Η σχεδιαστική γραμμή, ειδικά του εμπρός τμήματος είναι νιποιακης εκπαίδευσης.
Περιμένουμε περισσότερα review για να δούμε και το ζουμί του πράγματος
red_monster έγραψε:Αν είσαι λάτρης της τζαπανίλας θεωρώ ότι είναι άξιος συνεχιστής της ιαπωνικής κουλτούρας
dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:Αν είσαι λάτρης της τζαπανίλας θεωρώ ότι είναι άξιος συνεχιστής της ιαπωνικής κουλτούρας
+ Μοτέρ πενβέ
Λογικό ο ντημης να το έχει ερωτευτεί!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
vasilis έγραψε:Αν είσαι λάτρης κοιτάζεις σε RFC και LC500.
Η σχεδιαστική γραμμή, ειδικά του εμπρός τμήματος είναι νιποιακης εκπαίδευσης.
Περιμένουμε περισσότερα review για να δούμε και το ζουμί του πράγματος
Ενίοτε γνωστό κ ως RC F
Ανανεώθηκε , ελάφρωσε , ρυθμίστηκε, τσίμπησε και 5 αλογάκια , έχει φοβερό ήχο
Μην ξεγράφουμε το νέο Supra βέβαια, το tuning είναι απο τον κύριο που ευθύνεται για το GT86 / BRZ κ ο στόχος παραμένει η Cayman.
Το μοτέρ , εφόσον παραμένει ο B58, έχει δει ήδη εύκολη βελτίωση για 100-150 ίππους παραπάνω χωρίς πολλά.
georgetz έγραψε:Το μοτέρ , εφόσον παραμένει ο B58, έχει δει ήδη εύκολη βελτίωση για 100-150 ίππους παραπάνω χωρίς πολλά.
παιδες πριν 20 χρονια ο 2jz εφτανε απο 320 τα 800 με ΚΛΕΙΣΤΟ μοτερ.
συνεχιστε τη συγκριση τωρα με το νεο/παλιο σουπρα
Πανε αυτά, τετελεσθαι, να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.
11:1 λόγο συμπιεσης έχει κ ποσα ακόμη πραγματακια που δεν το κάνουν 2JZ στη βελτίωση.
Ο ντήμης έχει υγρά όνειρα από τη στιγμή που το έμαθε...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Πέρσι ο πωλητής της Fiat για το 2θεσιο τους, τρεις φορές μου είπε το πόσο καλό είναι που υπάρχει η αξιόπιστη Mazda από πίσω που και αυτή ξέρει από σπορ κατασκευές ... Και στην περίπτωση Supra/bmw νομίζω το ίδιο θα γίνει. Περιμένω πωλητή BMW να λέει πως μεγάλο ατού που από πίσω υπάρχει το Yaris που δεν σπάει και δεν χτυπάει...
Ντρίφτη περίληψη;
https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... pra-coupe/
https://www.evo.co.uk/toyota/supra
https://www.autocar.co.uk/car-review/to ... 019-review
Το ταμπλό είναι BMW εντελώς, ειδικά η κεντρική κονσόλα.
Το μοτέρ χάνει κατά κράτος σε σχέση με την "αληθινή" Supra.
Πραγματικά, δεν ξέρω που απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο.
Το εχουν απαντησει στην Τογιοτα. Επηδη εχουν επικεντρωθει στα υβριδικα δεν εχουν τα χρηματα να εξελιξουν σπορ αυτοκινητα γιαυτο τα περνουν ετοιμα απο Γιαμαχα, Σουμπαρου και BMW τωρα και κανουν λιγο στο στησιμο μονο. Οποιος θελει αγοραζει.
Τα review μέχρι τώρα είναι πολύ θετικά , απομένουν οι συγκρίσεις με την Cayman , αν κ δεν βλέπω ιδιαίτερη πρεμούρα απο μεριάς Toyota , παρα μόνο για να πιστωθεί σε ποια κατηγορία περίπου ανήκει.
Με 16 δις αποθεματικό σε hard cash μεταξύ πολλών assets , νομίζω οτι δεν είναι δύσκολο για την Toyota να εξελίξει το δικό της (insert part here) αλλά για το αν είναι πραγματικά επιθυμητό κ λογικό ελέω χρόνου/κόστους.
Τουλάχιστον αυτό είπε κ ο Tada , όταν του είπαν για inline six , "θα μας πήγαινε μερικά χρόνια πίσω" , για ένα concept που όπως είπαν κ στο Everyday Driver, " λίγο ακόμα κ θα είχε χάσει το ενδιαφέρον του μετά απο τόση αναμονή"
Να προσθέσω οτι χειροκίνητο κιβώτιο κ κινητήρας 2λίτρων είναι καθ'οδόν