ευγενικά...
ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
600-700 άλογα στο Supra, που να φρενάρεις και που να στρίψεις
markvag έγραψε:REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... για να το θέσω ευγενικά...
ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...
Για πλάκα ?
red_monster έγραψε:markvag έγραψε:REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... για να το θέσω ευγενικά...
ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...
Για πλάκα ?
περιεργο ε?
dimik έγραψε:Eυθειάκιας
600-700 άλογα στο Supra, που να φρενάρεις και που να στρίψεις
τι μου θύμησες
dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:markvag έγραψε:REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... για να το θέσω ευγενικά...
ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...
Για πλάκα ?
περιεργο ε?
Για πλάκα 700 αξιόπιστα άλογα ναι, είναι περίεργο
Δεν απέκτησε φήμη για την φράτζα του.
elteo έγραψε:2JZ
Δεν απέκτησε φήμη για την φράτζα του.
Ακριβώς...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ανακοινώθηκε και η τιμούλα στην Ελλάδα. €85.000...